25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Nekorektní poznámky k migrační krizi

Zkouším si představit, jak by to asi fungovalo, kdyby se řekněme 100 000 Evropanů sebralo a domáhalo se vstupu třeba do Kataru nebo Spojených arabských emirátů. Jako že jsou uprchlíci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 22.3.2016 16:43

Migrační krizi vyřeší jen rozpuštění EU spíše však její

postavemní na negativní smlouvu. Mimochodem, ona se tam sesouvá samotíží. Sebeobranné reakce národních států na sebe nenechají dlouho čekat čekat... Dzp.

M. Krátký 22.3.2016 14:59

V Bruseli to bouchá

To zase budou mít politické "špička"EU problém - na kterém schodišti se

sejít, co si vzít na sebe, jaké žvásty si připravit, jak se "semknout" a

vzít kolem pasu a nakonec si udělat selfíčko a zase klid.

J. Brunner 22.3.2016 18:22

Re: V Bruseli to bouchá

A zapalovat svíčičky.

P. Vaňura 22.3.2016 14:49

Začínám pomalu věřit nacistické tezi, že SA

byla zřízena jako OBRANNÁ organizace, mající za úkol chránit schůze NSDAP před útoky tehdejších levicových aktivistů...

A. Alda 22.3.2016 15:03

Re: Začínám pomalu věřit nacistické tezi, že SA

Ale to je pravda.

SA vznikla spontánně po té, co komunisti začali v Mnichově útočit na hospodská shromáždění, na nichž hovořil A. H. Nejprve mladí a silní přívrženci AH vyháněli komunisty ze sálu, jakmile začali pískat. Na to komunisti přitrvrdili a přicházelo jich více, přičemž někteří se tvářili jako přívrženci AH, dokud konflikt nevypukl, a pak útočili zezadu. Výsledkem těchto střetů bylo ustavení SA - aby prostě už nešlo o dobrovolnou pořádkovou službu, ale o jednotku s velením a promyšlenější strategií. AH to v plánu původně vůbec neměl.

J. Ráž 22.3.2016 15:41

Re: Začínám pomalu věřit nacistické tezi, že SA

Mám obavu, aby se i u nás nezačaly nějaké organizované bojůvky prát s anarchisty a levičáky, když napadají demonstrace antiislamistů. Může se to totiž stát, když budou (anarchisté) pořád pod ochranou policie a ta proti nim nebude zasahovat.. Nějaké SA bych tady ale rozhodně nechtěl, i když sluníčka a intelektuální žvanírna, spolu s médií dělají Vše proto,aby se členové různÿch hnutí nájezdům anarchosocilaistů začaly bránit sami.

I. Hil 22.3.2016 12:54

To pan Štěpánek asi špatně pochopil

psaný text či mluvené slovo. Já jsem nikde nic o nějakém vyřešení krize nezaznamenal...

P. Vaňura 22.3.2016 14:50

Máte i nemáte pravdu, pořád se píše a mluví o řešení,

nikoliv ale o vyřešení.

J. Navrátil 22.3.2016 11:26

příští totalita bez cinkání klíčema

Autor se ptá zdali se nevracíme k totalitě (?) Je dost možné, ( určitě nemaluju čerta na zeď ) že až se všechno, úplně všechno, rozkrade a nebude už co krást, a to nakradené všichni "naprivatizovaní" milionáři ( a miliardáři ) od Kellnera počínaje přes Bakalu k Babišovi konče, že si své veškeré poctivě naspořené jmění převedou na Kanárské ostrovy, že se pak jednou probudíme a budeme rovnou v té chudé totalitě, kde už zbude jen si zvolit ňákýho diktátora a "nový" režim. A bude hotovo..,jak jednoduché a jak reálné...

J. Šimek 22.3.2016 12:44

Re: příští totalita bez cinkání klíčema

A co ti paraziti ?

L. Křivan 22.3.2016 17:31

Re: příští totalita bez cinkání klíčema

Myslíte cikány ?

J. Šimek 22.3.2016 20:41

Re: příští totalita bez cinkání klíčema

Vy si nic jiného myslet nedovedete, nácku.

B. Rybák 22.3.2016 20:46

Re: příští totalita bez cinkání klíčema

Miliardy hlupácky uložené na "Kanárských ostrovech" by velice potěšily španělské miliardáře, protože autonomie těchto kouzelných ostrůvků je vůči Španělsku zanedbatelná!

Španělsko je ale součástí EU, která nás ovládá a svůj (budoucí) majetek si tady rozkrást nenechá (přidělí ho miliardářům politicky-korektním)!

P. Lenc 22.3.2016 11:01

Píši

po čerstvých událostech v Bruselu.Začala otevřená válka "mírumilovného"islámu a jsem zvědavý, jak se bude tvářit a čím to omlouvat ta evropská politická sebranka a všichni ti "korektní" multikulti vítači.Šílená Merkel a ocásci kolem ní, po tzv.dohodě s Erdoganem, ke které přispěl i Sobotka, v podstatě legalizovala příliv dalších islámských, dobře vycvičených zvířat do Evropy.Myslím si, že po dnešku spousta Němců lituje, že nevolili Alternativu.A až dojde k podobným událostem v Německu a ono dojde, tak se také může stát, že nastane hon na na tu vítačskou pakáž, včetně anarchistických bojůvek.Odinovi vojáci už mají své následovatele ve Švédsku a něco podobného se objeví nejen tam.Možná pod jiným názvem, ale se stejným programem.Evropo, díky svým politikům, díky EU, díky levičáckým sociálním fakultám vychovávající bezmozky, díky "korektním" novinářům jsi ve válce, která nebude ani trochu hezká.Máme se na co těšit.

J. Vintr 22.3.2016 12:23

Re: Píši

Tak ono jde říct, že ty atentáty dělá jen nepatrné promile z celkového počtu muslimů v Evropě (a kdo ví jestli jsou to opravdu muslimové) a že ti ostatní jsou opravdu, ale opravdu naprosto mírumilovní a že od nich nám žádné nebezpečí nehrozí. Možná, že tyhle atentáty mají právě zakrýt to skutečné nebezpečí - a tím je postupné ustupování muslimům, až se nakonec celá Evropa bude řídit muslimskými pořádky ...

I. Lyčka 22.3.2016 13:02

Re: Píši

Jenže žádný z těch mírumilovných a umírněných muslimů se nějak nehrne do toho, aby oznámil své soukmenovce, kteří chtějí páchat zločiny.

J. Ráž 22.3.2016 15:46

Re: Píši

Každý muslim se tváří mírumilovně jenom když se mu ve všem vyhoví nebo do chvíle, kdy se potká s tím správným imámem, který mu vysvětlí, kde je jeho místo! V tom je nebezpečí: Dnes hodný muslimský soused, zítra terorista.

P. Vaňura 22.3.2016 14:57

Leninské řešení by jistě mnohému napomohlo

Lenin by vydal rozkaz Džerdžinskému "seberte pár set radikálních mullahů a zastřelte je!"

Ś. Svobodová 22.3.2016 10:35

Populista v Česku

je zřejmě podle mainstreamových médií člověk zastávající názor většiny populace.

J. Šimek 22.3.2016 10:53

Re: Populista v Česku

Populista se vyjadřuje podle průzkumů veřejného mínění a sází na negaci, nenávist a závist.

P. Vaňura 22.3.2016 15:04

Můžete osvětlit rozdíl mezi populistou a politikem,

který hájí zájmy svých voličů???

J. Ráž 22.3.2016 15:52

Re: Populista v Česku

To je nesmysl. Podle politologivké definice je populista ten, kdo využívá emoce k tomu, aby proti sobě poštval "lid" a "elity" tím, že se jedné, či druhé straně programově podbízí.Takže je podle této definice populistou stejně tak Konvička, jako Halík....například.

B. Rybák 22.3.2016 21:11

Re: Populista v Česku

Takže populista je idiot, který věří průzkumům veřejného mínění, sází na negaci tradičních (křesťansko-židovských) hodnot, šíří nenávist politicko-korektního náboženství ke všem jeho odpůrcům a navíc jako každá "levice" sází na závist k bohatším a úspěšnějším!

M. Šejna 22.3.2016 9:07

pan Štěpánek má malou představivost

Zapomněl si představit, jak z Evropy prchali Židé před pogromy do Palestiny a neptali se tamních Arabů, zda se jim to libí. Stejně tak se migrující Evropané neptali Indiánů, zda se jim líbí, že migrují do Ameriky. Holanďané a Britové se také neptali černochů v jižní Africe, zda se jim libí kolonizace tamního území Evropany. Původní Austrálci také nedali Evropanům souhlas s kolonizací Austrálie.

Migrace je prostě zcela normální jev v životě lidské civilizace. Otázkou je jen to, zda se migranti přizpůsobí starousedlíkům, nebo se starousedlíci budou muset přizbůsobit novotám od přístěhovalců.

V. Lacina 22.3.2016 9:21

Re: pan Štěpánek má malou představivost

V Jižní Africe žádní černoši před příchodem Boerů nebyli. Pouze křováci...

M. Šejna 22.3.2016 11:01

pane Lacino

křováci jsou také černoši. Ale hlavně jste zapomněl na černé obyvatelstvo z kmenů Zulu a Xhoso, což je bantusské etnikum černochů, které kromě Křovánů v jižní Africe žilo před příchodem Evropanů.

V. Lacina 22.3.2016 11:23

Re: pane Lacino

Zulové a Bantuové přišli jižní afriku dobývat až poté, co ji Boeři zúrodnili (stejně jako Britové ovšem). A ne, křováci rozhodně černošským etnikem nejsou. :)

L. Křivan 22.3.2016 12:02

Re: pane Lacino

Křováci jsou nejvíc utiskováni od Zulukafrů a Bantunegrů.

S. Rehulka 22.3.2016 12:45

Re: pane Lacino

ale hovno Šejno !

A. Alda 22.3.2016 15:07

Křováci nejsou černoši.

To tedy ani náhodou.

Křováci - Sanové, jsou nejstarší lidskou rasou. S černochy mají méně společného než třeba s těmi Austrálci. Na jihu původně nežili, vytlačili je tam agresivní černoši.