19.3.2024 | Svátek má Josef


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Drony v Moskvě, ukrajinský terorismus? Spíš ruská provokace

Terorismus, hřímají Rusové nad zprávou, že drony zasáhly v Moskvě dvě obytné budovy. Pravda, od ruských zločinců, kteří na Ukrajině cíleně odstřelují civilní objekty včetně nemocnic, a vraždí přitom ženy a děti, to vážně sedí. Napadá mě citát z proslulé Krylovy písně Veličenstvo kat, „na rohu ulice vrah o morálce káže.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Hančar 1.6.2023 4:56

Jděte autore s vašimi názory na věc do české venkovské hospody ( jednu náhodou vlastním a vařím pro ni pivo ). Rychle poznáte, jaký je názor většiny. Ta už s vámi nebude ani diskutovat. Možná budete mít štěstí a potichu se vytratíte bez ztráty desítky. Pardon, čtyřky vpravo nahoře.

J. Kostelanský 31.5.2023 17:59

Ukrajinci pořád používají stejnou taktiku: útoky na civilní cíle. V letech 2014-2022 to dělali na Donbasu a výsledkem bylo 14 000 mrtvých, z toho 3 000 dětí. Teď to samé dělají na ruském území. Zbaběle útočí na měkké cíle - tedy civilní objekty.

Rusové takové prasárny nedělají. Útočí na vojenské objekty. Doma dělají Ukrajinci jiné prasárny: vojenské objekty a zbraně umísťují v těsné blízkosti civilních objektů.

Obojí je válečný zločin - i vědomé útoky na civilní cíle, i používání civilů jako rukojmí. Ale Haagský soud za válečného zločince označil Putina... Pokrytectví Západu v jeho nejčistší podobě.

Loni jsem viděl na youtube video, ve kterém Ukrajinci dvakrát v jednom dnu raketami útočili na tu samou tržnici s nakupujícími lidmi. Patrně si potřebovali ověřit přesnost dodaných západních zbraní. Zajímalo to někoho na Západě?

V. Čermák 31.5.2023 18:24

Ano, jsou to váleční zločinci, ale jsou Naši...Rv

Z. Linda 31.5.2023 20:11

Jak můžete vypustit takovou dezzinformaci? Stydím se za Vás !!!! Za toto zasloužíte od pana Novotného poslat do Ruzzka i se slušným oslovením.

H. Lukešová 31.5.2023 20:28

Rusko musíte napsat s dvěma SS, tj. RuSSko, a budete náležitě oceněn. Fascinace esesáky je zde všudypřítomná.

P. Skřivan 31.5.2023 23:50

Asi byste byla překvapena, kolik Rusů obdivuje německé vojáky. Takže nejste bohužel úplně mimo. Komunistický režim byl prakticky identický s tím nacistickým a lišil se v ne úplně podstatných věcech. Rozhodně ne v principu, kdy se demokracie a právní stát nahradí jakýmsi státem vyššího dobra, kde účel světí prostředky. Kam to došlo všichni víme. Nacisti byli dokonalejší a systematičtější, tak to zvládli rychleji. Na psacím stroji měli pro SS i speciální klapku. Jinak samozřejmě šíříte ruský blábol o tom, že Ukrajinci byli nacisti. No to úplně ne. K přátelství k německé armádě a pogromům na židy je vedl především předchozí stalinský teror a to, že židé tam často byli politruky. To samozřejmě s nacismem nemělo nic společného a časem se to i změnilo, když tak nějak zjistili, že Němci tam nic moc lepšího nepřivezli. Jak už to bývá, tak realita je složitější.

L. Hančar 1.6.2023 5:03

A to stačilo napsat, že jeden je za 18 a druhý bez dvou za 20. Jde jen o to, kdo si začal. Západ v tom má jasno. Kde je Půlnoční království a kde Ráj svobodných ovcí komisaře Miroslava. Ještě že žijeme od Západu na východ.

P. Skřivan 1.6.2023 22:02

Obávám se, že situace s válkou se změnila. Od té doby je východ divoký a nemá se smysl o něm bavit. To není o vyšším a nižším dobru, ale o tom, že se ruské vedení zbláznilo a pokud se západ na Rusko chystal, tak válkou Rusko prokázalo, že oprávněně. Prostě americká politika, kdy Rusům nic nedali zadarmo byla správná a kdo o tom pochybuje, měl by vzpomenout na Vrbětice. To byla vaše odměna za to, že jste měli k Rusku korektní vztah. Je mi to líto, ale bohužel jde o tvrdý fakt. Nezbývá než doufat, že se ruský národ poučí a tu bandu, co tam vládne od roku 1917 konečně svrhne už jen za to, kolik mladých Rusů zcela zbytečně, jen proto, aby Ukrajina nemohla vstoupit do EU, nechala zabít.

H. Lukešová 1.6.2023 7:54

Nikde jsem nepsala, že Ukrajinci jako celek byli nacisté, nevím, kde jste to vyčetl. Část z nich byla pro-nacisticky orientovaná, to je fakt a zmasakrovali tisíce Židů. A jinak souhlasím, že nacisté a komunisté byli ze základu stejná zločinci.

L. Kuča 31.5.2023 21:21

Mé pocity jsou silně obdobné. S některými přítomnými nemá diskuse prostě cenu.

P. Smetana 31.5.2023 20:13

Hlavně ty a tvé tlachy nikoho nezajímají.

V. Kuhaj 31.5.2023 22:57

Ale zajímají, zajímají.

J. Lukavsky 1.6.2023 7:32

"Rusové takové prasárny nedělají. Útočí na vojenské objekty" no jak to tak ypadá tak vojenskýmo objekty na Ukrajině jsou hlavně paneláky, divadlo, nemocnice.... Ruský voják by civilistu, natož ženu či dítě nezabil ani kdyby mu to V.V.P. osobně nařídil a mačkal mu kohoutek. U doc. Chocholouška malují? J.L. end

J. Kočvar 2.6.2023 15:09

Lžete. Počet 14 000 obětí války na Donbasu, rozpoutané beztak bandami z Ruska, zahrnuje i padlé ukrajinské vojáky (přes 4000), i separatistické ozbrojence (skoro 6000), civilisté představují ten zbytek, včetně lidí zabitých, když separatisté ostřelovali území pod ukrajinskou kontrolou.

J. Kostelanský 31.5.2023 17:51

Typická zieglerovina: páté přes deváté. Jen pan Ziegler jaksi zapomněl, jaký užitek by z toho mělo Rusko. :-)

Koukněte do našich novin, za jaký úspěch tuhle ukrajinskou akci považují. Prý znejistí Rusy nejen v příhraničí, ale i v Moskvě. A pan Ziegler si to dovoluje zpochybnit... :-)

P. Skřivan 31.5.2023 23:53

Vnitropolitický: docházejí hlupáci, kteří se chtějí nechat zastřelit pro Putina. S Ruskem a jeho skutečnými zájmy stávající válka má společného jen to, že ho uvrhne to izolace a výrazně mu ztíží návrat mezi normální země.

V. Němec 31.5.2023 16:51

Ještě před pár lety jsem opakovaně četl zprávy o ukrajinské mafii, jak tady mizí luxusní auta, o korupci, jak jde objednat vraždu apod.

Teď jsou ze všech svatí beránci, i když v Kramatorsku střelili raketu do vlastních občanů, jenže podřadné ruské národnosti. "Účel světí prostředky."

P. Skřivan 31.5.2023 23:57

Asi byste měl rozlišovat propagandu šířenou KGB od reality. BIS vás opakovaně varovala, že KGB tu má silnou základnu. Byli tací, kteří to zlehčovali, pročež se ukázalo, že to byla tvrdá realita. Podobné kydy, včetně hnutí proti očkování a dalších asi 150 nesmyslů, byla očividně jejich práce. Samozřejmě chytali se na to ti méně inteligentní, což je i logické.

L. Hančar 1.6.2023 5:07

Konečně. Alespoň jeden člověk z 10ti miliónů, který hledá pravdu v BIS. To bis nevymyslels. Jistě se najde i druhý blbeček do lavice.

P. Skřivan 1.6.2023 22:06

BIS je služba, kterou si platíte, aby tohle řešila. Zeman tvrdil, že jsou čučkaři a ukázalo se, že byl vedle on. Na některé věci byste přišel i sám, pokud byste se nad tím zamyslel a měl informace o taktice KGB alespoň té historické a známé. Například akce proti očkování je přes kopírák to, co bylo když bylo AIDS. Prostě stejné schéma a stejný cíl.

J. Sedláček 31.5.2023 15:47

Honzíku, ty zase perlíš, ten tvůj svět je voľaký zmätený. V kolektivu jsi však zřejmě oblíbený.

V. Kuhaj 31.5.2023 13:01

Na rohu ulice vrah o morálce káže, to máte recht. Ti, co si uzurpovali právo nás tady dennodenně osírat hodnocením toho, kdo je nebo není slušný člověk, to jsou ti, kdo nám tu po krylovsku o morálce a demokracii kážou, a zároveň zcela nedemokraticky trestají za názor, a berou, co můžou, v r. 2025 si tady nekoupíte už ani ty blbý kamna! Tak co tu melete o ruském kázání morálky, ona nám tady nějakou smí kázat?!

J. Ganaur 31.5.2023 13:31

Slušný člověk nepodporuje válečné zločince!:-/Jak prosté!:-)

J. Černý 31.5.2023 17:50

Hrdinou Ukrajiny je válečný zločinec Stepan Bandera.. Jste slušný člověk ?

J. Lukavsky 1.6.2023 7:29

"Hrdinou Ukrajiny je válečný zločinec Stepan Bandera" hrdinou Ruska jsou Lenin, Stalin... hrdinou Číny je předseda Mao, hrdinou Francie Napoleon, no a u nás je to Žižka. Prostě každý národ obdivuje a uctívá své velké řezníky, zatímco malé vrahy věší. To myslím napsal Páral. Bandera byl ubohý břídil ve vraždění ve srovnání s takovými velikány jako byl třebas Hitler, Lenin, Stalin. No to, že se původně bratři a spojenci nakonec servali je zákonité, to už tak v rodině bývá. J.L. end

L. Kuča 31.5.2023 14:13

Sice je to pravda, jenže jsou to věci svou závažností zcela nesouměřitelné.

V. Kuhaj 31.5.2023 14:35

Já žiju tady, pane Kučo. Pro mě je závažné, co se děje tady. Říkám to už po sté: Rusko i Ukrajina byly zcela na okraji našeho zájmu, nejsou ani členem EU, ani NATO. Jen ten konflikt vypukl, ze zkorumpovaných a nepříliš chytrých Ukrajinců, se kterými se tady nikdo nekamarádil, je náš chrabrý, ušlechtilý a pravdomluvný bratr a z Rusů je surový a primitivní Mongol. A kdo se opováží říct, že na konflikt bylo zaděláno už osm let předtím a nikdo to neřešil, je za proruského švába. Ani mně se nelíbí válka v Evropě, o to více mi vadí, jak se tady do ní šturmuje víc a víc, a dodávají se Ukrajincům těžší a těžší zbraně. Co to udělat např. jako v případě USA, tedy se do toho neplést, jen suše komentovat? Proč to nejde?

R. Tesařík 31.5.2023 14:37

Chytrý Horák.

V. Kuhaj 31.5.2023 14:44

Tak nic. Dobře.

R. Tesařík 31.5.2023 15:53

Ano, nic víc než chytrej Horák.