28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Opuštění Schengenu vůbec nemusí být za trest

Belgický premiér se nechal slyšet, že státy nesolidární s umisťováním migrantů na svém území by měly být vyobcovány ze schengenského prostoru. Myslí to samozřejmě jako za trest. Co když to ale bude nutnost?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Hendrych 19.12.2018 16:05

No comment

Británie je mimo schengen a bude i mimo EU, což všem nic nemění na tom, že se k migračnímu paktu jednoznačně připojila...co na to pan Bartoň ???

J. Vlček 18.12.2018 14:30

Uzavření Shengenského prostoru?

Žádný problém. Je snad pro někoho problém sáhnout do kapsy pro cestovní pas a prokázat se jím při kontrole na hranicích? Ten samý úkon by samozřejmě čekal i ty, kteří tímto uzavřením vyhrožují jinému.

Nehledě na to, že je podivné a zarážející, že ukončení volného Shengenského prostoru nepožadují samy státy, které ve volném pohybu ilegálů, a tedy i možných teroristů, mohou spatřovat možné riziko ohrožení svých obyvatel.

Š. Hašek 18.12.2018 13:06

Když jsem byl malý,

byl jsem strašen. Tresty. Jako dítě.

Teličku a Kalouska to ještě nepustilo a chtějí to aplikovat na plátce daní, kteří financují jejich úsilí nás tady všechny furt trestat.

No, je to takové ......., ehm, ....... dost přitróblé. Zkráceno. Jednou za rok kobliha!

O. Zeman 18.12.2018 11:04

Další políček ČR

A nejsmutnější je, že toho belgického drzého spratka nikdo z našich "veřejně činných" ani neokřikl. Jakpak by se asi cukal, kdyby mu někdo vlepil na oplátku: "tak ať si "Flámové" příště vezmou do ČR své pasy, když jim Shengen smrdí!" Stačilo by alespoň panu Bezvýznamnému připomenout bordel "za" svým vlastním prahem.

Š. Hašek 18.12.2018 12:22

Re: Další políček ČR

Vidím to podobně, stejně.

Bohužel problém bude v tom, že tři čtvrtiny politiků v ČR se "nebojí" občanů ČR (jsou i jinde než na Staromáku), ale bojí se, přímo fyzicky brusele a spacákových nýmandů. Ty uvozovky tam nejsou náhodou, ale marný.

Zkratkou - pan Kalousek a pan Fiala, než si koupí zubní pastu, se ohlédnou ...... jestli to schválil nějaký hejhula z Lucemburska, popř. pražští herci. Zkráceno, nezdržuji.

J. Kulheim 18.12.2018 10:35

J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:51

Pan Vitr, nás považuje za šupácký východoevropský stát. Němci, Francouzi, atd., jsou státa prví kategorie a my jsme šunt, který patří vystěhovat na Sibiř. To už jsme slyšeli. Vraťme se pod nadvládu potomků pan

Mám pro vás a vaše kamarády, sice nevyžádanou, ale dobřem míněnou radu. Nechjte toho. Je to jenou frustrace z toho, že Němci vás jako sobě rovného nikdy nepřijmou a za toa Hitlera a oni to zařídí.

, že jste se narodil ČSR se stydíte. Nikde nepatříte a niukde nejste ničím.

J. Kulheim 18.12.2018 10:43

Re: J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:51

Pan Vitr, nás považuje za šupácký východoevropský stát. Němci, Francouzi, atd., jsou státy prví kategorie a my jsme šunt, který patří vystěhovat na Sibiř. To už jsme slyšeli. Vraťme se pod nadvládu potomků pana Hitlera a uskuteční se to.

Mám pro vás a vaše kamarády, sice nevyžádanou, ale dobřem míněnou radu. Nechjte toho. Je to jenou frustrace z toho, že Němci vás jako sobě rovného nikdy nepřijmou. Za to, že jste se narodil ČSR se stydíte. Doma nejste nikde.

J. Vintr 18.12.2018 10:53

Re: J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:51

Já náš stát za šupácký nepovažuji (proto jsem to slovo dal do uvozovek). Je to pohled především politiků států na západ od nás a často to i dávají najevo.

Š. Hašek 18.12.2018 12:25

Re: J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:51

Jsou přímo pokakaní, jak kdo tedy, co vyplivne v pondělí brusele. Ani nesnídají.

Netušil jsem, že Telička byl ustanoven státním tajemníkem Boha pro oblast husitskou.

Nemá nikterak vztah k mému názoru na husity a dějiny 15tého věku. Zkráceno.

V. Církva 18.12.2018 9:24

Píšu to už dávno, neodcházejme

Nechme se vyloučit. Prostě buďme v EU slyšet, nesmysly odmítejme a neodcházejme. Nemáme tolik boháčů a jsme malá země tak EU potřebujeme. Ale ne kvůli hovadinám. Pokud se jim nebude naše jednání líbit, ať nás vyhodí oni. Budou mít alespoň trochu výčitky svědomí, a tak budou povolnější než vůči Británii. Pokud ne budeme moci říct. To jsou ty s.v.i.n.e co nás vyhodili. Za vše můžou oni. A možná bude na naši straně část veřejného mínění na Západě. Myslím, pokud nás vyhodí z EU, EU se stejně rozpadne. Ne kvůli naší nepostradatelnosti, ale protože to už ty odreality odklonění Macronové a belgičtí premiéři budou jen pro smích.

K. Janyška 18.12.2018 9:41

Re: Píšu to už dávno, neodcházejme

EU stojí na příkaznickém, tedy socialistickém, principu a to spontánní řád lidského světa v Evropě nedovolí. Takže ona se rozpadne sama, na to hloupí lidé nemají vliv. Jen zločinci, krádkodobě a vždy jen za použití síly... Dzp.

J. Kulheim 18.12.2018 10:15

Re: Píšu to už dávno, neodcházejme

Socialisté z Bruselu jsou pro nás nebezpeční. Proč bychom se měli podvolit jejich příkazům? Není k tomu důvod. Všem chudákům na zemi se pomoc poskytnout nedá. Na zemi žije cca 3 miliardy chudáků a každý rok jich cca 30 milionů přibývá. Ti největší chudáci zůstávají doma.

Rusové odešli, ale vyznavači islámu neodejdou NIKDY. Římská říše zanikla v důsledku lenivosti a rozežranosti, Na práce si pozvali barbary a ti je zničili.

Pokud by se k nám nahrnulo všech 1,6 miliardy muslimů, kde je budeme pohřbívat?

Kronikář v roce 1605 napsal: "Cizích hostí a cizozemců sobě za ňadra nesázejte, nebo ti ne vašeho dobrého* ale užitku svého hledali budou, vás rozptýlí, jedny proti druhým rozdvojí a summou vás sežerou tak jako kterou mne."

J. Kulheim 18.12.2018 10:22

Re: Píšu to už dávno, neodcházejme

Promiňte. Patří pod J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:06

K. Janyška 18.12.2018 18:10

Re: Píšu to už dávno, neodcházejme

To nevadí, absoluteně s vámi souhlasím i já a navíc to umím zargumentovat kompozitivní teorií a teorií spontánního řádu lidské interakce... Dzp.

J. Vintr 18.12.2018 9:06

Mám takové podezření

že Schengen byl zaveden právě s ohledem na předem plánované zaplavení Evropy muslimskými vetřelci, aby usnadnil jejich rozptyl do všech států. Takže by naše vystoupení z něho bylo zcela jednoznačně pozitivem. Ovšem zavedení kontrol na hraničních přechodech neřeší celý problém. Pokud zůstane otevřená "zelená hranice", tak si sem stejně může stále přijít kdo chce. Takže by byl rozumný návrat k bolševické zadrátované hranici mezi námi a Německem.

S. Netzer 18.12.2018 9:29

Re: Mám takové podezření

Coudenhove Kalergi musel být génius, když naplánoval i Schengen.

J. Vintr 18.12.2018 9:51

Re: Mám takové podezření

V rámci EU byl Schengen podepsán až v roce 1999 a "šupácké" východoevropské státy do něj byly probrány až v roce 2008. To už mohly plány na zaplavení Evropy muslimskými hordami dávno existovat.

V. Braun 18.12.2018 11:34

Re: Mám takové podezření

Ano, pole pro vymýšlení konspiračních teorií je neomezené.

J. Vintr 18.12.2018 12:05

Oody Re: Mám takové podezření

Realita občas překonává i takzvané konspirační teorie. Nebo si myslíte, že je všechno tak, jak to říkají politici nebo v televizi, či jak je to napsáno v novinách?

O. Uživatel 18.12.2018 12:18

Uživatel požádal o vymazání
J. Kulheim 18.12.2018 10:21

Re: Mám takové podezření

Socialisté z Bruselu jsou pro nás nebezpeční. Proč bychom se měli podvolit jejich příkazům? Není k tomu důvod. Všem chudákům na zemi se pomoc poskytnout nedá. Na zemi žije cca 3 miliardy chudáků a každý rok jich cca 30 milionů přibývá. Ti největší chudáci zůstávají doma.

Rusové odešli, ale vyznavači islámu neodejdou NIKDY. Římská říše zanikla v důsledku lenivosti a rozežranosti, Na práce si pozvali barbary a ti je zničili.

Pokud by se k nám nahrnulo všech 1,6 miliardy muslimů, kde je budeme pohřbívat?

Kronikář v roce 1605 napsal: "Cizích hostí a cizozemců sobě za ňadra nesázejte, nebo ti ne vašeho dobrého* ale užitku svého hledali budou, vás rozptýlí, jedny proti druhým rozdvojí a summou vás sežerou tak jako kterou mne."

J. Schwarz 18.12.2018 11:27

Re: Mám takové podezření

To může. Ale v tom případě se dopustí trestného činu a může skončit v base, ne nějakém "uprchlickém zařízení" se všemožnými výhodami a servisem ze strany "nevládních organizací". Ta basa může vypadal jako lágr s minimálním zabezpečením, deka, chleba a voda. Buď se vrátíš odkud jsi přišel, nebo tam můžeš zůstat nastálo. Svobodná volba.

K. Janyška 18.12.2018 8:58

To je mi novina,

rudá kobliho... Dzp.

D. Stirský 18.12.2018 8:39

Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

V létě jsem byl v Karélii a jeli jsme vlakem z Petrozavodsku do Pitěru. Před vagónem byl zřízenec a kontroloval e-jízdenky a pasy. Chvíli to trvalo. K tomu bylo třeba přičísti ruskou důležitost kontrolora. Z naší skupiny se ozývaly výkřiky o diktatuře, totalitě a o byrokracii. Když jsem křiklounům sdělil, že i u nás průvodčí (pravda, ne vždy) chce k mé e-jízdence vidět doklad, koukali na mne, jako bych spadl z Marsu. Byli to lidé, kteří prskali proti Unii, často jen opakovali výzvrtaky z PL (a i z NP) o neomarxistické Unii, jež je horší než RVHP, atd., atd. I řekl jsem jim, že když se jim EU nelíbí, můžeme odejít. Ale že už to pak nebude mávnutí pasem/občankou na letišti či volný průjezd kol hraniční závory. A opět na mne křiklouni vyjeveně koukali. Bartoňovi se asi stýská po výjezdních doložkách, celních prohlášeních, po oddělení pasů a víz, výsleších na Bartolomějské o jeho pobytu v SRN/Belgii/Francii, po souhlasech zaměstnavatele s vycestováním, po devizových příslibech... Divím se, že tomuto - nevím, jak ho nazvat a neurazit - Neff poskytuje tak velký prostor.

J. Fialová 18.12.2018 8:55

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

"Bartoňovi se asi stýská po výjezdních doložkách..." Řekla bych, že si poněkud pletete ty dva směry, kterými se přes hranici dá putovat. Dovnitř a ven, do ČR a z ČR. Vyjíždět a přijíždět je fakt rozdíl. J. Fialová

O. Uživatel 18.12.2018 9:04

Uživatel požádal o vymazání
J. Uzel 18.12.2018 10:21

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

V devadesátých letech jsem sjezdil stopem celou Evropu a nebyl Schengen a nebylo Euro a nikdy nebyl na hranicích problém. Prohledávat mě začali až když jsem začal lítat letadlem.

V. Braun 18.12.2018 11:40

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Troufám si tvrdit, že o pohybu osob je nyní daleko větší přehled než za kontrol na hranicích před Schengenem, protože kamery jsou na každém rohu a kilometru.

Nevidím důvod pro zavedení hraničních kontrol. Pokud by byly typu "na hranicích nebyl nikdy problém", tedy že stačilo ukázat pas, a to někdy ani neotevřený, tak by byly nanic a pokud by měly být důkladné tak máme na hranicích pěkné kolony a čekání.

J. Vintr 18.12.2018 12:08

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Naštěstí pro nás se ti, o které se jedná, v drtivé většině odlišují i svým vzhledem, takže není problém zaměřit kontroly především na ně

R. Langer 18.12.2018 12:32

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Jo, o VAŠEM pohybu přehled nepochybně je. :-D