20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

MIGRACE: Vyhlídka na další miliony

Pokračující zuřivý spor mezi EU a jejími východoevropskými členskými státy - zeměmi jako Maďarsko, Polsko a Česká republika –, které odmítly přijmout migranty v rámci systému migračních kvót EU, se zřejmě blíží k nějakému kompromisnímu řešení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. John 2.1.2019 22:13

Budoucnost

V roce 2025 má přijít do kin nový napínavý film

"Odsun Němců z Německa". Rád je budu vítat k nám. No a v roce 2030 půjde druhý díl opět z napínavého prostředí "Bývalé Německo již bez původního obyvatelstva se potýká s 50% nezaměstnaností"

L. Dočekal 2.1.2019 22:15

Re: Budoucnost

A třetí díl se bude jmenovat:Hladomor v bývalém Německu

L. Dočekal 2.1.2019 22:07

Asi tak

Už jako dítko školou povinné jsem musel do školy nosit penízky na pomoc Africe.Takže nejméně pětašedesát let se tam valí peníze a výsledek nula.Africe může pomoci jen jedna věc,dlouhej bič a malej dvůr.Když se jim tam něco vybuduje,tak to stejně nechají zpustnout,nebo rovnou rozflákají.

T. Hraj 2.1.2019 21:40

je to jen otázka naší vůle a rozhodnutí

Žádné "společné EU řešení migrace" nemůže nikdy fungovat.

Afrika je problém africký, nikoli evropský. Není tedy co řešit.

Migračnívlna z Afriky jakýchkoli rozměrů (včetně těch biblických) bude muset vždy překonat Středozemní moře. Není tedy naprosto žádný problém ji zastavit.

L. Dočekal 2.1.2019 22:03

Re: je to jen otázka naší vůle a rozhodnutí

Jen se musí chtít ji zastavit

J. Hanzlík 2.1.2019 20:57

Deklarace utopického projektu

Dokument má zvláštní rysy jakési kolonizace evropských sociálních systémů, umožňující jejich průběžné drancování etniky, které opakovaně selhávají ve snaze vytvořit fungující společnost. Vyloučíme-li vnější vlivy v podobě přírodních katastrof, mezi které by bylo možno zařadit i obrovskou natalitu a následnou přelidněnost, vidíme absenci morálních hodnot v podobě pracovních návyků i jejich účelného využití, které je navíc znehodnocováno gigantickou korupcí a zacykleného „panování“ různých samovládců. Tyto země nemusíte s velkou námahou v OSN hledat. Jsou to černé díry všemožných humanitárních pomocí.

Zdegenerovaná organizace jde mnohem dále a žádá si nejen obětování kultury života pomáhajících zemí, ale i omezení suverenity při praktické realizaci zaváděním jakýchsi enkláv s vlastní jurisdikcí. Proměna EU v levicově-ideologický projekt není ještě tak masívní, aby zabránila jednotlivým národním státům její rezolutní odmítnutí. Je reálné, že následný demokratický vývoj v evropských zemích tento sebevražedný „trend“ znemožní.

J. Lukavsky 2.1.2019 19:25

ten profit

"hladomor v Somálsku a Súdánu" No nějak na těch fotkách vidím spíš docela dobře živené mladíky kol 20 let, s moderními mobily, bez dokladů a je mi drobet divné kde ti zubožení chudáci vzali 2-4 000 US pro převaděče.

No co se těch ušlých "profitů z imigrantů" týče, nu jistě ta zapálená auta, rozbité výkladní skříně atd. "povzbudí" ekonomiku, ale nějak se mi nezdá, že by to byl zisk.

Tady se (jistě náhodou) nerozlišuje mezi Ukrajincem či Vietnamcem kteří si požádají o pracovní povolení a pobyt a chlapcem co se "objeví", odmítá říci odkud je, kolik je mu let atd. a který se vůbec nezajímá o pracovní povolení ale chce dávky, tedy peníze. Kdyby ti Afričané či Afgánci byli takový pracovní profit - tak by nám je asi Německo necpalo horem dolem. Leda by měli tak měkké srdce a chtěli se s námi podělit o ten profit. J.L. end

J. Zaorálek 2.1.2019 17:56

To řešení problémů v Africe je samozřejmě pěkná věc, ale pokud by to mělo být úspěšné, musí se dle mého soudu jednat o minimálně něco jako ekonomickou kolonozaci. (Tak nějak to dělá Čína.) V některých regionech by musela byt i přímo vojenská. To se politikům líbit nebude. :)

M. Mikulec 2.1.2019 18:04

Re:

Čína by tam mohla zavést drsnou politiku jednoho dítěte. o)

M. Mikulec 2.1.2019 17:15

Koho ještě nezkorumpoval Šoroš?

https://www.youtube.com/watch?v=c1qS8lfvt2M

J. Kočí 2.1.2019 13:42

chtělo by to trochu pozitivních myšlenek

S příspěvkem a s komentáři vesměs souhlasím, ale co mi zcela schází a to zejména v naší zahraniční politice, je pozitivní návrh na řešení situace.

Myslím, že by bylo důležité stanovit jasná pravidla imigrace. Tj. velmi přesně stanovit povinnost integrace. Např. do 1 roku zvládnout jazyk a najít si zaměstnání. Do 2 let splnit podmínky trvalého pobytu atd. Kontroly by nesměly být formální, ale skutečné, tvrdé a splnitelné. A hlavně jednotné pro celou EU.

Proč s takovou iniciativou nepřijde třeba česká vláda?

Podporujme imigraci, ale tak aby nám sloužila a ne aby to byly vyhozené peníze v kombinaci s časovanou pumou.

M. Prokop 2.1.2019 15:39

Re: chtělo by to trochu pozitivních myšlenek

Jednotné pro celou EU je fikce.

V praxi jde o míru sociální podpory a tu nebudete mít stejnou v Rumunsku, Česku, Německu nebo Švédsku.

Sebepřísnější podmínky a kontroly neřeší problém druhé a dalších generací.

Migraci netřeba podporovat, ale důsledně selektovat na migraci z blízkého civilizačního okruhu. Ze vzdáleného jen velmi výběrově.

V. Církva 2.1.2019 20:32

Re: chtělo by to trochu pozitivních myšlenek

Chybí Vám tam číslo 1)Jak chcete ty statisíce migrantů kteří to nesplňují vracet zpět?!

Takže jinak. Má možná smysl přijmout do Evropy nějaké odborníky třeba z Pákistánu (raději však nemuslimy), kteří by doma neměli příležitost svoje schopnosti uplatňovat a jsou vzděláním i duchem spíš Evropané. Takoví moc do Pákistánu nepatří. Ale to se dnes už děje a legálně. Pobrat všechnu bídu a nenávist světa Evropa nemůže. I tak je otázka když z těch zemí odejdou nejschopnější lidé, jak to tam dopadne. Proto je dobré, kdyby se ti lidé po letech vraceli, třeba i s kapitálem a budovali pokrok ve svých domovinách.

L. Dočekal 2.1.2019 22:12

Re: chtělo by to trochu pozitivních myšlenek

Oni ti nejschopnější asi moc neodchází.Jak pravil jeden africký diplomat,do Evropy odchází ta nejhorší spodina,zločinci všeho druhu.Nedivme se,že jejich mateřské země o jejich návrat nestojí.A jde také o to jaké mají v Evropě úkoly.

P. Zinga 2.1.2019 13:21

My nemusíme vůbec nic!

Jedná se o samostatné země s plnoprávným hlasem (!) ve světových organizacích, takže nevidím důvod se cítit za ně odpovědný. Z postoje světových havloidů čiší rasismus pur: my jsme lepší, rozumnější, vyspělejší a proto jim musíme pomáhat. Jako malým dětem-takto doslova mě to řekl synovec, studující v Dánsku, kde se tou infekcí nakazil.

Už se vrátil, vypadá to na to, že infekce ustupuje.

Š. Hašek 2.1.2019 13:42

Re: My nemusíme vůbec nic!

Přesné!

Musí jen podruh ...... nebo stát, který má cizího protektora. Možno i protektorát s opratěmi z dotací. Ale i ten nemusí nic, pokud nemá podruhy a žalobníčky za vrchnost. Ve velení.

V. Petr 2.1.2019 12:30

Naprosý souhlas!

Mimochodem, žádná evropská země kolem roku 1910 by migranty na své území VŮBEC NEPUSTILA a klidně by k jejich zastavení nasadila armádu s tím, že by příslušní velitelé dostali volnou ruku!

A pozdější zkušenosti z WW1 ukázaly, že prorazit obrannou linii je pro samotnou pěchotu téměř nemožné!

Š. Hašek 2.1.2019 13:43

Re: Naprosý souhlas!

Přesná a potřebná připomínka.

J. Pražák 2.1.2019 12:02

Jednoduchá matematika

Většina států světa je přelidněná a jsou to právě ty rozvrácené, nevyvinuté ekonomicky ani politicky. Ty se rádi zbaví části svého obyvatelstva a získají finance, které tito migranti posílají z rozvinutých zemí domů.

V OSN je tedy většina členů z nerozvinutých nebo zkolabovaných států. Proto by bylo prospěšné OSN opustit.

K. Wágner 2.1.2019 11:46

Exodus

Ono opravdu dojde v Africe k exodu „biblických rozměrů, který nebude možné zastavit“.A nějaké finanční příspěvky na Afriku tomu nezabrání...

V. Petr 2.1.2019 12:32

Naopak,pokud budeme černochům financovat bezbřehé

množení, bude migrantů o to více!

Š. Hašek 2.1.2019 13:47

Re: Exodus

Finance do Afriky tomu nezabrání.

Finance a výcvik pěchoty, jako u Verdunu. Nevšiml jsem si, že by Kamerunci měli dostatečné množství lodí s příďovým kulometem. Zatím, uvidíme co Saudové a neziskovky.

P. Lenc 2.1.2019 10:14

Nojo,

vždyť většina Afričanů má vysokou kvalifikaci.Umí tancovat a tím nás kulturně obohatit.

M. Prokop 2.1.2019 9:44

A cpát peníze do Afriky

bez obnovení koloniálních vlád je zcela kontraproduktivní. Z toho zbohatnou jen banky, kam si je všichni ti Kasabubu uloží.

M. Prokop 2.1.2019 9:43

:-P

„Myslím, že to vrhá velmi špatné světlo na tyto účastníky jednání. Je to velké zklamání setkat se s takovým nezdarem, hned jakmile byl text smlouvy dohodnut.“

Hlavně je z toho vidět, že dohodnuta byla (v lepším případě) naprostá kravina.

M. Zdobinský 2.1.2019 9:22

OSN nefunguje

Migrace vždycky nejvíc oslabuje ten stát ,ze kterého lidé odcházejí, protože odcházejí ti nejodvážnější a často i vzdělanější. Možná by si "OSN signatáři" těch zemí, ze kterých lidé utíkají, měli spíš položit otázku, proč to tak je a co proti tomu musí SAMI udělat. Kdejaký diktátorský a zhovadilý režim jsou členy OSN a je úsměvné, když podepisují podobné deklarace a z jejich země se zatím valí lidé pryč. Tam by měla být vidět práce OSN, pokud chce zeměkouli prospět. Teze,že Evropa zavinila bídu Afriky, je pitomá a historicky nepravdivá. Většina Afriky se osamostatnila před desítkami let a za dobu své samostatnosti předvedli jen bídu,hlad,populační explozi a kmenové války. Valení dalších peněz do zkorumpovaných režimů připomíná Mnichov, kdy se Francie a Británie pokoušeli taky "uplatit" Hitlera. Výsledek všichni známe.

K. Janyška 2.1.2019 9:14

Samozřejmě, že ano. OSN je paktem necivilizovaných.

My civilizovaní máme NATO... Dzp.

V. Petr 2.1.2019 12:33

ALE chybí ná VŮLE vojenskou sílu použít a to dokonce

i pro záchranu našich životů!

P. Zinga 2.1.2019 13:23

Re: ALE chybí ná VŮLE vojenskou sílu použít a to dokonce

Kdo Vám řekl, že NATO je tu na ochranu Vašeho života?

V. Petr 2.1.2019 13:40

Mluvím o Česku.

Jinak nechápu, na co by nám jinak byla...