25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Nastal obrat?

V nedávných týdnech jsme sledovali, jak francouzskou veřejnost rozhýbal případ šestnáctileté Mily. Dívka prohlásila, že islám je náboženstvím nenávisti. Sklidila za to vlnu nenávisti, výhrůžky smrtí a znásilněním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jiří 25.2.2020 12:14

Inu, co tak asi zbývá?

Jedině se vlastizrádných aktivistů nějak zbavit, avšak jak, pakli jim árijská demokracie podpořená soudy justicí, medii či inkluzí školství zajišťuje úplnou nedotknutelnost a podle volebních výsledků mají 50 % otevřených či skrytých příznivců a tuto 5. kolonu v ČR vytvořil kdo?

Po staletí charakterově korumpovat společnost měl pouze jen "největší příjemce církevních restitucí čili moderních DESÁTEK, který již kdysi v Kostnici" prokázal demokratickým lynčem svou sílu a odhodlání ničit jakoukoli konkurenci, obzvláště tu naši slovanskou!

R. Langer 25.2.2020 12:01

Ano, je nepochybné, že vaše oblíbené neobolševické strany je nazývají takto. Toť vše. :-D

R. Langer 25.2.2020 11:57

Ne, vy předáváte jakési zmatené pojmy a dojmy levičácké pakáže a vydáváte je za nějaké "relevantní informace". V tom je mezi námi ten podstatný rozdíl. Tak se laskavě proberte. :-P

J. Uzel 25.2.2020 11:56

Článek je o Francii, takže mi programy italských partají moc relevantní nepřijdou. Klasické "..a vy zase mlátíte černochy".

R. Langer 25.2.2020 11:55

Hm, tak to je buď souhrn špatných bodů, nebo špatného označení strany. Od takových levičáků, jako jste vy. A korporátní fašismus opravdu není pravicové hnutí. :-P

R. Langer 25.2.2020 11:52

No, staří bolševici jsou většinou velice konzervativní, ale za pravičáky bych si je fakt označit nedovolil. :-D

To je zase jenom matení pojmů. :-P

J. Uzel 25.2.2020 11:51

Plivete kolem sebe zmatené nálepky jako bolševik.

R. Langer 25.2.2020 11:51

Tedy, vy jste dneska zřejmě pojedl vtipnou kaši, co? :-D

R. Langer 25.2.2020 11:49

Tak to je přece ta správná bolševická demokracie. Od soudružky Václavíkové to nijak nepřekvapuje. Ale je pěkné, jak se ti bolševici nakonec vždycky krásně odkopou. :-D

P. Staronový 25.2.2020 11:16

Včera večer na mne vyrukovala liberální demokratka Václavíková:

"J. Václavíková 24.2.2020 23:36 Demokracie nerovná se většinová vůle lidu. Už byste to mohl pochopit i vy."

Tak si ani Vy nepředstavujte, že v liberální demokracii někoho zajímá vůle voličů!

Ś. Svobodová 25.2.2020 10:48

Ty strany mají v názvu neofašistická?

Ś. Svobodová 25.2.2020 10:45

No a co teprve KDU-ČSL, to musí být fašisti jak hrom.

Ś. Svobodová 25.2.2020 10:43

A čí je to vidění? Já už myslela že Podle programu poznáte je. A ono je to Podle nálepky poznáte je.

P. Staronový 25.2.2020 10:30

Viz klasický politický kompas.

P. Staronový 25.2.2020 10:23

Vše vesměs reakce na současnou realitu, převážně bez levopravého vymezení.

P. Staronový 25.2.2020 10:21

Levicoví aktivisté je přesnější výraz, než levicoví liberálové. Byť se tak ti levičáci sami a drze označují.

T. Hraj 25.2.2020 10:21

Konzervativci mohou být samozřejmě bojí. Pravice/levice a konzervatismus/liberalismus jsou dvě různé osy (ačkoli se často chybně používají jako synonyma) . Jejich kombinací vznikají 4 různé kategorie.

M. Mařák 25.2.2020 10:15

To je ten podstatný rozdíl mezi námi dvěma. Vá to připadá, jsou to Vaše dojmy, já předávám relevantní informaci.

P. Lenc 25.2.2020 10:10

Nejen komunisté, ale jejich rodiče, socialisté.Byl to majstrštych socialistů a komunistů udělat z Benita a Adolfa "ultrapravičáky".A to, co ti dva dokázali udělat ve svých zemích, to probíhá i ve Švédsku a naběhnuto k tomu má znovu Německo.Ubohá, nepoučitelná Evropo.

M. Mařák 25.2.2020 10:10

To není moje vidění, jedná se o souhrn programových bodů současných neofašistických stran v Itálii. Fašistická ideologie je totiž jedna z forem třetí cesty a jsou v ní zastoupeny jak prvky pravicové, tak levicové.

M. Mařák 25.2.2020 10:06

Sociální politika není výsadou jen klasické levice, ale i konzervativců. Pokud je považujete za levici, má Vaše vsuvka logiku.

M. Mařák 25.2.2020 10:06

Sociální politika není výsadou jen klasické levice, ale i konzervativců. Pokud je považujete za levici, má Vaše vsuvka logiku.

P. Grigar 25.2.2020 10:05

..inu, pane Mařáku, dle vašeho shrnutí jsem tedy zřejmě fašistou či tak nějak jaksi. Co se dá dělat, že ano. Mě z toho kopřivka neosype.

P. Lenc 25.2.2020 10:05

Naprosto přesné.Nakonec podobně píši už drahnou dobu.Dík za to, že nás je čím dál víc.

P. Kubáč 25.2.2020 10:02

Mně zase jako fašizující prvky připadají : snahy o centrální regulaci běžného života. Kybernetické sledování každého jedince. tendence k zákaz hotovostních plateb. Cenzura Internetu. Politická indoktrinace školství. Zasahování aktivistů do výchovy dětí. Tlak na cenzuru médií to vše s výraznou podporou globálních korporací, jejich manažerů a majitelů ;-)

J. Kouřil 25.2.2020 9:50

Tak to jsem skoro neofašista, podle Vašeho vidění. Přitom jsem proti neofašistickému násilí provozovanému Antifou, Piráty a omezování svobody projevu a svobody občana všeobecně vč. politické korektnosti, kterou považuji za projev zbabělosti a neschopnosti, což je silně pravicové. Nemáte v tom trošku zmatek, pane Mařák?

V. Petr 25.2.2020 9:46

"Liberální demokracie" má s demokracií společného asi tolik jako "lidová demokracie."

A ta lidová demokracie byla normálnější. Byla alespoň slovně, založena na zbožštění proletariátu, kdežto liberální demokracie preferuje lumpenproletariát, včetně loupežných vrahů, kteří si přece "zaslouží druhou šanci..."

J. Sedlář 25.2.2020 9:36

Pravicový a "silný sociální akcent" ? Ale no tááák. Pravicový (zkráceno) = každý sám za sebe a za své bez účasti státu(da).

M. Mařák 25.2.2020 9:00

Národ, katolictví, boj za tradiční rodinu a proti gendru a tak, emigrantům z Afriky a globálnímu kapitalismu, silný sociální akcent založený na občanství jednotlivých států, nebo alespoň EU, vypjatý euroskepticismus a často požadavky na vystoupení z NATO. To je zhruba syntéza programu současných neofašistických stran.

Mně to mnohem více připomíná strany typu Trikolóra, nebo Lepenovce a podobně.Pokud je vnímáte jako levici, OK, no problem.

M. Mařák 25.2.2020 8:16

Stručně jsem shrnul hlavní programové body současných neofašistických stran v Itálii. Toť vše.