Diskuse
GLOSA: Zakažte motory
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A. Alda
A proč jste nezmínil
esesáka von Weizsäckera?
Když rodokmen, tak celý!
J. Lepka
Jak dlouho ještě to bude trvat,
než kandidáti na poslanecký mandát kdekoliv v Evropě budou muset mít povinně maturitu z fyziky ?
Re: Jak dlouho ještě to bude trvat,
Obecné přírodovědné vzdělání by na vedoucí funkci podle mého nemělo postačovat. Kdo jej totiž neudržuje - ten jej ztrácí.
Vážnější může být že nehlede na přírodovědné či technické vzdělání musí mít i řidiči autobusů, piloti letadel ... v pořádku alespon základní psychotesty. Nejděsivější války mívají přitom evidentně na svědomí psychopatické osobnosti - viz Koukolík "Mocenská posedlost".
I tak má však demokratický pol. systém závažný nedstatek v absenci adekvátně dlouhodobě působících zpětných vazeb. Na násobně pomaleji působící procesy jak je jedno funkční období proto prakticky nereaguje. Momentální emotivní až populistické ideály za to silně zvýhodnuje.
M. Mikulec
Zelený spolek
by měl nejdřív přestat kývat na globalizaci a zredukovat počet kamionů. Jenomže v Evropské unii zdravý rozum uhnil a nahradily ho prachy...
Re: Jen "Zelený spolek"?
Pokud Vás zajímá realita - nikoliv politikaření - pak by nejdřříve měla nastoupit racionalita a ta pravidelně nabádá k ústupu od uměleckého obarvování naopak k pohledu neantropocentrickému a obecně ověřitelnému.
Dávám Vám ale zapravdu, že "kývání na globalizaci" je projevem hlouposti v situaci kdy každý neřeší předně svou vlastní roli v ní.
Re: Pro němčináře.
Když sem pane Zingo dáte odkaz na takto obsáhlý článek je šoda, že k němu nedáte žádný svůj komentář.
Já bych jeden naopak měl. Nehledě na nejistoty v údajích které tam jsou tam široce rozebírány je praktická jistota, že nezohlednuje dopravní zácpy a další jevy přebujelého osobního motorismu.
Faktických důvodů změnit chování je tedy zřejmě daleko více a možná i naléhavějších ale přesto nebývají reflektovány. To vypovídá o neochotě lidí měnit zavedená schemata jednání což je příznačně u druhu "sapiens" dost paradoxní situace.
S. Petr
Německo si musí pořídit....
Německo si musí pořídit flotilu oslů, pak nebude potřebovat auta. Když zelení chtějí kulatou krychli tak ji budou mít. Co letadla na gumu? Zaoceánské lodě s plachtou.
Re: Německo si musí pořídit....
no a proč si myslíte, že si v posledních 2 letech obstarali tolik odborníků ze zemí, kde osli a oslařství kvetou? Další fáze budou drabaři.
V. Kotas
Ale v tom případě všechny - to je i
letecké, lodní. " Nevozte " se jen po těch v autech. Přechod na jiná paliva, elektřinu, v autech, není na ihned, 5let. A to i přes dnešní technologie. Takže zelení jsou zatím nevolitelní, už nám těch svých pitomostí předvedli víc než dost, stačí dva příklady - " igelit " na obaly, biopaliva.
Re: Ale v tom případě všechny - to je i
Ó Vy optimisto, pět let. Já to vidím tak na dvacet, a to se ještě nabízí otázka, jak bude ten budoucí pohon vypadat. Možná nějaký hybrid spalovacího motoru a elektropohonu nebo palivové články. Čert ví. A navíc, mluvíme-li o osobní dopravě, pak je to komplex individuální i hromadné přepravy, a vše se musí změnit.
L. Novák 475
Zelení magoři jsou technicky negramotní ignoranti
a pouštět je k rozhodovacím procesům je cesta do pekel. Nerozumí ani přírodě, ani člověku, ani ekonomii, ani technice a přírodním vědám.
Re: Technicky negramotní ignoranti?
Nadáváte do magorů, technicky negramotných... - třeba máte věcné argumenty - pak sem s nimi. Možná víte něco co jiní nevědí a jste jak přírodovědec, znalec lidí mysli i ekonomiky zároven - pak ale předvedte příklad takového přístupu a né jen laciné pomluvy.
Rád bych si od Vás přečetl věcnou prognozu vývoje, konstruktivní návrhy technika.... Tedy co se asi tak do konce století stane s přírodou, člověkem a ekonomikou v uzavřeném planetárním systému, jestliže součastný trend uvolnování uhlíku a další projevy antropogenní činosti budou pokračovat. Vždyt Individuelní dopravo zatěžuje životní prostředí podle následující studie nejvíce. Před touto situací právě varoval už Ř.K. a tato prognoza docela sedí. Víte o lepší?
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz