19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Nepokoje v Dijonu

Západní Evropa má stále problém, který jen v posledních pár měsících zůstal spíše stranou pozornosti. Jednak kvůli koronaviru a nejnověji i důsledkem nepokojů v USA. Je jím nezvládnutá migrace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 27.6.2020 13:30

Inu, pan Zdechovský je europoslanec ...

J. Anděl 27.6.2020 14:14

První polovinu výtky chápu. Nevím, jestli s ní souhlasím, je to stejně akademická myšlenka. Ale rozumím jí.

Druhou, týkající se zbraňové směrnice, ne. Koho myslíte tím idiotem - Zdechovského? Ten je právě proti té směrnici. Nebo to srovnáváte s jinou úřední buzerací slušných lidí, kterou Zdechovský podporoval? To bych teoreticky chápal, kdybyste mi připomněl, o co šlo. Něco s internetem, nemýlím-li se?

M. Matura 28.6.2020 12:16

Pan Zdechovský má možná dobré úmysly a před volbami je zase vhodné vypustit téma pro získání hlasů venkovského plebsu. Ale s naivitou studentky katolického semináře se žádné praktické výsledky dosáhnou na bruselské půdě dosáhnout nedají. Viz jeho vlastní slova:

"Před půl rokem proběhly v médiích zprávy o tom, že se Komise chystá plošně zakázat olovo, protože to už doporučila agentura pro chemické látky ECHA.

Něco podobného mi přišlo jako absolutní nesmysl, protože olověné broky nemají alternativu co do ceny ani vlastností. Ihned jsem proto osobně zašel za eurokomisařem pro životní prostředí a zeptal se, jestli je něco podobného v plánu.

Odpověděl, že vůbec, bude jen zákaz v mokřadech, který v ČR dávno platí, v jiných zemích ale ne a bude dobré sjednotit legislativu. On i následně ministerstvo vnitra zprávu označili za "fake news" a já neměl důvod nevěřit a posilovat paniku, když v tu chvíli skutečně nebyl žádný návrh na stole.

A v tyto sliby jsem věřil až do začátku září, kdy vylezlo na povrch, že Komise už požádala agenturu ECHA, aby připravila konkrétní návrhy, jak to s tím plošným zákazem olova udělat." V

J. Fridrich 27.6.2020 16:12

Souhlas pane Vintr.. Pan Zdechovský objevil Ameriku - on zjistil, že TRÁVA JE ZELENÁ... Měli bychom mu zatleskat..

V. Pavelka 27.6.2020 21:07

A výcvik mládeže k obraně aspon části a min. půl roku ,kluci i holky.

E. Klapka 27.6.2020 12:32

Nu, vidím že zde smějí být také pouze ty "jedině správné" názory - za tu chvilku mého nového přihlášení mi byly zcenzurovány a vymázány dvě mé reakce na zdejší příspěvky - bez vulgarit, osobních invektiv atp. Ať žije demokracie a svoboda slova - hurá hurá hurá )))

J. Jurax 27.6.2020 13:32

No, buď jste se trefil do vybraného slova nebo tam byl nevhodný odkaz; pamatuju si, že kdysi byl Pes alergický na odkaz na Blisty ...

Zkuste svůj příspěvek přeformulovat ...

J. Anděl 27.6.2020 14:15

Přesně jak píše pan Jurax - správnost názorů zatím algoritmus opravdu vyhodnotit neumí. A podle zkušenosti se sem dá napsat asi skoro jakýkoliv názor. Ačkoliv pravda s propagací nacismu jsem se tu ještě myslím nesetkal...

V. Pavelka 27.6.2020 21:35

A hlavně zrušit CENZŮRU !Nikdo není nad lidmi aby rozhodoval. Co si můžou vzájemně říkat a co ne !Lež a pravda patří k životu !!!!!!!!

J. Vintr 28.6.2020 3:07

Mně překvapuje, že mi tentokrát nesmázli příspěvek, uvedený výše, který obsahuje několik dost expresivních invektiv, adresovaných navíc konkrétní osobě. Mažou mi i mnohem mírnější vyjádření.

E. Klapka 27.6.2020 12:27

Zdechovský - KDU, moudře a opatrně říká to, co drtivá většina lidí dávno ví. Jeho spolustranice , Šojdrová, prosazuje přesný opak - ještě více ilegálních migrantů do ČR, je to správné, žádné problémy nehrozí. Tak copak by tato strana dělala, kdyby se teoreticky dostala k moci? Vyvážela by nebo dovážela, kdo to ví? :) Jediné, co je u jejich celé strany jisté je jejich oddanost k Sudetoněmeckému Landsmanschaftu.

V. Pavelka 27.6.2020 12:17

Zdechovský brečel na novinkách že mu nepřátelé jeho názoru vyhrožují ,jak se do lesa volá ,tak se z něj ozývá ,Co by měl říkat , takovej Babiš ![>-]

J. Anděl 27.6.2020 14:17

Co by měl říkat? Ahoj lidi, zase mě kucí bijou. Tedy to, co doposud.

:-)

F. Marousek 28.6.2020 14:34

Kampaň.

P. Lenc 27.6.2020 11:01

Mohu nebo nemusím mít autora rád, ale článek má hlavu a patu, vidím to stejně, dík za něj.R^

J. Kadeřábek 27.6.2020 11:18

Jedinou vadu na kráse vidím v tom, že pan Zdechovský je členem strany, která vytrvale usiluje o import těchto lidí a začátek vidí v 50 sirotcích Šojdrové.

F. Marousek 28.6.2020 14:37

Třeba je členem strany, která umožňuje soukromý názor. Ve všech to tak není, že?

J. Sedláček 27.6.2020 10:34

udavač

V. Církva 27.6.2020 10:38

Prosím buďte konkrétnější a dodejte odkaz. Ano vím, že něco proběhlo ale bylo to částečně dementováno. Takto fungujete přesně jak to popsal pan Kelichbar s Molochem.

J. Anděl 27.6.2020 14:25

Pan Zdechovský se s ohledem na své křesťanství a snahu řešit a hodnotit věci individuálně pohybuje myslím často na hraně, která je pro černobílé vidění světa těžko rozlišitelná (ve smyslu "uprchlíci ano, ale", "zákon o autorském právu ano, ale", atp.).

A kromě toho nemá rád pana Babiše.

Můj dojem. Nechci být jako Moloch, nesoudím.

V. Pavelka 27.6.2020 20:55

Zakážou klasickou hudbu ?Liberágender idioti ? Vypadá to na to že i pan Zdechovský pochopil kam to směřuje, příště to budou Kostely . A Halík bude kázat na vesnici pokud mu to dovolí ,ale tam jeho studenti nebydlí , tak nevím komu .Nebo konvertuje k islámu ,nebo se načerní a bude zpívat u babtistů?EU

J. Krynický 29.6.2020 0:10

Al Halalík už přece prohlásil dávno, že Islám je jen jiná cesta k bohu.

Až přijde čas, tak se dozvíme, že už před dvaceti lety tajně konvertoval a byl ustaven imámem.

O. Zuckerová 27.6.2020 10:22

Nemohu si pomoci, ale vyjadřování pana europoslance Zdechovského mi připadá vždy jako chůze po úzkém neviditelném chodníčku bažinou. Jen nešlápnout vedle a nezmáčet si kalhoty!Např.: "nesdílejí evropské hodnoty" . přelož: nenávidí je. Le Penová je "populistka", protože vyjadřuje to, co si, myslí čím dál větší část původní evropské populace, prožívající vražedné nájezdy na mírumilovná shromáždění nakupujících na trzích a v marketech... Kdyby jejím tatínek byl švec nebo komuinistický funkcionář, měla by možná o pár nálepek méně...

O. Zuckerová 27.6.2020 10:24

...opravuji: tatínkem, komunistický... asi jsem se rozčílila, což je stejně marné.

K. Křivan 27.6.2020 17:15

Milostpaní, nerozčilovat !!!!! To kazí mušku !

V. Církva 27.6.2020 10:36

Jako máte pravdu, že pan Zdechovský je ještě pořád příliš umírněný. Může ale být v Bruselu jiný? Četla jste o Overtonových oknech? Když přijdete před nějak naladěnou společnost (Západ, Eurosocialistický parlament v Bruselu) s extrémním názorem, nepřijmou to!

Přiznám se že to nechápali ani na Hlasu Ameriky, či Svobodné Evropě. Nemluvili pro běžného občana ČR, ale pro toho, kdo už měl jasno že komunismus je svinstvo. A to nebyla většina. S běžným občanem se sladili až blízko převratu, kdy už se overtonovo okno posouvalo od komunistů u nás a Západ zase byl rozumnější.

L. Stránský 27.6.2020 12:47

Souhlasím. S tou Svobodnou Evropou máte pravdu. Na druhé straně právě hlásání radikálních názorů vyvolává posun Overtonova okna. Umírnění jedinci dějiny netvoří.

Z. Lapil 27.6.2020 12:31

Pan Zdechovský je politik v krajích, kde jde poslední dobou nenávist nepříjemně ochotně až za hrob (Rooswelt, Churchill, koneckonců i ten Koněv) a kde je proto velesnadné "znelíbit se lidu" skrze nějakou banální formulaci - viz onen česko kanadský chemik, který nedávno pohovořil o absolutní podřízenosti žáka učiteli, aniž by ho b jeho akademické povznesenosti napadlo, že si to někdo může vysvětlit kdoví jak.

Možná ještě podstatnější že, chci-li s někým - a tuplem s někým a priori nepřátelským - řešit společný problém, je naprosto nesmyslné začít slovy "problém, že, že všichni tvoji lidi (černoši, muslimové, Američani, muži... Prostě jakákoliv skupina) jsou vraždící hovada. Chcete-li na neviditelném chodníčku vedoucím bažinou zůstat, musíte říct něco jako "mám za to, že zabít neozbrojeného cizího člověka je hovadství". Čímž uraženého nepřítele změníte v člověka, který je, přes všechno nepřátelství, ochoten řešit společný problém.

Z jiného konce: pochybuju, že existuje muž, který by se cítil být domácám násilníkem, ale pár facek manželce, která se zapomněla u kamarádky a neudělala večeři? To dělal můj táta i můj děda, a jaké to bylo šťastné manželství? Devět dětí měli a nikdy se nerozvedli.

Z. Lapil 27.6.2020 10:06

Tož - přátelé i nepřátelé, nebaví mě, když tu autor vydá článek, tentokrát dokonce nejen k věci, ale i hodný seriózní úvahy, ne-li dokonce souhlasu (všimněte si, jak jsem neutrální), a tady "se" řeší, co měl dělat nebo říkat před iks lety, nebo se mu dokonce s odkazem na jeho členství v určité straně upírá právo tento konkrétní názor ani ne vyslovit, ale rovnou MÍT.

Aneb uvědomuje si p.t. publikum, že přesně takhle se chovají ty twitterové částečky digitálního molocha, které tu byly zrovna včera tímtéž publikem (ne nutně týmiž lidmi) velmi konsesuálně znectívány?

V. Církva 27.6.2020 10:12

Jo, je to tak