19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Nový exodus

Devatenáctý březen 2012 byl pro Yaakova Monsonega nejhorším dnem jeho života. Ředitel židovské školy Ozar Hatorah ve městě Montauban byl toho rána v práci jako obvykle, když se z nádvoří školy začaly ozývat výstřely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
C. Horák 23.1.2018 2:11

Re: Situace je jasná !

Vaše zasvěcené komentáře jsou skutečně velmi přesvědčivé. Soudím, že kvalitnějšího PR makera si Drahoš nemohl ani vysnít.

C. Horák 23.1.2018 1:58

Re: Jak na ně?

To ale není ten hlavní problém. Pan profesor Drahoš říká, že tím je xenofobie. A zcela jistě tím nemíní tu džihádistickou.

B. Michal 22.1.2018 21:11

Re: Situace je jasná !

Prohlášení čtyř byl devótní opus ve stylu protektorátní vlády neblahé paměti. Na rozdíl od té doby ale nejsme čínským protektorátem, tak by se hlava státu měla podle toho chovat.

Ale on se jel do Číny učit, jak stabilizovat společnost, že? Tak nám to předvedl, jak si to představuje: na pokyn hbitě provede sebekritiku a možná mu strana (Čínská) odpustí, že je u nás ještě pořád dovoleno demonstrovat bez vládního souhlasu.

A tenhle člověk bude Dubčekovi vyčítat, že se v Moskvě podělal hrůzou?

Ten se sám podělá, jen "strýček Si" zvedne nesouhlasně obočí. Od něj čekáte, že bude hájit národní zájmy nebo odolávat jakémukoliv nátlaku?

P. Sulc 22.1.2018 20:00

Re: A presto

Mate pravdu, moje chyba. Preci kazdy vi, ze znamy demokrat Putin je lepsi 0p0ritel naroda, preci jen ti rusti Slovane jsou nejlepsi bratri.. A president ochlasta je tim padem v pohode.

J. Jurax 22.1.2018 19:18

Re: Cesta je volná

No, Srbsko bylo tehdy protégé Ruska, ovšem to nemělo sílu vojensky zasáhnout, takže mezi srbskými a albánskými hrdlořezy si Západ za hodné chlapce vybral ty albánské. Ono taky Srbové by asi US základnu v Kosovu postavit nedovolili - byť je tam prý jen kvůli humanitární pomoci, protože svobodné Kosovo vyváži akorát kriminalitu a drogy a samo se neuživí ...

J. Kopis 22.1.2018 18:56

Logicky popsaný islám

https://video.aktualne.cz/dvtv/warner-je-tu-pliziva-saria-muslimove-maji-specialni-vyjimky/r~d8951e4c9c3911e6a222002590604f2e/?redirected=1516643728

Š. Hašek 22.1.2018 18:45

Re: Cesta je volná

Je to jedno.

Obama, ta strašná ministryně zahraničí, Václav Havel jaksi nesměl chybět - si usmysleli, že Srbsko bude otloukánek. A uždíbneme beztrestně.

A dobře věděli, že Jugoslávie by se na nějaký brusele (byť jaksi budoucí) s klidem vykyšlala.

Š. Hašek 22.1.2018 18:41

Re: Cesta je volná

Dále viz Jasenovac. Hrvatska. Na rad!!

J. Schwarz 22.1.2018 18:15

Re: Tři základní podmínky zachování

Proč bych to ověřoval? Nebudou ho chtít, tak za těma drátama i shnije.

J. Schwarz 22.1.2018 18:09

Zrada pokrokářů

a "liberálních elit" spočívá v tom, že nejen nekritizují rozhodnutí států jako výše uvedené Alžírské neudělovat občanství nemuslimům, ale navíc flagrantně ignorují projevy nenávisti ze strany muslimů, projevy, které pokud by se vyskytly na druhé straně znamenaly by pro autory pár let v kriminále. Ať si někdo zkusí založit stranu s programem vyhnání muslimů a neevropanů z Evropy všemi prostředky! Muslimové, Arabové a černoši mohou být otevřenými rasisty a nic se neděje. Údajně jde o jejich "právo" coby specifické menšiny.

J. Jurax 22.1.2018 17:06

Re: Cesta je volná

No, specielně v tom Kosovu to rozesrali spíš agresivní moslemínští Albánci. A historicky to tam bylo vůbec komplikované.

J. Jurax 22.1.2018 16:48

Re: A co takhle nakoupit čluny, posadit ty "vyhoštěné" do ni

Nesouhlas.

V tomto specifickém případě je ta "črezvyčajka" vysoce nepravděpodobná. Zejména nejste-li ilegální imigrant ani muslim.

Ale i kdyby zde bylo jisté, byť malé riziko, je to furt lepší než nedělat nic.

Ostatně - chcete-li omeletu, musíte strpět rozbití vajíčka.

J. Jurax 22.1.2018 16:40

Re: Jak na ně?

Hezké, ale obtížně realizovatelné. Po mém soudu vlastně nerealizovatelné, i kdyby se nějakou náhodou chtělo - ovšem ono se očividně nechce.

Už jen to zastavení jejich přílivu do Evropy čacká EU po dobré čtyři roky není schopna realizovat, ba dokonce si je vozí už od libyjských pohraničních vod prý v rámci humanity. A akorát se kolem toho žvaní, připrchlíci jsou krmeni, toleruje se jim kdeco a neví se co s nimi, protože vrátit se nechtějí, použitelní k práci moc nejsou a evropské zvyklosti, způsob života a dokonce ani zákony nejsou ochotni akceptovat, pokud odporují učení koránu.

A reformní islám neexistuje. Islám je nereformovatelný.

Dobrý Evropan nemůže být muslimem.

V. Novák 22.1.2018 16:36

Re: Tři základní podmínky zachování

v tom se s vámi shodnu. I v utěsnění hranice (ostatně jak to předpokládá Schengen), tak v internaci načerno průchozích.

Jak ověřit? Prostě deportovat do udané a pravděpodobné země původu. Možností tlaku na ty země má EU dost - stačí pohrozit uzavřením penězovodů...

V. Novák 22.1.2018 16:33

Re: Situace je jasná !

Prohlášení čtyř byla rozumná reakce a nesdělilo světu nic, než že se ČR i nadále drží politiky jedné Číny, kterou vyhlásil svého času Čankajšek a Nixon "jen" v 70. letech otočil priority.

J. Jurax 22.1.2018 16:29

Re: Situace je jasná !

Jojo, jenže prezident si v tomto punktu může akorát pouštět hubu na špacír. Výkonnou moc nemá, zákony může sice vetovat, ale může být přehlasován.

A hlavně - náš prezident je prezidentem pouhé podřízené gubernie. Příkazy jdou z brusele a neuposlechnutí se trestá. A hlasovací mechanismus v evropských orgánech moc možností k obraně před euroblbostí nedává - prakticky nedává žádnou.

J. Jurax 22.1.2018 16:23

Re: Díky autorovi a zejména za připomenutí Alžíru 60-tých

No, svobodný svět se měl zachovat recipročně - nedávat občanství muslimům.

Ještě furt to může udělat. Bohužel zpětně by to sice nebylo nemožné, ale bylo by to velice obtížné. Snad aspoň k pokusu o to dojde, až bude ještě hůř - jenže to už bude nejspíš pozdě.

J. Jurax 22.1.2018 16:19

No jo,

pošetilé státy, jež dopustily zamuslimení svého teritoria.

Muslim je nekompatibilní s evropskou civilizací a není schopen asimilace do ní bez toho, že by se islámu vzdal - jenže za to by ho jeho mírumilovní souvěrci zabili, protože korán zná pro odpadlíka od viry jen jediný trest.

Takže muslimové, i ti "mírumilovní" a "integrovaní", jsou jen pátou kolonou svých radikálnějších (a vraždících) souvěrců.

Evropa se muslimům nechce, neumí a/nebo není schopna bránit, neboť sebevražedně stále uctívá posvátnou krávu svobody vyznání. Islám by z tohoto pravidla měl mít v Evropě, respektive v celém civilizovaném světě výjimku - když nic tak jen kvůli tomu, že sám svobodu vyznání neuznává.

A naše země by měla zůstat nezamuslimena, i kdyby se bruselští pitrysové s kvótami a Dublinem IV z toho měli po§rat. Když už si to země tzv. Západu počurdily, není třeba jejich fatální chybu pod jejich nátlakem u nás opakovat. Jen doufám, že budeme mít v čele politiky, kteří budou schopni nejen v tomto punktu odolávat těm cvokům, co vládnou Evropskou unií.

J. Farda 22.1.2018 15:54

Politický islám

pracuje prostřednictvím blbé europolitické lidskoprávní korektnosti a plodnosti děloh svých žen na konečném vítězství v Evropě Judenfrei. A pak přijdou na řadu káfirové, a pak věřící jakýchkoli křesťanských vyznání, až prapor Mohhamedův vítězně zavlaje na Eiffelovce ... Inšalláh! :-(

M. Prokop 22.1.2018 15:40

Re: A co takhle nakoupit čluny, posadit ty "vyhoštěné" do nich

Tahle opatření mají svá značná rizika. Jakmile svěříte ouřadu takovouhle pravomoc, je z něj za chvíli "črezvyčajka", která může pod nějakou záminkou napadnout i vás.

M. Prokop 22.1.2018 15:38

Re: Tři základní podmínky zachování

A jak to "vzpomenutí" ověříte?

Já bych postupoval popořadě: Přes hranice Schengenu pouštěl jen prověřené. Internoval až ty, kdo tu hranici překročí někde načerno, úplně utěsnit to nelze.

M. Prokop 22.1.2018 15:36

Re: Situace je jasná !

Souhlas s titulkem.

Zemana jasně ani náhodou. :-P

B. Michal 22.1.2018 15:17

Re: Situace je jasná !

Myslíte toho pána, co podepsal "Prohlášení čtyř" - https://cs.wikipedia.org/wiki/Prohl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD_%C4%8Dty%C5%99

Ten bude hájit naše zájmy? Vážně mu věříte? A pokud ano, tak mu věříte to, co řekl ráno, nebo to co řekl až večer?

I. Polák 22.1.2018 14:59

Díky autorovi a zejména za připomenutí Alžíru 60-tých

let. Naši komunisti tehdy byli (správněji asi byly) s tehdejší vládou Alžíru kamarádi a leda je chválili, ale "nedávat občanství jiným než muslimům" -- co na to tehdy řekl svobodný svět? Zřejmě nic. A to byl začátek konce, ve kterém je teď Evropa (zatím snad jen západní).

J. Kanioková 22.1.2018 14:18

:))))))))))))

J. Lepka 22.1.2018 14:18

Re: Je třeba se inspirovat ve středověku

To nesporně. Dokonce to vypadá, že Španělsko před rekonqistou bylo jediným důstojným pokračovatelem římského odkazu, včetně náboženské tolerance a poměrně umírněného islámu. Ovšem tu umírněnost zlikvidovali sami muslimové a tím si de facto zadělali na rekonquistu.

Ovšem gró mého původního komentáře bylo, že je nezbytné odhodit ohledy a ostatky po muslimských teroristech pohřbít způsobem, který jim, v jejich pojetí světa, zabrání ve vstupu do ráje: boj vepřem. To by mělo odradit i ty nejfanatičtější.

J. Kanioková 22.1.2018 14:15

Výborný článek, i když děsivý..

Islámští fanatici mě děsí, ale ještě mnohem víc mě děsí "příslušníci našeho kmene", kteří tohle odmítají vnímat a jednat podle toho.

Tahle vrstva intelektuálů je v tomto směru pro své národy nebezpečím.. To oni se nás snaží převychovat k tomu, abychom se podřídili politické korektnosti, abychom byli tolerantní a chápaví, abychom vítali uprchlíky, hájili Palestinu, anenáviděli ty, kteří se tomu nepodvolí.

Politická korektnost došla tak daleko, že je z ní diktatura demokracie. Nové náboženství.

F. Navrátil 22.1.2018 14:13

Re: Cesta je volná

Mohamedáni v Bosně byli mírumilovní? To se zeptejte obětí bosenskoislámské divize SS Handschar, která páchala na Srbech taková zvěrstva, že se jí štítili i příslušníci wehrmachtu.

J. Chaloupka 22.1.2018 14:03

Měli jsme štěstí, že "císař zvítězil nad papežem"

a bylo nám dovoleno číst i jiné knihy, než jen bibli. To umožnilo rozvoj přemýšlení, věd, techniky a dalších, i proto máme nobelovce. Takže cesta je jasná, teď jen do té doby donutit muslimy, aby "emigrovali" do muslimských zemí. V těch je totiž miluji.

H. Lukešová 22.1.2018 14:02

Re: Ještě snad někdo může tvrdit, že muslimové nejsou

To je vše, na co se zmůžete, vy neomarxistko? Vaši spojenci muslimové vyhánějí a zabíjejí židovské obyvatelstvo v Evropě, ale francouzské a jiné západoevropské Židy přijme Eretz Jisrael, tito židovští příchozí do Státu Izrael, ho obohacují, není migrant, jako migrant, židovský migrant zemi prospívá, muslimský migrant jakoukoliv zemi ničí.