17.8.2019 | Svátek má Petra



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

EVROPA: Úvahy o velkém přesunu



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 61, poslední: 13.8. 2019 15:09, přehled diskusí

Tak AKK:
Autor: J. Vrzal Datum: 12.8.2019 8:56

a Nemecko s Francii celkove zvatlaji o evropske armade. Fakticky konci NATO.

K nám, k nám!:
Autor: V. Heidlerová Datum: 11.8.2019 15:43

Nebylo by na škodu, kdyby se amíci nastěhovali k nám, vojenských plácků po ušňupaných sovětech tu zbylo dost, země by byla bezpečná a populace by se rozrostla. Jupí!

Re: K nám, k nám!:
Autor: M. Němec Datum: 12.8.2019 16:57

To je faktotum.

Už jsme tu mohli mít radar a 200 Amíků, nebejt hovad jako Paroubek, v Brdech by místní hokynáři stavěli baráky do štoku a po okolí by si taky nějací ti malí Čechoameričánci vyšlapovali :o)))

Takhle maj v Míšově svrab a neštovice a když jim tam ruský hovada tajně nastěhovaly do podzemí jaderný hlavice, drželi místní hubu.

Dobře jim tak.

Re: K nám, k nám!:
Autor: V. Heidlerová Datum: 13.8.2019 15:09

Vaše slova znějí jak rajská hudba, bohužel "dobře nám tak", protože část národa je dementní, v tom jediném má rudotrenýrkář pravdu. Samozřejmě by bylo hodně nových pracovních příležitostí, amerických černoušků by bylo víc než po válce, národ by se obohatil novou krví jako anglická královská rodina a komouši by zalezli do hraboších děr, kde by dostali svůj příděl ochranných prostředků. Nazdar.

Re: K nám, k nám!:
Autor: M. Němec Datum: 12.8.2019 16:59

To je faktotum.

Už jsme tu mohli mít radar a 200 Amíků, nebejt hovad jako Paroubek, v Brdech by místní hokynáři stavěli baráky do štoku a po okolí by si taky nějací ti malí Čechoameričánci vyšlapovali :o)))

Takhle maj v Míšově svrab a neštovice a když jim tam ruský majoři tajně nastěhovali do podzemí jaderný hlavice, drželi místní hubu.

Dobře jim tak.

Re: K nám, k nám!:
Autor: M. Němec Datum: 12.8.2019 17:00

To je faktotum.

Už jsme tu mohli mít radar a 200 Amíků, nebejt nýmandů jako Paroubek, v Brdech by místní hokynáři stavěli baráky do štoku a po okolí by si taky nějací ti malí Čechoameričánci vyšlapovali :o)))

Takhle maj v Míšově svrab a neštovice a když jim tam ruský majoři tajně nastěhovali do podzemí jaderný hlavice, drželi místní klapajznu.

Dobře jim tak.

:
Autor: J. Fridrich Datum: 11.8.2019 11:20

To podstatné v naší době je, aby Amerika Evropu NEOPUSTILA... Zdali budou jejich hlavní síly v Nèmecku, nebo v Polsku, nebo jinde - není podstatné... V době, kdy poraněné zvíře kope, tedy Rusko s kágébákem Putinem na trůně, je třeba být velmi ostražití....

:
Autor: J. Klepal Datum: 11.8.2019 17:12

Z toho a jineho plyne, jakou strategickou chybu z hlediska ruskych zajmu udelal Gorbacov, kdyz po sjednoceni Nemecka pristoupil na odchod vojaku z ruske okupacni zony.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 11.8.2019 17:54

V té době měl Sovětský svaz tak holou prdel, že si nemohl moc vyskakovat (zaplať pánbůh za ty dary).

Za ruské zájmy zřejmě považujete být rozhádán s co nejvíce státy.

:
Autor: J. Jurax Datum: 10.8.2019 18:21

Inu, existuje známý výrok zakládajícího generálního tajemníka NATO lorda Ismaye o trojrozměrném smyslu Aliance - „držet Američany uvnitř, Rusy venku a Němce dole“.

Zajistilo to mnoho desetiletí míru; Rusové venku zůstali, ale Germáni zdvíhají hlavu. A kdykoliv Germáni za posledních skoro 150 let zdvihli hlavu, byl z toho průser. Už třikrát, a po každé horší než ten předchozí.

Re: :
Autor: M. Mikulec Datum: 11.8.2019 13:19

Zvláště po sjednocení obou Němecek, před kterým varovala i Margaret Thatcher.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 11.8.2019 17:02

Nesjednocení by byl ještě větší průser.

Re: :
Autor: V. Heidlerová Datum: 11.8.2019 15:52

Němcům lze závidět jedině velkou nezdolnost a pracovitost, víc než 70 let neválčili a jen platili a platili, hlavu zvedli už dávno. To nás irituje, že neoplýváme stejnou kázní a hrdostí jako Němci. Vidím to jinak, hlavu zvedá ruský medvěd a zvenčí škodí pěkně po kágébácku nejen Evropě, ale i USA. Ruská lůza zvedla hlavu v r- 1917 - a od té doby jsou ve světě jen samé problémy, všude, kam dopadlo jedovaté sémě asiatských hord. Neznám jiný větší světový průšvih než VŘSR.

Dobrý nápad. :
Autor: I. Schlägel Datum: 10.8.2019 13:46

Akutní je rovněž přesun jisté infrastruktury z Turecka. Radši dříve než-li později.

Kdysi v historii.....:
Autor: S. Rehulka Datum: 10.8.2019 12:31

.....zachránil u Vídně Evropu Sobieski s polskými rytíři ! Sami ti Poláci dobře vědi, s kým kamarádí a kvůli komu zbrojí, svoji zkušenost s Turčínem mají a vědi kdo jsou soudruzi Pappenhaimští ! Jenom kdyby jejich sousedi kamarádi byli taky tak prozíraví !

Re: Kdysi v historii.....:
Autor: T. Hraj Datum: 10.8.2019 23:53

Ano, je to ostuda, že ten český Honza je zase tak nějak za pecí a čeká jak se věci vyvrbí.

----:
Autor: M. Kosejk Datum: 10.8.2019 11:30

Ať se přesunou do Kosova. Když už se o tenhle příšerný kriminální stát zasloužili, tak ať ho taky plně využívají. :)

Re: ----:
Autor: J. Lepka Datum: 10.8.2019 11:50

To by se rusákům líbilo.

Fascinuje mě tupost německých politiků,:
Autor: J. Lepka Datum: 10.8.2019 10:30

ta ovšem bez stejně orientované tuposti svého elektorátu nemá šanci na přežití. Pokud je akceschopnost Bundeswehru na úrovni spodních desítek procent a přitom německé politické vedení radši cpe peníze z rozpočtu do pofiderních energetických a sociálních projektů, místo do zkvalitnění vlastní bezpečnosti, máme se na co těšit. A do toho Uršula přijde s myšlenkou Evropské armády. Kdo jí zaplatí? Že by to byla ta podtržená noha již tak rozkývané EU? Docela rád bych se toho zhroucení dočkal, pokud možno bez důsledků pro mou vlast. Ovšem když sleduji některé reakce rusofilcek, neuvědomující si širší souvislosti, mrazí mě v zádech.

Čím dál"demokratičtější":
Autor: P. Lenc Datum: 10.8.2019 9:57

Německo bez amerického dohledu pouze nahání husí kůži.

Re: Čím dál"demokratičtější":
Autor: J. Ganaur Datum: 10.8.2019 15:21

A nejen Vám, zvlášť, když vidíme, jak Německo blbne.

Re: Čím dál"demokratičtější":
Autor: V. Heidlerová Datum: 11.8.2019 15:55

Mně nahání husí kůži mráz z Kremlu.

:
Autor: M. Krčmář Datum: 10.8.2019 9:13

Okupační armáda zůstane okupační armádou a mnoha lidem vadí,že její příslušníci nespadají pod jurisdikci hostitelské země. My jistě musíme dodržet své závazky vůči NATO,ač se jistě nejedná o obranný pakt,leč čiňme tak budováním vlastních obraných složek, nikoliv placením výpalného cizí (ač spojenecké) armádě usazené na našem (v případě Poláků jejich) území. Sice chápu odstrašující efekt, ale ne za každou cenu.

Re: "ač se jistě nejedná o obranný pakt":
Autor: M. Prokop Datum: 10.8.2019 9:19

Jo, to komouši s oblibou tvrdili. Pamatuji.

:
Autor: M. Krčmář Datum: 10.8.2019 9:27

A nejlepší obrana je útok,jen jestli jsme to s těmi "intervencemi" krapet nepřehnali. Evokuje mi to heslo naší policie pomáhat a chránit, otázka zní komu a co.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 10.8.2019 10:30

Těžko přehnat něco, co prakticky neexistuje.

Re: :
Autor: S. Rehulka Datum: 10.8.2019 12:35

Nevím, jestli byste pane Krčmáři měl odvahu toto říci některému veteránu AČR do obličeje !

:
Autor: M. Krčmář Datum: 10.8.2019 12:56

Myslím že měl, neboť proti našim veteránům věru nic nemám. Nicméně oběti našich vojáků kupříkladu v Afghánistánu mi připadají naprosto zbytečné. Kam v posledních letech vstoupila bota našeho spojence "U.S.Army",tam sto let tráva neporoste a minimálně stejně dlouho tam nebude klid.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 10.8.2019 15:06

Máte na mysli třeba Plzeň?

Není to tím, že v těch státech byl nejdřív bordel a POTOM US Army, ne nejřív US Army a potom bordel?

:
Autor: M. Krčmář Datum: 10.8.2019 15:13

Mám na mysli hit začátku tisíciletí, totiž svrhávání si svých oblíbených diktátorů. Tam je teď rozhodně bordel větší nežli předtím.