19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Otevřená EU

Imigračná kríza predstavuje závažný spoločenský fenomén, ktorý nastoľuje otázku existencie i samotného prežitia mladého projektu, akým je EÚ. Ukazuje sa, že zakladatelia tohto projektu chceli, aby bol tak široko poňatý, aby mohol vyhovovať čo najväčšiemu počtu občanov i štátom a aby každému, kto chcel podliezť túto závoru, to bolo umožnené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 28.12.2015 22:54

Velmi zmatený článek!

Nová, poprvé v dějinách západu své sociálně parazitické voliče záměrně masově vytvářející levice, vždy osvobozovala pouze od tradiční "křesťansko-židovské" morálky a od ní odvozených národních tradic, protože jsou překážkou pro vybudování její elitářské, práva "Přírody" ve svůj prospěch zneužívající říše!

Zcela nekritizovatelné je pouze její politicko-korektní náboženství, jehož (dočasnou?) součástí byla a je globální podpora muslimů a nyní už i masové muslimské imigrace na západ. Ta má urychlit úplné zničení základů "křesťansko-židovské" civilizace! Její snaha ospravedlnit tuto politiku křesťanským humanizmem je proto pouze projevem jejího cynizmu!

A také bych chtěl naprosto odmítnout autorovu představu, že bychom měli toužit po vůdčí roli Německa v EU!!!

V. Roubíček 28.12.2015 22:34

souhlas

Souhlas s autorem a s vámi.

Dodám ještě, že nám utekl rok 1989, protože se dalo rozkrádat to socialistické státní. Když pak nebylo z čeho brát, hle, objevila se EU a její dotace, zdroj na několik dalších desítek let. Hochštapleři mají vystaráno,že. Bývalý komunističtí úředníci se nejprve báli, pak se jim podařilo přelézt do těch všemožných úřadů. A dnešní euroúředníci jsou v podstatě obdobně myšlenkově vybavení, na volném trhu práce vůbec neuplatnili.

Nezvládnutí Řecka, Ukrajiny a imigrační krize je velmi vážná věc, ukazující na neschopnost EU. Pryč, honem pryč. Pryč s eurofondy, pryč s eurobyrokraty. Začít se sami starat a ne nasávat gastarbeitery, kteří stejně pracovat povětšinou neumí či ani nechtějí. Trvání na růstu HDP a na trvání růstu počtu obyvatelstva je totální myšlenkový nesmysl. Místo práce v domovině se vše převáží v kaminoech a vyrábí bůhvíkde a bůhvíjak.

V. Roubíček 28.12.2015 22:36

Re: souhlas

sorry, odpovídal jsem panu Pražákovi

J. Kanioková 28.12.2015 16:38

.....

Shrnutí zpráv z Řecka. - http://jdem.cz/bu5268

J. Pražák 28.12.2015 14:21

Nejvyšší čas EU rozpustit, nebo nechat zkrachovat

a zrušit Shengnský prostor. Litovat toho budou pouze paraziti napojení na rozkrádání dotací, tedy i našich peněz a dále 60000 bruselských euroúředníků ztratí práci. Odpadnou desetitisíce zbytečných úředníků v každém státu, kteří schvalují a posuzují dotace.

Zachovat pouze volný pohyb zboží, kapitálu a lidí, tj. bezvízový styk, bezcelní zona a to je vše.

J. Schwarz 28.12.2015 12:20

Autore, sám sebe

popíráte. Jaké oslabování státu ? Právě naopak, politickým korektníkům a výrobcům "nového evropského člověka" jde o posílení státu na úkor svobody jednotlivce! Kdo jiný než silný stát má přimět většinu k tomu, aby všem těm údajně "utlačovaným menšinám" vytvořila "stejné podmínky"? Menšina sama o sobě by si žádné "stejné podmínky" bez dotací ze strany většiny nevytvořila už proto, že je jich málo. Gaye tu už dávno nikdo neutiskuje, teď jde o to je zvýhodnit. Utiskuje tu snad někdo "postižené"? Pravda, jseu zde snahy vydávat nedostatek bezbariérových přístupů a pracovních příležitostí za "útisk", ale to je matení pojmů. Nejde o útisk, ale o menší podporu než by si představitelé dané minority přáli. Kdo jiný než silný stát ovládaný nedemokratickými elitami má donutit stávající většiny, aby imigrantům "vytvořily stejné sociální podmínky" jako mají samy? Vždyť tyhle "naše žvanívé elity" jsou pro nás minimálně stejně nebezpečné jako islamisti!

V. Roubíček 28.12.2015 22:43

Re: Autore, sám sebe

jsou nebezpečnější. Bude těžké porazit politickou korektnost.

Euroúředníci tuší, že bez EU budou na mizině, a je jich dost a mají moc. Jen tak se nedají.

Autor správně uvádí, že kdokoli cokoli namítne, bude ihned označen za fašistu, rasistu, xenofoba. Situace se bude muset pravděpodobně ještě více vyhrotit, až vznikne mela, a do toho importovaní islamisté budou rozhazovat svoje dortíky.

Jak že je to v té písničce "krásné 19. století"?

K. Janyška 28.12.2015 11:06

Integrační nebyl nikdy ve skutečnolsti spuštěn, neboť to

nejde. Násilí není integrace, jen násilím. EU je násilnická zločinecká nadnárodní organizace řízená kým jiným, než zase Německem a ve jménu nejbohatších socialistických zločinců světa... Dzp.

V. P 28.12.2015 10:22

Ruský šváb

Na tom, co říká Putinův vrtichvost, nezáleží. I když může mít v něčem pravdu. Ale to měl i Klement Gottwald.

V. P 28.12.2015 10:25

Re: Ruský šváb

Omlouvám se, to mělo být k úvodníku.

P. Klouda 28.12.2015 10:01

Lze vůbec ...

... modelový názorový tlak pana Žížeka (viz např. »Obranu vlastného spôsobu života podľa Žížeka nie je možné zladiť s etickým univerzalizmom, pretože je to zárodok rasizmu a protofašizmu. “Národná suverenita bude musieť byť radikálne redefinovaná.“«) označit jako politicky korektní, jestliže on sám vyzývá k fašistickým postojům vůči vlastním spoluobčanům?..

B. Volarik 28.12.2015 5:26

Milý pane Šebo,

mám takový dojem, že jste pronesl slova prorocká. To, co mělo být hlavně celní unií a prostorem neomezeného pohybu lidí a zboží se jaksi stalo tím, co bývalo zváno Rakousko-Uherské Mocnářství - tedy "žalářem národů". Je to docela škoda ale začíná to vypadat tak, že sjednocená Evropa skončí ve zmatku rozmíšek a třenic, EU se rozpadne a po všem tom zůstane hořká chuť v ústech, pokud tedy (doufejme, že ne) nedojde k různě velkým krveprolitím tu i onde.... Zajímavá bude reakce Merkelové a jejích poskoků až začnou hořet mešity.

P. Klouda 28.12.2015 9:58

Re: Milý pane Šebo,

Smím-li, přidám se k Vašemu smutnému potlesku...

J. Pražák 28.12.2015 14:25

Re: Milý pane Šebo,

Co bude dělat? Jen pozorovat spoušť. Bundeswehr má 175000 lidí. "Uprchlíků" je několikanásobně více, muslim bojuje s větším nasazením, s vidinou 72 panen v ráji. Skóre v Paříži bylo 1:70 - tedy 1 muslim:70 obětí.

J. Jurax 29.12.2015 0:02

Re: Milý pane Šebo,

Neberte to tak černě. Až se bude smět místa muslimského odporu zdálky rozstřílet a rozbombardovat, bude i bundeswehr stačit.

J. Farda 28.12.2015 17:05

Re: Milý pane Šebo,

s Vaším prednesom súhlas, stopercentný súhlas!

J. Sinnreich 28.12.2015 2:28

Ctvrta Rise

Pani Merklovou by mely evropske politicke elity co nejdrive poucit, ze EU neni "Ctvrta Rise Narodu Nemeckeho". Samozrejme ze to je naivni predstava neco takoveho predpokladat. V tom pripade ale Evropu pravdepodobne velice brzy ceka osud Treti Rise a jejiho Vudce.

J. Vintr 28.12.2015 1:55

Není žádná imigrační krize

tohle je sebevražda Evropy a naší kultury. Rozhodlo o ní pár politiků, aniž by se lidí zeptali, zda tu sebevraždu opravdu chtějí spáchat a lidé tomu jen pasivně přihlížejí, přičemž si většina asi vůbec neuvědomuje vážnost situace.

P. Rada 28.12.2015 2:14

Re: Není žádná imigrační krize?

Migračí krize zatím skutečně není výrazná tolik, jak je zásadní závislosti Evropy na surovinách s dovozu. Zbyly tu jen některé technologie a infrastruktura. Dokonce i většinu zboží vozíme až s Číny a naše pozitiva se tak dál tenčí. Čas proto běží v náš neprospěch.

Leckde v rozvojovém světě sice mají ještě suroviny ale těch se obvykle totalitně zmocnilo malé procento populace a zbytku populace světa který četností ještě naopak roste, komplikuje přežívání ztráta úrodnosti a klimatické změny. Není tedy divu, že tedy hrozí až stamilionové migrační vlny které pak sotva kdo bez razantní společenské změny dokáže zastavit :

http://www.novinky.cz/domaci/385720-klimatolog-cilek-je-to-teprve-zacatek-do-pohybu-se-mohou-dat-stamiliony.html

B. Rybák 28.12.2015 21:30

Re: Není žádná imigrační krize?

Stačí zrušit podporu OZE, přestat bojkotovat fosilní zdroje a moderní JE a bude po starostech!

J. Fridrich 28.12.2015 8:31

Re: Není žádná imigrační krize

Nyní již jsme v Evropě za hranicí únosnosti, snížením sociálních dávek se ten nelegální příval afro-asijských hord už nezastaví..... Oni si již brzy začnou brát to, co chtějí násilím - auta, domy, ženy... Jak dopadla integrace těch poválečných pozvaných k rekonstrukci Evropy a jejich dětí a vnuků přece víme a vidíme - jen vedení EU to nevidí a stále blábolí o integraci....Je to jednoduché, ale NUTNÉ - Evropu zachrání jen okamžité uzavření jejích vnějších hranic a ODSUN většiny arabských muslimů. Mám na mysli nejen těch z této imigrantské vlny, ale několik milionů evidentně nepřátelských muslimů kteří přišli do Evropy v minulých desetiletích a NECHTĚJÍ se integrovat do naší civilizace.....oni ji přicházejí zničit. Oni brzy ty " tělocvičny " v Německu opustí a dobře to tam nedopadne...

J. Vintr 28.12.2015 9:28

Re: Není žádná imigrační krize

Řekl bych, že jakýkoliv vážněji míněný pokus o odsun těch, co sem už přišli, nebo jen o omezení příchodu dalších, spustí násilnou reakci, které Evropa nedokáže účinně čelit. Oni jsou zatím v klidu, protože jim nikdo nebrání v přísunu posil. Je jich tady sice už dost, aby nám mohli pořádně zatopit, ale když jich bude ještě mnohem víc, budou to mít jistější a snadnější.

J. Jurax 29.12.2015 0:09

Re: Není žádná imigrační krize

No, ono případná násilná reakce by vzbudila i protireakci. Nebylo by to ovšem nic pěkného - regulérní válka. Ono moslemínů je tu sice hodně, ale přece jen malá část obyvatelstva Evropy; jsou lokálně koncentrováni, což by případnou akci usnadnilo.

Evropa dokáže účinně čelit - vojenské prostředky na to má - ale zatím nedokáže, resp. dosud nesmí, resp. dosud nechce jich použít.