19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Putinismus a Česko

S ještě čerstvou vzpomínkou na násilnou okupaci Československa armádami pěti států Varšavské smlouvy přijalo v roce 1974 Valné shromáždění OSN v rezoluci 3314 dodnes platnou definici agrese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kain 4.8.2014 12:08

Re: Mezi největší

Islamizaci Evropy podporují soudruzi až na vyjímky v Bruselu.Dokonce jedna z komisařek Cecile Malmströmová je pro co největší příliv imigrantů.(Náš Diensbier by nebyl lepší).Ti politici kteří chtějí se zaplavováním islamistů skoncovat jako ve Francii Le Penová či v Anglii Nigel Farage a samozřejmě že nechtějí centralismus soudruhů z Bruselu jsou proputinovští.Každý imigrant v Rusku musí ctít zákony té země a podle toho se chovat,toto samozřejmě v Evropě muslimové nemusejí.Kdo zaplatil škody které ta zvířata napáchala např.ve Francii?Jak je to možné,že v Evropských městech jsou už dnes místa kam by policie jela jedině v tanku?V Rusku toto není možné.Tam by s nimi bylo velice rychle rázně zatočeno.Kdo ohrožuje Evropu víc Rusko a nebo Islám?

J. Kanioková 4.8.2014 12:02

Je smutné když se "novináři" musí živit

takovýmito jednostrannými agitkami. Nebo už autor ví, kdy se nynější studená válka změní v horkou a nechce nic zameškat ?

Putinismus (pokud něco takového existuje) je jenom transformovaný kosovský clintonismus z konce minulého století. Obyčejná P&L agitka..

Je dobré si všimnout jednoho z oblíbených mediálních triků, kterého používají "intelektuální elity" + Západ, když chce někde protlačit své zájmy. Vždy je vybrána jedna osoba, která se stane perzonifikací absolutního zla a do které se všichni strefují.

Ono se neútočilo na Irák, nýbrž na zlého Saddáma, nikoliv na Libyi, nýbrž na zlého Muammara, nikoliv na Sýrii, nýbrž na zlého Assáda, atd. atd.

A Krym? Otázkou je, čí je to území. Patří území šlechtě? Nebo vládám? Nebo lidem, kteří na tom území žijí? Pokud si většina obyvatel Krymu přála nebýt součástí Ukrajiny, tak je to jejich mezinárodně uznané právo. Existuje totiž "International Court of Justice advisory opinion on Kosovo¨s declaration of independence" z 22. července 2010, tedy v podstatě fungl nové, které tvrdí něco opačného. Mezinárodní trestní tribunál totiž konstatoval, že v mezinárodním právu NENÍ žádné ustanovení, které by bránilo jednostrannému vyhlášení samostatnosti, stejně jako takové vyhlášení není vázáno vnitřním právním řádem původního státu. Toto stanovisko Mezinárodního soudu doslova převzalo argumentaci z písemného stanoviska Spojených států ze dne 17. července 2009. Odkaz: http://www.icj-cij.org/docket/files/141/15704.pdf

S. Netzer 4.8.2014 11:51

Re: Mezi největší

Günzburg je v Rakousku?

S. Netzer 4.8.2014 11:47

Re: Brilantní zhodnocení .. !

:-)))

J. Boleslav 4.8.2014 11:44

Re: souhlas

Připojuji se. Až na to eurohujerství.

J. Boleslav 4.8.2014 11:42

Re: Česko je spíš nemocné antiputinismem.

Část Česka, zatím se naštěstí stále zdá, že ta větší, je nemocná antiputinismem. Ta menší naopak putinismem, který je pro tento stát daleko nebezpečnější.

J. Boleslav 4.8.2014 11:40

Re: Urban má pravdu

Přesně tak.

J. Boleslav 4.8.2014 11:39

Re: Mezi největší

Možná máte pravdu, a co s tím? Vyviňuje to snad Němce a rusáky jako největší gaunery 20. století?

J. Kanioková 4.8.2014 11:32

Brilantní zhodnocení .. !

.

J. Dona 4.8.2014 11:31

Mezi největší

nacistické lotry patřili Rakušané- Hitler, Kaltenbruner, Mengele. Mezi největší grázly v bývalém SSSR patřili Gruzíni a hlavně Ukrajinci. Ti jimi zůstali dodnes.

H. Gene 4.8.2014 11:23

Re: Samé účelové bláboly

No Ukrajina určitě protiústavně nepostupovala, pokud změnila ústavu.

Takže zákon zrušený nebyl.

Rosko agresor na Ukrajině je. Obsazením Krymu tuto definici naplnila vrchovatě, i když se ti to nelíbí.

Všeho do času.

Lžeš. To Ukrajina se vzdala jaderných zbraní (které byly na jejim území) a to výměnou mj. za garanci její územní celistvosti. Rusko tuto dohodu flagrantně porušilo

H. Gene 4.8.2014 11:17

Re: Urban má pravdu

1. Jak víš, že ne Putin? Jo on to nepřiznal...

2. Na Majdanu demokraté (kterým někteří podle hesla "zloděj křičí chyťte zloděje" davají přídomky jako "fašističtí") bránilio demokracii proti totalitní policii, přestože do nich příznivci režimu pálili ostrými.

3. Majdan nakonec změn dosáhl ústavní cestou, podobně jako u nás.

4. Proruští separatisté se neváhají zaštiťovat civilním obyvatelstvem, což pochopitelně vede k mnoha tragickým událostem.

Dobrý, ne?

H. Gene 4.8.2014 11:09

Re: Chystaný chemický zločin

Možná každá!

B. Holubec 4.8.2014 11:01

Záměna (zamlčení) příčiny a důsledku - Urban neklamal

1. Majdan nefinancoval Putin, ale USA (sami prohlásily, že tento vývoz demokracie na Ukrajinu je stál 5 miliard USD).

2. Na Majdanu "fašističtí demokraté" zapalovali molotovovými koktejly zasahující policejní jednotky a stříleli nejen do nich, ale i do svých k eskalaci napětí za každou cenu.

3. Majdan zvrhl řádně zvoleného prezidenta protiústavně "převolil" Parlament.

4. Ukrajinská armáda vraždí na východě své vlastní občany.

V. Mlich 4.8.2014 10:30

Česko je spíš nemocné antiputinismem.

I za to deštivé léto může Putin. A když uvalíme sankce na ruské podnikatele, Ukrajinci hned po sobě přestanou střílet a začnou makat, aby v zimě měli čím zaplatit plyn. Protože ten hajzl Putin jim ho nechce dávat zadáča.

J. Kostelanský 4.8.2014 10:14

Samé účelové bláboly

Stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou. Donekonečna sa opakujú tie isté bláboly o obsadení Krymu.Takže ešte raz. Ukrajinská Ústava (vzniknutá aj na základe dohôd o rozpade Sovietskeho zväzu) z roku 1992 zaručovala Krymu autonómne postavenie s právom rozhodnúť v referende o svojej samostatnosti. Ukrajina neskôr túto časť z Ústavy odstránila. Kto postupoval protiústavne?

Zákony na Ukrajine umožňovali ruštinu ako úradný jazyk? Kto zrušil tento zákon medzi prvými, keď sa po Majdane dostal k moci? To, že nakoniec zákon prijatý nebol, bol len následok toho, že po referende na Kryme si horké hlavy v Kijeve uvedomili, že to prestrelili.

Rusko na Ukrajine agresor nie je. Keby bol, tak už sú separatistické republiky dávno obsadené ruskou armádou. Rusi robia (ak vôbec robia) len to, čo by robil každý iný národ na ich mieste: v prípade, že štát, v ktorom žijú, nerešpektuje ich ústavou zaručené práva, tak ich pri ich znovuzískaní podporuje.

A najväčší blábol je, že chce tie separatistické oblasti pripojiť k Rusku. Rusko to neurobilo ani s Abcházskom, ani s Osetskom. Formálne nie sú súčasťou Ruska.

Rusi pri delení Sovietskeho zväzu súhlasili so správou Krymu pod ukrajinou za podmienky, že Ukrajinci budú dodržiavať podpísané dohody. Nie Rusi tieto dohody porušili, ale Ukrajinci. Mimochodom Ukrajinci sú absolútne nedôveryhodný partner - kradli plyn a ešte zaň odmietali platiť.

Z. Baldova 4.8.2014 10:04

Re: Agresorem ? A kde ? Co byl pak Chruščov ?

A jakou pomoc ti Rusove potrebovali?

Z. Baldova 4.8.2014 10:03

Re: Pozorně jsem si článek přečetl...

Nikdo nikde nezaznamenal ze agresori jsou NATO a USA  Rusove ale agresori jsou,tak ze autor ma pravdu

Z. Baldova 4.8.2014 9:58

J. Mrázku

Vy jste az nezkutecne sileny k obrane  Rusu a Adolfa Putina Kdyz Vas clovek cte,tak si musi odplivnout co jste za vola...

J. Aspirin 4.8.2014 9:56

Pozorně jsem si článek přečetl...

... i diskuzi. A jak zcela jasně vyplývá z diskuze !!možná!! argumenty v článku objasňují proč je Rusko agresorem. Ale !!vůbec!! neobjasňují proč NATO a USA agresorem není... Velmi bych se přimlouval za kvalifikovaný článek (nikoliv ideologický), kde by byly srovnány kroky Ruska, NATO i USA.

M. Jelínek 4.8.2014 9:51

souhlas

Souhlas s autorem

S. Landa 4.8.2014 9:32

Re: Vidím to jinak než Urban

:-)

P. Kmoníček 4.8.2014 9:31

Re: Tragické ovšem je,

A nevím o žádném jeho velkém politickém prohřešku.To takový "politik"Humlo,to je jiné kafe.Ovšem to je komunista z ČSSD a na ty se musí přece hledět jinak,že.

P. Kmoníček 4.8.2014 9:26

Re: Vidím to jinak než Urban

A Vaši ledničku.....

P. Kmoníček 4.8.2014 9:25

Re: Chystaný chemický zločin

Vlachu,jak je to tedy s tím Krymem podle rezoluce OSN?Pro Vás pltí to známé....je to marný,je to marný,je to marný.....

K. Janyška 4.8.2014 9:17

Agresorem ? A kde ? Co byl pak Chruščov ?

Kdo si myslel, že se Rusové mohou dlouhodobě vzdát Krymu a nechají Rusy na Ukrajině bez pomoci je naivní. A nemám rád Sověty vůbec žádné... Dzp.

V. Hajková 4.8.2014 9:15

Re: Chystaný chemický zločin

Mám  v  Kyjevě  -  přátelé - vysokoškolské  učitele ! Mám  možnost-  s  nimi  mluvit  přes  skype!  Od  počátku  Majdanu-  se  střídali  na  demonstracích-  /  mají  2  malé  děti/   Asi  by  se  hodně  divili -  kdyby  četli  ty  vaše  prasárny!

V. Hajková 4.8.2014 9:10

Re: kdyby někdo nevěděl, co jsou zač....

Myslím,  že  těch  odkrytých  hrobu   budou  desítky  -  nakonec  otevřou  oči  i  lidem  na  východě  Ukrajiny-  co  jsou  ty  bandy  rusko- čečenských ""  parchantu  zač!

V. Hajková 4.8.2014 9:02

Re: Vidím to jinak než Urban

ŽIJI  ve  Varech.  Ty  žvásty,  že  Vary  koupili  Rusáci-  se  už  nedají  číst!  Ve   VARECH  oproti  Teplicím-  a  Praze zde žije  směšný  počet  Rusu /  dávno  už  odtahli  za  větším  byznysem  do  Prahy!!   Pokud  se  někomu  zdá,  že  tu  slyší  příliš  ruštiny-  měl  by  si  uvědomit,  že  VARY   jsou  naše  největší  lázně!  Pokud  byste  vy  TRUBKO-  dnes  mluvil  s  našimi  podnikateli  ve 

Varech-  slyšel  byste  jen  nářky  -  jak  upadá  byznys  v  pohostinství-  lázenství  -  díky   ubytku  ruské  klientely!  Víte  v  té  vaši  HORNÍ-  DOLNÍ  - kulové  ale  stále  si  melete  tuto  ožvejkanou  mantru

V. Vlach 4.8.2014 9:00

Re: Chystaný chemický zločin

Hrajete si na advokáta? Co budete říkat až se tyto zbraně použijí? Budete zalezlej?

Apropos existuje přece nespočet důkazů, co je nynější kyjevská garnitura zač, ne? Nebo je vše pohádka, mystifikace a nekonečné fotomontáže a upravené videa?

To vám nesežerou ani malé děti.