20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ivan 18.9.2006 10:38

Re: Re: Táhni okupante

Denacifikace Německa amíky probíhala tak, že amíci několik málo (tak na dvě desítky) nejznámějších (ale zdaleka ne nejnebezpečnějších) nacistů popravili a z ostatních nadělali státní úředníky v klíčových funkcích. Soudce ponechali na svých místech nebo jim dali vysoké penze, mnohem vyšší než dostaly jejich oběti z koncentračních táborů. A ty nejlepší si amíci odvezli do USA, aby jim pomohli při vývoji zbraní (např. von Braun) nebo ve špionáži (v podstatě většina Gehlenovy sítě). Tolik prostá fakta.

CD 14.9.2006 20:52

Re: ach jo, tady je to samý mládí,

Stara, co pamatuje:-) - puvodni vtip jak ho znam - Blizi se 5 valecnych  lodi - Nelson zaveli - oblect cervene kosile a pripravit se k boji. Po vyhrane bitve se objevi na obzoru 15 valecnych lodi. Nelson zaveli - oblect hnede kalhoty.....

Houmr 14.9.2006 20:25

Pointa

je opravdu pecka.

jepice 14.9.2006 19:08

ach jo, tady je to samý mládí,

co si nic nepamatuje, anebo samý stáří, co si nic nepamatuje.

Ten vtip zněl asi takhle: Proč nosil Garibaldi červenou košili? Aby nebyla vidět krev, kdyby byl raněn. A víte, proč nosí Hitler hnědý rajtky?

... 14.9.2006 18:45

Re: Brachu, nějak si ta data srovnej:

A to znamená co? On Garibaldi nosil hnědé kalhoty? Vtipy na Hitlera a nácky přežily a používaly se na komouše.

os 14.9.2006 17:40

...diky....

...krasny clanecek, diky.....

jirka.s. 14.9.2006 17:13

Re: Re: Re: Paranoia

Ano! A vůl hýká!!!

olaf 14.9.2006 16:50

Re: Zvláštní věc.

To nemohl, vždyť je to v módě. Kdyby si tam hrály cikáňata (nebo rómata?) tak by se to zatrhlo. Já osobně raději doma raději vyházel všechny utěrky a na nádobí používám ručníky abych nebyl označen za dekadentního, odpadlického, protiamericky laděného evropského muslimofila.

olaf 14.9.2006 16:46

Termitus pechmikus

Ještě jeden bychom mohli přidat. Je to STIHOMAM. Je to sice lehce zastaralý výraz, ale dosti přesně definuje jednu z větví zařazení "Paranoia". Je to chorobná představa, že se celý svět  spikl a chce mne zničit.

A že se tak ptám, nikdo z vás si v dětství nehrál na vojáky? Podívejte se laskavě do nabídek obchodů s hračkami kolik "zbraní" se tam prodává. Vždyť je to běžná dětská hra a vy hned vidíte mateřskou školku vedenou Al-Kaidou, nebo CIA, záleží jen na správné době ;-P.

krtek 14.9.2006 16:05

Pane Beneši díky, opět trefa přímo poetická - a sedí !!!

Reakce komunistických hňupů je jedinečná a bohužel stálá. Ale to víme, kdo se polepšit nechce, tak se prostě nepolepší. A my jsme ani ty polepšovny pro ně nevymysleli, to oni by byli jiní čímani ... Jěště jednou dík a opatrujte se ve zdraví a v pohodě.

jepice 14.9.2006 15:38

Brachu, nějak si ta data srovnej:

Když Nelson bojoval u Trafalgaru, Garibaldi ještě nebyl na světě. A půl vtipu není jaxi to pravé.

čtenář 14.9.2006 15:30

Re: Re: Re: Re: Táhni okupante

R^ Konečně něco poetického............R^

milan 14.9.2006 15:01

Re: Táhni okupante

PAKLIZE BY SKUTECNE K AMERICKE OKUPACI DOSLO ,TAK BY TO BYLO JISTE CHVALITEBNE ZE JI BENES PRIPRAVUJE...JAK ZNAMO TAK BEHEM AMERICKE OKUPACE NEMECKA BYLA PROVEDENA DENACIFIKACE A NASTARTOVANA NEBYVALA PROSPERITA... DNES BY BYLO ZAPOTREBI ZEMI ODKOMOUSIT!!!  SKODA  ZE SE NEPOVEDLO  JIZ  V  R.1945....ARNE VIDIM ZE JSI SE VZTEKY SKORO POPAROUBKOVAL.....   

Ladislav 14.9.2006 14:51

navzajem cizi etnika mely vzdy problemy zit spolu

Navzajem kulturne cizi etnika nedokazou zit v jedne zemi bez konfliktu a nasledneho vyhubeni, zotroceni, vyhnani nebo uplne asimilace jednoho druhym.

Prikladu v historii je nespocet a proti-priklad me nenapada (Svycarsko bylo po staleti proslule generace trvajicimi valkami mezi jednotlivymi mesty a kantony).

Neznamena to ze jedni ci druzi jsou lepsi ale to ze takovy je holt zpusob lidskeho mysleni a jednani. To co se formovalo desitky tisic let se neda zmenit behem desetileti nebo staleti. Jednotlivi lide muzou byt vyjimkami ale celkove plati ze cim homogenejsi spolecnost tim mene vnitrnich konfliktu v ni je.

milan 14.9.2006 14:24

Re: Když hajnej likviduje škodnou

R^R^R^R^R^ YES ,SIR

Hera 14.9.2006 13:59

Re: Re: Re: Táhni okupante

Když blbost, tak pořádná, že ?

Hera 14.9.2006 13:54

Re: Zase jednou se hodil fousatý vtip

Mýlíš se, brachu. Ten vtip byl původně u admirálu Nelsonovi, když mu před bitvou u Trafalgaru ohlásili, že na obzoru je 22 francouzských fregat.

Xaver X.X. 14.9.2006 13:19

Ačkoli odsuzuji islamofašismu, nedovolil bych si paušálně vyslovit

ža pro muslimy život nemá cenu.

mapacorp 14.9.2006 13:17

Re: Re: Re: Táhni okupante

Milituji v tomto pripade pro zastreleni.

Nafilmovany proces a stani pred popravci cetou jsou daleko lepsim odstrasovacim prostredkem, nez jakesi stredoveke metody se zpracovanym konopim, jako jedinou technologickou vymozenosti .

 Jsme moderni technicky narod vyrabejici palne zbrane vysoke kvality. Takovyto snimek by se nepochybne dostal do zahranici a udelal zaroven ceskym zbrojovkam patricnou reklamu. Zkratka, doba se zmenila a je potreba se naucit myslet prakticky.

mapacorp 14.9.2006 13:08

Re: Re: Táhni okupante

To je nahodicka,

kdyz se nekdo na kolaboranty a okupanty obori, je to ten nejhorsi clovek, zatimco kolaborant je ten nejpeknejsi a nejlepsi parangon humanity.

Uz jsem to tu mnohokrat psal : Jine neevropske a Islamske okupanty odsunout za pomoci bezpecnostnich slozek a americke okupanty s usmevem odmitnout a diskretne vyhostit ( neprodlouzeni pobytovych povoleni a ukonceni mise ).

Mj; kdyz Americane cechy nepotrebuji, take se jich timto zpusobem zbavi, ci jim bez jakehokoliv zduvodneni nedaji vizum. Nevim, proc bychom se k nim nemohli chovat, jako oni k nam ?

novák 14.9.2006 12:50

Re: Re: Re: Paranoia

I tu drůbež maš pomotanou, popleto.

;-( 14.9.2006 12:43

Re: Re: Muslimove si hraji s rachejtlemi

Ano, asi jste svou diagnozu napsal správně.

jepice 14.9.2006 12:37

Zase jednou se hodil fousatý vtip

o Hitlerovi a jeho hnědých kalhotách! ;-)

Jura Jurax 14.9.2006 11:33

Re: Táhni okupante

Již nevalná úroveň pisemného projevu naznačuje úroveň diskutujícího s nickem arne. Automatické soudružské tykání dojem nevzdělaného a nevychovaného burana jen podtrhuje. A vskutku nosná myšlenka, kterou o kterou se klopýtavě s námi podělil, jen celkový dojem pečetí.

RobertR 14.9.2006 11:33

Zvláštní věc.

Nemohu říci, že by článek byl hezký, neboť mi z něho není nikterak dobře. Nicméně je pravdivý.

Docela se ale divím, že zde ještě žádný korekčník neshledal, že se jedná o vyvolávání xenofobie a národnostní a rasové zášti.

Auiam 14.9.2006 11:29

:-))))

R^

Jura Jurax 14.9.2006 11:25

Re: Paranoia

Ale i když je jeden paranoik, neznamená to, že po něm doopravdy nejdou.

Ignacy M. 14.9.2006 11:13

Re: Paranoia

Když už jste se tak zgruntu pustil do těch paranoiků všude kolem Vás, tak existují ještě dvě zajímavé duševní reakce: Jednak např. na pocit nebezpečí, na ztrátu milované osoby, na prožitou katastrofu atd. je možno reagovat vytěsněním, supresí atd - prostě člověk se chová tak, jako kdyby tyto nepříjemné vnější okolnosti neexistovaly, nepřipouští si je. V principu to může být užitečná reakce, pokud nevede ke ztrátě pudu sebezáchovy. Pak jsou ještě zajímavé případy terminální progresivní paralýzy a případy pacientů po frontální lobotomii - ti zase jsou sami se sebou ohromně spokojení a také si žádné starosti nepřipouštějí. Zdravím.

Saša 14.9.2006 10:53

Moc pěkné.

R^

Saša 14.9.2006 10:51

Moc hezký fejeton.

Velice převelice chválím.