20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

NĚMECKO: Fall Hanau

V hessenském Hanau, jehož některé části vypadají jako směs Ankary a chudnoucího předměstí, 43letý, očividně vyšinutý Němec postřílel devět lidí z imigračního prostředí, většinou Kurdů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 22.2.2020 13:24

Mýlíte se. Nejde o nenávist, ale o popis skutečnosti. Stěžujte si na skutečnost.

F. Navrátil 22.2.2020 9:40

Tvrdím to opakovaně. Čím později přistoupí evropské státy k řešení následků islámské invaze, tím bude řešení krvavější.

Š. Hašek 22.2.2020 9:46

Samozřejmě.

Vyzkoušeno. Západní okolí Německa (a USA) začalo Třetí Říši "řešit" až po Stalingradu. No, někdo dřív.

Uvědomuji si plně, že moje poznámka má "hodnotu" -po bitvě každý generál-.

P. Grigar 22.2.2020 11:23

..jo, pane Hašku, takový už je svět, někdo činí poznámky na základě fenoménu zvaného historická zkušenost, jiní tak činí na základě fenoménu jiného..zbožné přání.

R. Doubravský 22.2.2020 11:24

Vědomě zkreslujete. V letech 1940 - 1941 odolávala osamocená V. Británie ničivým útokům Třetí říše, vydatně zásobované sovětskými surovinami. Francie vzdorovala jen krátce (1940) a padla. Koho jiného jste tím západním okolím Německa myslel?

P. Grigar 22.2.2020 11:35

..Německo nebylo odkázáno výhradně na sovětské dodávky. A to ani po 1.září 1939.

Š. Hašek 22.2.2020 12:14

Vážený pane Doubravský,

to jako mám začít litovat Británii, která v roce 1938 "ubránila mír" (co je ČSR, taková nicka někde u Vltavy??!) ...... a potom její "partneři němečtí" jim tam posílali V1???

To mám litovat Francouze?

Dnes již jen lituji naše vlastence a vlastence sovětské, dnes jejich břímě přbírají Rusové "carští".

Přeberte si to, jak ráčíte. Mně je to fuk. Napsáno i pod dojmem vyprávění mého otce, mobilizován 1938. Zkráceno.

P. Han 22.2.2020 12:35

Litujete "naše vlastence a vlastence sovětské", ale nelitujete vlastence britské ani francouzské. Naopak osočujete celou Británii - nevím, jestli tedy jako geografický útvar, nebo veškeré obyvatele. Přitom to, z čeho Brity (a Francouze) obviňujete, padá na vrub pouze jejich tehdejších vlád a politiků. Pokud to hodláte hodnotit takhle, tak proč neobviňujete všechny Rusy, resp. Sověty, ze spojenectví s Německem? Francouzi (tedy aspoň ti Svobodní, exiloví) i Britové to aspoň ex post napravili, postavili si do čela úplně jiné představitele. Zatímco Hitlerův spojenec Stalin zůstal na trůně až do smrti - což bylo dost dlouho po válce...

Š. Hašek 22.2.2020 13:31

Malinko se zamyslete.

Malinko berte písemnou diskusi jako zkratkovitou.

Nikde/nikdy jsem nenapsal, že bych necítil s francouzskými vlastenci.

"Jenom" beru, když jde do tuhého, určitý stát jako stát. Francie, Británie to v začáteční fázi podělaly. CCCP sledoval. A koukal, jak "Evropa" považuje Hitlera za svoji budoucnost! A potom se ukázalo samozřejmě, že váhavě sledoval. Možná ale dostával od Německa "sílu/vědomosti", které potom použil ..... a dal Němcům (zaslouženě) fest na pr-el!!!

A. Nový 22.2.2020 13:57

Vy jste neuvěřitelný žvanil! Raději nezkratkujte. :-))

D. Nowodny 22.2.2020 15:39

Hm, v unoru se podelali Cesi !

P. Aron 22.2.2020 13:04

Přesně tak.

Š. Hašek 22.2.2020 9:02

Německo se nachází v roce 1931.

Co bylo dál, my postarší víme. Moc dobře víme.

Vtip je v tom, že Německo v roce 1931 nemělo celé houfy quislingů v zemích kolem sebe. Je to ale jedno, quislingové se vytvoří i za týden. Jako před "Mnichovem 1938", kdy jeden házel přes palubu druhého. Zas se to blíží.

Zkráceno.

Ś. Svobodová 22.2.2020 10:39

Jedna teorie říká, že historie posupuje ve spirále. Dostáváme stále se

do stejných, lehce modifikovaných situací a máme možnost nalézat jiná

možná řešení. Namísto toho opakujeme řešení stará, jen je zahalíme do moderních slov.

P. Grigar 22.2.2020 11:32

..historie se opakuje z jednoho prostého důvodu. Základním vstupním parametrem dějů je člověk.

"Člověka nepředěláš, jenom se Ti vybarví.."

Š. Hašek 22.2.2020 12:16

Někdy až za dlouho. Tedy mně.

Asi to je tak poštelováno ......

J. Jurax 23.2.2020 15:00

Ano. Po spirále.

Takže se po čase dostaneme do stejného průseru jako kdysi, avšak na kvalitativně vyšší úrovni.

J. Krásenský 22.2.2020 4:43

Vraždí-li muslim, jde o nemocného člověka a vůbec to nemá nic společného s islámem. Vraždí-li běloch, jde o rasizmus, fašizmus, nacizmus, pravicový extremizmus a vůbec se neuvažuje o duševní chorobě. Příznačné.

J. Fridrich 22.2.2020 7:47

Ano, AfD je hromosvod všech těch likvidátorů Německa. Měli by porovnat počty zločinů páchaných v Německu muslimy a tyto zcela zatím ojedinělé případy.. Přibývat jich ale bude - a víme proč..

" V Německu vraždil odpůrce migrantů, mezi 10 oběťmi je i jeho matka." - Jak víme za poslední roky po přívalu nelegálních muslimů, tak nejčastěji to dělají v Německu a celé Evropě muslimové, nebo magoři ( to bývá oblíbená vládní-policejní verze..) a dle zákona obecně platného " akce budí reakci " se bude logicky stávat i tyto odplaty těch napadaných domácích občanů... Z těch se už dlouho dělají - a budou dělat ještě více pravicoví extrémisté, nacisté, fašisté, rasisté a tak podobně..

Je to PŘIROZENÁ a POCHOPITELNÁ reakce na to, jak je nyní vedeno Německo a další země EU-Evropy k rozvratu a likvidaci naší křest'anské Euro-Atlantické kultury a civilizace a její předání barbarské muslimské NECIVILIZACI.. Platí zde jistě kauzalita, tedy zákon příčiny a následku – i na pískovištích se rozumný rodič při dětských nesvárech ptá – „ Kdo si začal ?“

Na vlastenectví a ochraně svých historických hodnot včetně náboženských není nic ZÁVADNÉHO a špatného - naopak jsou dnes velmi potřebné, když se levičácké elity EU vydaly cestou likvidace a rozvratu naší Euro-Atlantické civilizace..

Z. Lapil 22.2.2020 17:37

Rozumný rodič se naopak otázce Kdo si začal snaží vyhnout. Ta rvačka (obvykle) začala tím, "že mi Honzík vrátil tu facku".

Osobně si myslím, že i muslimové jsou taky lidi a "taky je bolí, když jim kroutím ruku". Problém (a velký, ne že ne) je v tom, že jejich představa o slušnosti, takové té co člověk "saje s mateřským mlékem" se s tou naší extrémně obtížně snáší. Spíš se nesnáší vůbec. Můj oblíbený - protože dramatický - příklad je ženská obřízka. Našince absolutně nenapadne, že by své dceři něco takového udělal. Muslima (ona to tedy není čistě muslimská záležitost ani to nedělají všichni muslimové) naopak nenapadne něco takového NEudělat.

Nebo můžeme zůstat u naprosté formality: jezdit vpravo je něco absolutně samozřejmého, ale zkuste to v Anglii. Sebere vás první policajt, pokud tedy budete mít kliku a nerozmašíruje vás první protijedoucí kamión.

J. Fridrich 23.2.2020 7:10

Vy toho mnoho o tom , co se děje v dnešní Evropě nevíte, pane Lapil. Tak vám trochu otevřu oči - to oficiální média svým občanům raději neukazují : Luton v Anglii – příklad „no-go zóna“ - toto je z února 2016

video:https://www.youtube.com/watch?v=1TaKW3Tkwrs

Dnešní Dánsko :

www.youtube.com/embed/W7MP264uQDw

Toto chtějí lídři EU aby jsme takovou Evropu předávali našim dětem ? To co píšete - " Rozumný rodič se naopak otázce Kdo si začal snaží vyhnout." - je vidět, že k těm rozumným rodičům vy tedy rozhodně nepatříte..

Z. Lapil 23.2.2020 10:01

Nemyslím si, že bych nevěděl, co se děje. Vím ale, že když rvačka probíhá, je absolutně jedno, kdo si začal. Taková otázka má smysl až poté, kdy přijde na přetřes potrestání viníků a náhrada škod a znáte to: k soudu - ať okresnímu či rodičovskému - se chodí pro rozsudek, ne pro spravedlnost; a i tak to trvá nehorázně dlouho.

Bez ironie: zkuste si odmotat rudý hadr z očí a v klidu!!! si znovu přečíst, co píšu. Zjistíte, že nejsme ve při přinejmenším v tom, že jsme k možnosti soužití židovsko křesťanské a muslimské civilizace VELMI skeptičtí. Neshodneme se ve "filozifickém přístupu" a hlavně v otázce Co s tím.

Jako výchozí bod pro další konferenci navrhuji motto: Dobré ploty dělají dobré sousedy.

J. Fridrich 23.2.2020 10:59

Píšete pane Lapil - " Zjistíte, že nejsme ve při přinejmenším v tom, že jsme k možnosti soužití židovsko křesťanské a muslimské civilizace VELMI skeptičtí. Neshodneme se ve "filozifickém přístupu" a hlavně v otázce Co s tím. Jako výchozí bod pro další konferenci navrhuji motto: Dobré ploty dělají dobré sousedy." -

A s tím já souhlasím.

Kde vás opravím, je ve vašem podivném vyjádření - " zkuste si odmotat rudý hadr z očí a v klidu!!!" - Jsem zcela v klidu a bez rudého hadru na očích - to vás mohu skutečně ujistit.. Již dávno v diskuzích s lidmi, kteří mají jiné názory než já nemívám žádný " rudý hadr na očích ".. Říkávávám v klidu jednu větu - " Vy si ponechte svůj názor a já si ponechám ten svůj názor.."

Z. Lapil 23.2.2020 15:42

To jsem jedině rád. Přišlo mi, že jste nereagoval úplně na to, co jsem napsal, proto to podezření z rudého hadru.

Přeju pěkný zbytek neděle.

J. Jurax 23.2.2020 15:08

Jistě. A taky nemá nic společného s islámem ... :-)

I. Štípek 22.2.2020 0:48

Svinská ČT24 do omrzení opakuje "pravicový" a "terorismus". Prdlajs! Tenhle ubožák byl opravdu nemocný, a kdo mu ještě naložil, byla tragická Angela, která se teď nachází kdesi v poslední fázi zdivočelého Ivana Hrozného. A nám se kreatury Takáč, Maté, Wollner, Tvarůžková, chorobný žvanil Borek, zduřelá Kroužková a další smějou do ksichtu. Sákryš, kde je Kručinská, dlouho jsem ji neviděl!

V. Pavelka 22.2.2020 6:07

Ano je to banda užitečných idiotů neomarxismu v ČT.Všichni tihle spravedliví, by si měli projít Nemožností ! Opustit prostředí teroru komunit nepřispůsobivých !!!Prožitek je nezdělitelný ,hlavně lidem z vilových a luxusních čvrtí...

V. Mokrý 22.2.2020 6:14

Tak jest !

Š. Hašek 22.2.2020 8:51

Asi tak.