18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

IZRAEL: Premiér už není zachmuřen

Sledoval jsem ve středu 29/5 před půlnocí izraelského času, a ono se to protáhlo až přes půlnoc, v přímém přenosu veřejnoprání televize KAN 11 na jejím YouTube kanále hlasování o rozpuštění Knesetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vlček 2.6.2019 11:42

Pane Stejskale, podruhé,...

...cítíte tu absurdnost? Pánové, Štípek, Novak, a vy. Extremista zleva, zprava, vy uprostřed, a když se obrátím na každého z vás, kdo je podle vás extremista, svorně budete ukazovat na pana Okamuru, že. Tak si pánové uvědomte, jak si odporujete v názorech, a všichni tři se laskavě chyťte za nos. Původně jsem chtěl říct za frňák.

I. Štípek 2.6.2019 13:16

Re: Pane Stejskale, podruhé,...

Omluva, budu se nad sebou muset zamyslet. Protože jsem nerozvinul to, co jsem napsal v té závorce. Pane Vlčku, pokud jde o mne, věřte mi, NENÍ to proti vám, není to proti panu Stejskalovi, proti Izraeli (trochu proti Bibimu, takže i proti Izraeli, NE proti Židům - všechny důrazně žádám, nesměšujte stát Izrael s Židy, kritika Izraele je na hony vzdálená od antisemitismu, směšovat to je podpás a nefér), prostě mým cílem jsou manipulace, lži a zamlčování médií, a to vždy. Dále vězte, že nejsem extremista, ani Okamura není extremista. A nakonec, jsem plně na straně pana Jakla a názorů vyjádřeným IVK. Takže jsem to jen asi nějak nenapsal tak, aby to bylo zcela pochopitelné pro kohokoli.

J. Vlček 2.6.2019 13:32

Re: Pane Stejskale, podruhé,...

Pane Štípku, v tom případě se vám omlouvám, a na svoji obhajobu mohu uvést pouze to, že zacházení s ironií je ošemetná věc, a ne vždy může být správně pochopena. To nakonec dokazuje naše nedorozumění. Děkuji za uvedení vašeho příspěvku na správnou míru.

M. West 2.6.2019 18:40

Re: Pane Stejskale, podruhé,...

Pane Vlcek vy tady na tom foru spite? ze jste tak horlivej pisatel Omlouvam se ale mam jednu malou otazku vy jste zid?

J. Vlček 2.6.2019 20:06

Re: Pane Stejskale, podruhé,...

Pane Weste, chci vás ujistit, že Psa navštěvuji jen ve chvílích volna, mezi různými pracemi a úkoly, které musim vykonávat, což možná budí dojem, že prodřepím celý den u počítače. Opak je pravdou. Mnohdy se k počítači nedostanu vůbec. Všimněte si, pane Weste, že stíhám diskusi pouze u některých článků. Na ostatní mi nezbývá čas, narozdíl od jiných diskutujících.

K vaší otázce, zdali jsem žid, ono to tak vypadá? Stát Izrael obdivuji, to je pravda, ale žid nejsem. Stačí?

M. Prokop 2.6.2019 20:37

Re: Pane Stejskale, podruhé,...

Sohorová ... nekrmit.

J. Vlček 2.6.2019 21:47

Re: Pane Stejskale, podruhé,...

Že bych zase skočil na špek? Každopádně děkuji, pane Prokope.

I. Štípek 2.6.2019 11:26

Bibi by ale měl být zachmuřen

protože bombardováním a ostřelováním syrského území si sotva získá přátele. Zpráva agentur z dnešního rána není potěšující: Izrael zabíjel a ničil na území z války se zotavující Sýrie - údajně to byl "pouze" protiútok za ostřelování Golanských výšin. Tak to se zbláznili? I kdyby (!) první rakety letěly ze Sýrie na Golany, pak se v každém případě jedná o syrské vlastní území, nedílnou součást Sýrie, která je bohužel dlouhodobě, od roku 1967, okupována Izraelem, v rozporu s mezinárodním právem. Za těch 52 roků se zbraňové systémy ochrany Izraele zlepšily natolik, že kdyby Golany vrátil, nemusí se obávat, jak stále tvrdí aby okupaci "ospravedlnil", efektivity žádného případného útoku z těchto míst. Ale to by musel opustit svoje nezákonně vystavěné okupantské osady na Golanech, že. Takže pořád budou nesmyslně tu a tam lítat rakety sem a tam, a celý svět se bude tiše modlit, aby to proboha zůstalo alespoň tak. Smutné.

M. Prokop 2.6.2019 20:39

Re: Bibi by ale měl být zachmuřen

"Nedílnou součást Sýrie" Syřani prosrali několika útoky na Izrael.

D. Novak 2.6.2019 0:51

Aby nemuseli chodit ortodoxové na vojnu, tak chodí k volbám......

J. Vlček 1.6.2019 10:10

Pane Stejskale,...

...vim, že vaše velké téma je stát Izrael. Nicméně mi dovolte, vrátit se k vašemu článku "K útoku na Ladislava Jakla" z 30.5.2019. Chci se vás zeptat: už jste se omluvil panu Klausovi za vaše polemiky, ohledně jeho vyjádření k napadení pana Jakla, v souvislosti s chováním rozvášněných davů na náměstích, jichž jste se stal obhájcem? Mimochodem, i vy jste jistě zaznamenal to, že pan Jakl podobné napadení absolvoval ještě jednou.

Proč se ptám? Domnívám se totiž, že vy, jako autor článku, máte jistě potřebu jakési zpětné vazby mezi vámi a vašimi čtenáři. Nejsnazší cesta k tomu je bezpochyby nahlédnutí do diskuse čtenářů pod vaším článkem. Nahlédl jste tedy do této diskuse? Jak jste reagoval na příspěvky těch, kteří zde vytvářeli jakýsi příkladný vzorek lidí, kteří se zúčastňují těch vámi hájených "chvilek na náměstích", a kteří zde vyjadřovali své názory a postoje takovými slovy, jako např.: Bolševické svině, Vlček, Klaus, Zeman, jednou vás rozvěsíme jako v Maďarsku 1956, nebo: Morální kriple, chcípáčku, dopadneš hůř, než ten tvůj sráč Jakl, atd., atd.?

Jak jste se k tomu postavil vy, pane Stejskale? Přehodnotil jste svůj postoj k těmto rozvášněný lidem? Dal jste, alespoň v duchu, prezidentu Klausovi zapravdu v jeho postoji k těmto davům? Omluvil jste se mu zpětně? Kde jsou všichni ti hlídači a ochránci společnosti, spolu s vámi, proti šíření nenávisti skupiny obyvatel, vůči těm, kteří mají pouze jiný názor, než mají oni?

Pokud vás takovéto diskusní příspěvky nezajímají, a nechávají vás v klidu, pak celý váš článek je jen pokrytecké žonglování se slovíčky a emocemi. Na jedné straně, "jako" odsuzujete napadení Ladislava Jakla, ale na straně druhé, podhoubí, ve kterém se takovéto jednání jednotlivců líhne, obhajujete, jako oprávněné vyjadřování nespokojenosti lidí. Celé vaše povídání v uvedeném článku je tím znehodnoceno, a vy, pane Stejskale, se tímto pro mne stáváte nedůvěryhodným.

Musím suše konstatovat, že přes všechny vaše polemiky, měl a má pan Klaus opět pravdu.

I. Štípek 1.6.2019 13:03

Re: Pane Stejskale,...

Souhlas. Dokonce si umím představit právní konstrukt, že pan Stejskal prokazatelně podněcuje nenávist a nelze vyloučit, že opakovaně naplňuje znaky konkrétního trestného činu - tím, že 1.vybudil nenávistné vášně diskutérů, 2.nezareagoval a nenechal buď stáhnout svůj článek nebo uzavřít diskusi, 3. spolu s konkrétními názorově spřízněnými blogery tvoří organizovanou skupinu. Oslovovat veřejný prostor není legrace a pan Stejskal by jednoho dne mohl klidně čelit obviněním, že 1.stalo se mu to opakovaně a jeho reakce nejsou nebo jsou odmítavé nedostatečně; 2.opakovaně vyslovil podporu izraelské agresi (vč.nelegálního rozšiřování osad) proti Palestincům, kde je stanovisko EU, jejíž jsme součástí, zcela jasné; 2. opakovaně písemně potvrdil svůj souhlas s tím, že izraelský voják zavraždil těžce zraněného, odzbrojeného a bezmocně na silnici ležícího Palestince; 3. opakovaně vyjádřil osobní sympatie a podporu trestně stíhanému PM Netanjahuovi, mnohými považovanému za tvrdého nacionalistu a dokonce teroristu. Pokud se příslušné orgány budou zabývat celým dlouhodobým procesem názorového působení pana Stejskala, nelze vyloučit, že jejich pozornosti neujde ani jeho zřetelně vyjádřená nepodpora těm, kdo projevili obyčejné lidské zděšení, smutek a strach nad surovými napadeními veřejně činného spoluobčana pana Jakla. (Pěkná blbost, co? Alespoň vidíte, takhle nějak pracují mnohá mainstreamová média.)

H. Lukešová 1.6.2019 14:31

Re: Pane Stejskale,...

Panu Stejskalovi lze vyčíst ledascos, ale podpora Izraele je jedinou správou věcí. Izrael se brání bestiálním palestinským teroristům. Izraelci čelí stejnému džihádu, jako je džihád IS...A vy svou podporou palestinských teroristů.........to vypovídá to o vás. A Netanjahuovi vyjadřuji sympatie i já. NO no vy neomarxisté byste zase chtěli zavírat lidi do vězení kvůli nepohodlným názorům. Podpora Palestinského islámského džihádu, ach jo.

I. Štípek 1.6.2019 15:21

Re: Pane Stejskale,...

Pro pomalejší: to v závorce čtěte alespoň dvakrát.

H. Lukešová 1.6.2019 15:50

Re: Pane Stejskale,...

Jééé tak to se vám upřímně omlouvám. Nepochopila jsem ironii.

J. Vlček 2.6.2019 7:40

Re: Pane Stejskale,...

Paní Lukešová, ač nerad, musím vás vyvést z mylného uspokojení ze zjištění, že jde o ironii. Ona totiž celá ta dlouhá a přihlouplá ironie je namířena proti mně a proti napadenému panu Jaklovi. Panu Štípkovi vůbec nevadí všechny ty hulvátské diskusní příspěvky, jemu vadí to, že totéž vyčítám panu Steskalovi, který se také nad tímto svinstvem ani nepozastavil. To jenom abyste byla ve správném obraze.

J. Vlček 1.6.2019 15:40

Re: Pane Stejskale,...

Osobně rovněž obdivuji stát Izrael, paní Lukešová. Pana Stejskala kritizuji ze zcela jiného důvodu, což jste jistě pochopila.

H. Lukešová 1.6.2019 15:53

Re: Pane Stejskale,...

Ano poznala a naprosto jsem vás pochopila. Měří se dvojím metrem, zatímco opilec Feri byl v médiích, mlelo se jak jsou ti zlí Moravané rasisté, přitom vyšlo najevo, že se jen opil...Zatímco Jakla dvakrát nějaká hovada seřežou a nic, v klidu. To panu Stejskalovi tolik nevadí, byť píše, že tento zločin odsuzuje. Tvrdit, odsuzuji, ALE... je pokrytecké. Tvrdit, že se IVK snaží zpolitizovat tohle napadení je také hloupost. Byl Jakl zmlácen nebo ne? Byl. Byl napaden kvůli tomu, že kandidoval za SPD? Byl. Tak jakápak politika.

J. Vlček 1.6.2019 16:02

Re: Pane Stejskale,...

Jsem rád, že si rozumíme. Děkuji, paní Lukešová.

D. Novak 2.6.2019 0:54

Vy jedna antisemitko! Nechte Zida Marxe na pokoji! Arabové se žádné agrese nedopustili. Agresí bylo, když si privandrovalci z celého světa založili v arabském světě, a proti jeho vůli svůj stát. A aby v něm měli většinu tak se dopustili etnických čistek.

J. Kanioková 2.6.2019 16:34

Bóže, to je zas kravininum..

Bolí paranoia ?

K. Salajka 1.6.2019 6:30

Hlasování

Liebermana má slovenskou paralelu. Sulík položil vlastní vládu Radičové. Trval na tom, aby odmítla bruselský diktát, aby Slováci přispěli na důchody Řekům. Od té doby se Sulíkova strana SaS sune k nevolitelným číslům.

J. Kanioková 2.6.2019 16:38

Což ovšem nevypovídá nic nesolidního o Sulíkovi,

ale o Slovácích. Bohužel, mám tam příbuzenstvo, tak to znám zblízka.

K. Salajka 3.6.2019 16:18

Re: Což ovšem nevypovídá nic nesolidního o Sulíkovi,

Sulík je chytrý ekonom a politický prosťáček. Uložil Radičové úkol, který nemohla splnit.

M. Prokop 2.6.2019 20:41

Re: Hlasování

Koukal jste někdy na volební výsledky na Slovensku, vy "nevolitelné číslo"?