19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

GLOSA: Je-li teror rutinou

Londýn, Petrohrad, Stockholm, Alexandrie a Tanta. To jsou místa teroristických útoků za poslední dva týdny. Za všemi stáli pachatelé, kteří se tak či onak vztahují k islamismu. Jenže jsme svědky pozoruhodného jevu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 14.4.2017 1:59

No jo

"Německý ministr zahraničí Gabriel vyslovil „nejhlubší soucit obětem a vztek k pachatelům“, aniž by je pojmenoval."

No bodejť - německý ministr si nemůže dovolit vyslovit politicky nekorektní pravdu, totiž že vraždili muslimové z náboženské zášti. Dostal by od šéfky pojeb, všelicí aktivisté by mu klnuli a mohlo by ho to stát kariéru.

P. Vaňura 13.4.2017 15:42

Kdykoliv se vyskytne bezpečnostní problém, vyberu některého

z generálů SS a pověřím jej, aby to dal do pořádku."

Jestli ta údajná oddanost diktátorům není dána tím, že oni jediní dokázali lidem zajistit základní bezpečnost.

Jaké svobodě se těší člověk, který nemůže ani vyjít na ulici...???

M. Prokop 13.4.2017 17:32

Re: Kdykoliv se vyskytne bezpečnostní problém, vyberu některého

Nedokázali.

Svobodu zlikvidovali, bezpečnost nezajistili.

J. Jurax 14.4.2017 2:02

Re: Kdykoliv se vyskytne bezpečnostní problém, vyberu ...

Ehm - řekl bych, že pouliční kriminalita v nacistickém Německu byla nízká. Ostatně i u nás za bolševika byla taky nižší než dnes. Ulice byly bezpečnější.

J. Vintr 13.4.2017 11:41

To, že Islám nemá nic společného s terorismem

by se dalo ještě lépe a přesněji vyjádřit konstatováním, že ani Islám nemá nic společného s Islámem ...

T. Hraj 13.4.2017 15:42

Re: To, že Islám nemá nic společného s terorismem

Ano, a v tom je cela jeho zakerna moc.

S. Netzer 13.4.2017 10:07

Snažit se

se na základě jednoho výroku německého ministra zahraničí, článku jakéhosi blogera a neosvícení Braniborské brány v jednom případě, namluvit čtenářům, že "Západ hájí islám", je směšné.

To zatracování islámu jako náboženství obstarají uspokojivě politici v zemích na východ od bývalé železné opony, v kterých je islám marginální záležitost.

V. Pokorný 13.4.2017 10:49

Re: Snažit se

Asi se nejedná jen o jeden výrok nějakého ministra zahraničí okupovaného státu, takto Německa. Gabriel, a další němečtí politikové, nebudu jmenovat, je odpad prvního řádu. Jsou nepřímo podporovatelé islámistů.

Pozn. mí příbuzní v Německu jsou stejně tak zblblí, jako nějaký ten Gabriel a většina Němců.

S. Netzer 13.4.2017 10:54

Re: Snažit se

"Okupované Německo ...".

Aha.

Děkuji za vysvětlení.

Z. Čábelka 13.4.2017 11:03

Re: Snažit se

Kdyby to bylo směšné, tak se zasmějeme ale ono není čemu. Je tragédií, že vedení EU je banda šmejdů, pro které je křesťanská víra směšná a evidentně proti zájmům "lidstva". Svinstva napáchaná již protagonisty "velké" francouzské revoluce na křesťanech a jejich tradicích jsou socialisty velebeny, hájeny a dnes i pomalu prováděny stejně brutálním způsobem, jak nacisty, tak i bolševiky. To jací fanatici jsou socialisti ve vedení EU k postoji ke křesťanství je názorně zdokumentováno fotografií rozvaleného a chrápajícího J. C. Junckera ve společnosti svých otrávených soudruhů na audienci u Papeže. Nejsem milovník tohoto latinskoamerického katolického revolucionáře ale ten levicový vztah je k jeho funkci je naprosto zřejmý. Je zřejmý i úchylný plán socialistů křesťanství a její evropskou civilizaci zničit i prostřednictvím islámu.

M. Valenta 13.4.2017 11:24

Re: Snažit se

No hlavně pane Čábelka se to v Čechách křesťany jenom hemží.

P. Vaňura 13.4.2017 16:07

Vaše hodnoty jsou více méně křesťanské

Nebo se snad odvážíte tvrdit, že nejlepší bude migranty zabít a sežrat "protože se k ničemu jinému nehodí." Takový je třeba názor společnosti, nespočívající na křesťanských základech...

S. Netzer 13.4.2017 11:41

Re: Snažit se

Osobně pokládám za "úchylné" spiklenecké teorie o "plánech" ovládnout nebo zničit svět, civilizaci nebo světadíl obvykle podezřelými.

P. Vaňura 13.4.2017 15:47

Takže tvrzení, že nacisté a komunisté chtěli ovládnout

nebo zničit svět je úchzlná spiklenecká teorie? Neville Chamberlain si to evidentně myslel také, když se choval tak, jako kdyby Adolf Hitler byl důvěryhodným politikem.

J. Jurax 14.4.2017 2:05

Re: Snažit se

Nehledejte spiknutí tam, kde jev lze vysvětlit prostou blbostí.

J. Vintr 13.4.2017 12:12

Re: Snažit se

Islám NENÍ náboženství.

P. Vaňura 13.4.2017 16:05

Tam kde islám není marginální záležitostí jsou politici

tak pitomí a/nebo zbabělí že si netroufají proti islámu kecnout!

J. Chaloupka 13.4.2017 10:00

Všimli jste si, jak jsou všichni zticha, že v Egyptě

vládne diktátor Sísí a dokázal zabránit druhé Libyi nebo Sýrii? Jsou rádi, že ten Sísí to dokázal islamisty vzít u úst.

Z. Čábelka 13.4.2017 11:16

Re: Všimli jste si, jak jsou všichni zticha, že v Egyptě

Ano, soudruhům z EU se to nelíbí. Přiložené polínko uhaslo a Židi ještě nejsou utopeni v moři. Soudruzi by měli být souzení za zločiny páchané genocidy a zločiny proti lidskosti spolu s islámisty.

M. Baloun 13.4.2017 9:16

Momentálně

vládnoucí, ostře levicově sociálně inženýrské elity staví z korektnosti a multikulti přehradu, která zadržuje masu rozhořčení obyčejných lidí. Viděli jste někdy nějakou opravdu velkou přehradu? Je to opravdu majestátní až hrozivá záležitost. Dejžto Alláh aby jednoho dne nepovolila, to by mi těch muslimů začalo být opravdu líto...

P. Lenc 13.4.2017 9:33

Re: Momentálně

Ona dřív nebo později povolí, ale litovat budeme všichni.Ta tupost a omezenost evropských "elit" začíná být hrůzná.Mnichov a jeho následky budou proti tomu co se stane pouze dětskou taškařicí.

Z. Čábelka 13.4.2017 11:20

Re: Momentálně

Ano, bude to masakr civilních obyvatel bez pravidel, hranic lidskosti a válečné fronty. Vše co se kdy stalo nebude mít srovnání s tím, co přijde!

J. Fialová 13.4.2017 9:08

Egypt

http://www.securitymagazin.cz/zpravy/mam-pro-evropany-jeden-vzkaz-rekl-nam-koptsky-krestan-studujici-v-cr-po-atentatech-v-egypte-1404055790.html

M. Krátký 13.4.2017 8:06

Není se čemu divit - ČR spolufinancuje i jiné hovadiny

prostřednictvím jElit z EU - například finanční podpora palestinských teroristů v Gaze a okolí - a vše je tím pádem namířeno i proti existenci státu Izrael - ačkoliv my se bijeme v prsa, že jsme jejich bratři, když jsme jim v letech těsně po válce vojensky vyškolili letecký personál a následně ještě dodali letadla, která je zachránila před invazí arabských - muslimských států z blízkého i vzdáleného sousedství. Celý svět se chová POKRYTECKY A NEMRAVNĚ a my v tom jedeme taky. - a ne že ne !!!

P. Skřivan 13.4.2017 5:33

Je-li cílem tzv. islamistů,

což je synonymum pro teroristy, kterým není nikdy nic svaté, takže nejsou žádné víry, rozeštvat muslimy a zbytek světa, tak je to myslím celkem logické.

Je třeba bojovat proti těm, kdo činy teroristů oslavují, schvalují a teroristům poskytují pomoc a úkryt. Nemá ale žádný smysl napadat muslima jen proto, že je muslim i přesto, že svými činy prokazuje, že teror neschvaluje.

J. Kovaříček 13.4.2017 6:41

Re: Je-li cílem tzv. islamistů,

Ano, nenapadat muslima stejně jako nenapadat kanibala, který je zrovna na dietě!

J. Fridrich 13.4.2017 6:51

Re: Je-li cílem tzv. islamistů,

Dnešní svět bude muset-a to velmi rychle- dospět k zcela zásadní skutečnosti a nekorektně-tedy pravdivě konstatovat, že civilizační úrovně a vyspělost jednotlivých etnik, zemí, států, lokalit-tedy lidí žijících v dnešní době na naší planetě je RŮZNÁ a mnohdy velmi odlišná. Stupnice hodnot, rozvoj společnosti, její kultura, hygiena, tolerantnost, vztah k ženám, k dětem, schopnost akceptovat jiné pohledy na vývoj světa-to vše je velmi ODLIŠNÉ v různých částech světa. Konkrétně země tak zvaného Západu, tedy křest'anské, Euro-Atlantické civilizace jsou nepochybně vyspělejší a to nejen ve vědě, technice, technologiích-ale právě v uspořádání své společnosti, hlavně v její humánní podobě, demokracii, práv a svobod svých občanů.V jiných částech světa jsou zcela jiné hodnoty a je zajímavé, že když přijdou k nám, tak místo spokojenosti a vděku za nový domov přináší až nepochopitelnou NENÁVIST.Raději tedy tyto světy nesměšovat-a když už, tak jim pomoci u nich doma, ale pozor na jejich přemnožení.

M. Těhanová 13.4.2017 8:24

Re: Je-li cílem tzv. islamistů,

A zase - ctrl c, ctrl v. Jak jednoduchá reakce. Proč se tak vysilujete?

J. Fridrich 13.4.2017 15:47

Re: Je-li cílem tzv. islamistů,

Jsem rád, že nad námi stále bdíte, paní-nebo soudružko Těhanová.. Dávejte na nás neustále pozor, nikdy nevíte, kdy zase pochybíme.

P. Vaňura 13.4.2017 17:48

Není člověk, není problém (c) J. C. Stalin

My nemusíme nikoho likvidovat, stačí k nám problémové KATEGORIE prostě NEPUSTIT. A ty, co přišli ilegálně odesla zpátky.

O něco brutálnější je to, co dělaly v minulosti skoro všechny státy, vypovědět někoho pod trestem smrti.