19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Překrucování migrační krize

V souvislosti s evropskou migrační krizí si můžeme v poslední době všimnout dvou velmi nebezpečných interpretačních, respektive dezinterpretačních tendencí, které přicházejí zejména od liberálně progresivních levicových politiků a komentátorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 27.10.2018 14:03

:))))))))))

P. Han 27.10.2018 8:36

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Buď nechápete, nebo lžete. Ale pokud skutečně myslíte, pak lžete. Turecko se na migrační vlně pouze politicky a materiálně přiživilo, ale neodstartovalo ji. Turecko sklouzává ze sekulární demokracie k orientální islamistické despocii, ale pořád je to pevný stát s pevnou (až příliš) vládou. To, co odstartovalo migraci, byly právě zásahy způsobené oním "politickým nástupem generace liberálních progresivistů". V úplně jiných státech, než je Turecko...

J. Novák 27.10.2018 8:44

Viníkem je ten, kdo nebrání svou hranici a s tím i své území, svojí bezpečnost a kulturu. Ano, žije mezi námi skupina lidí, která to nechce z různých důvodů pochopit.

R. Langer 27.10.2018 8:45

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Jo, lžete. Není to totiž ještě tak dávno, aby se o tom dalo lhát tak snadno jako se dnes lže o německé nebo ruské okupaci.

J. Vintr 27.10.2018 10:39

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Ta migrace jednoznačně mířila do Německa. Ti lidé věděli, že někdo v Německu poruší platné zákony a beze všeho je tam pustí, dřív než se vydali na cestu z Turecka do Řecka. Zrovna tak to věděli Řekové a politici v ostatních tranzitních státech, jinak by je tak snadno nepustili na své území. Takže ty báchorky, že Merkelová jednala pod tlakem okolností, jsou lež. Ty lidi do Německa někdo předem pozval.

V. Braun 27.10.2018 19:14

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Zajímavá spiklenecká teorie. Statisíce uprchlíků věděly něco, co se jinak v Evropě nevědělo. Fantazie některých lidí je bezbřehá.

J. Vintr 27.10.2018 20:13

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Oni to samozřejmě nemuseli vědět všichni. Stačilo, když to věděli organizátoři.

J. Kopis 27.10.2018 23:35

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

No tak on je někdo do té Evropy musel nejprve nasměrovat! Že?

M. Prokop 27.10.2018 15:35

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Máte pravdu v tom, že ti progresivisté nikdy nebyli a nejsou liberální. Jen to slovo kradou.

Migraci způsobil jednak dovoz pracovních sil, druhak a hlavně, přebujelé sociálno.

J. Lepka 27.10.2018 18:37

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Zdá se, pane Braune, že dáváte v hovoru přednost newspeaku. Tedy jistě nelžete, jen se dá úspěšně pochybovat o pravdivosti vašich výroků. Spokojen ?

J. Pospíšil 27.10.2018 21:24

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

To prohlášení Merkelové bylo jen nepatrnou součástí její politiky, která velmi usnadňovala proud migrantů před tím prohlášením, v době jejího prohlášení i po něm.

Snížil se proud jen nelegální imigrace (tedy žadatelů o pobyt, případně asyl, žádajících až po příchodu). Zato už roste počet legálních imigrantů, například z důvodů spojování rodin, svateb, příjezdu dětí a rodičů a dalších příbuzných.

Bude valem přibývat počet lidí "s imigračním pozadím", kteří dle zkušeností s dětmi a vnuky "gastarbeiterů", kteří byly jakž takž integrovaní a zaměstnaní všichni, už tolik integrovaní a zaměstnaní nebudou. V dalších generacích lidí závislých na sociálních dávkách neubývá, ale kupodivu přibývá. Roste v nich i počet lidí radikálněji pojímajících islám a věřících ve vedení džihádu násilnějšími formami. Natalita dalších generací je sice nižší, než už generace první, ale je výrazně vyšší, než u "domorodců", takže podíl lidí "s imigračním pozadím" ve společnosti poroste, i kdyby už nepřišel ani jeden přistěhovalec.

A s tím vším má Merkelová hodně společného, ba je odpovědná. Ono neřekla jen to, zvládneme to, ona je totiž i německá kancléřka, a to už hodně dlouho. A kdo jiný by měl být víc za vývoj v Německu odpovědný, když ne kancléřka.

J. Sedlář 28.10.2018 8:45

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Casove ohranicena ? Mate na mysli ze je casove ohranicena na jeden furt.

J. Fridrich 27.10.2018 7:19

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Souhlas s Vašim souhlasem pane Prokop s článkem pana Skopečka. Přesně popsaná dnešní situace a pojmenováni ti - co tento velký a EXISTENČNÍ problém Evropy zavinili - a ti, kteří ho bez jediného slůvka ocenění a pochvaly ŘEŠILI a ŘEŠÍ. K těm co pomohli omezit tu okupační lavinu a zaplavení Evropy nepřátelskými muslimy - pardon, dle mainstreamu to byli maminky s dětmi prchající z války přidám malou a chudou Makedonii a Černou Horu - na ty se pozapomíná.. Nejsem úplným zastáncem knihy Střet civilizací od Huntingtona, ale jeho teorie tvrdí, že v budoucnu budou světové konflikty především nebo výhradně probíhat mezi kulturními celky, nikoliv mezi jednotlivými zeměmi v rámci jednotlivých celků - já bych tam přidal již nyní probíhající a NEPŘIZNANÉ střety mezi převážně křest'anským Západem a muslimským, nyní agresívním světem na území Asie a Afriky. Naše doba - ještě více než jiné " předchozí doby " má touhu vše zpochybňovat, předělávat, upravovat, napravovat - a to i to, co dobře a osvědčeně funguje..

M. Těhanová 27.10.2018 7:58

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Vy jste byl v té době hibernován, že nevíte, co se v té době dělo? Jinak si vaši reakci neumím představit.

V. Braun 27.10.2018 19:21

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Já jsem v té době celkem pozorně sledoval, co se děje. Právě proto si mohu dovolit napsat o článku to, co jsem napsal, protože si danou dobu pamatuji.

Masovou migraci jsem nikdy neobhajoval. Proti čemu jsem naopak vždy vystupoval, to je kolektivní vina. Ani v jednom se můj přístup nezměnil.

J. Sedlář 28.10.2018 8:58

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

A sledoval jste pozorně ta spravná media P&L ? Myslím tim ta, co referovala o "vyčerpaní, tiší a vděční chudáci. Nebo povedená legrace byl přechod oné "rozbouřené hraniční řeky" když se přestávalo pouštět. Nebo dojemný utonulý chlapeček. Tak to pak máte zcela jasno, blahopřeji.

O. Uživatel 27.10.2018 8:16

Uživatel požádal o vymazání
V. Braun 27.10.2018 19:19

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Jistě že masová migrace přináší problémy. Myslíte si snad něco jiného?

V. Petr 28.10.2018 18:16

Přinášéjí imigranti nějaký UŽITEK? Samozřejmě že NE!

A do bucoucna? Totéž, pořád v minusu, ještě horší než první generace! Je to tudíž absolutní ZLO! Je proto třeba se jich za KAŽDOU CENU ZBAVIT!

R. Langer 27.10.2018 8:43

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Turecko s tím nemělo a nemá společného prakticky zhola nic, jenom se na tom zatraceně přiživilo, a evidentně ještě priživí.

Z. Lapil 27.10.2018 9:32

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Je plným právem kohokoliv odkudkoliv odejít. Toto právo není dodržováno ve vězeních (coby soudem stanovený trest) a v komunistických zemích (kdysi i u nás - viz železná opona; dnes KLDR a možná pár dalších). Turecku - i kdyby byla pravda, co naznačujete, tedy že Turecko bylo podstatným hybatelem migrace před Merkelové prohlášením v r. 2015 - nelze nic vyčítat.

De iure i de facto je problém v tom, že EU migranty A/přijímá a B/pořádně neregistruje (B/ je čistě vnitřní problém).

Osobně mi velmi vadí, že EU své právo nevpouštět imigranty transformovala v (turecké) padoušství nedovolit odchod ze země. Nepříjemně mi to připomíná často opovrhované umytí si rukou (i když ten Pilát asi opravdu neměl s místními náboženskými problémy nic společného).

J. Kulheim 27.10.2018 14:17

Jste sprostý lhář.

Nebudu se vyjadřovat k obsahu vašeho příspěvku. To se mi zdá zbytečné.

V Bruselu jsou stejní komunističtí lháři jako vy. Přivedli Evropu do těžko řešitelných problémů. Vy jste asi neslyšel jak v Bruselu křičeli, když Maďarsko uzavřelo hranice. Lhaní a polopravd jsme si užili dost v době, když nám vládli komunisté. Stačilo, pane Braune.

K. Machala 27.10.2018 14:21

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

1) Turecko s tím ale nepřestalo. Čísla hovoří jinak. Turecko zmírnilo tok, to je vše, ale podle dohody mělo přestat. Dnes na bosensko-chorvatské hranici jsou migranti, kteří tam přišli odkud? Tj TK smlouvu nedodržuje, peníze dostává, protihodnotu poskytuje velmi liknavě. 2) Smlouva s TK udělala míň a později než předchozí zavření mnoha hranic (Orbán, Kurz). nejen na maďarské hranici, Makedonie, BG apod.

3) Po ztenčení balkánské cesty (využívána dodnes, o zastavení nemůže být řeč) se najednou prudce otevřela italská, za vlády levice. Salvini tuto cestu ucpal. A to výrazně víc, než kdy učinilo Turecko. 4) Po ucpání IT cesty se "náhodou" změnila vláda ve ŠP a dosud hlídané hranice se staly polohlídanými. Hlavní směr toku jde teď tamtudy. Mimochodem, soc. premiér Sánchez se předtím sešel se Sorosem i Merkelovou.

5) Do Německa proudí denně 460 migrantů, kteří se registrují (s těmi, kteří se neregistrují, je to víc). Dnes podíl dětí v Německu do 6 let, kteří mají migrační kořeny, je kolem 46 %. Bude stoupat i při zavřené hranici, která ale nebude. 6) Ve Švédsku už migranti volí. I v D budou volit, takže i v případě nárůstu protimigračních nálad Němců jim bude dorůstat stále větší konkurence čerstvých spoluvoličů. 7) Pak už nic nebrání islamistům-Novoněmcům, aby si dělali spanilé výlety jakožto občané EU i k nám, i kdyby se nepodařilo prolomit hráz naší tzv. "nesolidarity" s ilegály.

8) EUelity hrají vůči V4 rozděl a panuj. Je smutné, že premiér je závislý na dotacích EU, vysílá do Bruselu Jourové a europoslance ANO, kteří hlasují proti HU.

Hraje na 2 strany a je mu to baštěno. I ODS to hraje trochu na obě strany (ne celá). Dříve nebo později budeme mít volbu krvavý Molotov, nebo islamizovaný Ribbentrop, nebo se opevnit s V4 uprostřed, spoléhat na USA, ale víc na sebe. Z V4 drží pohromadě jen HU a PL, SK je desuverenizované eurem a Babiš hraje svoje zájmy konkureční vůči PL zemědělství. Situace nevypadá dobře, dokud se nepřeklopí D+FR, a to se je v nedohlednu.

P. Zinga 27.10.2018 21:14

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Braune, už po páte se ptám: proč máte nutkavou potřebu nám zde na NP dokazovat, jaký jste blb? Nebo prodané prase? Pardon, prodejné...

V. Braun 28.10.2018 13:12

Re: Překrucování migrační krize panem Skopečekem

Konečně mě zde někdo pobavil :-) Děkuji, pane Zingo.