18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

NĚMECKO: Angelchen

Události z Chemnitz (Saská Kamenice), bývalého Karl-Marx-Stadtu, jsou dnes již notoricky známy a když si kdokoli pročte servery velkých německých deníků a podívá se na veřejnoprávní TV v Německu i u nás, pak je zřejmé, že reportování například ČT24 je rozhodně zkreslující, neobjektivní a nahrávající na to, že divák má mít dojem, že demonstrují především náckové anebo jiné extrémní pravicové síly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 2.9.2018 17:51

Ne, to samo.

Němci neprotestovali. Takových Angel tam je.

Němci se mají dobře, okrádají Evropskou unií a eurem Evropany, jsou na korunu a tak je jim jedno jak toho dociluje... Dzp.

J. Kanioková 2.9.2018 16:28

Sobotní protest v Chemnitzu:

9500 lidí a 1800 policistů v ulicích, 9 zraněných - https://echo24.cz/a/SR22c/sobotni-protest-v-chemnitzu-9500-lidi-a-1800-policistu-v-ulicich-9-zranenych

Chyby v oblasti Saska, kde se nachází Chemnitz, probíhají tak silně nad příchodem více než milionu žadatelů o azyl od roku 2015.

Od počátku roku 2018 bylo v oblasti Chemnitz 60 znásilnění, 56 z pachatelů bylo obvyklými migranty! Není tedy divu, že občané města se cítí nejistě!

https://twitter.com/OnlineMagazin/status/1035856924783333377

Podle aktuálního průzkumu si nicméně většina Němců nemyslí, že by měla jejich země jako celek problém s pravicovým extremismem. V anketě agentury Emnid pro list Bild 66 % dotázaných uvedlo, že se tento problém týká hlavně východního Německa. Podle průzkumu se dále 66 % respondentů domnívá, že protestovat proti cizincům není v pořádku.(!) Pochopení pro protesty proti trestným činům spáchaným cizinci ovšem vyjádřilo 71 procent účastníků průzkumu.

J. Kanioková 2.9.2018 16:37

Německo:

to je procentní nárůst míry útoků nožem v různých německých státech od doby, kdy Merkelová nechala jít zločineckou a nelegální spodinu světa do Německa. - https://twitter.com/OnlineMagazin/status/1035854279406505984

Střední Evropa se rozpadá pod nohama Angely Merkelové - https://socialistworker.co.uk/art/45737/Europes+centre+ground+is+ crumbling+beneath+Angela+Merkels+feet

ovšem tohle je vtipné v tom, že to píší Angličani, kteří na tom nejsou líp.

Počet teroristických útoků v EU loni vzrostl téměř o polovinu, nejvíc obětí mají na svědomí islámští radikálové - https://www.info.cz/evropska-unie/pocet-teroristickych-utoku-v-eu-loni-vzrostl-temer-o-polovinu-nejvic-obeti-maji-na-svedomi-islamsti-radikalove-32616.html

Má Západ vůli přežít? - Patrick J. Buchanan - http://buchanan.org/blog/has-the-west-the-will-to-survive-129509

R. Fiala 2.9.2018 15:06

Politika Merkelové v této věci (a asi nejen v této)

není hloupá ale zločinná!

Š. Hašek 2.9.2018 21:33

Re: Politika Merkelové v této věci (a asi nejen v této)

Jak by řekl nějaký Goebbels - ona "plní dějinný úkol svěřený Prozřetelností na bedra německého lidu". I na bedra jisté paní tady na síti.

J. Urban 2.9.2018 11:07

Po posledních zprávách z Chemnitz je zjevné,

že díky muti Merkel začala v Německu občanská válka. Je zle a bude hůř... :-(

J. Kombercová 2.9.2018 11:34

Re: Po posledních zprávách z Chemnitz je zjevné,

Škoda, že se nenašel čas pro tichý pochod, jehož se zúčastnilo (jak jsem ze "zajímavých" údajů o počtu těch nebo těch v čt jakž takž vypočítala) početně nejvíc občanů. Protože ho organizovala AfD (potažmo Pegida), nějak došlo ke zdržení začátku pochodu o několik desítek minut, takže po několika stech metrech byl pochod ukončen, protože mu vypršel čas!

J. Cimbálník 2.9.2018 14:36

Re: Po posledních zprávách z Chemnitz je zjevné,

Sledoval jsem zprávy německé, rakouské a české, výrazně se rozchazely.. Obrázek asi takový - tichý pochod organizovaný Pegidou, AfD ke kterému se přidala iniciativa PRO Chemnitz. Pochod byl z bočních ulic napadan členy Antifa v černých kapucich, policie ho branila(populistické pravičáky! ), pak levicová protidemonstrace prehradila ulici, policie pochod zastavila a místo aby umožnila průchod, zadržovala průvod tak dlouho, až uplynul ohlášený čas a pak demonstraci nařídila rozpustit, což účastníci dlouho odmítali udělat. Holé lebky či "nacisti" jsem v průvodu nezaregistroval. Ať žije demokracie.

M. Prokop 2.9.2018 15:33

Re: Po posledních zprávách z Chemnitz je zjevné,

Taky jsem to tak zahlédl a zní to dost věrohodně.

V. Klepetko 2.9.2018 9:24

Po volbách do europarlamentu 2019

snad bude možné odhlasovat zřízení nějakého Evropského tribunálu pro stíhání Angely Merkelové za zločiny proti lidskosti.

Musíme jen vyhrát ty volby, a jsem si jistý že u nás v ČR tentokrát nebude volební účast jen 19%, jako posledně! A že se tam za nás už žádné Poche nedostane!

P. Hlosta 2.9.2018 9:01

Rozděl a panuj!

Tak je to jednoduché vysvětlení, proč vlastně situace s uprchlickou vlnou dospěla do takových rozměrů. Náramně se hodí stav, kdy občané v sebezáchově jdou do ulic a policie bude zasahovat proti nim. V té trmě vrmě se dá instalovat režim podstatně tvrdší, vláda získá diktátorské práva a zákony budou ohnuty. Není to o samočinném vývoji. Byl a je to záměr!

J. Urban 2.9.2018 11:09

Re: Rozděl a panuj!

Ano, přesně. Bude teď velmi mnoho těch, co budou volat po "vládě pevné ruky". Budou následovat represe, omezení svobod projevu, shromažďování apod. - vše, co už Němci znají z 30.let.

J. Kopis 2.9.2018 11:56

Re: Rozděl a panuj!

Tak represe, omezení svobod projevu a shromažďování se již v Německu jistou dobu praktikují.

Š. Hašek 2.9.2018 14:13

Re: Rozděl a panuj!

Máte pravdu, pane Hlosto.

I. Hendrych 1.9.2018 23:51

No comment

Normální postbolsevická situace, což nám autor jaksi “zapomněl” sdělit....

M. Dvořák 2.9.2018 11:30

Re: No comment

Nikoliv,pouze srážka neoliberálního animovaného světa s realitou.

V postbolševickém světě nebyli nikdy lidé tak bohatí aby z bezpečí a blahobytu "zhloupli". Pořád žijí v realitě a všímají si rozdílu mezi ní a teoriemi čarodějů ze skleněných věží.

https://echo24.cz/a/SjN39/vy-z-postkomunisticke-evropy-jste-dospelejsi-nez-my-rika-rakousky-filozof

J. Kanioková 2.9.2018 17:03

Perfektní článek, díky.

K. Janyška 1.9.2018 22:05

Ne,

to Bilderberg. Vydírá ji a ona je slabá, slaboučká... Dzp.

P. Klíma 1.9.2018 16:56

Západoevropští politici páchají GENOCIDU. 🦍🐵🐷

A to genocidu původního evropského obyvatelstva.

K zblití, neníliž pravda?

I. Koreň 1.9.2018 15:54

Výstižný článek

autor velmi dobře vystihl pohled běžného voliče AfD na situaci v Německu. AfD ale má jen asi 16% podpory, zatímco vládní koalice kolem 50% a se zelenými, kteří jsou výrazně pro pomoc uprchlíkům, pohodlně přes 60%. To ukazuje, že většina Němců stále ještě svým institucím věří. Výroky jako "stát ... neumí udržet pořádek mezi holotou, která si pomalu, ale jistě dělá v Německu bojiště a pole, kde může provozovat vesele své barbarské zvyky a návyky" nebo že "velká a veřejnoprávní média včas a úplně neinformují, ale mají trvalou tendence zatloukat a zkreslovat skutečnost a selektivně mást veřejnost" by většina nepodepsala, ale považovala je za nestydaté přehánění (stejně jako já).

K demonstracím v Chemnitzu: Chápu lítost nad smrtí oběti a požadavek důkladného vyšetření činu a potrestání viníků (k čemuž bezpochyby dojde). Chápu, že lidi v Chemnitzu chtějí, aby se nic takového už nikdy nikde nestalo. Já to taky nechci. Ale nechápu, jak to chtějí zařídit, aby to bylo v souladu s německou ústavou a z Německa se nestal policejní stát.

M. Prokop 1.9.2018 16:13

Re: Výstižný článek

A preference AfD stoupají, nebo klesají?

A preference SPD?

J. Kombercová 1.9.2018 17:11

Re: Výstižný článek

V Sasku a) stoupají, b) klesají. :)

P. Han 1.9.2018 18:55

Re: Výstižný článek

Možná by stačilo dodržovat stávající zákony a neohýbat je kvůli připrchlíkům?

J. Jurax 1.9.2018 20:49

Nelze.

To by omezilo jejich lidská práva.

A je otázka, zda je německým policistům vůbec povoleno vynucovat respekt k německým zákonům i na připrchlících a muslimech vůbec a zda na to vůbec mají prostředky a sílu. Viz bouře levicových ativistických panchartů ondyno v Hamburku.

Z. Čábelka 1.9.2018 22:59

Re:

Nesouhlasím, stávající vládnoucí neomarxisté EU evidentně aktivně využívají nátlakových, provokativních, rozbíjecích a zastrašovacích akcí tzv. Antify. Což je stejná sebranka primitivů jakou nacisti používali proti každému svému odpůrci. Taktika je odzkoušená, oprášená a úspěšně prováděná od šedesátých let. Akce Antify jsou drzou ironií extrémně agresivních levičáků - fašistů / nacistů, feťáků a lůzy páchanou a v činech řízenou neomarxistickou vládou Zelených, sociálních a křesťanských demokratů. Antifa je sebranka ideově shodná s rváči SA a rudých gard bolševiků.

J. Fialová 1.9.2018 14:01

Chemnitz (od zvláštní zpravodajky MF DNES)

"Od neděle prošly Chemnitzem tři protesty, další je plánován na dnešek. Na to, jak je prezentovala celostátní německá média, z nichž se pak informace přebíraly do celého světa, má Yvonne (kamarádka zavražděného) stejně jako další oslovení obyvatelé města vztek.

„To, co jsme viděli v televizi a četli v novinách, nebylo to, co jsme tady skutečně viděli a zažili,“ říkají shodně. „Bylo to pietní shromáždění. Lidé chtěli dát najevo, že takové chování tady není přijatelné. Zabíjet se na ulici nožem? Navíc Daniel byl napůl Kubánec, to každý viděl. Předhazovat truchlícím krajně pravicové nálady nedává žádný smysl,“ říká Yvonne.

„K tomu se přidali extremisti zprava i zleva, to ano. Ale devadesát procent lidí s nimi nemělo nic společného. Média si vybrala to, co chtěla vidět,“ přidává se do hovoru muž."

I zkušenosti dalších občanů jsou zajímavé:

https://zpravy.idnes.cz/chemnitz-protesty-ubodani-demonstrace-reportaz-nemci-nalada-ve-meste-1ks-/zahranicni.aspx?c=A180901_424439_zahranicni_hm1

J. Cimbálník 1.9.2018 13:31

Pro Netzer a němčináře

https://www.tichyseinblick.de/feuilleton/buecher/thilo-sarrazin-feindliche-uebernahme-buch-befreiung-der-einwanderungspolitik-von-ideologie-und-wunschdenken/

S. Netzer 1.9.2018 12:57

Fotky na transparentu,

které ta hajlující prasata v Chemnitzu (https://www.mimikama.at/wp-content/uploads/2018/08/image_thumb-16.png) prezentují na transparentu s nápisem znějícím "Jsme barevní, než začne téct krev" jako německé oběti migrantského násilí, jsou ve skutečnosti snímky žen (a dokonce i jednoho muže) :-)))) z různých zemí a dokonce i kontinentů, a jedná se převážně o oběti domácího násilí (https://www.mimikama.at/allgemein/moment-mal/)

J. Kombercová 1.9.2018 13:01

Re: Fotky na transparentu,

Kolik procent těch hololebců z celkového počtu obyvatel Chemnitz vlastně je? Že byste je také házela všechny do jednoho pytle?

J. Kombercová 1.9.2018 13:01

Re: Fotky na transparentu,

...navíc oni asi všichni nejsou domácí, že?