25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
KočkoDan 4.1.2010 17:36

Naši "hrdinové"

S tím českým "vlastenectvím" se to má asi takto: ti co nejvíc vykřikují "sudetské svi.." povětšinou mívají křivý hřbet od leštění klik a zarudlé oko "u klíčových dírek to fouká".Krádež je krádež, ať si komouši blábolí cokoli.A trestání neviných lidí je svinstvo, ať už jde o Němce,Čecha nebo Holanďana.

huhu 4.1.2010 17:42

Re: Naši "hrdinové"

to je teda demogogický výkřik ze IV. cenové

Bizon 4.1.2010 18:31

Re: Naši "hrdinové"

Váš problém je, že posuzujete ldi podle sebe ..

Marian 4.1.2010 17:21

odsun němců

Pan Teplý má v článku pravdu: Zabavit,odsunout,nevrátit a neomluvit jako v Hokansku. Jen zapoměl připomenot,že v Holansku majetek zachovali,nebo z úročili či zvelebili.U ná se rozkradl,rozbořil a zdevastoval,že ještě v pohraničí najdete rozvaliny a trosky v mhoha oblastech.Majetek který zůstal zachován dnes kupují rusi , a jednou jich příjdou ochránit s tanky,jako Hitler němce v roce 1938.

huhu 4.1.2010 17:24

Re: odsun němců

stejně jako v DDR. Za to, že sem a dalších zemí zatáhli  na 40 let Stalina a komunisty by měli Němci platit další reparace. Ostatně do DDR je platí

honzak 4.1.2010 17:31

Re: odsun němců

až na ty tanky (v 21. století se to bude dělat jinak) souhlas.

ok 4.1.2010 17:39

odsun němců a pol-pot - akce Demolice

Ty majetky v pohraničí zdevastovali a v mnoha případech dokonce vyhodili do povětří komunisté, chovali se v duchu pol pota. To se bohužel moc neví. Likvidovali všechny existující "zdroje svobody a zdroje bohatství", které by mohly přinést svobodu a prosperitu jedotlivcům nebo rodinám. Vyhazovali do povětří nebo bourali za pomoci buldozerů mlýny, hostince, malé rodinné hotely, řemeslnické provozovny. Říkalo se tomu "akce demolice", a například Chebsko zdemolovali dočista dočista.

De fakto to byl "komunistický ideový experiment" v duchu maoistické revoluce nebo v duchu pol-pota. Je zajímavé, jak málo se to ví, přitom je to velmi zásadní fakt.

I-Worm 4.1.2010 18:19

Re: odsun němců a pol-pot - akce Demolice

oni ovšem ledacos zdevastovali ještě Němci před odchodem, ale o tom se moc nemluví. V Brně se snažili vyhodit do povětří přehradní hráz, ale bohudík se jim to nepovedlo...

huhu 4.1.2010 19:15

Re: odsun němců a pol-pot - akce Demolice

ano sami Němci praktikovali taktiku "spálené země", to je za ústupu ničili vše a řada fanatiků "bojovala" a vraždila dlouho po konci války

Yarda 4.1.2010 17:10

Jsem pro to udělat za minulostí tlustou čáru

Akorát se musíme shodnout, jak tlustá ta čára má být

dhimmi 4.1.2010 16:13

Z dnešního Německa není třeba mít strach,

Hitler a nacismus jsou dávno po smrti,smrtelným nepřítelem Evropy a tedy i ČR je islám,který se šíří po celém světě jako mor.

Bizon 4.1.2010 16:19

Re: Z dnešního Německa není třeba mít strach,

No a v těch třicátých a čtyřicátých letech minulého století to byl německý nacismus, který mimochodem s tím islámem má lecos společného .... min. nenávist k židům ...

dhimmi 4.1.2010 16:23

Re: Z dnešního Německa není třeba mít strach,

A tu má islám a nacismus společnou i komouši,kteří neustále vychvalují "hrdinské bojovníky" proti sionistům,že Bizone...

honzak 4.1.2010 17:32

Re: Z dnešního Německa není třeba mít strach,

problém vidím v tom, že eurosoudruzi (hlavně Němci a Francouzi) lezou machometánům do brusele. To není ani trochu dobře!

dhimmi 4.1.2010 15:53

Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

líp v demokratickém Německu,než v kolonii CCCP.Jezdím pravidelně do Bavorska a ještě se mi nestalo,že by mě tam nějací sudeťáci proklínali nebo mi nějak vyhrožovali.Možná jsem měl jen štěstí nebo je to všechno spíš záležitostí pár starých páprdů a taky nějakých mamlasů kolem toho sádelníka Posselta.U nás je zase "sudetský problém" příležitost pro komouše,jak si zahrát na velké vlastence,kterým ovšem vůbec nevadila okupační sovětská armáda,kterou tito zrádci měli tu drzost nazývat bratrská.

huhu 4.1.2010 15:56

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

úplně jste opoměl tu třetinu odsunutých, tedy cca milion sudeťáků v DDR. Ti si socialisty vyžrali stejně jako Češi, či ještě více. 

A taky nepřipomínáte, že komunismus zatáhli do Evropy až k Labi Němci, bez války by tady komunisti u moci nebyli

dhimmi 4.1.2010 16:05

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

A já snad nacisty a jejich příznivce omlouvám?Jen chci "říct",že většina dnešních Němců už nemá chuť na nějaké výboje,lekce kterou dostali během WW2 jim stačila až až.

huhu 4.1.2010 16:09

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

reagoval jsem na váš horní příspěvek a moje reakce sedne. A pokud jde o ty výboje, názory a požadavky Posslet a jeho poskoci Krystlík či Doleschal se vyjadřují jasně.

dhimmi 4.1.2010 16:14

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

Bečka sádla Posselt je tak akorát k smíchu.

Janula 4.1.2010 16:23

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

Jo,střední Evropa,to je teda děs!Já zase žiju celý život na tak zvané Prajské,kterou Maria Theresia zamázla svoje válečné dluhy vůči Prusům v r.1742,všichni chlapi museli do německé armády,ač národností byli t.zv.Moravci,v Hitlerově armádě byli za kanonenfutr,za komoušů nedůvěryhodní prajzáci,po převratu jím dali Němci možnost získat německý pas,čehož každý uvažující člověk využil a teď nám vlastně můžou být naše politické maléry a státní dluhy úplně buřt.Jenže nejsou a to je též děs!

dhimmi 4.1.2010 16:30

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

No kanonenfutr,já vím o prajzákovi,který do "dotáhl" až na hauptsturmfürera waffen SS.Jinak je ale dost udivující,kolik prajzáků volilo tzv.ČSSD.Asi si myslí,že i je tlustý Jura z RaJe spasí.

huhu 4.1.2010 16:38

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

oni nikdy nevěděli koho vlastně jsou, tak vždy šli za tím, kdo jim něco slíbil..

dhimmi 4.1.2010 16:51

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

Jak kdo,prajzáků znám docela dost a poměr blbů je tam podle mě úplně stejný jako  jinde v ČR.Prajzáci se dnes od ostatních českých občanů moc neliší .

huhu 4.1.2010 17:18

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

ano, bohužel ta moje chrakteristika zjevně platí obecněji. nakonec je to možno pozorovat i tady v diskuzi

Janula 4.1.2010 19:06

Re: Ale co,nakonec se ti odsunutí Němci měli

Poměr blbů je asi stejný jako jinde,ale jedna věc je udivující ve srovnání s ostatními částmi země a to výstavnost a úhlednost čisťounkých prajských vesnic.Ten staletý dril je vidět na každém kroku.S těmi socany jste mě překvapil,ale Palas a 30 Kč vám dávají za pravdu.

Bizon 4.1.2010 15:38

Neodsunout po válce tzv. sudetské Němce by byla časovaná bomba, která by zničila náš stát v roce 1989 nebo nejpozdějji v roce 1993!!

Jenda 4.1.2010 16:24

Re: Neodsunout po válce tzv. sudetské Němce by byla časovaná bomba, která by zničila náš stát v roce 1989 nebo nejpozdějji v roce 1993!!

Bez obav, ono to pujde i bez toho. Zridi se euroregiony ... podivejte se na mapu.

Vojta 4.1.2010 15:32

Je tu jistý rozdíl

Jednak počet holandských obyvatel německé národnosti ve srovnání s Československem byl nepatrný, u nás se jednalo o 3,5 milionu lidí. Dále je rozdíl v tom, že v Holandsku se mnohdy jednalo o lidi, kteří se do země přistěhovali v době okupace. My jsme se ale zbavili německého obyvatelstva, které žilo v zemi po staletí.

huhu 4.1.2010 15:36

Re: Je tu jistý rozdíl

zradit vlastní zemi je jistě opovrženíhodnější

Fleischer 4.1.2010 16:52

Re: Je tu jistý rozdíl

Možná, že svou zemi zrazovali politici 1. republiky, když nechtěli uznat národní práva německých občanů. Při mírových jednáních v Paříži sliboval Beneš státoprávní uspořádání typu Švýcarska, které se však nikdy neuskutečnilo. Na tom (bohužel) ztroskotatal 1. republika v roce 1938 i Československo v roce 1992, protože obdobný problém jako Němci měli i Slováci.