25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Nejtemnější hodina

Tento článek není recense, ale přesto vám dám doporučení: běžte se na ten film podívat, dokud ho ještě můžete vidět. A moc nečekejte, že si ho stáhnete, z internetu ho brzy odstraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vlček 3.2.2018 19:56

Re: Je zajímavé, že kněz

Sice nevím, o jakých nesmyslech mluvíte, ale mám dojem, že na psaní nesmyslů si vyhrazujete právo pro sebe.

V. Patkoš 4.2.2018 0:40

Re: Je zajímavé, že kněz

Jestli nevíte o jakých nesmyslech mluví, tak jste stejný blbec jako autor článku. Nebo si vážně (a opravdu, VÁŽNĚ) myslíte, že se někdo chystá zakazovat a stahovat z internetu ten film?

J. Kopis 4.2.2018 11:10

Re: Je zajímavé, že kněz

O tom, že bude v rozvinuté evropské zemi respektováno zaostalé právo šaría jsme si také původně nemysleli!

J. Kulheim 3.2.2018 12:38

S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

bývá zvykem, že se soudruzi faráři nepletou do politiky. Politická neutralita církve vyplývá z principu sekularity. Neviditelný pes postoupil opět o krůček dál do západní Asie."

Demokracie je jednou z forem vlády. Je to forma řešní věcí veřejných. Nám stačí taková ta úplně obyčejná demokracie, která respektuje svobodu jednotlivce. Téměř každý, včetně farářů, se o řešení věcí veřejných zajímá. Také farář nebo vězeň mají právo volit. Právo volit nebo být volený nemají jenom lidé zbavení svéprávnosti.

Jaký typ demokracie představuje současná EU? Vládnou niukým nevolení, nedohledatelní, neodvolatelní úředníci, kteří nenesou politickou ani trestněprávní odpovědnost. Vy mýšlejí pouze zákony, které omezují svobodu občanů.

JAK říkáte takové demokracii?

J. Kombercová 3.2.2018 12:49

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

Máte pravdu, tím, že farář napíše článek, neplete se do politiky, jen vyjádří svůj názor a na to má právo. Paní Netzer prostě jen kecá "z principu", aby si flusla. :) Je to takové netzerovské nenechání nitě suché.

P. Rudolf 3.2.2018 14:31

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

A tak jste si hezky, od plic, flusla, že?!

J. Kombercová 3.2.2018 16:24

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

Proč se Netzerka nerealizuje na nějakém německém webu a musí prudit tady, v zemi, kde se sice narodila, ale je tak moc pod její úroeň, že top tu musí denně lepit.

No tak jsem si na ni flusla, od vás už mám i boty poblité.

P. Rudolf 3.2.2018 16:47

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

Ale to se zásadně pletete, já vás považuji pouze za směšnou, falešně moralizující figurku, prostě Eulálii Čubíkovou. Na takové se nezvrací, těm se člověk směje a občas jim nastaví zrcadlo (i když vím, že je to házení perel sviním).

Mimochodem, proč mistrujete paní Netzer, když je tak pod vaší úroveň? Nebude to tím, že není podělaná jako vy a, na rozdíl od vás, je i vzdělaná? Vím, takové věci se protivníkovi neodpouští.

J. Kombercová 3.2.2018 17:19

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

Zase jste lživě otočil. My tady jsme pod úrovní echt Němky Netzer. Pod vaši úroveň taky, podle toho, co píšete, nechápu, kde tu nadutost nad jinými vlastně berete.

Vzdělání není všechno, jak se vloudí chybička, pak vznikne takový paskvil, jako jste vy dva.

P. Rudolf 3.2.2018 17:52

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

Jasně, takže u paní Netzer, proto, že je daleko vzdělanější než vy, umí, na rozdíl od vás, jazyky, i díky čemuž má asi tak tisíckrát větší přehled o věcech, o kterých debatuje, než vy, se vloudila chybička a vznikl tak paskvil.

No vidíte, já vás za žádný paskvil nepovažuji, neb nevzdělance a hlupáky považuji za nedílnou součást lidstva. Za echt Češku bych vás nikdy neoznačil, neb skutečnou Češku si představuji naprosto jinak (a to jich znám zcela jistě víc, než vy těch Němek). Vaši nadutosti je mi pouze líto, ale vím, kde ji berete, neb to je vlastnost lidí vystrašených, často nesvéprávných.

A nikdy bych vás odsud nevyháněl, naopak pište, odpovím vám příště!

J. Vlček 3.2.2018 19:41

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

Milý vzdělanče Rudolfe, na to jak se neustále oháníte svým vzděláním a bezmezně obdivujete vzdělání té vaší Sibilly z Neumětelova, píšete oba dva vesměs takové bláboly, za které by se nemuseli stydět leda chovanci ústavu pro duševně zaostalé.

Svoji úroveň jen potvrzujete označením blábolů exota, co si nyní říká Radosta, jako skvělou ironii. Ano je skvělá, asi jako vy dva. Vy a Sibilla byste se někdy měli setkat osobně. Měli byste si toho jistě tolik co říct. Možná, až byste spatřil tu vámi obdivovanou a zbožňovanou Sibillu, třeba by se vám i zvedl.

Ale nemějte zbytečně přehnané iluze. Na rozdil od vašich představ, mám na mysli žaludek.

J. Kopis 4.2.2018 11:15

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

On totiž stupeň dosaženého vzdělání ještě není důkazem vysoké inteligence a tím zvláště pokud se jedná o humanitní studia. O moudrosti se v těchto případech nedá uvažovat ani omylem.

J. Jurax 4.2.2018 0:48

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

No jo, notují si Netzerka, Rudolf a Radosta ... svůj k svému tíhne tvoře tak kruh hlupců.

J. Jurax 4.2.2018 0:41

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

Flusnout na hlupce není zločinem. Spíš by se dalo říct, že je to povinností ... :-)

Z. Lapil 3.2.2018 16:16

Re: S. Netzer 3.2.2018 V západních demokraciích

Podle mě je to ještě trochu jinak: farář nesmí hlásat v kostele věci typu Tento Politik je zplozencem ďábla. Jakmile sleze z kazatelny, stává se opět občanem a může agitovat dle libosti.

J. Mrázek 3.2.2018 11:34

OSN plánuje 1200 000 mgr. 2018

Evropská unie: OSN plánuje v roce 2018 přesídlit 1.195.349 migrantů. Z toho: - 545.110 migrantů z Afriky (nejvíce z Dem. republiky Kongo a z jižního Súdánu), - 103.430 migrantů z regionu Asie a Pacifik (nejvíce z Afghanistánu a Myanmaru), - 2.053 migrantů z Turecka, - 529.598 migrantů ze Středního východu (nejvíce ze Sýrie a Iráku), - 1.575 migrantů z Jižní a Střední Ameriky (nejvíce z Kolumbie). V odkaze najdete dokument UNHCR PROJECTED GLOBAL RESETTLEMENT NEEDS 2018. Zadejte si str. 58 a vlevo najdete přehled.

Zdroj: http://www.unhcr.org/cgi-bin/texis/vtx/search?page=&comid=4f...

J. Kanioková 3.2.2018 17:49

Lepšolidi to mají místo šachů ?

Připadá mi to jako když si věřící sbírají jakási plus pro posmrtný život.

L. David 3.2.2018 11:10

Skvěle vystiženo !

A ještě bych dodal, že zbabělí nejsou jen ti vrcholní politici.

Zbabělí jsme také my - občané - když nevezmeme vidle, a ty slizouny z jejich samozvaných bruselských pozic nevykydáme!

Takže jak dále? Budeme jenom čekat, až budeme mít také v naší zemi no-go zóny, do kterých se bude policie bát vstoupit? A k tomu (kromě sem-tam nějakého atentátu - musíme si přece zvykat !) hlavní městské třídy zablokované tisícem modlících se muslimů s pihelemi vystrčenými vzhůru směrem k jejich satanskému Alláhovi?

Budeme také nadále hrdí na naši slavnou eurokomisařku Věru Jourovou dosazenou do Brusele k tomu, aby se pro celou EU starala o rovné příležitosti flákačských imigrantů, kteří přišli Evropu dobývat a prozatím "jen" vyžírat?

Volba je na nás, ale moc asu pro rozhodování už nezbývá ! !

J. Kanioková 3.2.2018 17:51

:))))))))))))))

P. Rudolf 3.2.2018 10:53

Bože to je slátanina

A navíc od duchovního, který by měl lidi spíš sklidňovat a smiřovat. Občas nakouknu do Katolického týdeníku, ale nevím, jestli by takový článek plný nenávisti otiskl.

R. Tesařík 3.2.2018 11:01

Re: Bože to je slátanina

A vy už zase blbnete.

P. Rudolf 3.2.2018 11:04

Re: Bože to je slátanina

A vy už zase máte větry.

R. Tesařík 3.2.2018 11:08

Re: Bože to je slátanina

Nemám, ale i kdyby, lepší než motanice v hlavě.

R. Houška 3.2.2018 11:09

Taky mi vadí Richardova fanatická láska k určitým politikům, kteří si s námi pravidelně utírají zadek. Ale v tomto má naprostou pravdu. Když se budete tvářit, že problém neexistuje, tak problém rozhodně nezmizí. A islám je problém, obrovský problém, který připravil o život milióny našich předků na polovině světa...a proč, pro svou podstatu, která je v článku popsána...

R. Tesařík 3.2.2018 13:19

Re:

Fanatická láska:._)) ke kterým?

P. Rudolf 3.2.2018 14:01

Re:

On má v něčem pravdu? Vždyť tradičně žádný svůj názor nenapsal, jen vypustil, jak je u něj dobrým zvykem, majora ticháčka.

Jinak, můžete mi jmenovat náboženství, které nepřipravilo o život miliony našich předků? To, ke kterému se hlásí autor, je na tom navíc ze všech nejhůř. Jaká ironie.

M. Pavlíček 3.2.2018 11:15

Re: Bože to je slátanina

Ano, duchovní by měl smiřovat, tam, kde je to třeba. Ale to neznamená zavírat oči před pravdou a balamutit lidi v bludu. To dělají nábožní lidé, kteří o skutečném křesťanství neví nic. Protože jednou z podstat křesťanství je taky pravda, život v pravdě, nazývání věcí pravými jmény. Hřích hříchem, zbabělost zbabělostí, lež lží. Zavírání očí před skutečností a sebebalamucení nemá s křesťanstvím, tak jak ho formuluje Bible, nic společného (to, že to mnohé církve překroutily, je věc druhá).

Je mnohem křesťanštější bránit své blízké a vlastní civilizaci a umět říkat nahlas pravdu i tam, kde se to nehodí, než pokrytecké přikyvování davu. Ježíš pokrytectví hodnotil jako největší ze všech hříchů a s farizeji se taky nemazal. Chce to místo KT raději občas nakouknout do Bible.

Autor to napsal excelentně. Katolický týdeník na otištění takovéhoto článku bohužel nemá koule.

PS: podle Vaší reakce soudím, že - promiňte, naprosto netušíte, která bije.

M. Vondráček 3.2.2018 11:22

Re: Bože to je slátanina

Není pane Rudolfe. Opět , jako již tradičně jste nepochopil :-)

J. Mrázek 3.2.2018 11:37

Nechápe nikdy a účelově

Což vyžaduje určitou inteligenci, nicméně - jinak nepoužívanou .

J. Kulheim 3.2.2018 12:17

Re: Bože to je slátanina

Právě duchovní se musí starat o svoje ovečky a vybízet je k tomu, aby se nechovali jako ovce, když je ženou na jatka. Nevolení a neodvolatelní vedoucí představitelé EU lžou a ženou evropskou civilizaci do záhuby. Proti zlu je potřebné použít jakékoliv prostředky.

Možná by jste se měl zamyslet a věnovat trochu času přistěhovalcům, kteří žijí v zonách do kterých se křesťanům nedoporučuje chodit. Přesvědčovat je, že v Evropě nežije lovná zvěř, ale lidé, kteří mají jiné náboženství a jiný hodnotový systém.

Proč by měli chodit do Evopy potažmo do ČR lidé, kteří nemají zájem se přizpůsobit? Němečtí dobrodinci chtějí přikazovat kolik jich máme v budoucnu vzít. PROČ? To je základní otázka na kterou je potřebné odpovědět.