25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hlava22 14.1.2009 8:58

Jinými slovy

pokud očekáváme, že se druhá strana bude chovat nechutně, musíme to vzít v úvahu. Podud drban ( lupič, terorista a pod ) se schová za těhotnou, bude zákrok proti němu vyloučen.

JE 14.1.2009 8:33

stále čekáme na odpověď, pane

když stále omíláte, že reakce Izraele není správná, jaká je tedy podle vás ta srpávná reakce? Máte nějaká návrh, nebo skutečně jen tak plácáte?

Bloud 14.1.2009 8:42

Re: stále čekáme na odpověď, pane

To je přesně ten problém všech těch angažovaných bojovníků za lidská práva, proti násilí,  za světový mír, svět bez radarů a Mc´Donaldů a já nevím čeho všeho ještě. Všichni ví, jak se Izrael nesmí bránit. Nikdo však není schopen nalézt řešení, které přinese méně civilních obětí, nicméně bude zároveň funkční v tom smyslu, že bude zajištěn mír i ze strany Hamasu a dalších pokrokových arabských hnutí.

JoJo 14.1.2009 10:02

Re: stále čekáme na odpověď, pane

Výzva obyvatelům Gazy k odevzdání střelných zbraní na watchpointech, po uplynutí 24 hod lhůty čistící akce s tanky podporovanými pěchotou ze vzduchu zajištěné vrtulníky. Kdo by byl chycen se zbraní, na místě zastřelit, skladiště zbraní vyčistit.

Tonevadí 14.1.2009 7:48

"...který by mohl být méně vstřícný než G. W. Bush"

Kdo na světě může zavolat do Bílého Domu a říct: "dejte mi presidenta k telefonu, mně je fuk, kde je a co dělá, já s ním chci mluvit teď...

(kromě Topolánka;-P)

GRUNTORÁD 14.1.2009 7:31

JAPONSKO NEPATRI DO SPOLECENSTVI NARODU

ZA SVE ZLOCINY SPACHANE V 2WW, ATDATDATD A DOKOLA FURTUN FURT

me first 14.1.2009 4:51

nadpis

Haló! Pane? Nejste vy ten borec, co totálně zpackal prezentaci amerického radaru plánovaného do BRD? Pokud ano, z Vašeho článku je vidět, jakou měla vláda špatnou ruku při výběru vládního zmocněnce, neboť udělala kozla zahradníkem, je jen otázkou času, kdy si toho někdo všimne, neboť vy kopete za bolševiky a islámské teroristy a diskusi o radaru vláda projela, páč vy jste ji dodrbal úmyslně, pane vy jste zrádce a patříte ke zdi. To jsem vyčetl z vašich článků.

Will 14.1.2009 9:07

Re: nadpis

Mám asi podobný názor - ale stavět někoho ke zdi? Tím myslíte jako střílet? Poradím Vám: zastřelte se nejdřív sám a potom pište takovéhle ošklivosti.

me1 14.1.2009 11:09

Re: nadpis

Ve válce, do které Klvaňa vstoupil na straně islámských radikálů, bolševika a nacistů patří zdrádci ke zdi.

karel_vvv 14.1.2009 3:10

Dobrovsky je borec

Plne souhlasim. Kdyz palestinci svobodne zvolili teroristy, zaslouzi si trpet. umirat jako ctitele nsdap a shvalovaci ss zlocinu v nemecku. valka je proste valka, bojuje se mezi narody. nejakeho kluka v izraeli se taky nikdo nepta po politickem souhlasu - vlada zaveli, mas brannou povinnost, tak vezmi automatickou pusku a bez. a kdyz ne, jdi do vezeni, je to tvoje volba. ale alespon si v demokraticke zemi muze vybrat - lepsi nez si vybirat jestli chcipnout na fronte nebo na popravisti.

Zaver: dokud si palestinci neproziji neco jako japonci v tokiu nebo hirosimne nebo nagasaki, tak nebudou vedet koho nevolit. a zadne volby nepomohou. nakonec, nemci si hitlera zvolili taky dobrovolne. ale asi jako palestinci - pod hrozbou nasili. vivat izrael idf

karel_vvv 14.1.2009 3:27

Re: Dobrovsky je borec

jeste doplnek:

nebo jako nemci v hamburku. proste bombardovat az do vybombardovani. odpovedni jsou vsichni volici hamasu - coz je cca 60 procent. takze kdyz bomby zabiji 60 procent palestincu v gaze (aze), tak je z hlediska dejin vsechno v poradku.

wwii nebyla jina. a pomohlo to - jak nemci, tak japonci jsou dnes vzorove demokraticke a protivalecne narody. to jedine pomuze miru na blizkem vychode, vsechno ostatni jsou kecy.

karel_vvv 14.1.2009 3:39

Re: Dobrovsky je borec

a jeste jeden doplnek:

je rozdil mezi policejni operaci a valecnou operaci - v policejni operaci se respektuji individualni prava a vina, ve valecne operaci ne - tam jsou na miste kolektivni prava (treba narodni) a vina. to je duvod proc by do gazy mohli klidne izraelci sypat atomovky. kdo to nechape je blazen.

Tony 14.1.2009 4:33

Re: Dobrovsky je borec

Taky, jsou vsichni Israelci zodpovedni za 17000zabitejch Lebanoncu za Sabru a Shatilu, za Der Yasin? Jsi funny.;-D;-D;-D

karel_vvv 14.1.2009 4:56

Re: Dobrovsky je borec

hlavne nelzi, kdyz uz znas ty nazvy. udelaly to libanonske krestanske milice, jako reakci na zlociny palestinslych zlocincu.

ano, byl to zlocin. ovsem izrael s tim nemel nic spolecneho. mimo to, ze mel v oblasti malo lidi z vojenske policie, kteri by mohli zajistit poradek.

porad ta stejna demagogie. kdy vy komousi, palestinci a jini zlocinni vrahove vymyslite jine kydy. tohle uz omilate 30 let, a uz se vam vsichni stokrat vysmali.

Tony 14.1.2009 7:05

Re: Dobrovsky je borec

Israel v te dobe oblehal Lebano0n.Sharon nejvyssi velitel Isr.armady v Lebanonu byl dokonce Isr.parlamentem zbaven Funkce.Mezinarodnim soudem obvinen z val.zlocinu. Nemusis neustale zduraznovat, ze neznas historii.;-);-)

Tony 14.1.2009 4:30

Re: Dobrovsky je borec

To si zrejmne taky zaslouzit trpet Cesi za zvoleni bolseviku,right. Clovece jsi smesny.;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

karel_vvv 14.1.2009 4:52

Re: Dobrovsky je borec

presne tak. vsak jsme taky 40 let trpeli. a nemame to OK dodnes. to je dejinna spravedlnost.

a nebudu ti ani rikat, ze v 1946 bolsana volilo jenom cca 40%, od dva roky pozdeji radsi udelali nasilny prevrat, protoze vedeli, ze by je nevolil jiz skoro nikdo - krome zradcu.

jenomze v gaze je situace jina, tam hamas volilo cca 60-70% volicu.

Tony 14.1.2009 7:13

Re: Dobrovsky je borec

Zase nevis a lzes,pro Hamas volilo 42% lidi, ubozaku.

Hamas's political party - unexpectedly won the first free and fair

elections in the Arab world. Against a divided opposition this ostensibly religious party

impressed the predominantly secular community to win with 42 per cent

of the vote.

68 14.1.2009 1:43

On to pan Klvana v té Gaze bere více méně jako bitvu u Slavkova,

s dvěma odlišnými unifomami proti sobě na širém poli. A myslím, že by i tam měl mnoho výhrad k té jemu nesympatické straně, ale dycinky výhrad podstatných až hrůza.

Větší vlastenec 14.1.2009 2:33

Poznámka hnidopicha k bitvě u Slavkova

Vážený, nevybral jste si zrovna nejlepší příklad.

U Slavkova bojovaly tři armády. Každá z nich byla složená z několika různých sborů : http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_des_unit%C3%A9s_russes_et_autrichiennes_ayant_particip%C3%A9_%C3%A0_la_bataille_d%E2%80%99Austerlitz,         http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_des_unit%C3%A9s_fran%C3%A7aises_ayant_particip%C3%A9_%C3%A0_la_bataille_d%E2%80%99Austerlitz

Nejrůznějších uniforem byla tudíž spousta.

Jinak s Vámi souhlasím.

68 14.1.2009 2:45

Re: Poznámka hnidopicha k bitvě u Slavkova

Já vím. Byl to takový namátkový výběr narychlo, ani jsem na ten Slavkov při tom moc nemyslel. Spíš na Gazu. (Ještě že tam ti, co jsou  "za Hamas", nenosí uniformy. Hrálo by to tam taky několika barvami, mám dojem.)

68 14.1.2009 2:49

Re: Poznámka hnidopicha k bitvě u Slavkova

Ale kdo je větší vlastenec, tak o tom nechci argumentovat. Nevyhledávám hádky.

Větší vlastenec 14.1.2009 3:13

Kdo je větší vlastenec ? No přece já !

No ... Dobře, psát maily z Alberty, a používat přitom diakritiku, to lze hodnotit jako projev vlastenectví.

Ale já, a to si vzít ne a ne a nenechám, jsem vlastencem větším než malým.

Ovšem největším žijícím vlastencem-internacionalistou je náš předseda přítel ing.Jiří Paroubek V.

(Tak kdy už konečně dostanu nějakou vyšší funkci, příteli předsedo ?)

68 14.1.2009 4:28

Re: Kdo je větší vlastenec ? No přece já !

Nedá mi to. Výzva!  "Já bych si pro vlast nechal vrtat koleno".    (Kdo je Alberta?)

Větší vlastenec 14.1.2009 5:33

Re: Kdo je větší vlastenec ? No přece já !

Nebejt tý mý drahý vlasti, vrhnul bych se do propasti.

Střemhlav, střembřich, střemprdel, abych tady nesmrděl.

V které české knize lze nalézt tyto sprostonárodní verše ?  Nu ?

******

Alberta je jedna z kanadských provincií. Největší město Alberty je Calgary. IP : 70.73.65.xxx píše z Calgary.  Nu ?

Větší vlastenec 14.1.2009 2:59

Humanitární pomoc Gaze : uniformy pro Hamas

Hamas uniformy používá.

Pokud mu je ti zlí zlí zlí Izraelci nezabaví z humanitární pomoci : Daled Amos: Video: Humanitarian Aid To Gaza Includes Hamas Uniforms

Ovšem, jak vidíte, hrají jen barvami khaki.  ;-)

Tony 14.1.2009 1:18

Pane Klvano.

Pokud vam nedoslo, ze prvotnim"hrichem" pricinou veskere nelidskosti BV je okupace, tak se pravdy nedopracujete.Pred dvema lety Arabi nabidli Israeli uznani hranic a znormalisovani styku ze vsemi arabskymi staty Israel na tu nabidku zatim neodpovedel.Pred par lety na konferenci Likudu doslo k tomutu podle Isr. novin. A to je ta hlavni pricina.Likud Party on 13 May 2002 (4) - when a majority of members voted against his proposal to ''postpone any decision on a binding resolution against a Palestinian state''. By an ''overwhelming show of hands'', Likud members passed a resolution saying that ''no Palestinian state will ever be established west of the Jordan river'' (5) - leading one US journalist to declare that ''Israel isn''t ready for peace''.

Tony 14.1.2009 1:22

Re: Pane Klvano.

An Israeli peace group said Tuesday that it had obtained government data showing that nearly 40% of land covered by Jewish settlements in the West Bank is privately owned by Palestinians, including big portions of blocs that Israel intends to keep under any future peace agreement. Activists from Peace Now said digital mapping data it obtained indirectly from a government source showed a wide-scale land theft by Israel, which has long asserted that it respects private landownership in the West Bank.

Vasekpasek 14.1.2009 1:40

Re: Pane Klvano.

Jak si Arabové představují mír, to nám názorně předvedl Hamás během půlročního "příměří" před tímto konfliktem...

FD 14.1.2009 1:50

Re: Pane Klvano.

Zatim do get(v minulem a ted zacinajicim stoleti)zavirali lidi pouze Nacisti a zidi. Zajimavy jak si taky stavi geto tou zdi (Zdi si v minulym a stavajicim stoleti staveli Bolsevici v Berline) stavenou na Palestinskym uzemi