25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub Roth 3.6.2008 12:44

Re: Ó hrůzo, nejhorší antisemité jsou Židi

A jako co, rozumbrado? To vědí, spoustě Židů se chce vypadnout z Ruska, páč mají sakra hnusný zkušenosti a současný postoje ve společnosti jim na klidu nepřidaj. Jenže zdaleka ne všem se chce se zbraní v ruce hájit vlastní stát. To se stává. Ale normální člověk to chápe. Zaujatý nikoliv. :-P

legionczech 3.6.2008 13:04

Re: Re: Ó hrůzo, nejhorší antisemité jsou Židi

A nebude to hlavně tím ,že se nám i izraelská společnost začíná polarizovat a na Aškenáze se  tam  začínají dívat skrz prsty?

Jakub Roth 3.6.2008 13:11

Re: Re: Re: Ó hrůzo, nejhorší antisemité jsou Židi

Na Aškenáze? Ale jdou. Dívají se zkrz prsty na vyžírky. Jako každý jiný národ. Takže se především dívají skrz prsty na ultraortodoxní, kteří studují a studují a studují a odmítají zemi bránit. Toť vše.

legionczech 3.6.2008 13:32

Re: Re: Re: Re: Ó hrůzo, nejhorší antisemité jsou Židi

Je vidět,že o tom něco opravdu víte.Ortodoxní židé vyvolávají nevoli nejen u vlastních lidí,ale svými výjevy a nesnášenlivostí vyvolávají tendence antisemitismu i u občanů,které by to nikdy ani nenapadlo.V České televizi,šel jednou film ,je to asi rok ,samozřejmě v nočních hodinách a nikdy ho neopakovali,který vyrobili židé .Byl to film,jehož tvůrci se snažili být maximálně objektivní a věřím,že by při větší sledovanosti mohl obrázek Jisraele v očích mnoha jeho odpůrců hodně vylepšit.Nechci nikoho bez důkazů jmenovat,ale asi by nebylo těžké kdo měl zájem na tom ,aby už nebyl promítnut.Mimo jiné tam byl uveden problém o kterém jste se zmínil.

kopretina 3.6.2008 16:50

Re: Re: Re: Ó hrůzo, nejhorší antisemité jsou Židi

Izraelská společnost není polarizovaná. V Izraeli se dívají skrze prsty na ultraortodoxní Židy, kteří jsou paraziti Izraele,odmítají jej bránit a jen se modlí.

vlasta 3.6.2008 12:15

Články J. Fištejna jsou jediné,

které si vždycky vytisknu a a pěkně pomaloučku, v pohodlí si je vychutnávám. Pokaždé si říkám, že dobrého stačí málo. Tedy ne že by to bylo veselé čtení. Co se týče češtiny, nemá J. F. mezi současnými českými novináři na míle daleko konkurenta.

Kobylka Lajda 3.6.2008 12:32

Re: Články J. Fištejna jsou jediné,

Nevyšlo něco knižně od p. J.F.? Byly by to určitě obsahové i jazykové skvosty! Poraďte!

vlasta 3.6.2008 12:44

Re: Re: To přesně nevím,

ale mohlo by o tom být něco na internetu. Tam je taky řada jeho článků.

doktor 3.6.2008 12:46

Re: Re: Články J. Fištejna jsou jediné,

Pana Fištejna jsme soustavně poslouchali (když to šlo) už ze Svobodné Evropy v Mnichově. Dnes má jednou za měsíc moudré úvahy na ČRo 2 ráno v 8,30 - JAK TO VIDÍ - a je velmi častým komentátorem ČRo 6, bývalé české RFE. Ta ovšem vysílá až od 18 hodin, a chytíte ji dobře jen přes Internet nebo na Radiu Česko. I to u mne znamená přes Internet. Jinak je (špatně) slyšitelná na středních vlnách (AM) na vlnách 639 nebo 954. Je to vůbec po všech stránkách výborná stanice.

Antonín Hrbek 3.6.2008 11:32

Za celé období Starého zákona

zakoupili Židé prokazatelně jen tři pozemky. Abrahám hrob pro Sáru v Hebronu, Jákov hrob pro Izáka u Nabulusu a David Chrámovou horu. Většina ostatního byla získána v rozporu s desátým přikázáním.

Jinak o tom, z jakých materiálních důvodů byl sionistům během ISV přislíbena právě Palestina a ne jiné území, je dostatečná dokumentace a Churchill o tom velmo dobře věděl.

kopretina 3.6.2008 11:47

Re: Za celé období Starého zákona

Neexistuje a nikdy neexistovala žádná "Palestina", jedná se o území Země Izrael. Nikdy žádný arabský stát v Zemi Izrael nebyl, židovský ano, království Izraelské a království Judské.

Většina dnešních palestinských Arabů jsou potomci přistěhovalých Arabů ze Sýrie, Jordánska, Egypta, Libanonu, Libye, Tuniska z 19. století, židovské komunity v Zemi Izrael jsou mnohem staršího data. Židé před vznikem Izraele vlastnili 9% půdy, Arabové 3% půdy,17% půdy byla opuštěná země, 71% půdy patřilo britské koruně, tato půda přešla do vlastnictví Izraele, takže Židé vlastnili 80% půdy.

I-Worm 3.6.2008 12:08

Re: Re: Za celé období Starého zákona

jo, ale předtím to byla Pélišt, neboli země Filištínů... Ti ovšem, pravda, nemají s Araby nic společného.

Mephisto 3.6.2008 12:26

Re: Re: Re: Za celé období Starého zákona

Jenže Pelištejci vyhynuli mnoho století před naším letopočtem, kompletně byli vyhlazeni. Dnešní palestinci s nimi nemají naprosto nic společného.

Romana 3.6.2008 16:39

Re: Re: Re: Re: Za celé období Starého zákona

jestli byla mezi Filištíny hezká děvčata, vsadím svoje lodička proti Vašim botaskám, že Filištínky nevyhynuly !?!

;-D

kopretina 3.6.2008 14:27

Re: Re: Re: Za celé období Starého zákona

Filištíni přivandrovali až po Izraelitech  jak píšete, Filištíni nemají s Araby nic společného.

Pamětník starejch dob 3.6.2008 15:00

Název Palestina vymysleli Římané po porážce židovského povstání

Jeruzalém byl přejmenován na Aelia Capitolina a Židé v něm nesměli bydlet.

Antonín Hrbek 3.6.2008 15:18

Re: Re: Za celé období Starého zákona

Vážená kopretino. Palestina vznikla roku 194 n.l. jako samostatná římská provincie oddělením od Syrie. A existovala až do roku 628 n.l. Bylo to území podstatně větší, než Palestina, která byla na mapách po ISV. Zahrnovala např. i současné Jordánsko. Pokud se někdy podíváte do Tóry, tak zjistíte, že Židé byli v podstatě kočovníci, které přivedl do již osídelného Kanaanu Abrahám. Židé neměli v té dobá žádná pevná sídla, jako bylo například Jericho, což byl městský stát. A pokud jste si všímla, tak i Arabové jsou potomci Abrahámovi a tudíž i jeho dědici.

Pravdou ovšem je, že po návratu z Egypta založili Židé za Davida království, které se po smrti Šalamouna  rozpadlo na dvě. Ovšem ta později rychle zanikla a Izrealské kráílovství bylo obnoveno až v roce 165 p.n.l. na dobu cca 100 let. Judské království již nikoliv. A pak je tma a území bylo pod různými nežidovskými vládami.

To že 71% půdy patřilo britské koruně je hluboký omyl. Velká Británie neměla území Palestiny ve vlastnictví, ale ve správě. Mohla používat pro imigraci pouze to, co bylo v osmanském vlastnictví, aniž by to znamenalo převod majetku. Teprve vyhnáním Arabů došlo k převodu půdy de facto.

Mephisto 3.6.2008 15:50

Re: Re: Re: Za celé období Starého zákona

No tak moment, pokud Kopretina píše, že

židé vlastnili 9% půdy, Arabové 3% půdy,17% půdy byla opuštěná země, 71% půdy patřilo britské koruně

a vy píšete, že těch 71% půdy Britům nepatřilo, tak komu teda patřilo? Arabům snad? A kde se potom vzalo to číslo 3%? Nebo to snad byla půda bez majitele?! Tady mi něco nesedí... ;)

kopretina 3.6.2008 16:58

Re: Re: Re: Za celé období Starého zákona

Mýlíte se. 71% půdy patřilo Britům, Arabové vlastnili jen 3% půdy. "Palestina" nikdy neexistovala, je to umělý název, který dali Římané území Eretz Jisrael, aby smazali vzpomínky na židovský národ. Araby nikdo nevyháněl, odešli dobrovolně na výzvy okolních arabských zemí, že se vrátí "na židovských kostech jako vítězové".

Jakub Roth 3.6.2008 12:19

Re: Za celé období Starého zákona

Zatímco do posléze české kotliny přišedší Slované nakupovali nemovitosti jak diví. :-P ;-D Pane Hrbku, koukám, že od té doby, co jste opustil pozici finančního ředitele Stratosféry, jste se stal docela zapšklým. Což mne mrzí. Míval jsem vás tehdy docela rád.

silver 3.6.2008 19:52

Re: Re: Za celé období Starého zákona

Pane Rothe,tak to je pěkně hloupá reakce.Vy,který se neustále oháníte "fakty" se svými  ironickými narážkami najednou nevíte co říci a tak vytáhnete Slovany,přišedší do české kotliny.A on někdo tvrdí,že před  Slovany tady nikdo nežil,že to je jejich "zaslíbená země"   ? A že je to holý nesmysl,jestli někdo tvrdí,že tu žili třeba Germáni nebo Keltové? Tak bych myslel,že by vám prospělo trochu měně bohorovnosti a nadutosti.Nemyslete si ,že jste jednooký mezi slepými se svými dvěma aktivistkami K a H.

TTSO 3.6.2008 10:59

stejně je krásné jak se zde vesele rasuje a přitom máme v evropě potomky 6ti pramatek

nedávno proběhl tiskem takový případ kdy se zjistilo, že jeden z nejaktivnějších českých nácků měl dědu v koncentráku a né služebně ale za rasu ....

To musí bejt šok když takový holohlavý řimbaba s IQ tykve zjistí, že je židovského původu.

Charlie 3.6.2008 11:03

Re: stejně je krásné jak se zde vesele rasuje a přitom máme v evropě potomky 6ti pramatek

Kdyby byl židovského původu, tak by neměl IQ tykve.

I-Worm 3.6.2008 12:09

Re: stejně je krásné jak se zde vesele rasuje a přitom máme v evropě potomky 6ti pramatek

existuje i institut "čestného árijství"

Romana 3.6.2008 16:32

Re: stejně je krásné jak se zde vesele rasuje a přitom máme v evropě potomky 6ti pramatek

který to byl? hoďte sem prosím odkaz ...

MeGab 3.6.2008 10:49

Jsem nevěřící, ale s morálkou žido-křesťanské společnosti

I když jsem nevěřící (ateismus je pouhá nevíra v boha; já vím naprosto přesně, že bůh, trpajzlík Šmudla ani sedmihlavý drak neexistují), jsem si zcela vědom toho, že jsem nositelem morálky, která vzešla z ideí judaismu a křesťanství.Přestože nesouhlasím se spoustou myšlenek, které jsou produktem židokřesťanské civilizace, budu podporovat každého, kdo tuto civilizaci bude bránit. Podle druhu protivníka je mi sympatická jakákoli přiměřená obrana. U socialistů, feministek a prefesionálních Cikánů jí mohou být soudní tresty za omezování osobních svobod člověka, u fanatických mohamedánů (Hamas, Hizballáh, UČK), nácků a komoušů (Kim Čong-il, Lukašenko) bych považoval za přiměřenou obranu i fyzickou likvidaci všech přímo zainteresovaných.

Přeji Izraelcům hodně štěstí, aby si vždy dokázali zvolit takové osobnosti do čela svého státu, kteří budou odolávat všemi možnými prostředky požadavkům na politickou korektnost, která je vždy známkou rozkladu toho, co naše civilizace za posledních 2000 let vybudovala. Namísto jim přeji, aby vždy našli sílu bránit svoje hodnoty, což my v Evropě právě kvůli rozbujelé politické korektnosti momentálně neumíme.

Honza 3.6.2008 11:00

Re: Jsem nevěřící, ale s morálkou žido-křesťanské společnosti

Vaše definice "nevěřícího" není přesná - vy pouze nevěříte, že Bůh atd neexistují - naprosto přesně to neví nikdo a dozvíme se to (možná) až po smrti. Jinak s vámi bezvýhradně souhlasím.

RomanL 3.6.2008 11:31

Re: Jsem nevěřící, ale s morálkou žido-křesťanské společnosti

Tato morálka nevznikla z judaismu a křesťanství, ale díky antice, Římskému právu a obrození NAVZDORY křesťanství. Křesťanství není o nic lepší náboženství než islám, jenom jsme mu už dokázali zatnout tipec. Kdyby se skuteční "křesťané" dostali k moci, tak by tady ve finále vesele plály hranice jako v 16 století. Buďte rád, že jste ateista, a na morálku "věřících" se neodvolávejte, není o co stát...

kopretina 3.6.2008 11:40

Re: Re: Jsem nevěřící, ale s morálkou žido-křesťanské společnosti

Křesťanství je náboženství lásky, islám je náboženství militatní.