19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 26.9.2010 18:56

Paní Kanioková, napíšu Vám krásná slova,

která i mě oslovila, sice to je mimo téma tohoto článku,ale nevadí:

"Kol od balevav penima, nefeš jehudi homia, ulefatej mizrach kadima, ajin le'cion cofia, od lo avda tikvatejnu, ha'tikva bat šnot alpajim, lihiot am chofši be'arcejnu, erec cion ve'jerušalajim

"Dokud hluboko v srdci, duše Židů prahnou, a kupředu na východ, k Sionu oko hledí,naše naděje nebude ztracena,naděje dvou tisíců let,být svobodným lidem ve své zemi,zemi Sionu a Jeruzaléma".

J. Kanioková 26.9.2010 19:17

Jo,

ráda bych napsala citát, jenže si jej moc nepamatuji, ale bylo to asi tak nějak - že význam a síla státu vychází z toho, na jaké idei vznikl.

Snad nedržíme palce marně. Príma večer přeji, spěchám pryč.

H. Lukešová 26.9.2010 15:27

Přirovnávání k Hitlerovi a Stalinovi,

správné není. Ať je Baroso jakýkoliv, není Hitler. Nemůže být nic horšího než-li hitlerismus či stalinismus? Co může být horšího, než-li plynové komory nebo gulagy? Šetřeme prosím příměry k Stalinovi či Hitlerovi, bagatelizujeme tím rozsah zločinů a nelidskosti.

J. Skotnica 26.9.2010 17:12

Re: Přirovnávání k Hitlerovi a Stalinovi,

Proboha slečno Lukešová, i vy? Tohle jsem napsal:

Ještě si, pravda z historie, vzpomínám na takové papírové čerty, jako byli nacisté a Hitler, z těch si taky moudří lidé dělali legraci a z takových jako Stalin si brali vzor.

 

Myslíte si, že tímhle přirovnávám Barossa k Hitlerovi? Tímhle jasně říkám, že na světě žije spousta lidí, kteří nemohou, nebo spíše nechtějí vidět, příznaky toho, že se blíží nebezpečí pro občanské svobody. Vlastně to vyvolala i tahle replika:

To že se mi směřování EU nelíbí a že mi živě připomíná doby nedávno minulé je přirozené. Nebo Vy jste v byrokratickém aparátu, který se neustále rozrůstá, viděla nějakou snahu o sebereflexi. Já tam vidím jenom světlé zítřky. EU nepadne, ale musí se reformovat. Tlaky na reformy musí přijít zvenčí. Věrchuška se sama nikdy nezmění. Až vykvete ten bolák, který se jmenuje Řecko a pak možná další, nebude čas otevřít Lisabonskou smlouvu? Jenomže kdo toho džina nacpe zpátky do flašky, to neví nikdo, ani paní Merkelová. Tohle jsem taky paní Netzer napsal. Od Vás mě to trochu zamrzelo. Pěkný večer.

H. Lukešová 26.9.2010 17:50

Re: Přirovnávání k Hitlerovi a Stalinovi,

Ne pane Skotnico, to nebyla poznámka na Vás. To bylo obecně. Slyším totiž od některých lidí, ne od Vás. Vás si vážím jako solidního a inteligentního diskutéra. Krásný zbytek neděle!

J. Skotnica 26.9.2010 18:05

Re: Přirovnávání k Hitlerovi a Stalinovi,

Děkuji, předu. Hezký večer.

J. Kanioková 26.9.2010 18:13

Taky jsem si myslela, Kopretino,

že to nebylo na p. Skotnicu. Jenže se tu rozmáhá cosi, co napíšu a nebude se líbit a už vidím ty "rozhořčené" reakce. A rozhodně se to netýká Vás.

Už nějakou dobu se tu objevuje takový milý zdejší folklor považovat sebe za výkvět vší oduševnělosti a inteligence, zatímco na ostatní  pohlížet tak trochu jako na póvl, který je třeba na jeho tupost upozorňovat.

Většinou tu lidi solidně píší to, co si o daném problému myslí oni sami, své zkušenosti a argumenty, svůj názor na jádro pudla. Bez shazování jiných komentátorů. Takhle by to mělo být pořád.

H. Lukešová 26.9.2010 18:35

Re: Taky jsem si myslela, Kopretino,

Ani na Vás to nebyla poznámka, paní Kaniokové. Vy jste také inteligentní a slušná diskutérka. EU má hodně chyb, je to zkostnatělá a do jisté míry socialistická organizace, to máte naprostou pravdu, nicméně je tady, nemůžeme být mimo ni. EU je nutné reformovat. Troufám si říci, že většina z nás diskutéru na Psu jsme slušní a inteligentní. (Snad mě Bůh nepotrestá za nebetyčnou pýchu")

H. Lukešová 26.9.2010 18:37

Re: A také si VÁŽÍM, Vašeho

proizraelského postoje. Jeden z faktorů, podle kterých posuzuji člověka, je jeho vztah k Izraeli. Kdo je proti Izraeli, nemůže být NIKDY mým přítelem.

J. Kanioková 26.9.2010 19:01

Jo, to chápu. O to víc, že cítím,

že v současné době probíhá nenápadná „islámská okupace Evropy".  A Izrael to má za plotem už celá desetiletí, smekám před tímto statečným národem. A nepřeji svým potomkům, aby přicházeli na svět proto, aby byli součástí zanikající kultury. Budou nám chodit plivat na hrob, jestli se tomu nebudeme dostatečně bránit.

H. Lukešová 26.9.2010 19:12

Re: Jo, to chápu. O to víc, že cítím,

Bránit se můžeme jedině tak, že zpřísníme imigrační podmínky. Nebudeme pouštět každého muslima do Evropy, budeme požadovat přísnou integraci,znalost jazyka, kultury,dějin. Kdo chce do Evropy, musí žít jako Evropan. A také bych dávala cizincům podpory jen na 2 dětí, chce-li mít nějaký cizinec (ne jenom muslim) mít víc dětí, ať si na to vydělá. My vlastně živíme naše nepřátelé. Ať se každý cizinec stará o obživu sám! My jsme tady doma!

J. Kanioková 26.9.2010 19:24

Ještě naposledy,

naprostý souhlas! Jenže EU to pojednává přesně naopak! Chce nám imigranty přidělovat bez možnosti to odmítat. I o tom je LS!

V. Pavel 27.9.2010 7:42

Re: Taky jsem si myslela, Kopretino,

Pí. Kanioková, bohužel, inteligentní ani slušná diskutérka není! Napadá zde druhé jako "paranoiky". "trolly" a podobnými výrazy, jenom proto, že uvádějí realistické názory na Václava Klause!

V. Pavel 26.9.2010 12:25

Osobní prohlášení

Opravdu velmi mi vadí, že tak ambiciozní stát, jako bylo ČSSR po Listopadu 1989, Klaus dovedl na chvost EU, s prognózou dosažení ekonomické úrovně západních sousedů, kterou neočekávali ani nejhorší pesimisté, až za 200 - 250 let! To je katastrofa! K tomu patříme ke světovým "špičkám" v korupci , kde jsme, myslím, sedmí, spolu s Nigérií a naši občané jako turisté, jsou označování za největší  zloděje v EU vůbec! Když si vzpomenu, že Klaus prosadil privatizaci majetku státu bez právního ošetření a "při zhasnutí", z čeho řada úspěšných čechoameričanů měla obavy, tak nemusím být žádný Einstein, abych věděl, kde jsou počátky našeho katastrofálního ekonomického neúspěchu a mravního marazmu a kdo je za ně osobně nejvíce zodpovědný!

J. Matuška 26.9.2010 13:03

Re: Osobní prohlášení

 ČR vyváží do EU 70 - 80% své produkce...

 30 bilionů = 30 000 000 000 000 Kč...

 Howgh!

M. Vondráček 26.9.2010 13:10

Re: Osobní prohlášení

Opravdu si myslíte,že pozici státu ovlivňují  činy jednoho muže ?? Není to spíše tak , že si nejste schopen připusit, že za své osobní neúspěchy si můžete sám. Tak za ně viníte Klause, privatizaci atd.

Zvláště úsmevná zmínkách o českých turistech co kradou . Za to také nejspíš může Klaus:-)

M. Prokop 26.9.2010 21:36

Re: Osobní prohlášení

Přesná diagnoza.

J. Kejkrt 26.9.2010 13:31

Re: Osobní prohlášení

IDOLE, tento váš zásadní osobní výlev byste měl poslat direktně panu J.Wagnerovi, aby jej uveřejil zde na Psu na čestném místě a otevřel k němu extra diskuzi.

Taky byste ho mohl, vázaný v kůži, poslat Klausovi na Hrad. Možná by ho to smíchy přervalo a vy byste si konečně mohl oddychnout.

Otázka na vás, filozofe: Jsme za Západem 200-250 let, nebo je můžeme dohnat za 200-250 let? Dnes jste zde tvrdil oboje, takco je tedy pravda?

V. Pavel 27.9.2010 7:46

Re: Osobní prohlášení

IDOLE Kejkrte! Přečtěte si odborný ekonomický odhad o tom, kdy údajně můžeme dostihnout ekonomicjky vyspělé státy EU a pokud opět zcela nepochopíte o čem je, obraťte se pro vysvětlení na někoho, kdo chápeb lépe než vy. Myslím, že bude stačit nějaký, rovněž absolvent ZŠ jako vy, ale oproti vám o něco bystřejší. Myslím že takových je spousta!

P. Sulc 27.9.2010 15:49

Re: Osobní prohlášení

Pavele: uz davno pred valkou se rikalo : Nade Hradem, pode Headem,kradu, krades krade, kradem. Na to je ta republika od "Taticka" Masaryka.   No, a po valce: Kdo nekrade, okrada rodinu. Takze obyvatele Ceskozlodejska jsou zlodeji jiz z davne tradice, nikoliv diky Klausovy.

V. Pavel 26.9.2010 6:55

Strůjce neúspěchu české ekonomiky radí úspěšným na základě čeho?

Kromě nadávek a jiných urážek, vč. oblíbeného zpochybňování mého psychického zdraví, mi zde žádný ctitel prezidenta Klause dosud ještě nikdy nevysvětlil, na základě jakých praktických výsledků Klaus, jako "Strůjce ekonomického neúspěchu ČR po Listopadu 1989", chce radit vyspělým státům EU, jejichž ekonomiku podle odborníků prý nedoženeme, přes Klausův "moudrý" euroskepticismus a jím prosazených údajně "úspěšných" ekonomických transformací, dříve, než za 200 let? Osobně chápu, že představitelé EU a členských států, jejichž ekonomiky nemáme šance dosáhnout, právě zejména kvůli našemu neúspěšnému ekonomu Klausovi dříve než za stovky let, nejsou nijak zvědaví na jeho rady. Udivoval by mne od státníků v EU spíš opak! Dokážu ale pochopit, že u nás má Klaus některé oddané příznivce. Jak zde již bylo včera někým správně připomenuto, někdejší Vůdce Německa Adolf Hitler měl své oddané příznivce kteří za ním věrně stáli proti celému světu nejen až do jeho hořkého konce, ale i po něm. Samozřejmě, že takovou zkázu, jako přinesl Hitler Německu během 12. let svého vůdcovství, Klaus za zbývajících cca 30 měsíců prezidentování snad již uskutečnit nestihne? Neměli bychom však připustit, aby ještě stačil zrušit Ústavní soud a vytrhnout ČR z EU. To by bylo pro naše potomky opravdu velmi špatné!

M. Vondráček 26.9.2010 10:15

?

Na špatně položenou otáku se špatně odpovídá. Můj dojem je , že pan prezident  pouze říká své názory, které se Vám a jiným nelíbí. Nemyslím si, že by měl ony "sociálně demokratické" tendence, které zjednodušeně řečeno pokládají lidi za hloupé stádo , které je třeba vésti, starat se mu o práci , o důchod , o bydlení , o výchovu dětí. A to jsou Ti , kteří rádi poučují, Ti kteří považují svůj názor za jediný správný a nositele názorů jiných za třídní nepřátele. Prostě lidé , jako Vy ...

A otázka nakonec, považujete českou ekonomiku za neúspěšnou a proč ?? Může jeden člověk, byť vysoce postaven ovlivnit českou ekonomiku ??

V. Pavel 26.9.2010 12:02

Re: ?

Vondráčku! Neurážejte hloupě! Agresivních primitivů je zde dost! Pokud se ptáte, proč je naše ekonomika neúspěšná, tak čtěte aspoň noviny, nebo koukejte na TV. Mé vyjádření k tématu zde máte v reakci na podobnou otázku, oproti vám od neagresivního účastníka, slušného pana Matušky.

M. Vondráček 26.9.2010 13:03

Re: ?

Neurážím, pouze Vám sděluji svůj názor. A nejsem sám, kdo má takový. Pokuste se zamyslet nad tím, zda je chyba u Vašich oponentů nebe zda není náhodou u Vás :-)

J. Matuška 26.9.2010 10:58

Re: Strůjce neúspěchu české ekonomiky radí úspěšným na základě čeho?

V. Pavel - Vím, že je to zbytečné, ale nedá mi to. Pár poznámek od "klausovce". Zkuste porovnat výsledky a náklady transformace, ČR s bývalou NDR. Přitom výchozí podmínky byly nesrovnatelné. Po sjednocení výměna peněz 1:1. Okamžité převzetí zákonů, byrokracie, soudců, policie, /jestli se nemýlím ani žádné restituce/, atd. atd. Výsledek: 30 bilionů Kč. Jenom Klausova zásluha za klidné rozdělení ČSR by stál za pomník. Mějte se dobře a pokuste se nepouštět si žluč, jakmile slyšíte: prezident Václav Klaus. Ničíte si zdraví. Myslete pozitivně. Do konce, nám obou příliš času nezbývá...

V. Pavel 26.9.2010 11:58

Re: Strůjce neúspěchu české ekonomiky radí úspěšným na základě čeho?

Pane Matuško! Skutečnost, že po 20 letech utahování opasků se nacházíme v ekonomické krizi a odborníci odhadují, že vyspělé státy EU můžeme dohnat až za 200 - 250 let a naše současná kupní síla mezd činí pouhých cca 25-30% oproti jim, je rozhodně značný ekonomický neúspěch po Listopadu 1989. To nepředpokládali ani největší pesimisté a sám Klaus hlásal cosi o "ekonomickém tygrovi", pokud si vzpomenete. Tím jsme se teda rozhodně nestali! Lhal nám? Nebo se spletl? V obou případech je výsledek jím prosazených ekonomických kroků špatný. Občané bývalé NDR jsou na tom oproti nám nesrovnatelně lépe. Jejich mzdy činí cca 80% mezd západních sousedů. Pokud si představujete, že nikoliv, pak žijete v omylu!  Bezkonfliktní rozdělení ČSR je něco jiného, než naše bezútěšná ekonomická situace, do které náš stát Klaus dovedl. K rozdělení jsem se zde kdysi vyjádřil v příspěvku nazvaném "Chvála Klausovi!",  jestli si vzpomenete. Bohužel, neznám jeho jiný krok, který by byl obdobně konstruktivní.

P. Brodský 26.9.2010 12:04

Re: Strůjce neúspěchu české ekonomiky radí úspěšným na základě čeho?

Po pravdě řečeno, od té doby, co pan Klaus podepsal Lisabonskou smlouvu, mě již tolik nevydí.Pokud se věnuje klimatologii či architektuře, lidé sde s ním nenudí a občas je s ním i zábava. Škoda jen, že chová takovou nepříčdetnou nenávist k jaklékoli ochraně přírody a infikuje touto nenávistí i další lidi. To lze těžko chápat jako neškodný humor.

P. Brodský 26.9.2010 12:06

Re: Strůjce neúspěchu české ekonomiky radí úspěšným na základě čeho?

Oprava: Nevadí

P. Brodský 26.9.2010 12:08

Re: Strůjce neúspěchu české ekonomiky radí úspěšným na základě čeho?

Ještě oprava.:Lidé se s ním nenudí.

V. Pavel 26.9.2010 12:18

Kde jsou počátky našeho ekonomického neúspěchu a mravního marazmu?

Pane Brodský! Mně velmi vadí, že tak ambiciozní stát, jako bylo ČSSR po Listopadu 1989, Klaus dovedl na chvost EU, s prognózou dosažení ekonomické úrovně západních sousedů, kterou neočekávali ani nejhorší pesimisté, až za 200 - 250 let! To je katastrofa! K tomu patříme ke světovým "špičkám" v korupci , kde jsme, myslím, sedmí, spolu s Nigérií a naši občané jako turisté, jsou označování za největší  zloděje v EU vůbec! Když si vzpomenu, že Klaus prosadil privatizaci majetku státu bez právního ošetření a "při zhasnutí", tak nemusím být žádný Einstein, abych věděl, kde jsou počátky našeho katastrofálního ekonomického neúspěchu a mravního marazmu!