25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Výrazný krok vpřed

Lidi jsou hloupí, a tak je potřeba jim vše pořádně vysvětlit. Od toho jsou mluvčí, propagandisté, agitátoři a vůbec jiné moudré hlavy. Zvláště někteří občané, ba dokonce celé národy jsou prý mimořádně zaostalé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šejnoha 5.8.2016 8:51

Re: Veliký omyl autora!

1. refrendumpředcháze a zcela nehorzná deznformační kampań

2. původní vstupní podmínky se výrazně zhoršily, již bez referenda

Je tedy čas na opakování referenda.

J. Anděl 2.8.2016 11:13

Re: Tudy cesta opravdu nevede

Je zřejmé, že každý si v realitě (a tedy i v článcích na NP, třeba článcích pana Vlka) najde to své. I to je podstatou subjektivity vnímání.

To, o čem píšete, tam někde na pozadí trošičku vnímám, nepřipadá mi to ale nijak zásadně podstatné. Jinými slovy na mě to nepůsobí tak, jak píšete, spíš jako vášnivé subjektivní zaujetí autora a jeho typickou stylizaci. Každý autor má typickou stylizaci. Každý ale vycházíme z jiného pohledu na věc a z jiného východiska. A samozřejmě vám může "typická stylizace" některého autora obzvlášť lézt na nervy. Pro srovnání - celkem snadno mě dokáže rozvášnit i jen krátké nahlédnutí na stránky Protiproudu. A to i když, při hodně velkém sebezapření a hlubokém dýchání, dokážu i tam nalézt články, u kterých zpětně nelituji, že jsem je četl. Resp. ne nalézt, nehledám je tam, ale občas dostanu nějaký odkaz.

P. Han 1.8.2016 23:08

Re: Veliký omyl autora!

Konkrétní jména jsou velmi důležitá. Nebo mi chcete namluvit, že by se svět vyvíjel stejně, kdyby třeba v Německu 30. let zůstal kancléřem von Papen, případně kdyby v Rusku místo Lenina dál vládl car nebo Kerenskij?

J. Hruška 1.8.2016 22:42

Re: Pane Vlku díky,

Meliorace v celém povodí Lipenské nádrže a Vltavy jsou zase příčinou povodně. Stejně tak kůrovcové odlesnění Šumavy. To jsou jedny z mnohých zločinů komunismu pod heslem "po nás potopa"

J. Anděl 1.8.2016 22:12

Re: Pane Anděli, asi vás "miluju",

to jsem rád, že jsem se dnes trefil ;-)

J. Krásenský 1.8.2016 21:57

Re: Veliký omyl autora!

Z 8 259 525 voličů hlasovalo pro vstup pouze 3 446 758, tedy necelých 42 procent a přesto jsme v EU.

J. Jurax 1.8.2016 21:21

Re: Stará známá

No, přinejmenším v Evropě není jistá obava před Germány nedůvodná.

J. Jurax 1.8.2016 20:57

Re: Ten pan Cerny

Nesouhlas. Ovšem, jak patrno, Vy formulovat myšlenku umíte. A až se naučíte psát česky z interpunkcí, budete dokonalý.

J. Jurax 1.8.2016 20:53

Re: V Německu byli odsouzeni manželé za protiimigrační řeči.

No, podle Vámi uvedeného odkazu to trochu jinak nebylo.

S. Netzer 1.8.2016 19:59

Re: V Německu byli odsouzeni manželé za protiimigrační řeči.

Pokud je absence politické korektnosti Vaše jediné kritérium pro nezkreslené informace, tak to máte opravdu velmi jednoduché.

Já ale píšu o něčem jiném. "Představa některých lidí, že budeme stíhat jen šíření nenávisti od muslimů, a ne vůči nim, je cestou do jiného století, jiného režimu a jiné civilizace." https://www.respekt.cz/externi-hlasy/boj-proti-teroru-ma-reseni-ale-nechceme-ho-slyset

B. Rybák 1.8.2016 19:45

Re: V Německu byli odsouzeni manželé za protiimigrační řeči.

Zásadním problémem je rozhodnutí, který zdroj informací je větší stokou, protože v době hybridních válek států, národů a civilizací není žádný zdroj úplně čistý a už vůbec ne ten, který je jednostranný!

Je ovšem možno získat nadhled pomocí kritického rozumu a pak je zřejmé, že téměř všechno je jinak než tvrdí např. obhájci politické korektnosti!

D. Polanský 1.8.2016 19:05

Veliký omyl autora!

EU jsme volili! Konkrétní jména již nejsou důležitá.

B. Rybák 1.8.2016 18:32

Re: Každopádně je pravdou, že smrt utopením

Ano! Každý věří tomu, že právě on to dokáže! Překonávání Berlínské zdi bylo ale neúměrně ztíženo tím, že pomsta vlastizrádných bolševiků postihla celou rodinu, což ilegálním imigrantům nehrozí!

S. Netzer 1.8.2016 18:00

Re: V Německu byli odsouzeni manželé za protiimigrační řeči.

Takže nemyslíte.

To se dalo čekat.

H. Lukešová 1.8.2016 17:50

Re: V Německu byli odsouzeni manželé za protiimigrační řeči.

Obecně.

S. Netzer 1.8.2016 17:47

Re: V Německu byli odsouzeni manželé za protiimigrační řeči.

Myslíte "teď nyní", nebo obecně?

:-P

J. Václavíková 1.8.2016 17:30

Re: V Německu byli odsouzeni manželé za protiimigrační řeči.

Vy abyste někdy nějakou repliku pochopila!

J. Kanioková 1.8.2016 17:27

A panu Vlkovi díky,

pro život jsou vždycky prospěšnější lidi, kteří si neberou servítky a co na srdci, to na jazyku. Byť to mnozí neradi.

Vždycky je to stokrát férovější, než "kulantnost" a pokrytecká politická korektnost !

B. Hamáček 1.8.2016 17:13

Paní

Paní Kyselková mrkněte se na moji reakci , prosím. BH

B. Hamáček 1.8.2016 17:12

Re: To

Paní Kyselková , umělecký dojem pana Stárka není vskutku za 10 bodů , ale to opravdu není nutno řešit . Že byl disident a chartista moc neznamená . Bohužel časem jsem se dozvěděl z věrohodných pramenů , že velká řada "disidentů" i veřejně známých spolupracovala na různých úrovních s Stb a podobnými organizacemi . Byli to lidé od kterých to bylo pro mně veliké zklamání. Je to na hodně dlouhé povídání (přesahuje to rozsah zdejšího formátu ). Pokud máte zájem dejte mi a chcete vážně diskutovat vědět. zašlu vám spojení na sebe , ale až večer, teď musím odkráčet od internetu . Závěry naší diskuse můžeme uveřejnit. Zdravím . B. H.

J. Kanioková 1.8.2016 16:33

Pane Anděli, asi vás "miluju",

dnešní komentáře absolutně perfektní :)

J. Kanioková 1.8.2016 16:29

Oběma...1*, mluvíte mi z duše :)

H. Lukešová 1.8.2016 16:00

Re: V Německu byli odsouzeni manželé za protiimigrační řeči.

Vy abyste nezaútočila na Židy, nejprve citujete ze Streichera a teď nyní útočíte na Židy...

J. Kanioková 1.8.2016 15:54

Re: Já jenom nechápu, kde se u lidí ve světě bere

IOM zprávy Globální migrační trendy 2015 informační přehled - https://www.iom.int/news/iom-releases-global-migration-trends-2015-factsheet

TÝDENNÍ DATA DIGEST 25-29 ČERVENCE - http://iomgmdac.org/weekly-data-digest-25-29-july/

IOM Prague - https://www.facebook.com/IOMPrague/

J. Kanioková 1.8.2016 15:53

Já jenom nechápu, kde se u lidí ve světě bere

přesvědčení, že oni mají právo migrovat, protože my máme povinnost je přijímat..? Kdo to u nich propaguje, kdo to šíří? Mírné přesuny mezi zeměmi probíhaly vždycky, s tím nebyl v podstatě žádný nesouhlas, ani problém. Ovšem to, co se děje v posledních létech, to je legální sebevražda naší civilizace. Proč? Komu na tom záleží, kolik se na tom živí, přiživuje?

(Z článku) "Do EU přicházejí dlouhodobě ročně více než dva miliony migrantů – například v roce 2010 bylo vydáno 2,47 milionu povolení k pobytu, v roce 2013 to bylo 2,35 milionu." - Jan Schroth: Úskalí migračních statistik - http://jdem.cz/caxhy2

OSN: Vloni poskytla IOM asistenci přibližně 20 milionům migrantů - http://www.epochtimes.cz/2016072623319/OSN-Vloni-poskytla-IOM-asistenci-priblizne-20-milionum-migrantu.html

IOM - International Ofganization for Migration - http://iom.cz/

Aktuální data zveřejňuje IOM - http://migration.iom.int/europe/

P. Vaňura 1.8.2016 15:31

Podotýkám, že dokonce i komunisté ponechali

většinu křesťanských svátků, které označili za "lidovou tradici." Vánoční stromeček je poměrně nový, pochází z Německa 19 století. Novoroční "jolku" zavedl v SSSR dokonce Stalin, když se jeho dceři zalíbil stromeček, který viděla na britském velvyslanectví.

P. Vaňura 1.8.2016 15:24

Re: Židé četli psali, většina .

A ještě, v době, kdy Římané dobyli Judeu byla jejich armáda dlouho profesionální, takže když do ní vstoupil Žid, bylo to z jeho vůle!

P. Vaňura 1.8.2016 15:22

Pokud jde o písmo, pak na počátku naší abecedy

stály paradoxně egyptské hieroglyfy. Egypťané se nakonec dopracovali ke komplexní sadě samohlásek ale všechny ostatní znaky ponechali. Byli to patrně Féničané, kteří prostě přebrali souhlásky, pro které použili už jiné znaky a vše ostatní odhodili. Tuto souhláskovou abecedu převzali Židé (předtím abecedu a možná ani písmo neměli). Zajímavé je, že ta písmena u Féničanů byla pojmenována podle slov, začínajících danou souhláskou (alef, bethel). A Řekové k tomuto písmu přidali samohlásky, pro které použili fénické znaky, které nepotřebovali. To už byla moderní abeceda! Etruskové a Římané převzali a pro své potřeby upravili řeckou abecedu, tak vznikla latinka (napřed jen s velkými písmeny a trochu jinými, než ty naše). Některá písmena latinky ale vznikla až ve středověku (j, u w).

Jinak by mě zajímalo, KDO používal pouze kamenné nástroje v době, kdy Židé měli abecedu. Z Evropanů, Asijců a severoafričanů patrně nikdo kromě snad kmenů v odlehlých místech! To "pouze" je tam proto, že i lidé doby bronzové používali kamenné nástroje pro některé ůčely, bronz byl drahý.

Jinak, samozřejmě, písmo samo je o moc starší, než abeceda.

A naše kultura je více antická, než židovská! Židé žili hlavně pro sene a jejich kulturu jsme přejali přes křesťanství.

J. Kanioková 1.8.2016 15:21

Přesně !

J. Fialová 1.8.2016 15:06

...

http://www.welt.de/politik/deutschland/article156302891/An-Deutschlands-Badeseen-droht-ein-toedlicher-Sommer.html