19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: (Ne)reakce elit na islamizaci

Sledovat počínání některých západoevropských elit vzhledem k probíhající islamizaci je depresivní. To nemá v historii vyspělých civilizací obdobu. Zavádění islámských zvyků a pravidel do společnosti postupuje děsivým tempem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Klíma 15.3.2018 17:17

Jsme ve válce. A ČT 🦍💩a ČRO bojují proti národu.

Jen víc demonstrací proti rozumnému prezidentu republiky a proti vlasteneckým stranám a uskupením, ať už konečně ty pražské dámičky mají svoji vlastní obřízku.

P. Zinga 14.3.2018 22:12

Brit Muray píše stejně:

Evropa páchá sebevraždu https://www.tichyseinblick.de/feuilleton/buecher/douglas-murray-vorwort-an-seine-deutschen-leserdouglas-murray-vorwort-an-seine-deutschen-leser/

J. Schwarz 14.3.2018 19:05

Západní "elity",

feministky a vůbec západní levičáci ty muslimy, kteří by se rádi "integrovali" prostě zradili. Představte si, že jste v Německu / nebo Česku / mladá holka z muslimské rodiny, která má islámu plné zuby a ráda by žila jako místní, chodila plavat a nemusela se zahalovat. Pokud by existovala povinnost chodit do školy, ve které by byly povinné hodiny plavání a ve třídě by nebylo možné mít něco na hlavě, měla by aspoň výmluvu - já nemůžu mít ve škole šátek a na tělocvik musím. Pokud ale "humanisté" a "ochráncové lidských práv" prosadí "právo" být i ve škole zabalená jako mumie a "právo" neúčasti na tělocviku, popřípadě plavání v burkinách tak má po ptákách. Před konzervativní rodinou nemá obrany, přiznat náboženskou vlažnost a neúctu k "tradici" si nedovolí a navíc, když už si kvůli islámu zkazí mládí bude později nejspíš islamistkou. Stejně jako mnozí staří komunisti, co se stále drží staré víry aby si nemuseli přiznat, že celý život sloužili nesmyslu...

P. Portwyn 18.3.2018 10:18

Re: Západní "elity",

Dobrá připomínka.

Feministky mají plnou hubu keců o právech žen, ale holky z muslimských rodin jsou jim egál.

P. Zinga 14.3.2018 16:40

Kdo to řekl?

"Celý národ je oprávněně znepokojen velkým počtem nelegálních přistěhovalců....využívají veřejné služby a tím zatěžují naše plátce daní. ...zdvojnásobil se počet zadržených kriminálních cizinců, zastaveny byly sociální dávky ilegálních přivandrovalců. ...Jsme národem imigrantů, ale jsme i národem zákona. Pro národ je špatné a vlastně sebezničující, jestliže povolí zneužití asylového zákona, jak jsme viděli poslední léta. Musíme učinit více, abychom toto zastavili."

Nebudu vás napínat: Řekl to Bill Clinton v projevu o Stavu národa v roce 1995. Sklidil ovace obou stran...

V. Braun 14.3.2018 17:39

Re: Kdo to řekl?

Imigrační zákon není "asylový zákon" pane Zingo. Clintom mluvil o ilegálních imigrantech a nikoli uprchlících (refugees), což byl zejména případ velké vlny uprchlíků do EU v předchozích letech. A také v těch tečkách jste vynechal prohlášení, že zabírají pracovní místa "místním a legálním imigrantům".

Celý text je ke shlédnutí zde http://www.presidency.ucsb.edu/ws/index.php?pid=51634

S. Netzer 14.3.2018 18:23

Re: Kdo to řekl?

Asi má taky fotografickou paměť jako jeho velký vzor, a četl to někde vlevo dole.

Taky to není zpráva o stavu Národa, nýbrž zpráva o stavu Unie.

R. Lávička 14.3.2018 19:58

Re: Kdo to řekl?

Už jim zase utekla

J. Vintr 14.3.2018 19:22

Re: Kdo to řekl?

To, co sem leze z muslimských zemí nejsou uprchlíci ani ekonomičtí imigranti. Jsou to OKUPANTI!!!

M. Prokop 14.3.2018 21:28

Re: Kdo to řekl?

Akorát nevím, kdo ty uprchlíky dokáže odlišit od připrchlíků 3i. Němci zaručeně ne.

R. Stary 14.3.2018 13:19

Islam a Cesi

Clanek je prevzat ze Spiegelu TV. Tedy autor si nic nevymyslel, jak pisi nekteri nedoukove. (Masaryk rekl, kolik jazyku umis, tolik jsi clovekem.) Jestlize hledate v GOOGLE najdete tam jineao Ahmada. Ten dostane asi 18 let vezeni. Vrazdil. Nas Ahmad je typicky parazit a kdyz Nemci maji tolik penez, maji pravo ho zivit. Historie nas uci, ze silnejsi kultura nebyva vytesnena tou slabsi. Proto mluvime cesky a ne nemecky nebo rusky.(S tou nemcinou jsme meli namale, jak polabsti Slovane) Islam je prohnila ideologie a pochybuji, ze by byla schopna nasi kulturu vytesnit.

J. Vintr 14.3.2018 13:42

Re: Islam a Cesi

Jenže těch Ahmadů je v Německu spousta a bude jich dále přibývat. A jste rychleji bude přibývat jejich harantů, obzvlaste, když je Němci v této činnosti podporují sociálními dávkami. Ani tak bohatý stát jako Německo to nemůže dlouho utáhnout. Myslíte, že až dojdou peníze na dávky, začnou ti Ahmedi pracovat? Nebo že odtáhnou se všemi svými manželkami a haranty tam, odkud přišli? Obávám se, že nastane třetí možnost. Že si to, na co byli zvyklí a na co mají podle nich nárok, začnou brát sami. A až nebude co brát v Německu, potáhnou jinam. K nám to mají nejblíž.

J. Fridrich 14.3.2018 13:54

Re: Islam a Cesi

Je jedna kardinální otázka - chtějí tady muslimy s jejich středověkou civilizací v Evropě občané evropských zemí ?

Nebo to chtějí ti nyní šílení vůdci - levicoví multi-kulti experimentátoři uchopivší moc bez ohledu na nesouhlas svých občanů ?

Odpověd' je myslím jasná..

J. Vintr 14.3.2018 14:27

Re: Islam a Cesi

Ti občané pořád volí politiky, kteří nejenže proti muslimské invazi nic nedělají, ale ještě ji skrytě i otevreně podporují. Nebo existuje další možnost, že jsou ty volby zfalšované.

V. Církva 14.3.2018 13:52

Re: Islam a Cesi

Gratuluji k nebetyčnému optimismu, který ale nesdílím. Správně jste napsal silnější. Evropské vzorce chování jsou silně narušené vysokým komfortem, ale především různými moderními ismy, které tlačí Evropany chovat se nelogicky i proti zdravým pudům. Proto evropská civilizace není silná. Zatímco Muslimové a jiní cizinci si svůj životní prostor agresívně obhajují, Evropané ustupují.a nehodlají se bránit. Čím později se Evropané vzpamatují, začnou si Vážit sami sebe a alespoň pochopí podstatu demokracie a křesťanství, tím lépe. Čím déle se bude otálet, tím bude bezpečnostní situace v Evropě horší. K přelomu, který nelze řešit bez občanské války už jsou na Západě asi blízko. Můžou se ale dostat až za předěl kdi ji nevyhrají.

Ani Afghánistán ani Pákistán ani území Turecka nebývali muslimské státy. Nebuďte naivní, nezvládají to ani Němci, ani Francouzi.

R. Stary 14.3.2018 15:11

Re: Islam a Cesi

Nemyslim, ze vzpomet Afganistan a Pakistan v teto bezpodminecne nutne diskuzi je stastne. Nam velmi geograficky blizky je islam na Balkane. Ten se tam uhnizdil nejen v dusledku turecke agrese, ale taky kvuli dekadentni ortodoxni krestanske kulture. Mel jsem radu studentu, s kterymi jsme na thema islam diskutovali. Dostal jsem dojem, ze pro ne jsou dulezitejsi spolecenske obyceje, ktere jsou tam zakonem.(napriklad krevni msta). I svary na Balkane nemaji bezpodminecne nabozensky charakter. Nas problem je neevropsky islam. Ten byl zavlecen do Evropy v dusledku kolonialismu Anglie a Francie a nove imigrantske politice. Co se s ni sleduje nevim. V techto zemich jsou ghetha, kde ziji Anglicane a Francouzi s radikalnim islmskym vyznanim. Anglie a Francie na svych koloniich vydelaly a nasledky prenechaly Evrope. Demokraticke reseni tohoto problemu nevidim. Pro Ceskou republiku by to memel byt ale problem.

Z. Lapil 14.3.2018 19:09

Re: Islam a Cesi

"Se" tím nesleduje nic. Prostě se to děje a my nemáme sílu s tím něco (u)dělat.

Jasně, můžeme všechny odsunout třeba na Sibiř (otázka je už to, kdo jsou to po třech generacích gastarbeitrů všichni) a můžeme efektivně zavřít hranice kulometem na každých padesáti metrech, pokud se na tom tedy shodneme ve volbách, ale když přepočítáte nárůst populace tady a tam, tak zjistíte, že zkušenosti s holokaustem jsou proti tomu, co by bylo potřeba, nanejvýš poloprovozním pokusem.

Aby nedošlo k omylu: nelíbí se mi to. Ani trochu. Ale nemůžu za to, že umím použít trojčlenku.

J. Vintr 14.3.2018 19:28

Re: Islam a Cesi

Šlo by (třeba násilím) vyprat ty, kteří sem přišli nelegálně. Šlo by potlačit Islám a jeho vnější projevy u těch, kteří jsou tady legálně. Šlo by neprodyšně uzavřít hranice, případně efektivně odchytávat uvnitř hranic ty, kteří by je překonali. A šlo by se vykašlat na veškerou pomoc zemím třetího světa, která má za následek neúnosné přelidňování.

J. Jurax 14.3.2018 22:53

Re: Islam a Cesi

Šlo by. Ale musela by být politická vůle. A ta v EU není a nebude, protože v současné EU prostě být nemůže - odporovala by tzv. evropským hodnotám podle těch bruselských pitrysů. A i kdyby se snad zázrakem našla, ti bruselští pitrysové jsou natolik neschopní, že by to stejně bylo platprtné ...

Takže do budoucna možná nebude špatné si osvěžit sborku a rozborku i střelbu ze Sa-58 ...

R. Stary 16.3.2018 12:37

Re: Islam a Cesi

Jestlize nemame silu, zajdeme jako Polabsti Slovane.

Z. Lapil 16.3.2018 13:12

Re: Islam a Cesi

Vypadá to tak.

M. Varadinková 14.3.2018 14:47

Re: Islam a Cesi

Co jste měl z dějepisu, proboha? Co je to "silnější kultura"? V historii se přece opakovaně stalo, že kulturně vyspělejší civilizace podlehla vpádu barbarů, kteří sice byli kulturně zaostalejší, leč bojovnější, fyzicky zdatnější a odolnější (méně zpohodlnělí a zhýčkaní) a hlavně bez kulturních zábran, pokud jde o použití násilí a vraždění.

R. Stary 14.3.2018 15:33

Re: Islam a Cesi

Nevzyvejte Boha a zajimejte se o to, co to je kultura. Zjistite, proc ve starem Recku prevladly Atheny a ne Sparta. Stary Rim vladl svetem, dokud jeho kultura ovladla Germany Barbary atd. Kultura neni jen hudba a vytvarne umeni. Kultura je predevsim usporadani spolecnosti. Dobre je to videt z dejin Anglie. Anglosasove prevzali nektera francouzka slova, ale zustali vlastenci. Proto nemluvi francouzky. To taky patri ke kulture. Napoleon to pochopil. Rekl, ze s bodaky se da vselicos delat, jen se na nich neda sedet. To plati i o raketach

P. Portwyn 14.3.2018 18:33

Re: Islam a Cesi

No když jsme u toho - Peloponéskou válku vyhrál kdo?

R. Stary 16.3.2018 13:08

Re: Islam a Cesi

Dobra pripominka. Jak to tam s tim valcenim dopadlo? Az Filip II dosahl cosi jako mir. I slava Alexandra Makedonskeho byla pomijejici. A kde je Sparta? Zajedte se tam podivat. Je to poucne. Dobyt uzemi valkou neni tezke. Ale okupovat je temer neresitelny Problem. Jak jsem se jiz zminil. Napoleon rekl, ze s bodaky se da delat vselicos. Jen se na nich neda sedet.

P. Portwyn 16.3.2018 14:46

Re: Islam a Cesi

Takže nakonec nepřevládly ani Athény, ani Sparta, ale Řím... (o tom jste taky psal). Společnost mísící agresivitu s byrokracií.

Co se týká té Anglie: není pravda, že by "silnější kultura" saská nějak přebila normanský vliv, která by zanechala pouze "pár slovíček". Došlo k syntéze. Mimochodem ti Normané sami o sobě představovali syntézu vikingské podnikavosti s francouzskou kultivovaností... vliv Vikingů byl i v saské Anglii, po období vlády Dánů nevyhnutelně. Plus keltský vliv.

Ovšem byla to ve výsledku šťastná syntéza a složky byly kompatibilní.

R. Stary 17.3.2018 13:29

Re: Islam a Cesi

Mate pravdu. Co se tyce celkove kultury spolecnosti, nelze podstatne vlyvy o kterych pisete prehlednout. Kdyz se ale ucite anglicky, francoustina vam moc nepomuze.

P. Portwyn 18.3.2018 10:14

Re: Islam a Cesi

Ano, gramatika je germánská.

J. Jurax 14.3.2018 22:56

Re: Islam a Cesi

Ano, ovšem i ty Athény to měly vyfutrované silou.

R. Stary 15.3.2018 14:05

Re: Islam a Cesi

Sparta nezanikla v dusledku vojenske sily Athen, ale v dusledku svych spolecenskych nedostatku.