19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
isi 23.6.2009 6:03

Re: zajimave je --ja jsem puvodce dodatku

Bible je myth a pohadka, ktere se neda verit ci brat ji do slova. Je to michani pravd a nepravd a snu a rekl bych i umyslnych lzi. Pak mame  Talmud , ktery vysvetluje, jak dana  pravidla pouziti cio rekl bych otocit o 180 stupnu v prospech nekoho a neprospech nekoho jineho. Neco jako Bible je mapa mesta  a  signalni svetla  a jejich ovladani je Talmud a podle toho se jezdi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  a v tom je problem.

kokidis 22.6.2009 16:11

Re: komentář k Netanjahuovým lžím

R^

quetzal 22.6.2009 13:56

Re: Mír podle tzv. "Palestinců" a evropských levicových intelektuálů:

stručné, výstižné, smutné ...

isi 22.6.2009 5:18

Re: zajimave je

Ja s tim plne souhlasim, az s tim malym komentem , ze Zidi zijici v Palestine  nechteli  zidovskou emigraci  (50.000 Zidu v Jeruzalemu) a tudiz stat Israel byl vytvoren proti vuli  zijicich Zidu v Palestine , receno  primo jim byl vnucen. Stejne , jako Zidi z Evropy se nechteli  stehovat   do Palestiny ( museli by  byt na hlavu padli), tudiz se jim "MUSELO POMOCI" a Hitler byl podle meho nazirani takovy "NASTROJ".  Stat Israel nemohl byt podle meho nazirani na vec byt  vytvoren  bez Hitlera . A nebud te tak vasniva!!!! ,  ja pisi co si myslim , nejsem si tak jisty o Vas.  Pro mne je tezko uverit  teto pohadce. Ja nevim nic o bazinach , malarii  atd to sem do toho podle mne nepatri, to je cast jine  pohadky  o ktere ja jsem malo informovan.

Roman 21.6.2009 0:22

Nádhera

Tak tento program by mu sežral  snad jenom Gorbačov.

kopretina 20.6.2009 19:32

Re: zajimave je- smutne je ze

Vztahy mezi Židy a Araby v zemi Israelské byly celkem dobré do doby, než se k moci dostal muslim Amin al Husejní, který štval Araby proti Židům, díky němiu zfanatizovaní Arabové spáchali sérií pogromů proti Židům (1921, 1922, 1929-vyhlazení Židů v Hebronu, 1936-1939, 1947-1948). Problémy nedělali židovští sionisté, ale arabští nacisté. Husejní měl za WW2 velmi dobré vztahy s Himmlerem, schvaloval vyhlazení Židů, zakládal muslimské jednotky SS. Vším jsou vinni někteří Arabové, ne Židé. Židé se jen bránili.

kopretina 20.6.2009 19:29

Re: zajimave je --ja jsem puvodce dodatku

Vážený pane, sionismus není nebezpečí pro sousedy. Zadlíbění Abrahamovi sice znělo až po Bagdád, ale to se týkalo všech potomků Abrahama (tedy Židů i Arabů).Bůh samotnému israelskému národu zaslíbil jen zemi Kananejskou (tobě a tvému semeni dávám všechnu zemi kananejskou k vladařství věčnému), nic víc. Naopak jsou hrozbou pro Israel někteří Arabové, kteří chtějí Israel zničit.

kopretina 20.6.2009 19:24

Re: To je vtip?

Rozhodně v Zemi Israelské nežili většinově muslimové.Žili zde Byzantici, i někteří muslimové, křižáci, Osmanská říše později ovládla zemi Israelskou atd.

Sigmund 20.6.2009 10:11

Re: zajimave je-mýty o palestině2

Hlouposti pisete Vy,v okolnich muslimskych zemich ziji krestane a muslimove v naproste pohode. V parlamentu samozrejme sedi i krestane. V nekterych zemich (Libanon,Syria) je dokonce jasne stanoveno,jake viry musi byt prislusny ministr (napr.prezident alauita,ministr zahranici krestan,ministr vnitra sunnita apod.) Muzete i nadale cerpat sve informace z nejakych imbecilnich stranek a zit v bludu. Muzete moje reakce nazyvat hloupymi,alespon dam za pravdu prislovi,ze pro hlupaka kazdy ......  Nemam potrebu se tu nejak dohadovat ci urazet,ale vim,co pisi. V techto zemich jsem zil,mam v nich pratele jak mezi muslimy tak i mezi krestany.

isi 20.6.2009 6:20

Re: zajimave je- smutne je ze

Mne je jasne , ze co dela problem v te rovnici  Arabove proti  Zidum jsou pouze !!!!!! Sionisti ,  vazena  Ruze ze Sionu (pardom kopretino). Kdyby sionisti nedelali  problemy a vlny , tak  by Zidi a Arabove zili pomerne  v klidu a miru   urcite  vice  nezli Evropane. Mne pripada , ze sionisti prisli na svet s uz s Mojzisem a tlacili Zidy po svete do zelenejsich  pastvin a u toho kolektovali  svou mzdu.

isi 20.6.2009 4:50

Re: Politická pohádka ...

skvrnity ocas jnak zvany Smradlavy ptak ohnivak ( od slova ohnivati)

isi 20.6.2009 4:46

Re: zajimave je --ja jsem puvodce dodatku

Ja mam rad vase argumentovani  neb to ma hlavu a patu a zda se mi ze nemate snahu nebyt negativni. Ja bych si rad procetl dejiny   Asie do detailu. Ale nesouhlasim z vasi posici na sionismus  , sionismus je nebezpeci  pro sousedy  ( araby ) diky expazi  podle planu "Vetsi Israel" az po Bagdad, jinak Israel nema ekonomicky smysl , myslim!!!!!, ze je vam to jasny.

strejda 19.6.2009 23:16

Re: To je vtip?

Kdo žil v Palestině od 5. do 18.století? Žil tam vůbec někdo?

certik 19.6.2009 23:12

Re: zajimave je

Ciste nahodna, caste zidovske jmeno.

kopretina 19.6.2009 23:06

Re: zajimave je

Jinak ta mapka je lživá. Podle historika Michaela Comaye Židé vlastnili 9% půdy, Arabové 3% půdy, 17% půdy byla opuštěná země, 71% půdy bylo státní svěřené území britské koruny. Vidéte, Arabové vlastnili jen 3% půdy. Israel nikdy nebyl arabskou zemí.

kopretina 19.6.2009 23:03

Re: zajimave je

Milý Bavore, lžete. Lilienthal není objektivní autor, ale antiisraelský fanatik. Je to lhář. Doporučuji ti raději Paula Johnsona- Dějiny židovského národa či Martina Gilberta- Izrael dějiny. Lilienthala přeložili komunisté a předkládali jej jako antiisraelskou propagandu. Jinak Israel okupovali Arabové, ne Židé. Israel je židovská země, ne arabská. Sionismus je legitimní hnutí židovského národa. Židé mají nárok na svůj stát v zemi svých předků. Kdo nemá rád sionismus je i antisemita. Stejně tak, kdo je proti českému národnímu obrození je protičeský rasista.

kopretina 19.6.2009 22:59

Re: To je vtip?

Co na tom není pravdové? Židovský stát existoval, Židé žili na území před Araby a žili v zemi nepřetržitě.

Zatímco Arabové se do země přistěhovali zejména v 19. století. Židé mají rozhodně větší nárok na Israel než Arabové.

kopretina 19.6.2009 22:57

Re: komentář k Netanjahuovým lžím

Britské listy nejsou objektivní zdroj, ale nenávistný ultralevicový plátek. Britské listy se od Haló novin příliš neliší.

Kodl 19.6.2009 21:43

Re: Kodl, tvůj vtip je blbej!

A v čem, kreténe?Jak budeš odporovat německému právu na vlast?

Richard III. 19.6.2009 21:33

Kodl, tvůj vtip je blbej!

Kodl 19.6.2009 21:29

To je vtip?

Právo židovského státu Izraele na existenci…

…nepramení z holocaustu, ale z tříapůltisícileté historie židovského národa8-oZnamená to tedy, že germánské právo na historická území v Polsku a Česku stále trvá?

Bavor 19.6.2009 21:21

Re: zajimave je

Milá kopretino, nebudu se bránit tvým výpadům, je to zbytečné. Každý, kdo má zájem zjistit pravdu, se může podívat na mé odkazy na výtah z knihy Lilienthala, kde jsou odvolávky na nezávislý dobový tisk, který uvedené citáty zveřejnil, jsou zde odvolávky na nezávislé archivní dokumenty OSN, Červeného kříže a další. Je zde odvolávka i na mapy, které znázorňují postup okupace Palestiny sionisty. Nejsem antisemita, zrovna tak nejsem zaujat proti Němcům, ale nenávidím fašismus v jakékoliv formě a tedy i sionizmus

Marty 19.6.2009 20:42

Re: Umely problem.....

Výborně shrnuto, děkuji. Většina lidí prostě není schopna pochopit mentalitu arabů - představují si, že Israel jedná s nějakým evropskými extremisty, se kterými je možné se normálně dohodnout...

Jiri 19.6.2009 20:29

Re: zajimave je-mýty o palestině2

Uz jsem podobnou reakci od vas videl - a byla stejne hloupa - mozna, ze byste nas mohl osvitit co tedy pravda je.

xtl 19.6.2009 20:23

Re: komentář k Netanjahuovým lžím

O údajných stejných právech a dalších diskutovaných okolnostech lze

získat informace podložené důkazy například na blistech /art/45213.html, bajky a nadšení náboženských

fundamentalistů lze sotva používat pro argumentaci mimozdi psychiatrických léčeben.

Sigmund 19.6.2009 19:45

Re: Re:zajimave je

Hm,tak to jo...  :-)

kopretina 19.6.2009 19:40

Re: Re:zajimave je

Článek Bavora je celý lživý.

Kanuk 19.6.2009 18:54

Re: zajimave je

Jakýsi pan Landau byl předním teoretickým fyzikem v SSSR . (Landau, Lifšic, Teoretická fyzika, nebo tak nějak, 7 dílů). Shoda jmen čistě náhodná?

Sigmund 19.6.2009 18:44

Re: Re:zajimave je

Nemohu se vyjadřovat k citovaným výrokům,které neznám,ale jinak jsem v jeho příspěvku žádnou lež nenašel...

kopretina 19.6.2009 18:01

Re: Netanyahu ma pravdu v tom, ze na Westbanku bydleli zide....

R^R^R^