19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

GLOSA: Volby v Rusku nebyly regulérní...

K Ruské federaci bychom si měli zachovat pragmatický přístup. Na jednu stranu se nemůžeme tvářit, že teto země neexistuje, a bylo by chybou přerušit s ní jakékoliv styky či dokonce přestat obchodovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 28.9.2021 13:49

A nebo Langšádlovou!

Podobné představy jsem již eliminoval. Ale ve snu mě to tuhle vykolejilo.

V. Pavelka 28.9.2021 13:38

Představa , že když budu volit Spolu ", Volím taky Pekarovou a zachranuji její pozadí ..

V. Novák 28.9.2021 13:17

No tak šup šup - přece nechcete, abych ztrácel čas a zatěžoval síť, když vy už máte nalezeno...

Š. Hašek 28.9.2021 12:49

Jsem tomu rád, že zastupitelé středních Čech (ODS) nejí a nespí. Neboť bedlivě sledují situaci v Rusku. Už jsem měl strach, že zaspali.

P. Nešvara 28.9.2021 12:37

Autor chce říci, že volby v Rusku byly zmanipulovány skoro stejně brutálně, jako ty v USA?

V. Čermák 28.9.2021 12:17

No, říká se, že ve VUMLu moc rozumu nebylo, takže asi jste zase střelil Kozla...Rv

V. Čermák 28.9.2021 12:14

Tak, že volby v Rusku nebyly regulérní a tudíž bychom je neměli uznat, slyším poprvé. Když pominu Bělorusko, hodně se mluvilo o zfalšovaných volbách hlavně v USA. Také si vzpomínám na volby v Rakousku, kde počítali, počítali, počítali a počítali, až vyhrál ten Správný. To ovšem radní za ODS Pánek mlčel jako ryba. Příště by ale mohl zkusit zpochybnit volby v Číně, za to ho určitě v ODS pochválí...;-D

J. Hajský 28.9.2021 12:14

Po malých úpravách by se dal stejný článek napsat o prezidentských volbách v USA.

L. Frydryšek 28.9.2021 11:58

!Volby v Rusku nebyly regulérní, neměli bychom je uznat", toliko krajský radní za ODS Pánek.

Podám dotaz, volby v Rusku neuznáme, přestanou platit?

F. Musil 28.9.2021 11:54

Uf.Uf.. To sem si odychnul... Já už měl pomalu "hrůzu",že sem ztratil "parťáka"k normálnímu pokecu.. Za moje pochybnosti se omlouvám...;-)

V. Novák 28.9.2021 11:50

Ale za Rusa se asi neprohlásí - to by mu neudělalo dobrý voko u voličů.

Ani u jednoho z těch asi 20, co ho volí...

F. Musil 28.9.2021 11:49

Opět sem se opravdu pobavil;-D;-D..Jenom nechápu proč někoho z ČR zajímá "průběh a správnost voleb v Rusku".. Mějte se a bavte se;-D;-D

L. Frydryšek 28.9.2021 11:46

Byl jsem volič ODS, do sesmolení a podepsání OS.

ODS měla od samého počátku nesnáze a to zaviněny samo sebou. Začínající Sarajevským atentátem, Řebíček, shoz Topolánkovi vlády a v poslední nesnázi Nečasovo zahejbání.

M. Valenta 28.9.2021 11:45

Děkuji za vysvětlení přímo "vumlovské".

J. Nevrkla 28.9.2021 11:34

Názor mám stále stejný, někdy používám ironií, abych poukázal na absurdni stav. EU se za každou cenu snaží kritizovat Rusko, už je tím směšná. Vidí smítko v oku jiném a přehlíží tram v oku svém...

I. Schlägel 28.9.2021 11:23

...volební podvody prokázat.

F. Musil 28.9.2021 11:21

P.Nevrkla.. Jsou pouze dvě možnosti!!!! Buď si já "stojím na vedení" a nebo jste Vy během zdejší diskuze "změnil názor";-(!!Vaše předchozí dnešní komentáře mě s tímto nějak nejdou dohromady.... 8-o

I. Schlägel 28.9.2021 11:21

Tak jedno mají volby v USA a Rusku společné. Ani v jedné z těchto zemí nepůjde volby prokázat. Ovšem v každé zemi z jiných důvodů.;-)

P. Dvořák 28.9.2021 11:12

Jistě že se se odkládá i trestní oznámení, u nás je to podle § 159a tr. řádu. Ale je to formou usnesení a na základě získaných důkazů. Tedy ne jenom tak, že "se tím nebudou OČTŘ zabývat".

Je to zbytečná debata, protože oznámení k volbám v USA asi nebylo trestní a oznamující strana předložila dost důkazů (i později byly další předloženy jinými subjekty), že by se tím někdo měl zabývat.

A jak tady výše poznamenal J. Vágner 28.9.2021 10:50

"Tedy poučovat Rusy ze Západu ohledně poctivosti jejich voleb, chce po té šílenosti ve volbách Amerických, opravdu pevná játra."

O. Musil 28.9.2021 10:55

Tresty za podobnou "manipulaci s lístky" jsou tak drastické, že by to nikomu rozumnému za tu minimální úpravu výsledku fakt nestálo.

J. Vágner 28.9.2021 10:50

Tedy poučovat Rusy ze Západu ohledně poctivosti jejich voleb, chce po té šílenosti ve volbách Amerických, opravdu pevná játra.

J. Ptáček 28.9.2021 10:41

Slovo Rurik má svůj původ pravděpodobně ve starodánštině. Mně prvně známý byl Rerik Jutský. A ty nešťastné uvozovky? Máte pravdu, chtěl jsem prostě odlišit Rurikovce od Romanovců, kteří byli vzájemně spřízněni. Manželka Ivana Hrozného byla ještě z dynastie Ruriků. No a do bolševické revoluce vládla dynastie Holstein-Gottrop-Romanov. I tady máte pravdu, chtěl jsem to prostě zkrátit.

F. Musil 28.9.2021 10:40

P.Pánku.. Protože jsem volič ODS od počátku jejího vzniku,rád bych Vás upozornil,že tím co jste tady "vypotil"nejen že neděláte nic dobrého pro partaj,jak si myslíteRv!!!! Ba naopak některé poctivé voliče ODS odrazujete!!

J. Nevrkla 28.9.2021 10:34

Stovky nestačily? Ani všechny místnosti nonstop osvětlené a pod kamerami? Ve volebních komisich zástupci různých stran taky nestačí? Nechápu, proč EU zakázala účast a proč vyhrožovala pokutami, pokud někdo zákaz poruší. K smíchu nebo pláči?

J. David 28.9.2021 10:33

Nu, mnohé pohybnosti v nitru voliče hlodají. Proto chodím volit až v sobotu, neb nevím, kterak se páteční volební lístky ve volebních urnách přes noc mohou "přepopelit". Ale ani to není jistota, řekla jeptiška, navlékaje na svíčku druhý presevativ, jsou věci mezi nebem a zemí.

V. Klepetko 28.9.2021 10:33

No, mně osobně na korespondenčním hlasování vadí nejvíc to, že všichni voliči nevyjadřují takto svou vůli v jeden stejný den (+-2)

Situace ve světě i doma se může během dvou / tří týdnů rychle změnit a za těchto okolností mi připadá korespondenční volba jako nelegitimní...

Kromě jiných argumentů, uvedených v tomto vlákně, je tu ještě další věc: volby, to není jen "volba", ale také veřejná manifestace (tajného) občanského postoje: "jsem tu s vámi, stojím tu osobně ve volební místnosti před urnou, protože mi záleží na polis a na tom, jaká politika se prosadí". Anogicky: nemusíte chodit na demonstrace, můžete jen odkliknout na počítači nějakou anketu nebo petici... Ale není to pravé ořechové...

J. David 28.9.2021 10:31

Opakuji, nejenom to správné lepidlo na korespondenčních obálkách v Rakousích (hlavní problém ve volbách), ale i ten systém u nás.

Nu, mnohé pohybnosti v nitru voliče hlodají. Proto chodím volit až v sobotu, neb nevím, kterak se páteční volební lístky ve volebních urnách přes noc mohou "přepopelit". Ale ani to není jistota, řekla jeptiška, navlékaje na svíčku druhý presevativ, jsou věci mezi nebem a zemí. Pak samotné sčítání, volební lístky stejné barvy, proč ne v barvě pro každý subjekt zvlášť (RGB), pak by znavená "volební komis" to měla transparentně jednodušší (až na tamo angažované daltonisty), kterak dělat "hromádky" volených subjektů. Asi blbnu, volit půjdu, jenom ne ty obskurní koaliční slepence. Účel sice světí prostředky, ale irrituje potenciální voliče, původních "echtovních" partají. Nesourodý konglomerát (politolog a filosof Fiala, vítač nelegálních imigrantů Pekari páskované, a sedlák na traktoru Jurečka), (squater Bartoš, zelený to volnomyšlenkář, a purkmistr Rakušan s Gazdíkem, jako regentschori ve škamnách mendíků). No není "to na palici"? Ale bude ještě sranda, pokud se dostanou do vlády, bude pak pěkný zápas o tom, co kdo z toho "Eintopfu" sežere a kdo ne (vařila myšička kašičku, tomu dala, tomu ne...). Ale nechme to na výsledku voleb. Omluva, volby do Národní fronty jsem zažil asi 6x, říkalo se tomu "jednotná kandidátka NF", plenta byla v ústranní pod dohledem domovních důvěrníků. Plentu sice máme bez důvěrníků (sic?), ale Národní fronta nám zase vzniká, díky těm slepencům. Volby a jejich výsledky budou veselé/neveselé.

I. Schlägel 28.9.2021 10:30

Chcete je všechny nebo si je dokážete najít sám? To dáte. Mě to trvalo 15 vteřin.

Š. Hašek 28.9.2021 10:29

R^

Š. Hašek 28.9.2021 10:28

R^R^