24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

EVROPA: Nejednají někteří naši zástupci v EP proti nám?

Jak se k tomuto rozporu se „statečnou a odhodlanou“ dikcí českých politiků v domácích podmínkách vyjadřují vrcholoví představitelé politických stran, za které byli europoslanci zvoleni? Neměly by se veřejnosti za neuváženou nabídku takových kandidátů omluvit?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 6.6.2017 2:50

No jo

přece nemůžete chtít po politicích, aby hájili zájmy své země a občanů, co je zvolili. Oni přece musí hájit především zájmy své.

V putovním cirkusu EP je akorát tak Mach jakž takž bílou vránou, jenže je za nás sám ...

Z. Rychlý 5.6.2017 20:15

Někteří ?

Skoro všichni! Mach to sám nevytrhne.

M. Krátký 5.6.2017 17:43

Re: Máte pravdu, pane.

OPRAVA : Máte pravdu, soudruhu. A tak je to se všemi "reprezentami" ČR v orgánech EU ( skoro by se dalo říct, že se jedná o pohlavní orgány - , že ano orgáni ?!?!?!?! )

K. Loskot 5.6.2017 17:07

Je to tak a je zajímavé sledovat

kdo to je. Jarmulka Niedermayer, bývalí bolševici Telička, Štětina a soočasní bolševici Polčák, Ježek, Poche a další kolaboranti.

P. Urban 5.6.2017 16:34

Nebude to trochu velká cena

za ztrátu imunity europoslanců, ať už si o nich myslíme cokoli?

A. Alda 5.6.2017 16:33

Soudy se tím zabývaly

po pádu komunistické moci a dospěly k judikátu o stavění běhu promlčení v době právní nebo faktické nestíhatelnosti. Takže nebude nutno aplikovat "revoluční spravedlnost", jak ji hlásali komunisté, ale bude možno je odsoudit zcela regulérně ve férovém procesu.

P. Urban 5.6.2017 16:33

Pokud někdo volil jmenované europoslance

a teď se diví, jak hlasují, pak nejde o podvod na voličích. Jde o velmi těžkou formu amnézie (ztráty paměti). A to nikoli na straně europoslanců.

P. Vaňura 5.6.2017 15:36

Až vystoupíme z EU, nebude se revoluční vláda takovými

prkotinami jako retroaktivita zákonů a poslanecká imunita VŮBEC ZABÝVAT.

Pokud mi někdo nevěří, stačí si přečíst Retribuční dekret

P. Vaňura 5.6.2017 15:34

Stát se něco takového v Japonsku, budou zrádci země

možná přinuceni spáchat harakirI! Jejich přežití by bylo nejisté, protože Japonec NIKDY nepodtrhne svou zemi ve vztahu k cizině!

D. Polanský 5.6.2017 15:13

Eurosposlanci

se starají o své zájmy, tedy o love, eurokomisařka není na tom nijak jinak. Ale tvářit se musí kapánek jinak. Uznejte, že by to vypadalo blbě, kdyby to na rovinu přiznali. Čest jejich práci.

A. Alda 5.6.2017 13:40

Nezajímá mne, co říkal nebo neříkal Putin.

Čeští poslanci v eulamentu zrazují vlastní zemi a protože je skze imunitu nelze zatím postavit před soud, promlčecí doba neběží. Až EU padne, budou se zodpovídat. Paragrafy na to máme.

M. Prokop 5.6.2017 13:29

Re: Reprezentanti cizích zájmů

Psal jste o soudruzích, tak upřesňuji ty soudruhy, tedy levičáky všemožných odstínů.

M. Prokop 5.6.2017 13:27

Re: No :

nevědouce, když už.

V. Pavelka 5.6.2017 11:48

No :

p.s. Ostatní husy, nevěda o co jde, Kdákaly něco o tom, že mávat křídly a propírat si peří je potřeba .

V. Pavelka 5.6.2017 11:41

Re: Máte pravdu, pane.

Říkal Putin , P. Alda?

V. Pavelka 5.6.2017 11:34

Re: Jistěže jednají.

Co na to Kellner by mě zajímalo ?

V. Pavelka 5.6.2017 11:32

No:

Naši poslanci v EU, mě přišli jako hystericky kdákající husí hejno,! Ten článek je dobrý.

F. Netopil 5.6.2017 11:20

Nejsou někteří čeští europoslanci

reprezentanty cizích zájmů ? Zcela určitě ano. Asi to pochytili na Hradě od soudruha Zemana.

A. Alda 5.6.2017 11:15

Udavač je prostě udavač.

Většina udavačů si samozřejmě najde sebeospravedlnění. Ale na věci to nic nemění - jsou to udavači.

Podle Vaší pobouřené reakce soudím, že i Vy jste už někoho udala.

A. Alda 5.6.2017 11:13

Máte pravdu, pane.

Ale až vystoupíme z EU, zanikne i jejich imunita.

M. Valenta 5.6.2017 10:51

Re: Reprezentanti cizích zájmů

Spíš napište, kteří to nejsou. Bude to přehlednější a hlavně kratší. Taky se tomu říká:" Všude vidí bubáky".

M. Prokop 5.6.2017 10:09

Re: Reprezentanti cizích zájmů

Ano.

Rudí, oražoví, zelení, černí, modří s hvězdičkami. Všechno soudruzi.

M. Prokop 5.6.2017 10:09

Re:

To si pletete s komisařem či komisařkou.

Poslanci (čest vyjímkách) hájí hlavně svou peněženku.

P. Götze 5.6.2017 10:05

Je nutno si uvedomit, ze europoslanec NEHAJI zajmy zeme, ktera ho vyslala, ale haji zajmy EU jako takove. Je to tak dano ve smlouvach.

S. Ševeček 5.6.2017 9:41

Re: Někteří?

Zdechovský, třeba?

S. Ševeček 5.6.2017 9:40

Jednají. Všichni.

Někteří aktivně, jiní pasivně.

M. Valenta 5.6.2017 9:06

Reprezentanti cizích zájmů

byli, jsou a budou především soudruzi, soudruhu.

M. Prokop 5.6.2017 8:33

Re: Treba hledejte souvislost

Je to tak.

M. Prokop 5.6.2017 8:32

Jistěže jednají.

Sockomouši dle své starší ideologie (Keller), europeisté zase dle své novější verze ...

Z. Švrček 5.6.2017 8:29

Re: Treba hledejte souvislost

Nepoctivost? Vynoří se nějaký nadbytečný zákon z hloubi praštěné vlády a předposraného parlamentu přejímajícího se zaujetém papežštějším než papežským jakékoliv EU 3,14čoviny a hned se najde řada bretschneiderů, kteří sice nechtějí udávat, ale hlásit se to přece musí...