28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mik 10.12.2008 23:46

němcko se ruska bojí

V německu je 30% kapitálu v rukách KGB a ruských mafií. Jakmile se němci začnou cukat kapitál odteče a německo má krizi jak vyšitou.

U nás je zaděláno na podobný průser, každý druhý politik má nějakého kamaráda - ruského "podnikatele", počínaje soudruhem Klausem, který už neví jak by rusům vlezl do konečníku.

Gaston 10.12.2008 23:32

Psáno pro soudruha Paroubka!

Tohle byste měl hlavně vysvětlit soudruhu Paroubkovi, kterýžto moták skáče do náruče oboum. A hlavní socideolog ( další sabotér naší bezpečnosti a nezávislosti) s. Zaorálek je na svůj postoj dokonce pyšný! Na vojně by za to dostal " deku"....

hombre 10.12.2008 23:42

Re: Psáno pro soudruha Paroubka!

Dekou nikomu nevzhrožuj.Jsi cucák  svého nedomrdlého rozumu,máš 2 možnosti a/ masturbovat b/ ožrat se

mik 10.12.2008 23:48

Re: Psáno pro soudruha Paroubka!

ty taky pracuješ pro KGB nebo jsi jen "užitečný idi ot" ?

hombre 11.12.2008 0:43

Re: Psáno pro soudruha Paroubka!

Gastone,deko,bez komentáře

Nový 10.12.2008 19:56

rozumný názor

Bohužel  většina  Čechů  holduje  antiamerikanismu a  většina  politiků,  s ohledem  na   volební preference,  se  jim chce  zalíbit.

Pasáček koz ve Vermontu 10.12.2008 17:37

Zdemokratizovat Rusko

Rusko si troufá stále víc. Demokratickým státům v čele s USA nezbývá nic jiného, než ho osvobodit od diktátora Putina, Medvěděva a pak zdemokratizovat. Bombardovat ty smradlavé mužiky v láptích tak dlouho, dokud nebudou vroucně milovat Spojené státy. Diktátory Putina a Medvěděva oběsit a sebrat Rusům ropu. To se již osvědčilo v Iráku. Problém bude vyřešen.

Demokratické státy nesmí již nikdy dopustit ohrožení světového míru žádným diktátorem.

Roman 13.12.2008 21:54

Re: Zdemokratizovat Rusko

Přestaň se natřásat a "sekat patky". Když dají Rusové dobrou nabídku, tak nás Amíci prodají i s radarem.

Brmboš 10.12.2008 14:10

Zajisté.

A také by bylo dobré mít přátelské vztahy s Grónskem a Kocourkovem.

www racek 10.12.2008 14:24

Re: Zajisté.

no, gronsko má největší zásoby ropy na světě, jak se zdá. stejně jako kuba plave na ropě a tak tedy budou naši největší přátelé. nebo nepřátelé, které uděláme přáteli ...

Hnyk 10.12.2008 12:47

Němečtí ignoranti

Ti syčáci z Hamburku stále ještě zatajují, že jim Robejšek řediteluje a tvrdí, že ředitel je nějaký doktor Vosk (Wachs). http://www.hausrissen.org/index_ger.html Najde tam někdo Robejškovo jméno?

A nebo si tam v Hamburku založil nějaký trucinstitut, který je tak tajný, že o něm nikdo neví?;-)

selidka 10.12.2008 14:26

Re: Němečtí ignoranti

http://www.hausrissen.org/ueber_uns/geschichte/index_ger.html

nauč se hledat, kašpare

Hnyk 10.12.2008 17:52

Re: Němečtí ignoranti

A ty se nauč německy, troubo. Geschichte znamená dějiny, či minulost. Co bylo v roku 1998 už není v roku 2008.

strejda 10.12.2008 18:46

Re: Němečtí ignoranti

2008: Dr. Philipp-Christian Wachs wird fünfter Institutsdirektor des HAUS RISSEN HAMBURG

Jak jinak to přeložit než, že ředitelem je P-CH.Wachs? Poraďte.

IJN 10.12.2008 11:05

Chybí nám pokora a moudré rozhodování, v čele státu jsou šašci a loutky

Kdo loutky vodí? Dalík a spol.? Tak nevzdělaný a hloupý tým zaplacených (cizí mocí) manipulátorů se českému národu velmi prodraží. Úpadek ekonomiky hospodářská krize až po státní bankrot mohou již v 2009 ohrozit životní zájmy občanů ČR. Co dělat???????!>-!

A. 10.12.2008 11:12

Re: Chybí nám pokora a moudré rozhodování, v čele státu jsou šašci a loutky

Každý národ má právě takovou vládu, jakou si zaslouží. Národ s mentalitou sluhů (podle TGM) si zaslouží kleptokracii.

Jara London 10.12.2008 11:30

Re: Chybí nám pokora a moudré rozhodování, v čele státu jsou šašci a loutky

IJN - přesmyčka z Vladimír Ilijič Lenin? Mentálně žumpózní obsah "příspěvku" by tomu odpovídal. Odpověď na otázku na konci: Idiotsky se neptat, ale uvědomit si, že "svoboda" znamená také "odpovědnost" a postavit se k dění kolem jako jedinec odpovědný sám za sebe a za své blízké. Ne jako ukňouraný oranžový šašek, který před vánoci se slzou v oku děkuje štědré straně a vládě za tisícovku, co od nich "dostal" k platu (z peněz, o které stát okradl ty úspěšnější a schopnější) a za to, že je na trhu dostatek pomerančů a mandarinek.

Ivan 10.12.2008 15:14

Re: Chybí nám pokora a moudré rozhodování, v čele státu jsou šašci a loutky

Gratuluji k té "objektivní" představě o ukňouraném oranžovém šaškovi". Jen tak dál, každá hloupá představa modrého ptáka pomáhá levici.  Ti úspěšní, schopní a POCTIVÍ ovšem nevolí ODS. Modří ptáci si pletou schopnost a úspěšnost s vyčuraností a zlodějnou.  A těm poctivým a pracovitým, kteří jediní vytvářejí hodnoty, už dochází trpělivost. Takže ODS půjde od válu a ani pomoc spřátelených amerických vojsk ji nepomůže.

Karel 10.12.2008 16:17

Re: Chybí nám pokora a moudré rozhodování, v čele státu jsou šašci a loutky

Koho volí poctiví?

strejda 10.12.2008 18:47

Re: Chybí nám pokora a moudré rozhodování, v čele státu jsou šašci a loutky

Patrně nevolí.

libero 10.12.2008 15:47

Re: Chybí nám pokora a moudré rozhodování, v čele státu jsou šašci a loutky

Co dělat?

Nevolit socany, nevolit socany, a pořád je nevolit. Komouše, zelené ani černé tuplem ne.

kacir 10.12.2008 11:02

Jak je to s rozšiřováním demokracie do světa?

tuhle ideu v podstatě přinesli tzv. neoliberální institucionalisté, kteří tvrdí, že demokracie je spojená s mírem, faktem je, že demokracie mezi sebou nevedou horké války a zjistily, že se jim spolupráce vyplácí. Naopak kritici tvrdíí, že vztah demokracie = mír neplatí. Hloupostí je importovat demokracii do regionů, kde nemá kořeny, tam se totiž ama od sebe neuchytí...viz Rusko, Irák nebo Afgánistán

Jak je v  současnosti jasné, tak se futurolog Fukuyama v Konci dějin mýlil...tvrdil, že vítězstvím liberální myšlenky ve světě (nad komunismem) bude zajištěn kapitalismus "na věčné časy" a další dějiny lidstva už vlastně nebudou žádné, protože to bude samá nuda... :-D

Jara London 10.12.2008 11:56

Re: Jak je to s rozšiřováním demokracie do světa?

Rusko - ano. Jako další příklady bych ale rozhodně zvolil spíše Čínu a Indii, možná i Irán (ačkoliv právě tady je režim, který má v oblasti k ideím demokracie zdaleka nejblíže, i když se rozhodně nejedná o demokracii západního typu), kam se západní svět pokouší "svou" demokracii exportovat (nikoliv importovat, oni ji nechtějí), podobně jako svého času SSSR exportoval komunismus. V těchto zemích by asi špatně skončila i snaha demokracii násilím implantovat (např. pomocí bodáků americké námořní pěchoty). Tato snaha ostatně skončila špatně i v Iráku a Afghánistánu. Společenské systémy (nebo lépe řečeno "organismy")  výše uvedených zemí západní emokracii jako strukturálně, ideově a organizačně zcela cizí orgán prokazatelně nepřijaly. Naopak, došlo zde k něčemu, co bych nazval těžkou "imunitní reakci". Ta vedla k totální destrukci stávající společnosti, sociálnímu, hospodářskému a ekonomickému chaosu a navíc způsobuje stále rostoucí rezistenci vůči "implantačnímu týmu", projevující se objektivně existujícími asymetrickými válkami, jejímž nejviditelnějším efektem je vlna teroristických útoků po celém světě. Vztah demokracie = mír platí. Musí to ale být demokracie, odpovídající danému prostředí. Příkladů z historie je skutečně dost, byť jsou zpravidla lokální (viz např. vznik Švýcarska, britská konstituční monarchie, sjednocení Švédska). Jinak Futurologové se obvykle mýlí - prostá extrapolace při přechodu z lokálních systémů na globální je prakticky nemožná a něco jako princip superpozice tady neexistuje. 

kacir 10.12.2008 12:42

Re: Jak je to s rozšiřováním demokracie do světa?

souhlasím, až na tu Indii, i když je to zcela specifický politický systém, tak je to systém demokratický... Indie je největší demokracií světa (pokud si pamatuju, tak cca 550-600 miliónů voličů)

"imunitní reakce" je odrazem 2. a dalších generací domorodců, kteří se postavili proti režimu, který přijímají jako vnucený...mnohdy v Oxfordu či na Harvardu vystudovaní "západem nasáklí" politici, se paradoxně postavili do čela revolucí za osvobození země od jinověrců....

www racek 10.12.2008 14:21

Re: Jak je to s rozšiřováním demokracie do světa?

aha, indie je demokratická, nu někdo to občas  tvrdí ... no, fakt tomu někdo vážně věří?

R.J. 10.12.2008 21:36

Re: Jak je to s rozšiřováním demokracie do světa?

Děti ve škole a učitelé, ty to mají v osnovách.

Honza 10.12.2008 15:46

Re: Jak je to s rozšiřováním demokracie do světa?

Jakou demokracii máš na mysli tu která slouží k prosazování totální moci ve společnosti  těm nejbohatším, nebo tu demokracii,která slouží k prosazování totálního vlivu a moci ve společnosti pro lidi kteří se živí vlastní prací.Tyto dvě demokracie, nebo také nedemokracie, protože každá znich má svá pro a proti, budou nezi sebou stále bojovat.Síla peněz určuje která má navrch a a odvahu vnucovat svoji demokracii tam kde jí to především přináší hospodářský užitek.Tam kde jim to nepřinese npř. ropu, plyn, vojenské základny,tam se tato demokracie nehrne a nevadí ji přátelství ani s despotickými režimy.

Rudolph 10.12.2008 10:14

Jo. Robejšek jako vždycky

Jo. Robejšek jako vždycky má spoustu hambursky chytrých řečí. Ale už druhý den se marně ptám, co jako moudrého Česku radí? Co jiného, než už Česko dělá? Vyhlásit neutralitu a Robejška udělat prezidentem?

Brabcak 10.12.2008 10:28

Re: Jo. Robejšek jako vždycky

Schválit radar, na konci toho článku je to téměř polopaticky řečeno...

A. 10.12.2008 11:28

Re: Jo. Robejšek jako vždycky

Jasně! Radar je universálním lékem proti korupci a všeobecné zlodějně, zázračně napravuje charaktery a ozářený národ se z národa s mentalitou sluhů změní v národ čestných a slušných lidí. Pak se možná i najde několik politiků, kteří svou práci budou chápat jako službu vlasti, nikoliv jako koryto. A až se probudíte, nezapomeňte si vyndat ruku z nočníku.