19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

MIGRACE: Zápisky z Bruselu

Brusel mě jako město a turistický cíl nikdy moc nezaujal a nelákal. V druhé polovině ledna jsem ale do Evropského parlamentu v Bruselu odjel na svoji první „zahraniční cestu“ v pozici poslance Parlamentu ČR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 8.2.2018 17:24

Re: MIGRACE: Zápisky z Bruselu

Vím. Problém bude ve vás.

J. Kanioková 8.2.2018 18:48

:)))))))))))))))

D. Stirský 8.2.2018 10:17

Včera jsem byl na školení ke GDPR čili

ku ochraně osobních údajů. Nařízení psané nesrozumitelnou bruselštinou v rozsahu 88 stran. Úmysl dobrý, jenže dobrými úmysly je dlážděna cesta do pekla. Přesně toto je voda na mlýn všem, kteří volají po odchodu Česka z EU. A jen těžko jim lze oponovat. EU je skutečně byrokratický moloch. Ovšem na druhé straně: Předpokládám, že pan poslanec svůj plat a náhrady odevzdává na dobročinné účely či nějakému spolku, nadaci nebo partaji, které mají v programu vystoupení Česka z EU. Unie totiž neví, čím je a čím vlastně chce být. Mně by vůbec nevadily Spojené státy evropské, jen by to už musel někdo jasně a nahlas říci a začít pro to poctivě agitovat. Malá, srozumitelná federace, kde by jen minimum věcí bylo společných (měna, z. politika, obrana). A migrace bude, víc vám neřeknu! Díky sociálním sítím, internetu a rychlé dopravě. Proto je třeba stanovit jasná pravidla. Ale boj proti ní je boj s větrnými mlýny.

P. Hlosta 8.2.2018 11:08

Re: Včera jsem byl na školení ke GDPR čili

Máte samozřejmě pravdu a své právo ji říct veřejně. Že to ale s ničím nehne, ač je už i slyšet dost tato názorová skupina, je fakt, který požene stát do turbulencí politického zmatku. Naopak nás má přesvědčit o nutnosti změnit názor a vzdát se odporu před vůlí představitelů EU, právě ten fakt, že nechceme být slyšeni na všech úrovních řízení i politického vedení EU.

Tzv. integrace je podvod na občany v EU. Je to jen diktát a nic jiné! Ani státní představitelé Česka nemají jakékoliv páky proti tomu diktátu a mnohdy je i viditelné, že i kdyby byly, nebyly by použity. To pro osobní zájmy politicky podnikajících. Souběžně s diktátem běží i pobídka dotační, co korumpuje v politice i podnikatelskou sféru. Zastupitelská demokracie, ne že má krizi, ale je vyloženě původnímu smyslu vzdálena na míle.

Lze očekávat časem bouření se občanů. To ale pokud dříve nebude jejich území obsazeno přistěhovalci, které si budou vynuceně povinni i zaplatit s jejich rodinami čítající mnohonásobně vyšší počet, než běžná v EU tradiční rodina, tedy rodiče a děti. Potom bude odpor naředěný natolik, že bude antiproduktivní se postavit demokratickým způsobem. Původní majorita Evropy bude v zastupitelské demokracii poražena na hlavu. Budeme otroci v novém řádu. Tedy pokud to kdo z nás vůbec přežije. Nerad bych se toho dožil. EU ale dělá vše pro to, abych už i já se dožil toho vítězství převýchovy občanů.

J. Jurax 8.2.2018 20:38

Re: Včera jsem byl na školení ke GDPR čili

Demokraticky to možná už nepůjde - ale jak se říká, co nejde silou, jde ještě větší silou ... čtyřicet let jsme budovali socialismus a pak se to konečně po§ralo, teď budujeme EU a jak to ta vypadá, po§ere se to dřív a samet to nebude. Na ty blbečky z brusele bude lepší šmirglpapír, a hrubý ...

Je škoda Evropskou unií ničit tak krásný kontinent jako je Evropa ...

M. Prokop 8.2.2018 11:42

Re: Včera jsem byl na školení ke GDPR čili

Zřejmě ten nedemokratický bordel považujete stále za opravitelný.

Já už dávno ne.

Vaše představa Spojených států evropských je nemožná ze dvou důvodů: Současná eunijní byrokracie ani představitelé velkých států se nevzdají své moci dobrovolně (kapři, rybník). I na federaci musí být politický národ. Není-li, pak Rakousko-Uhersko, SSSR, SFRJ, Československo. Ten EUnijní zaručeně není.

Nějaká migrace zajisté bude a je to tak dobře. Ovšem, podle daných pravidel a v únosné míře, k čemuž EU ani Německo zaručeně nesměřuje.

Co dělá pan poslanec se svým platem je jeho věc. Taky se nestará o to, zda vy svůj plat dáváte na dovoz a výkrm 3i.

P. Jášek 8.2.2018 12:35

Re: Včera jsem byl na školení ke GDPR čili

R-U ale nebyla federace ani konfederace. Různá království, knížectví, hrabství...etc. měla dokonce i spoustu svých zákonů a osoba panovníka jim pravidelně potvrzovala jejich práva v soustátí.

M. Prokop 8.2.2018 14:05

Re: Včera jsem byl na školení ke GDPR čili

Na dnešní poměry duální konfederace. A rozpadla se právě proto, že nebyl ten politický národ.

I. Polák 8.2.2018 10:07

Ale nezoufejte, EU bude opět jednat o letním čase

Vsaďte se, že ho nezruší, ani neukončí další "rozhdování". Tady nejde o letní čas, každému politikovi je ukradený, tady jde o to, že při jakémkoliv ukočení této debaty jim někdo sečte kolik let se zodpovědně EU rozhodovala o tomoto veledůležitém detailu.

P. Jášek 8.2.2018 11:11

Re: Ale nezoufejte, EU bude opět jednat o letním čase

zruší, většina přiběhlíků nepoznává hodiny a orientují se podle slunka...

Š. Hašek 8.2.2018 9:39

1

P. Lenc 8.2.2018 9:33

Dík za článek,

není co dodat.

Panbuch 8.2.2018 9:32

děkuji panu Skopečkovi za objektivní

a také "syrový" popis toho, co se Bruselu děje a jaké je tam obecná atmosféra. Stejně tak oceňuji, že zcela otevřeně popsal, jaké "demokratické" garance a práva mají v prostředí tohoto mocenského, politicko-byrokratického molochu ti, kteří nesdílí většinový názor. Zajímavé je, že onen většinový názor, většinová ambice je jakási mantra, o jejímž obsahu se již vlastně ani moc nepřemýšlí - proč vlastně prosazujeme to co prosazujeme. Vyjádřit jenom náznak pochyb o způsobu řešení migrační krize a krizí, které nás nepochybně čekají, je považováno za vulgární, a ten kdo zastává jiný názor je v podstatě vyvrhel - to ale nemá s demokracií a věcnou diskusí jak z toho ven, nic společného. Bohužel to vede k jedinému závěru - bruselský moloch který se svou vahou, přesvědčením o jediné pravdě a neschopností vnímat cokoli jiného než sám sebe, řítí stále větší rychlostí do neveselé budoucnosti pro miliony obyvatel Evropy, žádný český politik, skupina politiků nezastaví. Jsou jenom dvě možnosti - valit se spolu s ostatními fanatiky s základním heslem "po nás potopa", anebo zavčas vyskočit. Ti co včas vyskočí mají mnohem větší šanci přežít, než ti kteří imbecilně slaví své úspěchy na palubě lodi, aniž sju si vůbec schopní povšimnout, že ta loď se potápí.

V. Kain 8.2.2018 11:27

Re: děkuji panu Skopečkovi za objektivní

Pokud bude remiérem Babiš,tak jak sám řekl referendum o vystoupení se konat nebude.On si asi myslí,že nevíme o jeho závislosti na dotacích z EU.Ještě musí být mnohem více zle,než občané pochopí,že současní politici musejí být odejíti.

M. Těhanová 8.2.2018 8:38

?

Co to je " konstruktivní poloha"? To jako jít do vlády s bezcharakterním uzurpátorem? Který lže, kudy chodí?

M. Těhanová 8.2.2018 8:39

Re: ?

To jsou otázky pro pana Šťastného.

J. Mrázek 8.2.2018 8:49

Poloha? No, misionářská určitě ne !

Ale to by jste měla vědět ve svém věku už sama ...ale teď vážně, když nechci, tak mne nikdo nemůže nutit brát si do svého domu nájemníka a navíc ho živit a šatit. O povaze těchto nájemníků se dá mluvit v podobenství o řezníkově psu - dostane nažrat, hodnej, nedostane- pokouše svého pána, aby mu pořádně sloužil ...

P. Dvořák 8.2.2018 8:58

Re: ?

Tato dvě slova, vytržená z jakékoliv souvislosti, jsou vše, co jste schopná z článku pochopit?

Tak je použijte doma před ulehnutím v přítomnosti svého partnera a pochopíte souvislosti.

M. Valenta 8.2.2018 8:31

Po přečtení úvodního odstavce

je zbytečné pokračovat neboť jistě bude následovat omletá písnička a zlé EU a ztrápeném Česku.

J. Kulheim 8.2.2018 8:50

Re: Po přečtení úvodního odstavce

Nikdo vám nebrání diskutovat k obsahu článku nebo reagovat na diskusní přízpěvky.

Váše reakce je o ničem.

M. Valenta 8.2.2018 9:05

Re: Po přečtení úvodního odstavce

A spletl jsem se?

J. Mrázek 8.2.2018 9:26

Nemyslící se neplete...

Fyzikálně nemožné,kde nic v hlavě není, tam ani smrt nebere...

S. Netzer 8.2.2018 9:45

Re: Po přečtení úvodního odstavce

Ne.

J. Kulheim 8.2.2018 9:51

Re: Po přečtení úvodního odstavce

Nic k věci jste nenapsal. V článku je řada otázek na které by bylo dobré odpovědět.

Souhlasím s tím, že "- Česká republika dlouhodobě zdůrazňuje nutnost zaměřit se v souvislosti s migrační krizí na její příčiny, nikoliv pouze řešit její následky,

- prioritami by měla být větší efektivita návratové politiky, ochrana hranic, boj proti nelegální migraci a pašování lidí,......" --nelze z nelegální migrace učinit legální pouze formou nějakého administrativního rozhodnutí."..- odpovědnost za rozhodování v otázce azylu by podle Sněmovny měly nadále nést výhradně členské státy,.."

Geniální je myšlenka, že "Řecký poslanec z extrémně levicové Syrizi prozradil, že rodiny chtějí žít spolu". Nebo "Estonský poslanec chce do Evropy lákat zaměstnance, proto je potřeba pracovat na modré kartě a slučování rodin." Atd.

Autor říká konstruktivní návrhy, jak migraci řešit. Když odejdou z těchto zemí vzdělaní a schopní lidé, tak se tyto země budou propadat do čím dál větších problémů. Je věcí každého státu, koho do země pustí a komu dají azyl. O tom musí rozhodovat každý sám. Chybí mi tam návr, aby ti co azyl dostanou dostávali státní podporu pouze na dobu určitou, třeba 3 měsíce a potom musí žít za své vydělané peníze. Atd.

M. Valenta 8.2.2018 10:25

Re: Po přečtení úvodního odstavce

Když někdo začne pomlouváním prostředí, tak jak objektivní článek se dá očekávat?

Ale když už jste si dal práci tak odpovím.

- příčiny a následky: o tom měly naše reprezentace mluvit už dávno ( v Moskvě kde mají z migrace do Evropy radost se to vyřešit nedá)

- druhý odstavec: Ok, chápu, tyhle věci pořád dokola opakovat je potřeba

- třetí odstavec: nic nového, všude jsou magoři, někde fungují i na nejvyšších pozicích.

M. Valenta 8.2.2018 10:25

Re: Po přečtení úvodního odstavce

pokračování:

- čtvrtý odstavec: ztráta vzdělaných lidí je problémem všech migrací obecně. O tom kdo si koho pustí do země rozhodují stále státy sami a nic na tom nemění, když čtete pozorně, ani "Dublin4".

Nápad s podporou omezenou na tři měsíce by musel být souběžně s urychlením azylového řízení, jinak by se Vám všichni po uplynutí 3 měsíců okamžitě vypařili. (Jen pro zajímavost. Já v r. 1982 dostával německém lágru 20 marek týdně a 2 krabice proviantu).

M. Prokop 8.2.2018 11:45

Re: Po přečtení úvodního odstavce

Popsat realitu není pomlouvání (ač to tak komunistové říkali).

Z. Lapil 8.2.2018 15:15

Re: Po přečtení úvodního odstavce

Tohle není článek, který by chtěl něco řešit. To je reportáž nebo spíš "zpráva o služební cestě". Pan poslanec někde byl a sděluje nám, co tam viděl a co tam udělal.

Vřelé díky za to. Většina podobných textů se zvrhne v agitku, jakých bych za odpoledne napsal... No, já tak jednu, já píšu pomalu, protože předělávám, abych byl stručnější a pochopen.

M. Vondráček 8.2.2018 12:22

Re: Po přečtení úvodního odstavce

Spletl, zkuste to dočíst ...

M. Prokop 8.2.2018 11:44

Re: Po přečtení úvodního odstavce

Ano, pro vás zbytečné.

Článek je pro lidi schopné vidět realitu a uvažovat o příčinách.