18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

MIGRACE: Tohle už křesťanská Evropa nemusí přežít

Strávil jsem několik dní v Bruselu a bylo to poučné. Po ulicích chodí vojáci se samopaly v plné polní s prstem na spoušti, policie občas uzavře celou ulici nebo park a do hotelu se chodí přes bezpečnostní rám jako na letišti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kolar 27.2.2017 22:47

Přímá demokracie je řešení

Potřebujeme nutně víc přímé demokracie. Tak abychom nemuseli čekat 5 let na to vyhodit tyhle politicky korektní politiky z vlády.

A pak jenom přijít na to, že jsme si jenom zvolili další podobnou bandu. Která zase poleze Merkelové do ...

P. Aron 27.2.2017 20:31

Nejhorší je dobrovolná sebevražda

viz třeba Německo: Nic nevykresluje současný stav Německa lépe, než pohnutý osud Marii Landenburgerové, devatenáctileté dívky, zavražděné na začátku prosince. Jako členka organizace na pomoc uprchlíkům byla Landenburgerová jednou z mnoha těch, kteří vítali uprchlíky v roce 2015. Byla znásilněna a zavražděna jedním z lidí, kterým pomáhala. Její rodina požádala všechny, kdo chtějí uctít památku jejich dcery, aby věnovali peníze organizacím pracujících s uprchlíky, aby jich do Německa mohlo přijít více.

https://cs.gatestoneinstitute.org/

J. Kanioková 27.2.2017 21:48

infekční BSE

co jiného k takové matce..

F. Houžňák 28.2.2017 18:42

Ano, a její otec je vysoký úředník EU, jeden z propagandistů

majících za úkol vysvětlovat všem EU-zaostalcům, jaké dobrodiní muslimští přivandrovalci představují. Bohužel neznásilnili a neoddělali jeho, ale jeho dceru.

P. Aron 27.2.2017 20:29

Nemám radu kudy z toho ven

No tak slož funkci ! Za co jsi chlapče placený ? ODS taky ani náhodou volit nebudu. Jde toho dělat hodně, svolat manifestaci, ono pokud bude v ulicích sto tisíc lidí, vláda bude pod tlakem konat.

Demonstrace je v demokratické společnosti legitimní způsob vyjádření nesouhlasu. Jenže oni ODS ani v parlamentu téměř nic nedělají. A situace v Evropě je tragická. Paříž bouře již v centru města. Švédsko zase další : černí migranti napadli a zmátili policistu do bezvědomí viz zde :

http://pravyprostor.cz/africti-migranti-brutalne-zbili-do-bezvedomi-policistu-ve-stockholmskem-metru-video/

A tak bych mohl pokračovat hodiny a hodiny.

F. Houžňák 27.2.2017 20:29

Merklovka dneska prohlásila, že ke každému národu

patří všichni ti, co na daném území momentálně žijí. https://goo.gl/apwbQ6

V. Husák 27.2.2017 17:52

Máte pravdu, tlak cenzury sílí.

Filosof Giordano Bruno byl za své sice pravdivé, ale v té době "politicky" nevhodné názory upálen. "Za velký nápady se zabíjí. Za blbý nápady se nezabíjí. Kdyby se zabíjelo za blbý nápady - to by bylo bytů volnejch, pane!" (Jan Werich - velká předscéna.)

Nás, kteří nesouhlasíme se současnou politikou, zatím ještě zabíjet nebudou, ale postupně se nás budou snažit umlčet, později možná i potrestat. Například na iDnes již můžete publikovat pouze předem schválené politické názory. Kritizujete příval muslimských imigrantů? No fuj, tak přece vyvoláváte nenávist !!! Článek nezveřejněn!

Ale informace z tohoto odkazu, ty jsou určitě pravdivé a společensky velmi potřebné: https://www.facebook.com/vaclav.husak.5/posts/10202978014286875

F. Houžňák 27.2.2017 20:16

Názory Giordana Bruna nebyly pravdivé,

nebyl to filosof a byl to, jak známo, vrah. Něco si o něm přečtěte, ale realistického.

V. Husák 27.2.2017 21:01

Re: Názory Giordana Bruna nebyly pravdivé,

Chyběl jste ve škole velmi často, že?

https://cs.wikipedia.org/wiki/Giordano_Bruno

M. Prokop 27.2.2017 22:20

Re: Názory Giordana Bruna nebyly pravdivé,

kdo ví, jakou školu navštěvoval.

F. Houžňák 28.2.2017 18:43

To platí i pro vás. Už jste sešil

ty matrace?

F. Houžňák 28.2.2017 18:39

Argumentace (pouze) Wikipedií, obzvláště pak českou,

je známkou neinformovanosti, nedostatečného vzdělání, neschopnosti najít seriózní informační zdroje, lenosti a lehké slabomyslnosti. And/or. Vyberte si, co z toho charakterizuje vás.

S. Donát 27.2.2017 16:51

Ano, vidím to v podobně tmavých barvách

Jen si dovolím velmi pochybovat o tom prstu na spoušti hlídkujících vojáků. Základní pravidlo zní, prst nepatří na spoušť, dokud nechci střílet :)

P. Aron 27.2.2017 16:42

Cenzura

Ono je to opravdu špatné, chtěl jsem si stáhnout dokumenty k Výnosu proti radikálům z roku 1972, který vydala tehdy vláda SRN pod vedením Willyho Brandta. Odkaz na internetu neexistuje, nic nenajdete. Maximálně velmi stručně, pokud to zadáte v němčině. Tam je ještě článek ze Spiegelu z r.2007, kde tento výnos známý též jako Berufsverbot velmi odsuzují. Takže přepisování dějin soudruzi ? Ještě před měsícem to tam normálně bylo. Pravděpodobný důvod ? Když sledujete řádění levičáků v Německu, tak člověka napadne, že podobný zákon by se hodil i dnes. A když to tenkrát zavedla levicová SPD tak tím spíše. A tím spíše je to asi nebezpečná inspirace pro dnešek. Protože dnešní levice by Brandta nejspíše označila za nácka.

F. Houžňák 27.2.2017 20:20

Re: Cenzura

http://www.1000dokumente.de/index.html?c=dokument_de&dokument=0113_ade&object=translation&st=&l=de

P. Aron 27.2.2017 20:36

Re: Cenzura

Díky moc, jak se Vám to povedlo ? V lednu jsem to našel úplně v pohodě, teď nic.

P. Aron 27.2.2017 20:38

Re: Cenzura

A už vůbec k tomu nenajdete komentáře,jak to vzniklo, proč. Že to bylo za Brandta atd.

J. Kanioková 27.2.2017 16:42

Německo, Švédsko a Francie.... vzor degenerace..

"Jako reakci na brexit navrhují špičky evropské politiky větší integraci"

Hlasovací práva pro všechny - to se již děje http://jdem.cz/c2x2c9

SPD rozlišení populace státu? - http://www.faz.net/aktuell/politik/inland/warum-die-spd-ein-wahlrecht-fuer-migranten-fordert-14879737.html#lesermeinungen

P. Aron 27.2.2017 16:43

Re: Německo, Švédsko a Francie.... vzor degenerace..

Dnešní SPD bohužel není tím co bývala za Williho Brandta. Viz výše.

A. Reček 27.2.2017 17:31

Re: Německo, Švédsko a Francie.... vzor degenerace..

No už ten W.Brandt byl počátečním politikem v Německu, který sympatizoval s počínající multikulturní vizi v Evropě, která se díky levici a liberálům rozrostla do dnešních poměrů. A ty plody degenerace začínáme vidět i u nás. Řešení je, že ve volbách do europarlamentu v r.2019 liberálové a levice to projedou u občanů. A to ve všech zemích EU.

J. Jurax 27.2.2017 18:18

Re: Německo, Švédsko a Francie.... vzor degenerace..

Řešení by to bylo.

Ale nedělejte si iluze - lidi naštorc Evropou na volby do toho putovního cirkusu oprávněně kašlou - stejně nemá pomalu žádné pravomoci ...

V. Braun 27.2.2017 17:16

Re: Německo, Švédsko a Francie.... vzor degenerace..

Tak návrh je jen pro Německo, nikoli Evropu. Dále jen hlavně do místních voleb pro lidi, "delší dobu v daném státě žijící", cizinci se v ČR mohou účastnit místních voleb za určitých podmínek již teď. Za kontroverzní považuji jen návrh na volby v referendech, ale nijak blíže jsem to nezkoumal, takže nevím jaké jsou tam podmínky.

A hlavně, je to jen návrh, který zxřejmě neprojde, protože například Merkelová je proti.

Takže celkové vyznění příspěvku je opět jen rádio Jerevan, pardon, rádio pí Kanioková.

J. Kanioková 27.2.2017 21:55

Jste už trapný..

T. Hraj 27.2.2017 15:58

většinový názor?

Výborně pane Jirso! Souhlasím. Zasadíte se tedy o to, aby toto bylo stěžejním nebo alespoň jedním ze stěžejních témat ODS pro příští volby?

Máte odvahu to navrhnout? A má ODS odvahu tento návrh přijmout? Kolik vás takových v ODS je?

J. Vlček 27.2.2017 16:48

Re: většinový názor?

Uhodil jste, pane Hraji, hřebíček na hlavičku. Kdyby ODS začala prosazovat takové kroky, které by byly vyjádřením snah a přání většiny společností, bez ohledu na to, že takovýto postoj bude někdo nazývat populismem, pak nasbírá ve volbách hlasů, že bude sama překvapena. Je tady ale to "kdyby".

J. David 27.2.2017 15:39

Tohle už křesťanská Evropa nemusí přežít ...

Ale může, zatím je za pár minut 12. Konečně vzít rozum do hrsti a oprostit se od debility "multikulti a sluníčkaření", tedy zcestné ideologie všelikých pošuků z AI, neziskovek a pomatených hnutí, zažraných ve věrchušce EU, i lokálně v členských zemích EU (prostě je nakopat do řiťťťi jakýmkoliv způsobem). Můj dům EU, můj hrad, na návštěvu a případně do služby, či partnerství pozvu jen toho, kdo o to slušně požádá a stím, že je to pouze na mé volbě. Pokud mi někdo ale bude svévolně bourat plot, pokálí mi zahrádku a bude se mi dobývat illegálně do mého špajzu, venkoncem do ložnice a dětského pokoje, u mne by měl smůlu. Dostalo by se mu parforsu (od dunstů po dvojnulky přes moudí a přilehlé okolí), byť by aktivisté "ryčeli, jak 3,14ča v chtíči". ZP, sk. E, "ochrana života, zdraví a majetku", asi bych se u soudu "možná" obhájil, ale nicméně bych to tak s invazisty riskl. Asi mne budete mít za militanta, nelidu, ale jak to dopadlo v pohádce "Chaloupko, chaloupko, kdo v tobě přebývá", já žába kuňkalka, já myška hrabalka, zajíček ušáček, etc. A nakonec se jim tam nakýbloval bez pozvání medvěd Křivošlap, a chaloupku jim rozjebal. A "vo to go", nenechat si v potu tváře vybudované, rozjebat nájezdnými engeméty. Moře schengenské, zavést pravidlo ponorkářů, vystřelit, potopit, zapomenout. Pevnina schengenská, osvěčené dráty, hraničáře, a po ilegálních imigračních buračích plotů se nebát střílet ostrými, musulman pouze rozumí násilí, vstřícnost považuje za slabost hostitelovu, je to pro ně pouze potencionální "kafir". Poučme se z historie, třeba metody Sobiejskeho u Vídně. Zajaté musulmany dal napíchat po musulmansku na kůly, a uprchlého Karu Mustafu dal pak doma sultán popravit. A pak byl ve střední a západní Evropě 300 let klid. Parfors je na musulmana nejlepším lékem na jeho dobyvačné choutky. Za mého mládí si na kolejích spřátelení musulmani z Lybie (1972) roztahovali kušny. Krapánek jsme jim "vydělali teletinu", a kouzelně zjihli, bismillah "vyjádření překvapení"... Asi tak.

J. Jurax 27.2.2017 15:08

Naše země dosud není zamuslimena

a je naším prvořadým úkolem tento stav udržet. I kdyby se pitrysové v bruseli z toho měli s prominutím po§rat.

S. Donát 27.2.2017 16:44

Re: Naše země dosud není zamuslimena

Souhlasím. Udržet tento stav za každou cenu. Opakuji, za každou cenu.

J. Cervenka 27.2.2017 14:27

teroriste

media i Pes se hlavne zajimaji o muslimske teroristy. To je v USA stejne -- ale to HLAVNI nebezpeci jsou t.zv. hodni muslimove, kteri naprosto jasne se nemohou a nechteji se integrovat, ale chteji se mnozit. Ti budou ta tragedie v budoucnosti, ne par silencu teroristu.Nikdo nevenuje pozornost ceskym muslimum, ani se nemluvi zakazu hijab-u, atd.

M. Prokop 27.2.2017 14:47

Re: teroriste

Ono se to může i prolínat, příkladně hodnému muslimovi se namnoží potomci a ti se "zradikalizují".