19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel Cikán Sudeťák a ˇŽid 14.9.2007 16:14

Bůvolům Huhu a jejich Zahradilovi

Přečtěte  si laskavě presidentské dekrety o vyvlastnění Němců, Maďarů zrádců a kolaborantů. Je v nich výslovně uvedeno, že vyvlastnění majetku se týká osob bez ohledu na státní příslušnost(!!), které se v některém ze sčítání lidu v předmnichovském Československu,  přihlásili k německé národnosti Tak stále znovu neopakujte očividné lži, za které by se opravdový bůvol z Afriky musel stydět, že konfiskace byly trestem za přijetí Německého občanství eventuelně za "kolaboraci".

To nebylo ani oficielně kriteriem. Podstatná byla národnost.

libero 14.9.2007 17:23

Re: Bůvolům Huhu a jejich Zahradilovi

Ovšem nutno říci, že většina sudeťáků to říšské občanství opravdu přijala. Jak, proč, zda s nadšením a co za to je zase další kapitolka.

huhu 14.9.2007 17:28

Re: Re: Bůvolům Huhu a jejich Zahradilovi

samozřejmě, a řada z těch, kterým bylo čs. občanství vráceno, ted má zase německé občanství, když to považuje za výhodné. takže s tou loajalitou to nepřehánějí ani nyní.

huhu 14.9.2007 17:25

Re: Bůvolům Huhu a jejich Zahradilovi

vy jste magor. Z odsunu atd. byly vyjmuty osoby, které byli nacisty perzekuováni či byli v odboji, antifašisté. cca 10% němců, což odpovídalo i předválečné nepodpoře SdP.

JJ 14.9.2007 23:50

Re: Bůvolům Huhu a jejich Zahradilovi

Dulezitost narodnosti zavedli sami Nemci. CSR na jejim zaklade odsunovala do Nemecka, Nemci na jejich zaklade odsunovali do plynu.

Ostatne jeste drsneji dopadlo Polsko, ktere cele Rusove pozunuli cca 200km na vychod v ramci valecnych reparaci. Na kolorit doby, dopadli sudetaci jeste dobre.

Jiří 14.9.2007 15:25

Nafukovaná, formální akce vyhnanců

Média i řada politiků diskutované každoroční setkání vyhnanců zbytečně dramatizují. Prostě se sejdou v koncertní či jiné síni, několik projevů a šlus. Na druhé straně je pravda, že už tam s projevy (většinou neutrálního charakteru) vystoupili nejpřednější němečtí politici včetně Kohla  a Schrödera. Ti lidé-vyhnanci jsou přece jen jejich krajané, takže alespoň lidskou solidaritu s jejich někdejším utrpením je třeba projevit...

libero 14.9.2007 15:52

Re: Nafukovaná, formální akce vyhnanců

Jo, ty srazy mne nechávají naprosto klidného. Mezi sudeťáky mám pár známých a absolutně bez problému.

Vlad 14.9.2007 23:57

Re: Re: Nafukovaná, formální akce vyhnanců

S Němci je to jako s Rusy a dalšími velkonárody. Jeden Němec může být faj, tři Němci jsou příliš. A sudeťáci nejsou většinou ani geografickými sudeťáky, jsou to čeští Němci.:-)

www racek 14.9.2007 14:16

no, zajímalo by mě, zdali

pan poslanec taky proti tomu v tom evropském parlamentu vystoupil. zlé jazyky říkají, že počet jeho vystoupení konverguje k nule... tedy vyjma případů, když se dovoluje odskočit na toaletu.

zloch 14.9.2007 14:38

Re: no, zajímalo by mě, zdali

ale že ti ten Zahradil stále leží v zobáku, co říkáš racku?

www racek 14.9.2007 14:43

Re: Re: no, zajímalo by mě, zdali

ale kdepák, zlochu. mě se totiž dost dlouho docela líbil ... a te´d jsem o něm asi tak 2 roky neslyšel. a ejhle, kuliferda,´přímo kladivo  na sudeťáky...

já komentuji výkony, víš? já se nezamilovávám do osobností ...

já vím, je to těžké ... tak pokračuj.

Historik 14.9.2007 13:52

Sudeťáci volali před 2. světovou válkou po návratu do Třetí Říše

Němci v Československé republice, kteří žili do r. 1946 v pohraničních oblastech Československé republiky a hlásili se k německé národnosti, přestali být našimi spoluobčany již od poloviny 30. let 20. stol. pro svou protistátní činnost proti Československé republice. Na svých sudetoněmeckých akcích v ČSR před 2. světovou válkou vyřvávali své protistátní protičeské požadavky a volali po návratu do Hitlerovy Velkoněmecké třetí říše. Po okupaci Hitlerem a rozbití Československé republiky tito Sudeťáci vyhnali české obyvatelstvo z českého pohraničí. Sudeťáci patřili k těm nejhorším Němcům v okupované republice a nejhorlivějším Hitlerovým pomahačům. Je i dnes správné, že tu nejsou tito "naši spoluobčané". Nejsou to naši spoluobčané. Jsou to nepotrestaní zločinci. Jejich odsun do vytouženého Německa byl to nejmenší, co se pro ně dalo udělat a vůbec to nelze považovat za trest, protože jejich zločiny proti ČSR nebyly nikdy potrestány. Taky se není co divit nenávisti českých lidí k Němcům v Čechách po 2. sv. válce za německá zvěrstva. Dnes nemáme právo se k tomu vyjadřovat a už vůbec odsuzovat, protože doba byla tenkrát vinou Němců hrůzostrašná a hrůzné bylo všechno, co tady Němci vyvolali a rozpoutali proti českým lidem a naší republice. Dobových materiálů existuje tolik, že je obdivuhodné, že se dnes někdo odvažuje lhát o této době ve prospěch odsunutých Němců, ospravedlňovat je, dělat z nich oběti a překrucovat historii, zaměňovat důsledky za příčinu. Prezident Beneš byl prozíravý politik a dnes mu můžeme jen děkovat za klid v republice bez Sudeťáků. Prezident Beneš se zasloužil o český stát. Tak jako byli Sudeťáci "nevinní" před 2. sv. válkou, ale přispěli k rozbití Československa, jistě by neváhali být "nevinní" i v současné době. Není důvod jim věřit. Sudeťáci, nechte nás na pokoji.

libero 14.9.2007 15:54

Re: Sudeťáci volali před 2. světovou válkou po návratu do Třetí Říše

Jo, zasloužil se o stát a o snažší nástup komunismu. Pěkně děkuji. Dobrý Masarykův ministr, mizerný president.

huhu 14.9.2007 16:09

Re: Re: Sudeťáci volali před 2. světovou válkou po návratu do Třetí Říše

co tady meleš sudeťáckou propagandu. Beneš totálně nad sudeťáky vyhrál a jediný ze zemí Evropy obsazené Stalinem (kterého do Evropy vtáhl Hitler a slabost Západu) dosáhl odsunu Rudé armády a převzetí vlády stalinovými poskoky o 3 roky.

libero 14.9.2007 17:24

Re: Re: Re: Sudeťáci volali před 2. světovou válkou po návratu do Třetí Říše

Co Rakousko?;-P

Petr H 14.9.2007 13:36

Jen klid,dokud bude trvat

spojenectví USA-Kocourkov,je to v oukeji.Ono (zatím) Němcům nic jiného než kecy nezbývá,za posledních 200-300 let se přes všechna jejich velkohubá prohlášení o nadčlověčenství a nadpřirozené vyvolenosti jejich území čím dál tím víc zcvrkává.Ať mi někdo ukáže většího světového loosera.

www racek 14.9.2007 14:17

Re: Jen klid,dokud bude trvat

no, pořád jsou první na světě v exportu ...

Harpyje 14.9.2007 16:57

Re: Re: Jen klid,dokud bude trvat

Už ne.

Pete Brich 14.9.2007 15:03

spojenectví USA-Kocourkov

radar spolehlivě zlikviduje.

PB

Finrod Felagund 14.9.2007 13:06

Europoslanci za ODS se asi zbláznili

tuto iniciativu nechápu. Sudetští Němci byli vyhnáni a zaslouží si omluvu. President Beneš se ani nezasloužil o stát, ani není žádná modla, která by se měla uctívat. Naopak je president Beneš jednou z temných postav české historie, která nás jednou vydala nacistům (podpisem smlouvy v Locarnu o uspořádání mezinárodní arbitráže v případě hraničního sporu s Německem, který byl naprosto zbytečný, protože pokud by nebyla ta smlouva podepsána, hranice ČSR-Německo by byla garantována jako ta ČSR-Francie a k Mnichovu by nikdy nemohlo dojít) a podruhé komunistům v roce 1948. Dvojí vydání vlasti bez boje nepříteli považuji za vlastizradu a ne zasloužení se o stát. A vyhnání 3,5 milionu lidí čistě na základě jazyka, kterým hovoří, považuji za zrůdnost tím spíš, že místo důsledného potrestání nacistů byli často vyháněni a i zabíjeni nevinní lidé. Následkem toho se pohraničí stalo zónou plnou c/i/k/á*n*ů, komunistů, socialistů, trpaslíků a k/u*r/e/v. Děkuji pěkně za takovou devastaci, soudruhu Beneši. Divím se, že ODS coby pravicová strana jednak obhajuje tuto masovou krádež soukromého majetku (kde je úcta k soukromému majetku??) a jednak princip kolektivní viny, který je opět spíše levicovou doménou, neboť pravicové myšlení by mělo být individualistické, nikoliv kolektivistické. Kdyby žvást typu tohoto napsal Paroubek, vůbec bych se tomu nedivil. Ale Vám se, pane Zahradile, divím, že si tímhle špiníte ruce.

:-) 14.9.2007 13:18

Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

Možná byste si měl prostudovat, kdo a za jakých podmínek měl odškodnit SN za majetek, zanechaný v ČR.

Finrod Felagund 14.9.2007 13:25

Re: Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

Ano, vím o tom, že to měla být součást válečných reparací, ale i to je chyba, protože sudetští Němci (myšleno ti obyčejní civilisté, nemluvím o říšském aparátu či jednotkách SS) se politicky k režimu neangažovali o nic víc, než poté Češi ke komunistickému režimu. A nesouhlasíte, doufám, s tím, že je třeba vyhnat všechny Čechy, protože tady byl každý šestý nebo kolikátý ve straně a tak jsou vlastně komunismem vinni všichni, viďte...

huhu 14.9.2007 13:30

Re: Re: Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

co to melete ? Sudeťáci se stali dobrovolně říšskými občany ( v r. 1938 měli možnost optovat pro občanství ČSR) sloužili v armádě své nové vlasti stejně jako jiní Němci a jako cízí občané, navíc okupantského státu byli odsunuti a majetek zabaven.Postupovali tak ve vztahu k nepřátelskému majetku  všechny válčící země, vč. samotného Německa. Potvrzeno trozhodnutím vítězů po bezpodmínečné kapitulacvi jejich státu Německa.

:-) 14.9.2007 13:34

Re: Re: Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

Máte tam další logickou chybu! Češi sice zvolili dobrovolně, ať už z hlouposti nebo vypočítavosti, cestu ke komunismu, ale nevolali po rozbití státu a přičlenění k jinému.

huhu 14.9.2007 13:37

Re: Re: Re: Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

komunismus vtáhli do Evropy Hitler a sudeťáci. Stalin nastolil vládu všude, kde Rudá armáda "osvobodila" - i v zemích kde byl proti ní ozbrojený boj (Polsko, Pobaltí). Těch komunistů v ČSR nebylo víc nežli v Německu (nejen DDR).

:-) 14.9.2007 13:40

Re: Re: Re: Re: Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

moje reakce byla na předřečníka...;-)

VLK 14.9.2007 14:46

Re: Re: Re: Re: Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

Ano a ne. Komunisticke staty, ovsem jen docasneho trvani, vznikly krome Ruska mezi svetovymi valkami v Madarsku, na Slovensku, v Bavorsku, ve Spanelsku. Kdyz nemluvim o Finsku, ktere bylo drive soucasti Ruska, a nemluvim o Mongolsku a Cine, ktere nejsou v Evrope. Nebezpeci komunismu a jeho expanze existovalo uz tehdy.

Na druhou stranu nacismus umoznil vitezne tazeni komunismu hned nekolika zpusoby. Legitimizoval proti nemu bojujici komunisty - jak CCCP, tak pred valkou v ramci Lidovych front a interbrigadistu, a tak taky v domacich odbojich. Nastolil devastaci mravnich hodnot a povalecnou nouzi. A to je zaklad jak znevazeni lidskeho zivota, tak rozkradani a znarodnovani majetku, tak fizlovani a policejniho statu. Umoznil noze ruskeho vojaka dojit do stredu Evropy. A poskytl vymluvu typu Hitlerovci byli vetsi svine.

Pete Brich 14.9.2007 15:08

se politicky k režimu neangažovali

Unser Führer macht uns frei von der Tschechoslowakei.

Že jsme tu pak měli komunizmus je také jejich velká zásluha. M.j. Sudety historie nezná. Je to uměle vytvořený pojem připravený k politickému zneužití a zneužívání.

PB

Buvol 14.9.2007 13:35

Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

Vy jste cvok a proto nemá cenu s vámi polemizovat. Snad jen, že ty ku*vy a trpaslíky, pořípadě děti jezdí do pohraničí nakupovat právě Němci, což je pro ně typické ....  

libero 14.9.2007 15:51

Re: Europoslanci za ODS se asi zbláznili

Částečný souhlas, jen to Locarno by nic ani nevylepšilo, ani nezhoršilo. Britům a Frantíkům se do bojování prostě moc dlouho nechtělo a do zbrojení tuplem ne.