18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

EVROPA: Rána eurofilům a reformistům

Rozhodnutí Evropské komise vnutit České republice (a Polsku a Maďarsku) v otázce přerozdělování migrantů svou vůli i navzdory odmítavému postoji české veřejnosti a české politické scény je skandální a je třeba jej nejen rezolutně odmítnout, ale zejména je třeba se mu aktivně a sebevědomě postavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Navrátil 11.7.2017 13:43

Používat logiku

Předáci EU tvrdili, že příliv imigrantů je přínosný a projeví se na stoupající ekonomice, kultuře a porodnosti. Převažují samé klady a tudíž státy a národy, které nepřijmou kvóty se samy okrádají. Po vyhodnocení těchto tvrzení doporučuji, aby Česká republika požadovala kompenzaci 10 mil. euro za každého nepřijatého imigranta, protože jeho přijetím se obohatil jiný stát, třeba Německo, Francie či Itálie.

S. Donát 11.7.2017 13:30

Re: Šejnův blbý příměr k dotacím za připrchlíky

Hlavně o těch dotacích není v článku ani slovo, to si jen Šejno zase něco umanulo a teď se toho drží jako lejno košile.

M. Prokop 11.7.2017 13:27

Re: Navrhuji reagovat i v jiných oblastech, které se

Tu bychom měli vypovědět tak jako tak, i kdyby nám sem nestrkali nikoho.

A. Nový 11.7.2017 13:13

Šejnův blbý příměr k dotacím za připrchlíky

Autor: M. Šejna Datum: 11.7.2017 10:06

já jsem našeho mladého pubertálního suveréna také vydíral. To bylo tehdy, když se odmítal podílet na úklidu našeho domu. Tak jsem mu řekl, že pokud nebude uklízet, přijde o kapésné.

***

Pokud jste po kýblech nosil domů bordel a tvrdil, že jsou to užitečné věci a pak chtěl po mladém aby to uklízel, tak vás měl váš mladý puberťák kopnout do řiti a nenechat se vydírat blbým fotrem.

:-)))

P. Lenc 11.7.2017 13:04

Re: Lenci

Bábi, zase perlíš?

S. Donát 11.7.2017 12:39

Re: A co s tím chcete dělat?

Na vaši otázku, co s tím dělat, je poměrně jenoduchá odpověď. Otevřené hranice je nutné (bohužel) uzavřít. Vnější hranice Schengenu je jako cedník a aani by už teď nepomohlo, kdyby se situace zlepšila, už jich je nalezlých uvnitř příliš mnoho. Takže nezbyde, než se postarat o svůj vlastní píseček.

S. Donát 11.7.2017 12:36

Re: práva a povinnosti

Já se s chutí přidávám. Dotace si mohou nastrkat do špic. I s celou EU.

S. Donát 11.7.2017 12:34

Re: To je psina.

Pan Šebesta kritizuje neschopnost diplomatického chování, nikoliv jeho prostou absenci. Ale hlavně - kritizuje především aroganci a nedemokratickou podstatu EU. A v tom bych s ním rozhodně souhlasil. Vy asi ne, už jen proto, že je to text někoho z IVK, že...

P. Vaňura 11.7.2017 12:16

Navrhuji reagovat i v jiných oblastech, které se

dotýkají rudozelené pakáže v Bruselu.

V odpověď na snahu nacpat nám migranty bychom měli vypovědět pařížskou klimatickou dohodu!

P. Portwyn 11.7.2017 12:02

Re: postoj české veřejnosti?

Zdravím, Mirku. Za mne "ano, ano". Považuji eurodotace za neefektivní, za zdroj plýtvání. Myslím, že ty konkrétní programy, s nimiž jsem přišel do styku, by se daly financovat pouze z té české části "spolufinancování", kdyby se nevyhazovalo za nesmysly typu "propagace ESF" a hlídaly se náklady tak, jak je hlídáme normálně u běžných zakázek.

Ziskem by byla naše autonomie.

M. Valenta 11.7.2017 11:56

Re: To je psina.

Vaše reakce Richarde povětšinou postrádají logické spojení na příspěvek ( v tomto případě na můj) a tato je jedna z nich.

S. Netzer 11.7.2017 11:36

Re: Lenci

Je zajímavé, jak mají primitivové Lencova druhu neustálé nutkání hodnotit inteligenci druhých.

R. Tesařík 11.7.2017 11:35

Re: To je psina.

Otázka, hlasují v evropské komisi o něčem?

R. Tesařík 11.7.2017 11:34

Re: paní Břízová

Obvyklý styl..něco vybájit a pak se na tom točit.

M. Šejna 11.7.2017 11:30

Lenci

1) psal jsem obecně o kreténech nikoli Lencovi. Pokud se v těch kreténech sám vidíte, je to váš problém

2) když považujete diskuzi se mnou za zbytečnou, tak se mnou nediskutujte. Je to váš problém, že máte furt potřebu na mě reagovat .

M. Prokop 11.7.2017 11:16

"To jsem netušil, že postoj soukmenovců z IVK ... "

No jo, nejsou to vaši Parteigenossen.

M. Prokop 11.7.2017 11:15

Re: EU nejde reformovat

Teoreticky by to skutečně mělo jít. Bohužel špína už je natolik zažraná, že v praxi to asi nepůjde. Soudruzi EUropeisté si urvali příliš velký podíl moci, médií, institucí ...

M. Prokop 11.7.2017 11:13

Re: Ano, vezměme si svůj spravedlivý díl

Ty režimy se převážně "rozvrtaly" vlastní silou. U diktatur celkem běžný jev, nedostatek zpětných vazeb vyvolává korupci a tedy ekonomickou neúspěšnost (i ve spojení se stavem školství). Zároveň v některých zemích, převážně islámských a z těch zvláště arabských islámských, demokracie prostě nefunguje. Smiřte se tedy s jejich nestabilitou jako s daným faktem.

Jiná věc je, zda máme přijímat všechny, kteří odtamtud odejdou. Pochopitelně jen trochu a s přísným výběrem.

P. Lenc 11.7.2017 11:01

Re: pane Švejnochu

Jo Šejno, píši to výše, začínáte opravdu upadat.

R. Morava 11.7.2017 11:00

Re: EU nejde reformovat

Ať už se EU rozpadne nebo ne. Odejitím z EU bez jejího rozpadu si moc nepomůžeme. Je třeba odmítat nesmysly ale i nabízet řešení (ochranu hranic), spolupracovat s V4 a všemi demokratickými proudy uvnitř EU. Tlak na reformy od nás být musí. Řízení o kvótách jen další příležitost rozmáznout totalitní praktiky EU a její neschopnost. Místo aby okamžitě řešili vypovězení mezinárodních azylových dohod a ochranu hranic, chtějí k nám přesunout války z Blízkého Východu.

P. Lenc 11.7.2017 10:59

Re: Lenci

Dnes jste se moc Šejno nepochlapil.Žádný spratek, žádný onanista?Pouze naprosto fádní kreténi...Ona jakákoliv diskuze s vámi je naprosto zbytečná, já na to přišel dávno a většina diskutujících už to ví také.Mimochodem, já o vás nikdy nenapsal že jste kretén nebo blbec.Kupodivu vás považuji za inteligentního, ale co si o vás myslím již dávno víte.Ovšem i tak je překvapující, že se svou diskuzní úrodou v poslední době dostáváte na úroveň takových "velikánů ducha" jako je "Sybille" nebo Rudolf. Zvláštní.

R. Langer 11.7.2017 10:17

Re: pane Švejnochu

To jste jenom zase něco nepochopil, pane Šejno, oni nekritizují EU za to, že chce Česko potrestat odebráním eurodotací, ale za to, že se tváří jako skvělý rovnoprávný partner, ale jak není po jejich, tak to najednou neplatí. Je ale možné že tyto nuance vám při vašem jednoduchém proEU světonázoru unikají. ;-)

M. Šejna 11.7.2017 10:10

pane Švejnochu

já jsem spíš přesvědčen, že naopak panové Lenc, Houžňák a Švejnoch jsou nějakým způsobem napojeni na eurodotace. Jinak by tak vydatně nekritizovali EU za to, že chce Česko potrestat odebráním eurodotací. Dokonce to odebrání eurodotací tihle "pravičáci" považují za vydírání.

:-D

J. Nový 11.7.2017 10:09

Re: postoj české veřejnosti?

Souhlas!

J. Kulheim 11.7.2017 10:07

Kdy to skončí?

Eurodotace mne nezajímají. Já žádné nedostávám, jenom platím. ČR platí cca 40 miliard do EU. Eurodotce je přerozdělován a to škodí ekonomice. Dividendy, které jdou do EU činí ročně 100 miliard Kč, pobídky pro zahraniční firmy, atd.Neplatit a nebrat žádné cizí peníze. A ́t každý podniká za své. Na půjčování jsou banky.

Na prvním místě žebříčku lidských hodnot mám svobodu jednotlivce. Mýlit se sám ze sebou, nenechat se nahnat do závislosti na státu. Vyznavaači islámu, NEODEJDOU NIKDY. Je tady odpovědnost vůči potomkům.

Zajímá men halvně kdy to skončí:

M. Šejna 11.7.2017 10:06

milý pane Švejnochu

já jsem našeho mladého pubertálního suveréna také vydíral. To bylo tehdy, když se odmítal podílet na úklidu našeho domu. Tak jsem mu řekl, že pokud nebude uklízet, přijde o kapésné.

Teprve po Vašem intelektuálně mimořádném výkladu jsem pochopil, že jsem se vlastně dopustil zločinného vydírání na dítěti.

Evropská unie nás "vydírá" hrozbou ztráty eurodotací, což je opravdu zločin a chápu, že ztrátu dotací chápe pan nesrandista a nesurrealista Švejnoch jako těžké vydírání.

Z. Rychlý 11.7.2017 10:05

Re: pane Kulheime

Pokud nebudeme dostávat eurodotace zamýšlené na vyrovnání ekonomik a životní úrovně, pak celý ten cirkus postrádá smysl. Nepobírat ano, a taky neplatit výpalné.

V. Student 11.7.2017 9:56

A co s tím chcete dělat?

Hranice jsou otevřené. Až bude Itálie nasycená, půjdou dál. Až bude nasycená Francie, půjdou dál, do Británie, což se už děje. Prostě při určitém množství se vydají dál. My jsme si tady navykli psychologizovat, tak hledáme vnitřní impulsy, skryté vůdce, manipulaci. Nikoli. Holá demografie a její přírodní zákony v tom jsou, nic jiného. Takže nám tady pomalu přibývají, protože si nehlídáme hranice. Oni totiž kašlou na to, jestli je tu chceme nebo ne. To je náš problém, a ne Avramopulos, ten nám tak leda vyměří nějakou sankci, ale nepůjde přes naše rozhodnutí. Migranti ano, těm jsme se svými pravidly k smíchu.

P. Vébr 11.7.2017 9:56

Ano, vezměme si svůj spravedlivý díl

„Všechny členské státy si vezmou svůj spravedlivý díl.“

Ano, jsem pro. A spravedlivý díl pro nás je 0 migrantů. Žádnou válku jsme nevyvolali, nikoho jsme nezvali. Ať si je tedy vezmou ti, kdo rozvrtali tamní režimy a ti, kdo je zvali

Z. Rychlý 11.7.2017 9:55

Re: EU nejde reformovat

souhlas. Hezké formulace! Jen to, že každý hrabe pod sebe není tak úplně správné. Existují lidé, říká se jim užiteční idioti, kteří pášou dobro a dokonce tomu upřímně věří. Za ně se pak schovávají darebáci, kteří, jak jste uvedl, hrabou pod sebe, ale veřejně hlásají pití vody.