23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

GLOSA: Politická legenda chápe Putina

"Bez Ruska není v Evropě stability, a už vůbec ne proti Rusku," prohlásil - právě nyní, v časech vrcholící protiruské hysterie - jeden z nejschopnějších německých politiků, bývalý dlouholetý ministr zahraničí Hans-Dietrich Genscher…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Baldova 24.9.2014 18:27

Asi ten Genscher

Je stejny bolsevik jako Vy autore Myslite ze Vas vezme mudrc Klaus do jeho istitutu? Treba Vas doporuci do nejakeho rudeho platku za pucfleka  Kazdy clanek co sem pisete  je citit patolizalstvim rusakum Verim ze se Vam zamlouvaji vyroky  od debilku ze zapadu i tam jsou idioti kteri opevuji Putina a hlasaji do sveta ze on dela vse dobre a pro rusky lid Udelal z Ruska zemi kterou 80% zemi z celeho sveta ted nemuze ani vystat chytraku

L. Kubeš 24.9.2014 17:44

Stojí za přečtení !

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/putinuv-propagandisticky-blitzkrieg-sofistikovana-zbran/r~f2721aea3ffc11e4b6a30025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_campaign=A&utm_term=position-6

J. Kanioková 24.9.2014 19:18

Re: Stojí za přečtení !

Programový výbor ARD je ostře kritický kvůli informování o krizi na Ukrajině - http://jdem.cz/bqppk8

Trollovia vydavateľstva Axel Springer berú do 450 eur mesacne http://jdem.cz/bqmz89

L. Kubeš 24.9.2014 17:29

Předpřiposranost před Moskvou

Základny NATa ve východoevropských zemích se začaly plánovat jako reakce na ruskou agresi na Krymu a ve východní Ukrajině, argumentovat Napoleonem může jenom tupec.

Z. Baldova 24.9.2014 18:28

Re: Předpřiposranost před Moskvou

souhlas

P. Rajman 24.9.2014 13:09

Rusko není Putin

Propaganda se vždy objeví už v první větě.

T. Kočí 24.9.2014 12:10

Politická legenda chápe Putina

Jo a v osmdesátých letech, to byla stabilita,,,...

J. Lepka 24.9.2014 11:39

Byl při tom ?

To byl Chauncey Gardiner taky.

J. Jílek 24.9.2014 10:13

jakou alternativu sankcím nabízí to potrhlo Genscher?

"pana Genschera je nutno brát velice, velice vážně. To už nejsou jen soukromé pocity nějakého blogera, chcete-li agenta Moskvy, ale světově významného politika, který byl při tom"

V. Vovák 24.9.2014 11:56

Re: jakou alternativu sankcím nabízí to potrhlo Genscher?

jakou alternativu? Třeba normální mezinárodní a obchodní kontakty?

Zatím si utahujeme šrouby, zavádíme sankce a zvonka to vyzerá, že sankce pociťujeme hlavně my a Vladimir Vladimirovič se nám směje do xichtů.

P. Zeman 24.9.2014 15:04

Re: jakou alternativu sankcím nabízí to potrhlo Genscher?

Jasně! Co nám je po nějaké Ukrajině (a třeba následně Estonsku, Lotyšsku, Litvě, Polsku, Slovensku...). Budeme mít se zločinci normální kontakty. A co třeba, až budeme mít rusáky v Česku?

V. Vovák 24.9.2014 15:38

Re: jakou alternativu sankcím nabízí to potrhlo Genscher?

Vy pracujete v Kremlu? Že jste nositelem tak ohromujících informací o tom, co Rusko bude dělat.

Na Ukrajině jde o boj o moc mezi místními warlordy rozdmýchaný tlakem EU na přidružení a Putin by byl jenom blbej, kdyby tohoto pochybení EU nevyužil k oslabení západní Evropy.

J. Jílek 24.9.2014 10:11

je dobře, že takoví jsou už na šrotišti....jako Nečas...

K. Janyška 24.9.2014 9:43

Ano, to vypadá

rozumně... Dzp.

J. Jílek 24.9.2014 10:12

Re: Ano, to vypadá

...pravil kremlobot po absolvování rychlokursu Večerní university klausismu-putlerismu....

J. Podešva 24.9.2014 8:15

ke komu má respekt Rusko ?

"Genscher ... požaduje respekt pro Rusko". A ke komu má respekt Rusko ? Když ústy poslance dumy už maže pobaltské státy a Polsko z mapy Evropy ? Ke komu má respekt Rusko, když si klidně ukousne kus území cizího státu ? Ke komu má respekt Rusko, když drží své vojáky v Moldávii, se kterou dokonce ani nesousedí. Když se klidně prohání s tanky po Gruzii a vraždí v Čečensku, to je respekt ?

F. Lesniak 24.9.2014 8:41

Re: ke komu má respekt Rusko ?

Nějaký pomatený Žirinovskij něco zablábolil a co jako? Senátor McCain prohlásil, že Putina je třeba zastřelit. O výrocích plynové princezny nemluvě. A chcete se podívat, kde všude se proháněly americké tanky a američtí vojáci? Tak tady máte přehled:

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/787-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek

A nějaký Purin mi může být ukradený, ale každý by měl používat to, co má v hlavě a to je mozek.

J. Podešva 24.9.2014 8:51

každý by měl používat mozek

Pane Lesniaku, jak vy používáte mozek, když jen papouškujete to, co jste se dočetl v tom pamfletu, který zde doporučujete jako zaručeně objektivní zdroj. Hádejte, odkud pochází "200 zločinů USA". Hádejte, kdo to sepsal a proč. Lidé, jako vy, se ohání přemýšlením a používáním mozku, a přitom jen baštíte ruskou propagandu i s navijákem. Z vás má Putin radost :-)

J. Bureš 24.9.2014 9:49

Re: každý by měl používat mozek

A z jakých zdrojů čerpáte vy podklady pro svá tvrzení? Řečeno vašimi slovy, podle čeho papouškujete vy?

Pokud byste byl pane Podešvo korektní a zjistil si počet ruských základen mimo území Ruska a amerických základen mimo území USA, přišel byste velmi brzy na to, řečeno vašimi slovy, komu se prohání víc vojáků po cizím území, se kterým ani nesousedí. A můžete klidně čerpat z oficiálních zdrojů, nemusíte čerpat ani z ruské ani americké propagandy. Chce to jen trochu méně zaslepenosti.

J. Podešva 24.9.2014 10:04

pořád stejné

Pane Bureši. Píšete o něčem jiném, než já. Já jsem ve svém příspěvku napsal několik všeobecně známých faktů a položil jsem otázku : "koho respektuje Rusko" (jako reakci na údajná slova pana Genschera - respektujte Rusko). A vy mi tu odpovídáte, že USA jsou zločinci. To je jako kdybych se zeptal, v kolik hodin jede vlak do Brna a vy byste mi odpověděl, že včera pršelo. Promiňte, ale takhle já diskutovat nechci.

J. Bureš 24.9.2014 11:04

Re: pořád stejné

Pane Podešvo, nevím jak čtete, ale já jsem nikde nenapsal, že USA jsou zločinci a to zejména proto, že si to nemyslím. Jen jsem se vám snažil ukázat, že velmoci, mezi něž patří jak Rusko, tak USA, mají mimo vlastní území vojenské základny (čili se mimo jejich území prohání jejich vojáci). A nevím, jak to zpochybňuje respekt, vždyť ony tam ty základny předpokládám jsou na základě nějaké dohody někoho s někým. Ptáte se, koho respektuje Rusko a uvádíte jako příklad vraždění v Čečensku. Není to taky náhodou boj proti terorismu? Oni ti čečenští teroristé snad neprovedli invazi do Dagestánu, či teroristické útoky v Moskvě? Nebo jsou snad ti čečenští muslimští teroristé jiní, hodní teroristé, proti kterým nesmí Rusko bojovat? V tomto kontextu vaši otázku koho respektuje Rusko nechápu a líbí se mi níže položená otázka "koho nerespektuje Rusko".

Kdybyste potřeboval vědět v kolik to jede do Brna, tak včera opravdu pršelo.

J. Jílek 24.9.2014 11:07

Re: pořád stejné

podle všeho bojují ti vaši Rusové na Ukrajině proti terorismu, ukrajinské invazi a jejich teroristickým útokům na Krymu :-)))

J. Bureš 24.9.2014 11:31

Re: pořád stejné

Ujišťuji vás pane Jílku, že žádní Rusové nejsou moji, čili žádní mí Rusové na Ukrajině nebojují. Pokud víte, že ruská armáda bojuje na Ukrajině, prosím sdělte mi, ze kterých zdrojů čerpáte, rád bych si rozšířil obzor. A pokud ještě mohu být tak smělý, můžete mi sdělit, jaké bylo postavení Krymu v rámci Ukrajiny, nebyla to náhodou autonomní republika? Existovala v rámci platných zákonů možnost vyhlásit na Krymu referendum o samostatnosti? Já to opravdu nevím a rád se to dozvím.

J. Podešva 24.9.2014 16:24

odpověď pro pana Bureše

Pane Bureši. Odpovím na několik vašich poznámek směrem ke mně. Nepapouškuji žádné zdroje. Vše, co si přečtu, filtruji svým rozumem a jde o mé autentické názory. Nebudu si zjišťovat počet základen, protože je to irelevantní. Vojenská základna sama o sobě není projevem agrese. Např. Rusko chce postavit novou základnu v Novorosijsku. Ať staví, nic proti tomu. Agrese je vyslání vojska na území cizího státu, zabrání území cizího státu. To už "se nesmí" (v uvozovkách). To, že USA jsou zločinci, je nadsázka. Jde o to, že můj příspěvek byl o něčem jiném, než co vy jste mi napsal. Tou otázkou, "koho respektuje Rusko" narážím na to, že Rusko nerespektuje územní celistvost Moldávie, Gruzie, Ukrajiny. Čečensko je kapitola sama pro sebe. Prostě nerespektuje malé státy. To vyvolává obavy. O tom, že ruští vojáci operují na Ukrajině, nikdo soudný nepochybuje. Důkazy mají tajné služby (viz Carl Bildt) a ty je nezveřejňují. Tvrdit, že na Ukrajině nejsou ruští vojáci, je (bez urážky) směšné. Jaké bylo VNITŘNÍ postavení Krymu UVNITŘ Ukrajiny je jedno. Prostě Rusko ukradlo území Ukrajině. To od konce 2. sv. války ještě nikdo neudělal. Závěrem bych chtěl poznamenat, že si cením slušnosti a věcnosti vašeho vyjadřování. To není zdaleka běžné.

J. Jílek 24.9.2014 11:04

Re: každý by měl používat mozek

to je vnitřní věc těch zemí, jací vojáci se tam prohánějí, pokud nemají raketová vojska a jaderné zbraně...Pokud byste byl pane Bureši korektní, uvedl byste, kolik km2 si v poslední době připojily ke svému území Spojené státy a kolik Rusko. A můžete klidně čerpat z oficiálních zdrojů, nemusíte čerpat ani z ruské ani americké propagandy. Chce to jen trochu méně zaslepenosti.

J. Bureš 24.9.2014 11:13

Re: každý by měl používat mozek

Pane Jílku, velice rád se nechám poučit, co je to poslední doba, kolik km2 si kdo připojil a na základě čeho si je připojil. Děkuji.

J. Podešva 24.9.2014 8:52

ještě dodatek

Pane Lesniaku, neodpověděl jste mi na mou otázku. Ke komu má respekt Rusko ? Počkám si na odpověď.

V. Běhal 24.9.2014 9:41

Re: ještě dodatek

A ke komu nemá?

J. Jílek 24.9.2014 11:05

Re: ještě dodatek

třeba k Ukrajině, ke Gruzii, k Moldávii...? :-)

V. Venc 24.9.2014 9:42

Re: ještě dodatek

Ad Jiří Podešva Datum: 24.9.2014 8:52

Nevím, co to je za hloupou otázku a dorážení na p. Lesniaka? Je přece nasnadě, že Rusko má/musí mít respekt před velmocemi, které se chovají vůči němu nepřátelsky. V současnosti jsou to USA a EU.

Je mi záhadou, proč si na svou otázku neumíte sám odpovědět.