24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
baci 5.4.2007 15:00

německo

není to tak dávno kdy se obejvil na titulní straně spieglu obraz ruské rakety

a pod tím velký nápis"raději ""rot ""než ""tot"" ,takže nic nového.Bylo to v době ,kdy se rozhodovalo o umísrtění raket středního doletu,Evropa diskutovala a u nás už byly základny

Ondřej 5.4.2007 14:57

Tradiční servilita a nedostatek sebedůvěry

Je úplně fascinující sledovat vyjadřování hlavního proudu české potažmo evropské žurnalistiky. V té české se hrdě kráčí v tradici hluboce předkloněné servility vůči mocnostem. Je fascinující sledovat to čecháčkovské sebemrkačství, neustále vykřikující my jsme bez USA (dříve SSSR, Třetí říše, R-U) h..o, nic neumíme, sami se neubráníme! Teď do toho dokonce tahají celou Evropu. Ale trochu těmto flagelantům uniká, že většina evropanů netrpí komplexy ukřičeného ušlápnutého čecháčka. Opravdu nechápu proč tito lidé neustále zobrazují technologicky jednu z nejrozvinutějších oblastí planety jako bandu zaostalců a zbabělců..Evropa má za sebou tisíciletou krvavou zkušenost, na které se dostatečně prokázala absurdita do nekonečna opakovaných hrdinských bratrovražedných bojů. Proto ta skepse k dnešní hurá politice Bushe. Do téhle ukřičené zakomplexované čecháčkovské předpodělanosti netahejte laskavě Moravu! 

strejda pedro 5.4.2007 15:03

Re: Tradiční servilita a nedostatek sebedůvěry

poslyste, osobo, nechci vam do toho vaseho hrdopysstvi zasahovat, ale ono je to asi trosku jinak: evropa dobre vi, ze ve dnesnim svete je nic, dokud ji nekdo nepomuze ... zda vi, ze je nicim vlastni vinou, to uz je jedno ... v kazdem pripade z toho ma nadherny minderwertigkeitskomplex ... no, a vy taky ...

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 15:12

strejdo pedro, zkuste trochu zapátrat ve statistikách,

třeba Vám pak dojde jaké kraviny plácáte.

NevericiTomas 5.4.2007 16:47

Re: strejdo pedro, zkuste trochu zapátrat ve statistikách,

No to si zapatrej ty, kamarade...kolik ze ma Evropa operacnich svazu letadlovych lodi? Kolik, ze ma dalkovych bombarderu, nerku-li tech se stalth technologii? Kolik je schopna postavit velkokapacitnich dopravnich letadel? Kolik mame spionaznich druzic, dalkovych bezpilotnich pruzkumnych letounu? Co budeme delat kdyz nam USA vypnou GPS?....Horko tezko bychom se nejak ubranili ve svych hranicich. Na nejakou akci kdekoli za hranicemi kontinetu si muzeme nechat zajit chut...

Ondřej 5.4.2007 18:05

Re: Re: strejdo pedro, zkuste trochu zapátrat ve statistikách,

letadlové lodě Evropa má (Francie, Británie) dálkové bombardery ma také, brzo bude spuštěn systém Galileo, špionážní družice(i když toto zřejmě není běžně dostupná informace) má nepochybně Francie, Británie i Německo, Evropa v čele s Francií čile pracuje na svém vesmírném programu, Francie a Británie má dostatečně silný odstrašující jaderný potencionál a pokud jde o akce za hranicemi kontinentu, myslím, že cílem mezinárodního uspořádání by mělo být aby každá velmoc si nechala zajít tu"chuť".Sílou Evropy je možná i to, že už nemá chuť ke kolonialismu, to ovšem neznamená, že bysme měli být bezzubí vůči hrozbám a výzvám, i dnes má Evropa stále mohutný vojenský potencionál, v budoucnu pokud bude projekt evropské armády nastartován a úspěšně veden, lze čekat jeho výrazné znásobení. Čehož se mimo jiné obávají i obávané USA, tedy obávají se o svou pozici osamělého hegenoma nejen ve vztahu k Číně a Rusku, ale také ve vztahu k nám Evropanům. Je v našem národním zájmu vytvářet silnou jednotnou Evropu. 

Zdeněk S. 5.4.2007 20:19

Témněř souhlas. Re: Re: Re: strejdo pedro, zkuste trochu zapátrat ve statistikách,

Tyto informace i názor Ondřeje v podstatě také podepisuji. Evropa není nyní sice tak vojensky silná jako USA které jsou v současnosti jedinou globální mocností se zájmy které jsou stále tak trochu imperiální. Evropa se postupně stane stabilizačním prvkem. Její národní armády jsou převážně moderní armády 4. typu a jsou a jsou rozvíjeny spíše jen k obranně a některým speciálním operacím. Na vlastní obranu jsou tedy více než dostatečné a vojenská expanze není nyní v Evropě po dvou WW žádoucí. Je nutné aby armády z EU měly v zahraničí jiné hodnocení než vojska USA. V případě zahraničních misí mimo EU budou k nim místní ozbrojené formace mít jiný přístup a dosáhnou více při mnohem nižším počtu vlastních ztrát než u vojsk USA na jejich místě.   

Jiný zájem je v USA jehož ekonomika je stále postavena tak trochu stále na válečném hospodářství a také finanční… kontrole přírodních zdrojů.  

Fafa 7.4.2007 8:01

Ondreji,

ja bych byl opatrnejsi s tim pocitanim Britanie jako Evropy. Pokud by natvrdo doslo ke sporu mezi zajmy Kontinentu a zajmy USA, tak by se taky mohlo ukazat, ze special relationship porad funguje a Britanie by svoje zajmy hajila spis s Amerikou nez proti ni.

karel 5.4.2007 14:06

Souhlas

Jsem hrozně rád, že mám stejný názor jako pan Jan Vaněk. Díky

AndyX 5.4.2007 14:01

Co to meleš Kopretino,

import muslimů do Evropy je dílo vás sionistů.(zrovna teď je na útěku z Iráku 2 miliónu uprchlíků)Děláte vše pro rozvrat, zavedení přitroublého multikulturalismu vám k tomu napomáhá.A taky jste si v Evropě prosadili trestání nepohodlných lidí kriminálem, tak jako za nacistů či židobolševiků.

kopretina 5.4.2007 14:39

Re: Co to vykládáš za nesmysly, milý Andy

Muslimové šli do Evropy ze 2 důvodů:1.Chtěli si mít lépe než ve svých rodných zemí, většina imigrantů, jsou ekonomičtí imigranti, 2. Soudruzi z EU chtěli levnou pracovní sílu, tak si také muslimy zvali. Je to dílo evropské levice, nikoliv sionistů. Na a proti americkým základnám se staví Socialistická solidarita, Svaz palestinských studentů, komunistický svaz mládeže, Islámská nadace. Dnes splatí spojení muslimů a bolševiků-islamobolševismus. Nevím proč pořád omíláš tu stejnou propagandu. V Německu se bojí islamistů, tak zakážou hrát operu Idomeneo. Multikulti je vynález levice, je chybný. Daleko efektivnější je americký tavící kotlík, kde se každý cizinec musí stát především Američan.

Zdeněk S. 5.4.2007 21:11

upřesnění. Re: Co to meleš Kopretino,

Přísun muslimů do Evropy po II. WW byl ze tří důvodů a to v několika vlnách.

— I. je přísun levné pracovní síly jako například pro obnovu Německa – hlavně z Turecka. Prováděli převážně práce o které již rodilí Němci neměli v době vzestupu zájem. Následné problémy jsou spíše sociální jelikož pro zdomácněné Turky nyní již není dostatek práce a to hlavně pro mladé a staré.

— II. přísun muslimů byl hlavně po prohrané válce v Alžíru a také jiných spolubojovníků kde bývalá imperiální Francie měla své kolonie a dominia. Šlo převážně o místní spolubojovníky a část místní inteligence a oligarchie. Další část byla i různí ekonomická emigrace a ti kteří utekli před válečnými konflikty. Tito se ve Francii postupně usadili. Problém ve Francii je ten, že vytvořili celá městská sídliště – čtvrti kde převážně v klasické panelové výstavbě jsou ubytováni tito francouzští občané s nízkým sociálním statusem a poměrně malým vzděláním i následným uplatněním na tamějším trhu práce. Jestli se pak tato mládež nudí a má přebytek volného času i nedostatek financí začne tvořit uliční gangy a ty jsou jejich místními vůdci lehce zneužitelní. Problém je tu mnohem složitější než v Německu, je tu i složitější složení populace v místní islámské populaci. V Británii je asi obdobná islámská komunita, ale tu nemám dost informací.       

— III. V ostatních státech jsou spíše již jen Ekonomičtí emigranti. Zbývají pak státy které mají vlastní islámskou komunitu která je v dané oblasti Evropy již dlouhodobě usazena. Jako Řecko, Španělsko…

Sionisté s tím nemají co dělat, maximálně s vynucenou emigrací z oblastí kde probíhají války s Izraelem;-). Hledat za vším Žida a sionisty je lehce řečeno úsměvné až slaboduché. je za tím klasická latentní nesnášenlivost majoritních křesťanů k minoritním Židům v minulosti. Byli přece tak jiní… a zabili nám "našeho" Ježíše Krista Jeruzalémského.

AndyX 5.4.2007 13:49

Proč bych se ztrapňoval, myslel jsem, že znáš historii Třetí Říše natolik dobře,

že sionisticko-židovskou válku vyhlášenou proti Německu v roce 1933 dokážeš vysvětlit.Sorry, mýlil jsem se, umíš fakt jenom nadávat.Tím jenom dokládáš, že Němci dnešní sionisty v Izraeli a v USA pokládají právem za největší hrozbu pro celosvětovou bezpečnost.Rozvracet a rozeštvávat, to je jejich byznys.

kopretina 5.4.2007 13:53

Re: Proč bych se ztrapňoval, myslel jsem, že znáš historii Třetí Říše natolik dobře,

Ztrapňujete se sám. Největší hrozba je islamismus. To, že to soudruzi někteří Němci nechápou, je jejich svět. Jen piště. Aspoň je švanda. ;-D;-D;-D Když jsou pro Vás přijatelnější islamisti, než demokratická země USA, je Vaše věc.

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 14:13

V čemže jsou USA demokratické?

Že prezident, který je volen podivnou procedurou přes volitele volí celý státní aparát?

Nebo tím, že si ten pán bez souhlasu kongresu může vést 60 dní válku kdekoli ve světě?

Ostatně způsob vlády je nedůležitý, důležitá je svoboda jednotlivce a ta v současných USA ustupuje před uměle vyvolávaným iracionálním strachem z vyprovokovaného a neustále systematicky přiživovaného terorismu.

kopretina 5.4.2007 14:44

Re: V čemže jsou USA demokratické?

Systémem volitelů. Volitelé jsou voleni všemi Američany.

strejda pedro 5.4.2007 15:06

Re: V čemže jsou USA demokratické?

chlapecku, az budete mit v cechach tolik demokracie jako je v americe, pokecame ...

Pamětník starejch dob 5.4.2007 21:20

Re: V čemže jsou USA demokratické?

Člověče, vy o tom systému nic nevíte. Systém "volitelů" je už dnes natolik formální, že i komunisté v Rudém Právu psali ve stylu "sbor volitelů včera FORMÁLNĚ POTVRDIL zvolení amerického presidenta" (jehož jméno bylo už dávno známo).

USA vznikly koncem 18 století a při tehdejších komunikačních možnostech museli vůli občanů členského státu unie přijet do hlavního města (pozor, zprvu to nebyl Washington) jet sdělit pověření zástupci (volitelé), kteří ale neměli žádnou rozhodovací pravomoc, byli totiž vázáni hlasováním voličů svého státu pro toho či onoho kandidáta.

Kontrolní otázka: Jak se jmenovalo první hlavní město USA?

clay 5.4.2007 23:48

Re: V čemže jsou USA demokratické?

extrémní nick, extrémní názory

AndyX 5.4.2007 13:34

Tak proč jsi tak vzteklá, sionistko?

Raději napiš, proč vy sionističtí Židé jste Německu v roce 1933 vyhlašovali hospodářskou válku po celém světě a kdo, kdy a proč pak tento bojkot za Německo ukončil.Přestaň vztekle prskat a dej se do díla!

Harpyje 5.4.2007 13:40

Re: Tak proč jsi tak vzteklá, sionistko?

Ty se raději přestaň ztrapňovat, blbečku.

kopretina 5.4.2007 13:44

Re: Tak proč jsi tak vzteklý, islamisto?

Tvé kecy jsou nápadně stejné jako zvědacec či muslimskelisty.cz. Fakta jsou taková, že se svět na Židy vykašlal. Žádná země ať už USA, či VB a jihoamerické země Židy nepřijímala. Kdyby Židé měli moc v USA, jak se primitivové tvého ražení snaží psát, tak by USA přijala milióny Židů. Tady vidíš, jak se bortí tvé kecy.

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 14:21

Kopretino, není Žid jako Žid.

Někteří Židé klidně obětují milióny jiných Židů, když to poslouží jejich zájmům. Ostatně to není jen čistě židovská specialita.

kopretina 5.4.2007 14:42

Re: Skepticu, neuvážené bylo jednání F.D.R.

Zkrátka prostředí bylo takové jaké bylo. Tehdy bylo antisemitské. Ačkoliv F.D.R. věděl o plynových komorách a krematórií, neudělal pro záchranu evropských Židů nic. Stačilo jen uvolnit imigrační kvóty.

Harpyje 5.4.2007 16:36

Re: Tak proč jsi tak vzteklá, sionistko?

Já doufám, že se oakman nebude na mě zlobit, když ho budu citovat jako odpověď primitivovi AndymuX: "Pomluvy o kolaborantech, nadávky do žida, prázdná hlava a silná huba, to není jinej názor, to je ryčení dobytka. S dobytkem se nediskutuje, dobytek se jak známo chová.

Autor: oakman IP: 80.188.218.xxx Datum: 15.03.2007" Díky oakmane.

AndyX 5.4.2007 13:24

Ani nepřekvapuješ Harpyje, tvoje reakce

je reakce skutečné sionistické pijavice.Jde vám o prachy, co, začínáte být vzteklí.Naházíte na germány taky statisíce clusterových bomb, aby přišli k rozumu?

Harpyje 5.4.2007 13:27

Re: Ani nepřekvapuješ Harpyje, tvoje reakce

To bych si posloužila, ty blbečku! ;-D;-D;-D

kopretina 5.4.2007 13:39

Re: Ani nepřekvapuješ Harpyje, tvoje reakce

Proč se tak vztekáš muslimský pacholku. To nevíš, co jste si prosadili v Evropě. V EU se nesmí používat termín "islámský terorismus". To jsi spokojený, co? Navíc evropský daňový poplatník posílá miliony na palestinské Araby. Tak tak, můžeš ty, jako muslim přát více?

AndyX 5.4.2007 12:52

Ale kdepak Harpyje,

Němci dobře vidí, kolik EUráčů pořád platí sionistickým pijavicím v Izraeli.To je vše!Díky přiblblé křesťanské morálce, která v nich vzbuzuje falešný pocit viny jsou odsouzeni cálovat na věky věků.Snad konečně dojdou rozumu.Stačí jim třeba dočíst se o své minulosti toto:

http://americandefenseleague.com/judea_declares_war_on_germany.htm

Harpyje 5.4.2007 13:08

Re: Ale kdepak Harpyje,

;-D;-D;-D Ty jsi opravdu blb velikosti iks iks el.