29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
stanislav 28.1.2008 22:21

Rozhodnost

Bohužel jsem zůstal v půli čtení příspěvku, omezenost autora vyplývá z apriori:za vše může Rusko a srbský nacionalismus a podle této zásady vše odůvodňuji.Domnívám se , že jedná o velice mladého a nezkušeného autora článku, vidí vše jasně a rozhodně , může se to  však někomu líbit , ale chybou by bylo rozebírat příspěvek  bod po bodu, neboť apriori je úvaha zjednodušená a chybná, pravděpodobně  jde o provokaci se snahou vyvolat živou diskusi. Závěr:na první pohled zdánlivě pokus objektivně analyzovat problém ve skutečnosti blábol.Jinak se článek blíží americkému(to znamená  přece chybnému) pohledu.

Bubák 28.1.2008 19:46

Tak si tedy myslím

Tak si tedy myslím , že je výlučnou  záležitostí Srbů jak  si tuto vnitřní záležitost vyřeší. A pokud si na pomoc vezmou Rusko je to opět jejich záležitost a to, že si to dovoluje někdo takto kritizovat je neomalené.  Když  nám vadí  názor Ruska na umístění  USA radaru  na našem území a  prohlašujeme že je to výlučně záležitost ČR  tak neudělujme  obdobné rady  jiným, nejsem  přesvědčen že  by někdo riskoval  v tomto  případě vojenský  konflikt  s Ruskem.  Albánci se  přece klidně mohou  vystěhovat  do Albánie  kde budou  s radostí  uvítáni nebo né?Tady  máme sami tolik problémů ,ale rozdáváme  knížecí rady  jak  si má své záležitosti řešit svrchovaný stát.

 

alfaman 27.1.2008 21:26

Pocházím z ex-YU

a musim uznat že článek je více než na místě!

babel 27.1.2008 16:31

neuvěřitelné !

 Jaký srbský fašizmus ?Autor je nejpravděpodobněji odchovancem Goebelse , Co nám to chce namluvit v zemi která si prošla Mníchovem ? Fuj !(Y)

X 26.1.2008 18:55

Dotaz

Je autor opravdu tak mdlého rozumu nebo je jen dobře zaplacenej?

zíralek 25.1.2008 22:22

Rusko, Kosovo a islámský fanatismus.

Nepropasírovali se mečem. Propasírujou se přes humální (degerenovanou) EU. Vždy platilo oko za oko, jak se začne tvrdit že je to nesmysl, že lidské je nelidské, barbaři se už shromažďují.:-P

zíralek 25.1.2008 22:28

Re: Rusko, Kosovo a islámský fanatismus.

Hezký bude až třeba v Amsterdamu přemnoží Holanďany. ;-D

mik 25.1.2008 22:06

Ne moc optimisticke

ale dost pravdive. Diky pane Urbane.

čtenář 25.1.2008 22:23

Re: Ne moc optimisticke

Pravdivé je to v tom významu, že kolik lidí tolik pravd. Asi tak.

Tomáš Holek 25.1.2008 22:37

Re: Ne moc optimisticke

Pravdive asi tak, ze "pět v českých na stole" neznamená žádost o úplatek

sláva 27.1.2008 18:58

Re: Ne moc optimisticke

Správně, pane Urbane. Srbové nevstoupili do 21. století a doplatí na to. Aby bylo jasno: ti Kosovští nejsou i nic menší nacionalisté a šovinisté, ale takový už Balkán od balkánských válek před sto lety je....

Ale: kdo chce kam, pomozme mu tam, co naděláš.

My ty Slováky taky nedrželi násilím, a půlka z nich dnes nostalgicky vzpomíná...

Takže: Albáncům volnost a svobodu !

A to vám píše člóvěk, který islámský terorismus považuje za reálné a největší nebezpečí...

Tomáš Holek 25.1.2008 22:03

Ten Urban je totální blb

Škoda komentovat

Tony 26.1.2008 20:10

Re: Ten Urban je totální blb

A jak chces dokazat ze TY nejses totalni blb ? ;-D

Petr H 25.1.2008 21:47

Čili nenávist chorvata k srbovi

by se možná dala pochopit,ale proč jdou i po Češích...a to jsou údajně Češi a Chorvaté z jednoho plemene.A česká vláda jen drží papulu.Vím,že tam je v okolí Daruvaru snad jen pouze okolo deseti tisíc etnických Čechů a to za mezinárodní skandál nestojí...ale alespoň se ozvat a ne jen tupě Chorvaty podporovat.

čtenář 25.1.2008 21:46

U lidí jako je

tenhle Urban hraje v jejich vztahu ke světu vždycky něco osobního, co pak projektují do tupé nenávisti a naopak tupé oblibě něčeho a někoho. Tito lidé jsou vůbec největším nebezpečím pro tento svět. Každé zlo se na ně může spolehnout jako na své advokáty.

mik 25.1.2008 22:05

Re: U lidí jako je

Zato ty jsi veleobjektivni. Rv

čtenář 25.1.2008 22:08

Re: Re: U lidí jako je

Jo, mě ta jejich vlastnost už dávno přešla. Docela se mi ulevilo. Taky jim proto tolik rozumím.  :-)

Havel 26.1.2008 19:36

Re: U lidí jako je

Plný souhlas.Pan Urban bude lézt do análu vládnoucím, až ho nezbyde ani kousek pro jeho vaginu.Ale tím svět o nic nepřijde, naopak vydělá.Ale on zná skutečnosti,ale o to horší je, že se kloní k násilí a absurditě tím ,že ji otáčí.Chudáci ti,kteří pobývají v jeho okolí a přichází s ním do styku.Z něho musí vazařovat ta nejhorší lidská špína i energeticky.

Petr H 25.1.2008 21:38

Chorvatů je také dost

etnickým Čechům v Chorvatsku také nedávno pěkně zatnuli típec.

Arne 25.1.2008 21:16

Ferove bude

kdyz autor clanku bude mezi prvnimi obhajci samostatnosti jiznich oblasti Nemecka, kde jiz zacina byt vetsina turecka a jednou jim bude Nemecko pritezi. A stejne tak i pripadnych uzemnich naroku hispancu a mexicanu v jiznich a zapadnich statech USA. Kdyz takovou podivnou spravedlnost tak pro vsechny, ne?

Kez by aspon nase vlada dokazala vzdorovat tlaku a Kosovo politicky neuznala. A jinak kdyz vidim, jake konce ma imigracni politika je-li prilis vstricna, meli bychom postavit hraz uprchlikum a nesouhlasit s predanim techto pravomoci do Bruselu. Pokud se u nas vladlo z ciziny, nedarilo se nam nikdy dobre - at to bylo vladnuti z Vidne, Berlina ci Moskvy a nejinak tomu bude i z Bruselu ...

vita 25.1.2008 21:24

Re: Ferove bude

Naše vláda nebude vidět žádný důvod, proč nebýt vstřícná a neuznat Kosovo. TO je ještě horší, než podlehnout tlaku.

A.S. Pergill 25.1.2008 20:16

Bude docela legrace,

až budou ze Srbska mířit na citlivá místa v EU ruské rakety s jadernými hlavicemi. A EUrosoudruzi budou mít kalhoty do hněda.

sahara 25.1.2008 19:10

Pane

příšerně kecáte, proč?

Kovanda 25.1.2008 20:42

Re: Pane

Přesně tak! To jsou jen kecy z  novin. Po válce tam byla Kosovanů menšina. Takovéhle "experty" tam poslali?

Marcela Zamečníková 25.1.2008 19:04

do očí bijící neobjektivita

Pane Urbane proč tolik nenávidíte Srby?Nezlobte se ale nezakryjete to rádoby obhjektivními komentáři k dané problematice.Jako sláma z bot čouhá z vašich příspěvků neznalost a nepochopitelně jednostraný pohled na Srbské reálie.Stydím se že země,která nám je tak blízká a tak se za nás vždy postavila v našich krušných časech se nedočká od nás podpory.My se zkrátka přikloníme vždy k nějakému velkému bratrovi a hlasujeme tak jak káže,at je to Rusko nebo Amerika že?

Karel 25.1.2008 21:05

Re: do očí bijící neobjektivita

Co říkáte na to, že Srbové masakrovali nám blízké Chorvaty? A že se snažili o okupaci Slovinska?

čtenář 25.1.2008 21:25

Re: Re: do očí bijící neobjektivita

Slovince nikdo nechtěl okupovat, federální vláda a armáda pouze plnila to, k čemu ji vázala ústava bývalé Jugoslávie. To se ovšem těžko chápe, že ? Ono to někomu v Evropě hrozně vadilo, že dávno před EU se někdo (Jugoslávie) dal cestou rotace předsednictví jednotlivých svazových republik .................

Valonis 25.1.2008 21:33

Re: do očí bijící neobjektivita

Asi proto, že mu kdysi nějaký Srb přefiknul ženu. To byste nevěřila co to s některým chlapem udělá. Ale Srbsko vstává z ponížení; má nejlepší tenisty a tenisky na Australien open.

brok 25.1.2008 18:49

Chtěl bych jen upozornit

že EU uznáním samostatného Kosova opakuje to, co t.zv. "Velká trojka EU" provedla Československu v r. 1938, t.j. předat část území státu menšině, která na ní žije. Je to stejná lumpárna jakov 1938.

čtenář 25.1.2008 21:28

Re: Chtěl bych jen upozornit

Ale ono Německo a Rakousko uznalo téměř okamžitě odtrženecké republiky od jugoslávské federace. Tím žačaly všechny ty hrůzy a všechen rozvrat ve světě po skončení studené války. Zbytek tehdejší EU se s tím alibisticky vezl. Musulmanské státy se rovněž chtěly na tom všem po svém přiživit. Ale ona už to Amerika s Ruskem zase srovná do latě.