19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Nejsem v šoku, toto je prostě islám

Už třetí den nás pronásledují nové a nové informace o krvavých výbuších v Bruselu. Neustále slyšíme další a další politiky, jak jsou v šoku. Já jsem tedy taky v šoku. Ale ne z těch výbuchů a vražd desítek nevinných lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 25.3.2016 16:32

Ano, to je islám a pokud jeho vyznavačům dovolíme nás zabít,

udělají to. Jen co seberou dostatek síly... Dzp.

F. Zrcek 25.3.2016 14:03

Uvěřili myšlenkám svého vůdce Mohameda?

Já bych do toho Mohameda a Korán vůbec netahal. To je jen ideologická zástěrka. Rozhodující je asi masivní frustrace etnik od severní afriky po střední východ, které jsou vesměs muslimské (ale nikoli jednotné, tradičně bojují mezi sebou sunnité z šíity). Dokonce se začíná ukazovat, že usídlení v evropě tuto frustraci neřeší, ale naopak prohlubuje. Poslední atentátníci byli děti připrchlíků žijící v belgii od narození. Proto silně nesouhlasím se stachanovskou imigrační politikou, zejména z problémových oblastí. Ti lidi nutně potřebují naši pomoc, ovšem tam, odkud se k nám tlačí. Ne v evropě.

M. Prokop 25.3.2016 21:22

Re: Uvěřili myšlenkám svého vůdce Mohameda?

S tou pomocí je to problém. Nechtějí si uvědomit, že chyba je v nich.

P. Janos 25.3.2016 13:50

Souhlasím a podepisuji.

Včera jsem pod nějakým článkem na idnes, který popisoval jak byli chudáci teroristé ftustrovaní a bez budoucnosti, napsal že hlavním problémem je islám a vše ostatní je druhořadé, neboť v každé společnosti a národě je spousta chudých frustrovaných jedinců, ale do vzduchu v metru se vyhazují výhradně muslimové. A co se,stalo? Můj příspěvek byl vymazán i s celým vláknem. Přitom zcela lživé, situaci zlehčující komentáře sluníčkářů byly tolerovány, ba možná i vítány. Naše civilizace je prostě ztracená.

B. Hamáček 25.3.2016 20:12

Re: Souhlasím a podepisuji.

Uvědomujete si komu idnes patří ? Koblihovému králi !

L. David 25.3.2016 12:17

Ovšem deportovat je nutno nejen muslimy,

nýbrž i nějakého Halíka (údajného kněze, který žvástá nesmysly o společném laskavém Bohu křesťanů a muslimů), nějakého Kropáčka a Ostřanského (údajné arabisty, kteří žvástají nesmysly o tom, že pravý islám je mírumilovný), nějakého Dienstbiera, Prouzu a spol. (kteří žvástají bruselskou mantru o nezbytných kvótach vetřelců) a rovněž všechny ty další zbabělce a vlastizrádce (kteří doposud umetali služebníkům satana, aby se mohli mezi námi snadno zabydlovat za účelem porobení naší civilizace pod barbarský a zločinný islám).

Pokud si velmi rychle neuděláme v naší zemi pořádek, může se nám již brzy dít totéž co v Londýně, Madridu, Pařiži, Bruselu ..........

BOHUSLAVE SOBOTKO, KDY UŽ SE VZPAMATUJE VAŠE VLÁDA Z PŘIPOSRANOSTI A ZAČNE KONAT ? ? ?

V. Kain 25.3.2016 16:14

Re: Ovšem deportovat je nutno nejen muslimy,

Až půjdou takoví jako Sobotka do řiti.

J. Milfait 25.3.2016 21:57

Re: Ovšem deportovat je nutno nejen muslimy,

Naprostý souhlas, ale bohužel těm kreténům to nikdy nedojde. Pro mne by bylo stejně velmi zajímavé kdo financuje příjmy právě pana sluníčkáře Halíka a jeho spolupracujících pomatenců. Podle mého názoru jim stvořitel zřejmě nenadělil základní pud sebezáchovy a nejhorší je na tom, že ho a jemu podobných vyhrazují PR media stále více času než je záhodno jak v televizi tak i v tisku. Snad se to někdy změní, ale nedokážu odhadnout kdy. Zdraví JM.

T. Kočí 25.3.2016 11:10

Jak kdysi řekl Werich v r.39:

Mám tady Mein Kampf a co ten dobytek napsal taky udëlal.Co je v koránu?

B. Volarik 25.3.2016 19:48

Re: Jak kdysi řekl Werich v r.39:

Totéž.

J. Kanioková 25.3.2016 10:51

Souhlas,

ale já bych k NEJBLIŽŠÍM a PRVOŘADÝM opatřením přidala jedno základní - změnu Ženevských úmluv. Tzv."lidská práva" se pro naši civilizaci stala koulí u nohy, za jejich hesla se EU zbabělci rádi schovávají. Evropa díky těmto "ušlechtilostem" nemá žádné osobnosti "s gulama", jen zbabělé elitářské pokrytce, žvanící tajtrlíky..

Izrael vzkazuje Belgii: "Přestaňte jíst čokoládu a tvářit se liberálně. Selhali jste. Zavřete hranice!" - http://jdem.cz/b8e284

V Řecku je teď asi 52 000 uprchlíků, v Libyi čeká 800 tisíc běženců na cestu do Evropy, podle řeckého reportéra, jehož citovala DPA, v Idomeni tzv. aktivisté radí migrantům, aby blokovali silnice a přitáhli tak na sebe mezinárodní pozornost. Jsou to prý titíž lidé, kteří před dvěma týdny přiměli několik stovek uprchlíků přejít do Makedonie hranici přes rozvodněnou řeku. A už prý to dělají, nechávají do cesty kamionů lehat děti...

A bruselská věrchuška jenom fráze, fráze, fráze...

P. Maleček 25.3.2016 8:51

Islámem matka příroda odstraňuje EU hnilobu.

Proč pořád to úpění nad islámem. Ten se chová zcela přirozeně. I lidská společnost je jen součástí přírody a v ní ten, kdo sám sebe ničí, kdo si nebrání své území, kdo se odmítá rozmnožovat, je v souladu se zákony přírody vyhuben.

Evropa (ta neruská) rozvrací sama sebe. A islámský víc mrchožrout než agresivní dravec, v souladu se zákony přírody, tu hnijící EU společnost likviduje. Matka příroda přežívání hnilobné infekce nepřipouští.

J. Vintr 25.3.2016 8:43

Islám se dá v mnoha ohledech přirovnat k rakovině

například může celá léta "spát", aniž by škodil a pak najednou začít " bujet", může už smrtelně ohrožovat hostitele, ale ten o tom ještě nemusí vědět, protože to zatím nebolí. A také jednu věc má Islám společnou s rakovinovým nádorem. Neví, že až zvítězí a zabije svého hostitele, tak sám chcípne ...

A. Samková 25.3.2016 8:05

Promiňte, ale

to podepisování mě rozesmálo. Navzdory tomu, že poslední dobou se směju fakt málo. Myslíte, že muslim, když něco podepíše, tak to dodrží? Jakou cenu má takový podpis? Je pro ně stejně závazný jako pro nás - rodilé Evropany? Podepsal jsem jakýsi papír, tak teď už nemůžu vraždit a odpálit se? Navíc je mezi nimi i dost velké procento analfabetů. A mnozí dorazili do Evropy s jinou identitou, případně s více identitami. Jinak v šoku, že jsou politici v šoku, jsem pokaždé taky :-)

P. Lenc 25.3.2016 8:55

Re: Promiňte, ale

Paní Valentová, nejste asi sama, koho to podepisování rozesmálo.Já se rozesmál, až jsem musel otřít obrazovku jak jsem ji poprskal..Pan autor to sice myslí dobře, ale asi nečetl korán.Budiš mu odpuštěno.

B. Volarik 25.3.2016 19:45

Re: Promiňte, ale

Jo, paní Valentová...bohužel to není sranda, i když vás zcela chápu. Slimáci totiž mají ve svém popisu práce taky používání zásad TAKYIA. To je povinné lhaní kufrům (Kuffar = nevěřící, každý kdo není slimák). Slimák může v rámci finty takyia i zapřít svou víru. I Korán nabádá k oblbování nevěřících. Sůra Imrams, verš 3:54 dokonce uvádí, že Alláh je nejvyšší oblbovač.Kam se na něj hrabou nějací smrteníci...!!! Totéž v sůře Kořist, verš 8:30.

Nevěřící, račte prostudovat osobně, nemusíte mi věřit...já ale Korán nenapsal!

L. Harvánek 25.3.2016 7:01

Nejsem v šoku ...

Také nejsem v šoku.Ona totiž každá ideologie, ač zní sebepozitivněji, je zneužitelná.Včetně náboženské víry.Také jsme si tak nějak zvykli vykládat si letité texty doslova a nebereme v úvahu historické kontexty a vývoj společnosti vyznávající určitou víru.Mezi islámem a islamismem vidím podstatný rozdíl.To druhé si vybírá jen to,co se mu pro prosazení svých zájmů hodí.A obviňovat korán?Nechceme-li jej studovat (mně se do toho také nechce,navíc neovládám arabštinu a vůči překladům mám určitou nedůvěru) a tak bych si měl hledat poučení na sociálních sítích,kde je potřebných informací až nadbytek.Jenže se od sebe liší tak diametrálně,že je těžké si vybrat ten správný názor.Už proto,že se tak názorově liší jejich autoři.Takže tohle je ještě mnohem horší cesta.Používejme ale zdravý rozum a vyžadujme od příchozích respektování našich zákonů,kulturních zvyklostí i způsobu života.Evropa se chlubí svými židovsko-křesťanskými kořeny.Měli bychom si je tedy znovu pořádně definovat a také podle nich přizpůsobit svůj životní styl.Ostatně nenávist se u nás projevuje nejen příchozím muslimům,ale i křesťanům.Nesvědčí to o něčem shnilém ve státě (tentokrát) českém?Nejsme až příliš sobečtí a zahledění do sebe?Nebo už jsme tak zmanipulovatelní obchodními praktikami našich supermarketů,

J. Schwarz 25.3.2016 7:26

Re: Nejsem v šoku ...

Neexistuje žádná povinnost přijímat každého, kdo "přichází". Muslim je jako malomocný nebo netopýr nemocný vzteklinou, nemocný, kterému jeho choroba neublíží ale roznáší ji po okolí. Spíš bychom si měli uvědomit že samotné "člověčenství" žádnou hodnotou není, lidské tělo je něco jako hardware do něhož si muslim zavedl chybný operační systém / islám /.

J. Klepal 25.3.2016 10:56

Re: Nejsem v šoku ...

Povinnost přijímat uprchlíky z válečných zón samozřejmě existuje, protože je to zákon, který musí respektovat i Česká republika, jestliže se chce vyhnout tvrdému postihu Haagským tribunálem. Pokud jde o bludy plynoucí z různých náboženství, které nepříznivě ovlivňují chování některých jedinců, není to záležitost pouze islámu, jak se můžeme snadno přesvědčit na různých místech zeměkoule, včetně evropského prostoru. Naštěstí v dnešní době takové bludy již nemají tak rozsáhlé devastující účinky na majetky a životy lidí jako v minulosti. Zbytky nesmyslných představ lidí je možné vytlačit z jejich myslí poznáváním skutečností a odmítáním výmyslů.

P. Vaňura 25.3.2016 13:17

Haagský tribunál může soudit jen občany států,

jejichž zbabělé vlády své občany tím tribunálem soudit nechají. Např. Američané toto nedovolují.

A Turecko a sever Lybie nejsou válečné zóny.

P. Jaroš 25.3.2016 7:58

Re: Nejsem v šoku ...

Pane Harvánku, takže islám (podobně jako komunismus) je jen špatně prováděný návod na cestu do ráje? Tak to byste jim to měl zajet vysvětlit:-) A na závěr za to jejich pomýlení nakonec může nenávistný čecháček, nakupující v supermarketu, výborně 1*

Z. Lapil 25.3.2016 11:45

Re: Nejsem v šoku ...

Samozřejmě. Kdyby ten návod dodržovali pořádně, tak mají po 1300 letech dávno hotovo.

Ale vážně: s panem Havránkem naprosto souhlasím ve věci, kterou jste - zdá se mi - pominul: dodržování zákonů. Mimo jiných: přes hranice by se neměla dostat ani noha bez razítka, tím aktuální krize začala. A pomineme-li "velkou politiku": z toho, že na Silvestra byla ve velkém obtěžována děvčata, v šoku nejsem. Pilo se a bylo tam spousta lidí s různými představami o slušnosti, to se pak dějou věci, že se člověk stydí sám za sebe. Pokud ale policie řekne, že nemá prostředky na udržení pořádku a že se na to vykašle... Takové tvrzení patří na nějakou bezpečnostní radu státu (odkud nejspíš bude vyneseno, což je vlastně v pořádku, neboť "vláda se zabývá", ale rozhodně to nepatří do médií jako sdělení občanům).

B. Volarik 25.3.2016 19:36

Re:Nechceme-li jej studovat...

Zásadní chyba, pane Harvánku. Korán nutno znát. Já mám mnohé části nabiflované nazpaměť a hned jak nějaký sluníčkový magor nebo slimák začne mlžit, sypu citáty. Máte vidět ty ksichty, když jim cituji pasáže z Koránu...Stejně tak je potřeba znát Mein Kampf...Hitler tam precizně nastínil jak využívat politickou propagandu a desinformace. Když si pak porovnáte práci pna Göbbelse a šéfredaktorů Rudého Práva, budete kulit oka! Rovněž tak je potřeba znát Komunistický manifest. Když vám pak někdo tvrdí, že původní myšlenka komunismu je báječná, zeptejte se ho, co je základní myšlenkou komunismu..v Komunistickém manifestu je to napsáno jasně: Diktatura proletariátu, totální likvidace celých společenských tříd...tady máte tu krásu! POZNEJ SVÉHO NEPŘÍTELE, POZNEJ JEHO IDEOLOGII, JEHO MYŠLENÍ. Kdo má více informací, vyhraje!

P. Skřivan 25.3.2016 6:50

Prostě Islám to není,

minimálně proto, že jeden Islám střílí po jiném. Kdyby to byl Islám, tak by muslimové nestříleli po nás a po sobě, ale jenom po nás. To po nás je jen slabý odvar toho, co se děje a dělo v Iráku, Sýrii, Afghánistánu, kde jde o likvidaci celých měst. Nebo proč myslíte, že tu máte ty uprchlíky ?

Řekl bych, že muslimové střílejí po sobě ze stejného důvodu, proč to dělali Vietnamci a před nimi Korejci. ... podle Vás by museli být nejspíš muslimského vyznání. :-)

Mimochodem tušíte, kolik úkrytů sovětských zbraní z dob studené války může být na západě ? Myslím těch AK-47, které se dají použít pro teroristické útoky, nejsou nikde registrované a ví o nich akorát v Moskvě, takže existuje nulová šance, že Vás dopadnou při jejich převozu třeba přes hranice ?

E. Vašátko 25.3.2016 6:56

Re: Prostě Islám to není,

Prostě islám to je. To že po sobě střílejí šiité a sunité, to ještě neznamená, že nevyznávají stejné hodnoty a nemodlí se korán. To si jenom už řadu století trochu násilně vysvětlují rozdíly v tom, čemu věří, ostatně i katolíci a pravoslavní mají ve víře také rozdíly, i když po sobě nestřílí. Ale když jde o vraždění nevěřících jsou všichni zajedno.

Takže nebojte se, po nás střílejí obě party a k tomu ještě řada dalších odnoží.

J. Schwarz 25.3.2016 7:31

Re: Prostě Islám to není,

Ha, ha... Být Vietnamcem nebo Korejcem není ideologie. Klidně přijmu Vietnamce, co na straně jihu prohrál a prchá před komunisty, ale nikdy někoho poraženého v boji stalinistů s trockisty, protože jeden za 18 a druhý za 20-2. A stejně je to i s muslimy - je jedno, jak se rvou mezi sebou, pro nás jsou nepřáteli všichni!

Z. Lapil 25.3.2016 10:50

Re: Prostě Islám to není,

Jestli mě to má uklidnit, tak se to moc nepovedlo. Dobrá. Není to islám. Jsou to dva islámy.

B. Volarik 25.3.2016 19:27

Re: Prostě Islám to není,

Je to pořád jedno a to samé islámské svinstvo, stejně jako trockisté, stalinisté, slovenští buržoasní nacionalisté (Husák), oportunisté v řadách rodné strany, Tuchačevský, Slánský...pořád se navzájem vraždili vyznavači stejného učení: Marxismu. Svého času se mezi sebou mydlili na smrt utrakvisté (Žižka) s katolíky, katolíci s protestanty (Irsko vs. Anglie), jakobíni, hugenoti...jeden rubal druhého, případně všichni jednoho a jeden proti všem. Jenže křesťané si to už dávno odbyli, prošli reformací, osvícenstvím a vůbec dospěli k demokracii a vzájemné toleranci. To se o slimácích nedá říct ani když zavřete obě oči a zacpete si obě uši!

J. Frček 25.3.2016 1:37

Dobry clanek.

Predevsim s tim poslednim odstavem souhlasim. Na nasi politicke scene chybi nejaky ten Orban nebo Fico.

H. Lukešová 25.3.2016 0:30

Islám je jen jeden.

Krutý, zlý, přesně podle voru zakladatele údajného "proroka" Mohameda, vraha, násilníka, pedofila, smilníka a teroristy. Islám mohou vyznávat pouze morálně zkažení lidé.