25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tich@dohoda 5.7.2007 19:28

tady jeste odkaz :-)

http://www.homepage.interaccess.com/~netpol/POLISH/historia/kiel.html

tich@dohoda 5.7.2007 19:27

chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

ovsem zrovna ted davaji na TV satellite Polonia dokument o pogromu ve meste Kielce /Polsko / stalo se v cervnu 1946. Rozvasneny dav ve spolupraci s poradkovymi silami tam tehdy zavrazdil 42 Zidu/ mezi nimi zeny i deti/ . Pro tento pogrom poslouzila klasicka zaminaka o tom, ze Zide zavrazdili maleho polskeho chlapce, nebot potrebovali krestanskou krev na macesy. Ten "zavrazdeny" chlapec se par dni po pogromu objevil, nebot byl na navsteve u pribuznych. Cest :-)

kopretina 5.7.2007 21:34

Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

No jo. Můžeme pokračovat. 3.5.1096= němečtí křižáci obklíčili synagogu ve Spyeru. Když se jim podařilo dostat dovnitř útočili na všechny Židy, 11 z nich při tom zabili. Jedna žena zvolila dobrovolně smrt. 15.7.1099= křižáci pobili Židy a muslimy v Jeruzalémě. Synagogy lehly popelem. 16. a 17.1190= nejhorší protižidovské násilnosti v Yorku.Židovská obec zmasakrována, část vyhnána, 150 Židů umučeno fanatickým davem. 1215 papež Inocenc III. nařizuje Židům žít v ghettech a veřejné označení (žluté kolečko), nacisté měli inspiraci, Reynhardt Heydrich se odvolával na papeže Inocence III. , 1348 stovky Židů zabito lůzou v západní Evropě, Židé obviněni z trávení studní, 1389= česká lůza zmasakrovala židovské gheto v Praze... Přesto však existoval požehnaný pramínek uvnitř církve, zejména ve VB a USA, jednalo se o různé protestantské skupiny, které věřily v budoucnost a osud židovského národa. Je vůbec zázrak, že Židé jako národ vůbec přežili. A největší antisemité blijí právě na Izrael. Nedávno Knesset přijal 300 křesťanských vůdců reprezentující evangelikány po celém světě, litujících zločinů, kterých se tzv."Církev" dopouštěla. Nedivím se Izraeli, že se brání. Izrael má svou zkušenost. Jsem křesťanka a při Izraeli bez podmínek stojím.

A. 5.7.2007 22:07

Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

A nezkusila jste se někdy zamyslet, čím to asi bude, že Židy nemají rády, velice svorně, všechny národy světa? Že by k tomu Židé sami nikdy nezavdali příčinu? Opravdu? Proč tedy  takhle globální averze neexistuje vůči ostatním národům? Možná snad ještě vůči cikánům/Rómům. Jenže dneska už i sami osvícenější příslušníci Rómského národa připouštějí, že averze vůči rómům neplyne z jejich barvy pleti ale z asociálního chování jakožto typického projevu většiny z nich. Na světě se přece nic neděje bez příčiny.

exulant 5.7.2007 23:07

Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Zrejme vam uslo, ze zide (nebo Zide?) ukrizovali Krista Pana.

A. 6.7.2007 10:49

Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

No, tohle bych jako relevantní argument nebral. Obzvláště v tak sekularuzované zemi jako je tahle.  V Česku by za to naopak mohly přibýt plusové body :-)

sigi 6.7.2007 11:12

Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Jaksi jsi zapomněl, že to byli Římané, kteří Krista vyslíchali, dali mu trnovou korunu, potom na záda kříž, bičovali ho a nakonec to byl opět římský voják, který mu proklál hruď kopím. V to, že židé zabili Krista, věříš jen ty a Mel Gibson. Veškerá zloba proti židům se rozpoutala v roce 1215, když čtvrtý vatikánský konsil dal tu lež černé na bílém všem křesťanům příkazem, aby židy diskriminovali za jejich nikdy nespáchaný zločin.

kopretina 6.7.2007 11:41

Re: Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Ačkoliv nejsem katolička, ale protestantka, musím se katolíků jako celek zastat. Mel Gibson je starokatolík. Starokatolík se liší od "normálních katolíků" tím, že neuznává výsledky II. Vatikánského koncilu, který odsoudil všechny formy antisemitismu, antijudaismu a zbavil obvinění Židů z bohovraždy. Vždyť Břetislav Olšer, veliký přítel Židů je katolík, stejně jako Paul Johnson, katolík napsal nádherné dílo Dějiny židovského národa. Znám lidi katolíky, říkají, že uznávají Izrael jako zásah Boží prozřetelnosti, ale jen si na rozdíl od nás nechtějí říkat křesťanští sionisté, i když v hloubi duše vědí, že my (křesťanští sionisté) máme pravdu.

mik 5.7.2007 23:21

Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Hysterie ma malokdy racionalni koreny. Zato siritele hysterie maji obvykle racionalni duvody - odvest pozornost od sebe.

A. 6.7.2007 10:51

Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Pořád jsem tu nenašel odpověď na otázku - proč je ta averze zaměřená právě proti Židům a ne nějakému jinému národu? (Nebo je správnější vyznání než národ?)

kopretina 6.7.2007 11:17

Re: Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Závist. Židé jsou schopný a pracovitý národ. Jelikož nemohli v minulosti vykonávat řemesla, zdokonalili se v obchodu a byli bohatější, než-li ostatní Nežidé (gójové). Ale Izraelci mají přátelé,jsou to evangelikální křesťané a další lidé. Židé jsou národ spojený židovským náboženstvím. Proto píšeme s velkým Ž. Jistě víte, že mnoho Židů je úplně sekulární. Např. americko-židovský podnikatel Roland Lauder, vlastník televize Nova říká, že se Židem praktikujícím stává 3-krát do roka (na Jomkipur, Pesach, Purim).

A. 6.7.2007 11:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Konečně racionální argument. Ten beru. Ae pak se nabízí další otázka. Proč stejný mechanizmus nepůsobí i proti Arménům. Jako obchodníci jsou srovnatelně úspěšní se Židy a občas je k mání i tvrzení, že Armén Žida přechytračí.

kopretina 6.7.2007 11:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Tak Arméni jsou křesťané. U některých katolíků (starokatolíků) obvinění z vraždy Ježíše přetrvávalo. Ale nemyslete si, Arméni byli od Turků také pronásledovaní.A Arméni a Židé mají k sobě blízko. Dva velmi inteligentní a pracovité národy. Koneckonců Kasparov je syn Žida a Arménky.  Víte antisemitismus má mnohdy iracionální příčiny. Při Chmielnických masakrech v letech 1648-1656 bylo pobito 100.000 Židů. Dav zfanatizovaných sedláků páral těhotným ženám břicha. Důvod? Byly Židovky. Netvrdím, Židé jsou jiní, jsou spojeni svou vírou a tradicemi, ale to, co se jim stalo v minulosti, mělo démonický charakter. Já sama si ho ze světských příčin neumím vysvětlit. Ze světských příčin vidím tu závist vůči bohatějším. A z náboženských příčin by bylo nadlouho rozepisovat.

A. 6.7.2007 14:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Na iracionální zdůvodnění moc nevěřím. Nic se neděje bez racionální příčiny. Jiná věc je, zda jsme schopni tu příčinu poznat, případně si jí připustit.-

tich@dohoda 5.7.2007 23:33

uz jsem kdysi sem na tohle tema napsal clanek soudruhu A

bylo to o hanobeni zidovskych hrbitovu v CR. Nektere z tech pachatelu dopadli, mladi "skini", zarazilo me, vlastne me to ani neprekvapilo, ani jeden z tech pachatelu nikdy nevidel ziveho Zida, dokonce ani jejich rodice zadne Zidy neznali ani nepotkali. Presto uz z domu meli naposlouchano, ze Zide jsou zli a spatni a jejich "gauleiter" u skinu jim hlavinku jen doplachnul :-) . Takze ano, averze ci nenavist k Cikanum muze snadno pramenit ze spatne osobni zkusenosti, ovsem spatna zivotni zkusenost se Zidem v CR to by skutecne musela byt nahoda v nejakem vetsim meritku.  Co vy na to soudruhu A  ?

kopretina 6.7.2007 10:51

Re: uz jsem kdysi sem na tohle tema napsal clanek soudruhu A

Přesně tak. Nikdo z těchto antisemitů se se Židy v životě nesetkali... To mě připomíná slova gauleitera Streichera, který dokáže poznat, jak Žid chodí...Antisemitismus je ideologie lůzy.

A. 6.7.2007 11:09

Re: uz jsem kdysi sem na tohle tema napsal clanek soudruhu A

No, zrovny skiny bych nebral jako typické představitele národa. To je jen slepá vývojová větev se zvlášť miniaturizovaným mozkem. Myslím, že počet židů v ČR není až tak zanedbatelný, yby s nimi nemohl mít kterýkoli občan statisticky nezanedbatelnou osobní zkušenost. To nesmíte brát vážně statistiky. Podle statistik je tady Romů kolem 10 000 ale v reálu zhruba čtvrt milionu. Já mohu mluvit jen o vlastních zkušenostech a zkušenostech mých přátel, rozesetých po světě a z těchto zkušeností extrapolovat. Mé přátele židovského původu mám rád pro jejich vzdělanost, rozhled, špičkovou profesionalitu a pracovitost. Ale při delším těsnějším soužití, například na společné dovolené, mne začnou iritovat některými dalšími vlastnostmi. Neustále všechno přepočítávají na hodnotu peněz. Peníze milují víc než lidi. Dokáží strávit většinu času v nádherných historických městech porovnáváním cen v obchodech a restauracích aniž by hodlali něco koupit a návštěvu památek berou jako vyhazování peněz a ztrátu času. Většina jejich činů je motivována velice racionálně, systémem podvojného účetnictví.  Přátelí se zejména s lidmi, kteří jim jsou, nebo mohou být prospěšnými.  Stejnou zkušenost mají i naši ostatní společní známí a přátelé. Nic se neděje bez příčiny. Jen je někdy obtížné ty pravé příčiny poznat. Jinak nelze problém vyléčit. Při řešení společenských problémů je účinná vždy jen léčba kauzální, nikoli symptomatická. Proto jsem také toto téma otevřel, protože bych se rád dobral  pravých příčin. Není nezbytné tuto snahu brát jako provokaci a zkuste jí brát jako upřímný zájem o téma. A tak si můžete ušetřit toho soudruha.

Kobylka Lajda 6.7.2007 7:55

Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Jakým právem hovoříte za všechny národy světa?  Mluvte výhradně za sebe. V každém národě se najde smečka, kterou lze zmanipulovat k nenávisti k někomu odlišnému. Vaše velikášství plyne asi u obrovité neznalosti a omezenosti. Máte komplex Adolfa Hitlera - pozor, je to protizákonné, už to tu jednou bylo - a jak to dopadlo? A jelikož se nic neděje bez příčiny - neměli náhodou páni rodičové nějakou odchylku od normálu, která ovlivnila potomstvo?;-D;-D;-D

A. 6.7.2007 11:48

Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Zůstaňte v klidu, kobylko. Koně mezi svými předky opravdu nemám :-)

Nebylo by lepší shromáždit více myšlenek a argumentů než nadávek? Prospělo by to tříbení názorů a rozšíření obzorů. Takhle si tu jen člověk rozšíří sortiment nadávek.

Netuším, co je komplex Adolfa Hitlera, rád se nechám poučit. Jen se bojím, že téma plošného zblbnutí poměrně vzdělaného národa, jakým jsou Němci, je příliš široké a odvedlo by nás to od radostí a strastí židovství. Možná je tu jistý průsečík ve velice nebezpečné myšlence vyvoleného národa, která ani Němcům ani Židům moc radostí nepřinesla.

kopretina 6.7.2007 10:28

Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

Bylo to dáno chybou theologií. Ano, lůza se vymluvila, že "Židé nám zabili Ježíška" zneužívající při tom nešťastnou pasáž u ukřižování z Matouše. Nicméně Boží syn celému Izraeli do puntíku odpustil řekl: "Otče odpusť jim, neboť nevědí, co činí" (Lukáš 23:34). A Šimon (Petr) to potvrzuje: "Vím bratři, že jste to udělali z nevědomosti" (Skutky 3:13). Nevědomost hříchu nečiní. Židé nejsou vinni smrtí Ježíše, nejsou vrazi Krista ani nejsou zatíženi generační kletbou. To, co se dělo v minulosti bylo zlé a jako křesťané bychom se proti tomu měli postavit. Ale o to nešlo. Šlo o to, komu náleží vyvolení. Církev řekla, Židé odmítnutím Krista se prokleli, již nejsou vyvolení. Ale jaká je skutečnost? Podívejte de do Bible List Římanům 9.-11.kapitola. Vyvolení daná izraelskému národu jsou platná a nedvolatelná. "Jsou to Izraelci, jim náleží synovství, sláva i smlouvy, jim byl dán Zákon, služba a zaslíbení, jejich jsou otcové a z nich pochází podle těla Mesiáš, který je nade vším, Bůh požehnaný, na věky" (Řím 9:4). "Ptáte se jestli Bůh zavrhl svůj lid? NAPROSTO NE! Vždyť i já jsem Izraelec z rodu Abrahamova, pokolení Benjamímova. Bůh nezavrhl svůj lid, který si předem vyhlédl" (Řím 11:1-2). ..."Nakonec bude spasen CELÝ IZRAEL, jak je psáno, ze Sionu vyjde Osvoboditel, který odvrátí od Jákoba bezbožnost" (Řím 11:26)... Zde vidíme, že Izrael zůstává vyvoleným milovaným národem Božím, sloužil a slouží Církvi svou vírou i nevírou.

A řekněte mi, v čem si Židé mohli za svůj osud? Falešní pseudokřesťané, kteří u Židů na dlouhou dobu pošpinili jméno Pána, nemohli vykonávat žádná řemesla, jen lichvu, tak byli bohatější než ostatní a šlo se na pogrom.Máte pravdu, žádný jiný národ nezkusil to, co Židé? Jaká je příčina? Proč existoval antisemitismus a dodnes existuje? Otázka je na snadě. Příčinou antisemitismu je Satan. Satan atakuje Bohem milovaný lid, jeho nenávist k Židům odpovídá jeho nenávisti k Bohu.Řekněte, Židé se lišili vírou a zvykem.

kopretina 6.7.2007 10:35

Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

No jo, ale co nenáboženští sekulární Židé. Připomínám slova metodistického pastora A.Roye Eckhardta: "Náboženství antisemitismu je stále otevřené všem zájemcům. Je jedinou univerzální vírou. Jazyk antisemitismu je mateřštinou Ďábla, rychle se stává jazykem jeho učedníků a brzy překrývá i jejich vlastní mateřštinou. Ďábel je bohem antisemitismu".

Praví křesťané znalí Písma nemohou být proti Izraeli.Izrael má svůj smysl a to jak z náboženského hlediska, tak z obecného. Národ Izraelský byl týrán, mučen a povstal. Nacisti a další, kteří se tolikrát pokoušeli zabránit obnově Izraele, nyní čumějí jak Izraelité povstali jako féniz z popela. Židé jsou našimi milovanými staršími bratři. Izrael je spojenec Západu a zaslouží naši úctu a obdiv. Am Jisrael chaj!!!

A. 6.7.2007 12:16

Re: Re: Re: Re: chapu skeptiku, ze ty pogromy jsou jen "zidovska propaganda" :-)

A nenapadlo Vás nikdy, květinko kopretinko, že Bůh i Satan je v hlavách lidí? A záleží jen na lidech, kým se nechají ovládat?  Církvím vyčítám zejména to, že upřednostňují zájmy své církve, jakožto instituce, nad zájmy svých oveček a před šířením myšlenek morálky a etiky. Obzvláště tím vyniká církev katolická. Dával jsem pozor při jednom svatebním obřadu a tam to řekl kněz natvrdo. Vyžadoval poslušnost církvi a až potom Bohu. Pakliže si církve osobují monopol na jediné správné vidění světa, postavené da pozitivních lidských vlastnostech, tedy, lásce, víře v dobro, toleranci, soucitu atd. nemohou být věrohodnými, pokud se nedokáží spolu domluvit a spojit v zájmu dobré věci. Z každého jejich skutku čiší zejména obava z konkurence jiných církví. Možná je to ode mne troufalé ale myslím si, že žádného dealera víry nepotřebuji. Číst moudré knihy umím stejně jako kněží a pochopit myšlenky dobra a zla umím docela dobře sám. Naopak, ony šamanské obřady, včetně vypouštění vonných kouřů a mumlání zaříkávadel, pokud možno v jazyce, kterému většina věřících nerozumí, mi tyto instituce znevěrohodňuje. Utvrzuje to špatné lidi, že dělat špatnosti je OK, pokud se z toho občas vyzpovídá a bezmyšlenkovite odříká sedmatřicetkrát nějaký text. Pokud by Bůh chtěl, abych svůj mozek, který mi dal, nepoužíval k myšlení a jen slepě opakoval dogmata, která kdysi dávno nějaký člověk v barevném oblečení vymyslel ve prospěch jakési lidské organizace, pak by mi ten mozek nenadělil a stačila by mi prodloužená mícha. Proto neberu jako argument to, že nějaký člověk něco hodně dávno napsal do nějaké knihy, pokud mne tato myšlenka neosloví svou hloubkou a pravdivostí.

A. 6.7.2007 12:17

dokončení

Proč by měli být kněží, včetně těch, kteří žehnají armádám vrahů a těch, souložících potají s kuchařkou nějak vyvolenými mezi ostatními lidmi? Proč by měli být vyvolení právě Židé, včetně těch, kteří v Rusku vymysleli a organizovali GULAG a mají na rokách krev milionů mrtvých. Vyvoleným by mohl být člověk, který koná dobro ze všech svých sil a snaží se vyhýbat zlým skutkům i slovům.  Jenže takový člověk je moudrý a skromný a po vyvolenosti netouží.

kopretina 6.7.2007 14:00

Re: dokončení

Milý A, proč jsou Židé (Izrael) vyvolení? To je věc víry. Já Vám ji nevnucuji, je to psáno v Bibli a je na Vás jestli ji budete nebo nebudete věřit. Židé sami říkali: "My jsme se o vyvolení Boží neprosili". Otázka Boha a Satana je věc víry, teď jsem zde vysvětlila náboženský antisemitismus.Nevnucuji Vám ji.  A shazovat odpovědnost za gulagy je nefér. Ano, někteří Židé se přidali k bolševikům z důvodu carského útlaku. Židé museli žít v "Pásmu", nemohli studovat na univerzitách a od roku 1880 začaly krvavé protožidovské pogromy, které vyhnaly více než 2 000 000 Židů do USA a další tisíce do Svaté země,VB, Francie. Ptal jste se, proč bylo tolik Židů v Rusku? Protože byli ze Západu vyháněni na východ. Židé byli bezprávné bytosti. Přestavte, narodil byste se jako Žid. Byl byste šikanován. A pak přijde Lenin a začne vykládat, že nastolí spravedlivý řád na zemi, že bude režim, který nebude nikoho pronásledovat. Židé v Rusku byli jednak ortodoxní, za druhé sionisté a za třetí komunisté. A tito komunisté nenáviděli ortodoxní Židy a sionisty. Vždyť Trockij mluvil o svém otci jako o "pejzaté obludě", kterou se nikdy nestane. Takto odpověděl matce, která z něj chtěla mít rabína. A Židé přinesli mnoho dobrého, lidé jako Albert Einstein, Sigmund Freud, Franz Kafka, Franz Werfel, Arnošt Lustig, Max Brod, Jiří Weil, J.Bruckenheimer,E.Yonesco, Jiří Weil, Harrison Ford, Bob Dylan, Paul Newman, Larph Lauren, Michael Douglas, Mark Spitz- sedminásobný olympijský vítez, Natalie Portman, Neil Siomon, Tory Speling, Barbara Streisand, Chris Carter, producent Akta X, historikové Daniel Goldhagen, Deborah Libstadt, profesor Harwardu Allan Dershowitz, David Horowitz konzervativní myslitel, Benny Goodman,Gene Simmons(Kiss), Arnold Schönberg, ,Jonas Salk,Mikhail Botvinnik, Yehudi Menuhin, Carl Sagan,Heinrich Heine, Alberto Moravia,Leonard Bernstein, Yves Montand... Židé dominovali ve vědě, literatuře, umění...

A. 6.7.2007 14:57

Re: Re: dokončení

Myslím, že právě ta přijatá vyvolenost, vedle úspěšnosti a bohatství provokuje ty nevyvolené :-) No a pak ještě ten velice pragmatický vztah k životu, penězům a ostatním lidem. Vzpomeňte například na výrok premiéra Beniamina Disraeliho: "Zásady morálky a etiky platné pro jednotlivce, neplatí pro stát. Pro Britanii je morální to co je jí prospěšné". Od té doby je politika ještě špinavější než dřív. Co se týká Ruska, pak máte nepřesné informace. Není pravda, že by tam Židé nesměli studovat na vysokých školách. Jen tehdejší vláda dostala opodstatněný strach, že Židé, díky své pracovitosti a inteligenci převálcují většinové obyvatelstvo a ovládnou stát. Proto jich smělo studovat takové množství, které odpovídalo jejich procentnímu zastoupení v zemi. Samozřejmě, že to bylo naivní opatření. Ale každá moc raději zakazuje než doopravdy řeší problémy.

Nenarodil jsem se jako Žid ale pocházím z národa, který byl z valné části vyvražděn v genocidě organizované a vedené především Židy. A já jsem, díky svému původu, prožil celý život jako občan druhé až třetí kategorie. Se zákazem studovat, zákazem cestovat a zákazem vykonávat povolání, k němuž jsem měl kvalifikaci. Necítím kvůli tomu k Židům nějakou zášť či nepřátelství. Naopak se umím do jejich pocitů vcítit, umím pochopit jejich motivaci. A jsem si vědom toho, že kdybych své křivdy hodlal kompenzovat, na základě principů kolektivní viny, na jiných Židech, nic bych nevyřešil. Naopak.  Jsem si vědom toho, že každé zlo plodí jen další zlo. A je na lidech, zda bude na světě přibývat, formou řetězové reakce, zlo nebo dobro. Postmoderní doba se pokouší pojmy dobra a zla relativizovat. Tím ale vytváří tu biblickou širokou a pohodlnou cestu, vedoucí k satanovi. Stejně jako stát, postavený na národnostním, nikoli občanském, principu.

K té dominanci v umění- v Rusku jsem nedávno vyslechl bonmot: "Je experimentálně prokázáno, že pokud se někdo věnuje 20 let hře na housle na virtózní úrovni, stává se automaticky Židem"

kopretina 6.7.2007 15:19

Re: Re: Re: dokončení

Ale jo, to já Vám neberu, že jste se mohl setkat se špatnými Židy, ale je nesmyslné, jak dobře píšete obviňovat nebo nenávidět všechny Židy. A Židé by pro změnu museli nenávidět všechny Němce, kteří je v Evropě vymlátili do x-tého kolene. Nenávist skutečně nikam nevede. Mějte se krásně, musím končit diskusi.:-)

I.L. 6.7.2007 22:14

Re: Re: Re: dokončení

To je ale hezky bonmot... Od zidovskych kolegu z byvaleho SSSR znam to, co popisujete (tedy diskriminaci pri prijimani na vysoke skoly & zaroven dominanci ve vede...) jakou mate narodnost Vy?

Bobesh 5.7.2007 17:53

Jako pravicak a velky pritel Zidu

Souhlasim s autorem, ze je potreba pomoci Zidum zbavit se socialismu a zit dustojny samostatny zivot. Mam radu pratel slusnych Zidu, kteri nechteji zit zivot zebraku zebrajicich u cizich dveri o almuznu.

Pomozme jim proto a zadejme nase politiky v EU i USA, aby zastavili rozdavani almuzen a zastavili veskerou pomoc tomuto malemu, avsak hrdemu statu Izrael. Zide jsou chytry a pracovity narod, uzivi se sami!  R^

Kobylka Lajda 5.7.2007 18:19

Re: Jako pravicak a velky pritel Zidu

R^R^R^

Kobylka Lajda 6.7.2007 8:02

Re: Re: Jako pravicak a velky pritel Zidu

Na tomto místě někdo zneužil mého nicku - nikdy bych nesouhlasila s Bobešem, prosím všimněte si rozdílu v čísle IP.  Je to ubohost , avšak pochopitelná ze strany antižidovských bijců!

PROTESTUJI PROZI ZNEUŽÍVÁNI IP!!!RvRvRv