19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Před nenávistí musíme chránit i židy a křesťany

Občas mi přijde, že pro samou starost o různé předně sexuální menšiny, zapomínáme na původní evropské obyvatele – křesťany a židy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
G. Gaheris 10.4.2019 21:44

Pomáhat a chránit!

Toje vám taková sranda!

M. Mikulec 10.4.2019 19:42

Anglie a Wales

V Anglii a Walesu rekordně přibývá útoků nožem. Loni tam vrazi ubodali 285 lidí. Největší podíl na tom má Londýn. Podle tamní policie je hlavní příčinou obchod s drogami a spory gangů. V posledních dvou letech Scotland Yard řešil čtyřicet případů útoků nožem denně. V průměru každé čtyři dny je v Londýně někdo ubodán, a to převážně mimo turistické centrum. BBC zmiňuje několik důvodů, jimiž experti vysvětlují tento nárůst. Patří mezi ně škrty v policejním rozpočtu a pokles počtu policistů o sedminu za osm let, nárůst násilí mezi gangy a drogovými dealery a prudký pokles policejních prohlídek.

O etnickém původu vrahů s noži ani slovo, pochopitelně....

P. Sinclair 10.4.2019 21:04

Re: Anglie a Wales

Moc rád bych si od vás přečetl něco o "etnickém původu" vrahů s noži. Díky moc.

M. Prokop 10.4.2019 21:11

Re: Anglie a Wales

Nedával jste sem telefon na anglickou policii? Třeba by vám to (mimo protokol) řekli.

P. Sinclair 10.4.2019 21:18

Re: Anglie a Wales

Ne, já jsem sem nedával telefon na anglickou policii (anglická policie mimochodem neexistuje). Ale, víte vy něco o "etnickém původu" vrahů s noži podle osoby zvané M. Mikulec?

M. Mikulec 10.4.2019 22:25

Re: Anglie a Wales

Zase takoví přátelé nejsme, Sinclaire, abych se tady snažila, a vy si to pro neschopnost ani nepřeložil.

J. Cimbálník 10.4.2019 17:44

Ale pane Zdechovský

https://evasvobodova2.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=707857

J. Kanioková 10.4.2019 16:34

Souhlas s autorem

Evropa: "Naší vizí je islámský stát", Nizozemská vláda zveřejnila v červnu zprávu, vykazující, že muslimové v Nizozemsku jsou čím dále, tím více pobožní.

Podle zprávy se 78 % marockých muslimů modlí pětkrát denně, stejně jako 33 % tureckých muslimů. Přibližně 40 % příslušníků obou skupin navštěvuje mešitu nejméně jednou týdně. Více mladých marockých žen nosí šátek (nárůst z 64 % v roce 2006 na 78 % v roce 2015) a většina obou zmíněných skupin jí stravu halal (93 %)

Tento trend růstu podílu nábožensky založených muslimů začal být v Dánsku zjevný již v roce 2004, kdy průzkum ukázal, že muslimové jsou pobožnější než jejich rodiče, zejména "mladé, dobře vzdělané a dobře integrované ženy". V té době profesor Viggo Mortensen uvedl: "Rostoucí význam náboženství není výrazem marginalizace. Mluvíme o lidech dobře začleněných do společnosti, kteří však chtějí být pobožnými."

Podrobnější průzkum veřejného mínění v Dánsku z roku 2015 ukázal, že muslimové se od obdobného průzkumu provedeného v roce 2006 stali pobožnějšími. V roce 2006 se jich modlilo pětkrát denně 37 %, zatímco v roce 2015 se jejich podíl zvýšil na 50 %. V roce 2006 jich bylo přesvědčeno 63 %, že Korán by měl být následován doslova a do písmene, v roce 2015 si to myslelo již 77 %. Brian Arly Jacobsen, sociolog specializující se na sociologii náboženství, z Kodaňské univerzity, byl výsledky překvapen. "S postupujícím časem bychom očekávali, že muslimové budou více jako ostatní Dánové, kteří nejsou nábožensky zvlášť aktivní," uvedl. Jacobsen si myslel, že se to dá vysvětlit výstavbou 20-30 nových mešit během posledních deseti let do roku 2015.

P. Sinclair 10.4.2019 13:36

Před nenávistí musíme chránit i židy a křesťany

Nemyslíte, že taky před nenávistí musíme chránit muslimy, pane Zdechovský? Máte nějakou představu, kolik útoků na ně se odehrává jenom v Evropě?

M. Prokop 10.4.2019 13:43

Re: Před nenávistí musíme chránit i židy a křesťany

Tak sem s nimi, s těmi útoky na muslimy!

Sluníčkový tisk by něco takového nepochybně rozmazal velmi důsledně.

P. Sinclair 10.4.2019 13:49

Re: Před nenávistí musíme chránit i židy a křesťany

Sluníčkový tisk? Vidím, že netušíte, komu tisk patří.

https://www.mediaguru.cz/clanky/2014/06/infografika-vlastnici-ceskych-medii-a-jejich-dosah-na-trhu/

https://www.theguardian.com/uk-news/2017/jun/07/anti-muslim-hate-crimes-increase-fivefold-since-london-bridge-attacks

P. Sinclair 10.4.2019 14:04

Re: Před nenávistí musíme chránit i židy a křesťany

A tohle je jenom z jednoho města. Už vás ale nebudu vodit za ruku a další informace si jistě najdete sám.

https://www.newsletter.co.uk/news/crime/320-hate-crimes-against-belfast-muslims-in-five-years-1-8864393

J. Jurax 10.4.2019 14:42

Ano.

A jak byl definován pro účely tohoto výzkumu zločin z nenávisti? Já jsem se ondyno úkosem podíval na dámu zababušenou do echt muslimského oblečku, tak aby mne nepopotahovali ...

A nebyl někde nějaký průzkum zločinů z nenávisti, jichž se dopustili muslimové proti domorodým evropským nemuslimům? Abychom mohli porovnat ... jenže takové podobné průzkumy by nejspíš samy splnily skutkovou podstatu zločinů z nenávisti proti muslimům, že ano ...

P. Sinclair 10.4.2019 14:49

Re:

To find out more contact Belfast City Council

Telephone: 028 9032 0202

Email: generalenquiries@belfastcity.gov.uk

J. Jurax 10.4.2019 14:53

No já tam volat nebudu, zkuste mi odpovědět sám, jste-li toho mocen. Abyste podal úplnou informaci, když jste tu nalepil tak pěkný odkaz.

P. Sinclair 10.4.2019 15:07

Re:

A crime committed against someone because of his or her disability, transgender identity, race, religion, belief, or sexual orientation, is a hate crime and should be reported to the police.

Cheers!

J. Jurax 10.4.2019 15:43

Aha.

A mohl byste blíže určit konkrétní projev?

Já nevím, co si mám pod pojmem zločin či trestný čin v tomto punktu představit - škála je široká, od křivého pohledu, neuctivé poznámky až po roztříštění kolenních čéšek a podřezání hrdla.

Kam na zmíněné škále patřilo oněch alarmujících 320 zločinů, jaká byla četnost jednotlivých konkrétních zločinů z oné škály? Protože když tohle nevím, je Vámi dodaný odkaz vcelku na dvě věci. Svědčí spíš o novinářské a indukovaně i Vaší manipulaci.

Mimoto řeč i Váš odkaz je o nenávistných zločinech specielně proti muslimům; tam asi o zdravotní postižení, transgender identitu a sexuální orientaci nepůjde, není-liž pravda?

J. Kanioková 10.4.2019 15:47

Je to troll a je zbytečmé reagovat

J. Jurax 10.4.2019 15:49

Ale pěkně se kroutí ... :-)

J. Kanioková 10.4.2019 16:24

Holt .... "lepšočlověk" = kádrovák

Re: "LOUIS COVFEFE" : Autor: P. Sinclair Datum: 24.3.2019 10:40

Kanioková je hysterická slepice a naprostá ztráta času

Re: "LOUIS COVFEFE" : Autor: P. Sinclair Datum: 24.3.2019 12:27

Asi napíšu Ondřeji Neffovi a zeptám se, proč tady dává slovo spolku hloupých a hysterických bab obojího pohlaví.

M. Prokop 10.4.2019 18:08

Re:

Kouknul jsem na ten první odkaz, pojednává o době po útoku na London Bridge. A jedná se o "urážlivé hovory a verbální útoky na veřejnosti".

To je fakt srovnatelné s atentáty muslimů ...

J. Jurax 10.4.2019 20:45

Re:

No, podiskutoval jsem si s panem Sinclairem a nabyl jsem dojmu, že diskuze s ním je neúčelná. Lepí sem odkazy, aniž by věděl, vo co go. Nebo ví, ale nepoví, protože by se těch uděsných 320 zločinů ukázalo jako prkotiny kýmsi z průhledných důvodů nafukované.

P. Sinclair 10.4.2019 16:25

Re:

Dal jsem vám spojení na radnici, kde mají vámi požadované informace, a vy jste línej tam zavolat nebo napsat, tak už nevidím důvod vám pomáhat.

J. Kanioková 10.4.2019 16:37

Pomáhat ? ha, ha, ha

J. Jurax 10.4.2019 20:40

Re:

Aha.

Takže sice víte kulové, ale odkaz sem nalepíte.

Já zas nevidím důvod nadále se Vaším příspěvkem zabývat.

I. Štípek 10.4.2019 20:36

Re:

Dobře, to je správné - za mírových časů. Teď NE!

M. Mikulec 10.4.2019 22:20

Re: Před nenávistí musíme chránit i židy a křesťany

Odvrátit pozornost od původní otázky je znak toho, že nemáte žádný argument. Sinclaire. :-))

I. Širůček 10.4.2019 14:23

Re: Před nenávistí musíme chránit i židy a křesťany

Kdo seje vítr, sklízi bouři.

J. Kanioková 10.4.2019 15:41

NE, a pochybuji že by to jediného Čecha zajímalo,

Islám do Evropy NEPATŘÍ !

S. Netzer 11.4.2019 18:07

Re: NE, a pochybuji že by to jediného Čecha zajímalo,

Vy o tom nerozhodujete.