19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AeroKarel 3.3.2007 21:18

Re: Ze vseho mne nejvice vzdy pobavi,

Asi jste toužil po vládě ČSSD, případně KSČSSD už někdy od roku 1996. Ono opravdu nejde všechno, byť užitečné, zavést hopem, nota bene v tak socialisticky smýšlející zemi. Klaus sice nadělal dost chyb, ale nejsem si jist, zda by jich někdo jiný na jeho místě nenadělal ještě více. A stejně se na to jeho místo nikdo moc netlačil. Proč asi?

Cizinec Nenasinec 3.3.2007 17:58

Zaver

Proto uz ani o krok dal integracnim smerem dokud se nevyjasni jakou Evropu vlastne budujeme a dokud nekolik klicovych statu pod tlakem realnosti nepochopi ze jejich socialisticky bludy vedou rovne do tretiho sveta. Pokud to nepochopi, at tam pujdou sami, nasi predkove tvrde pracovali a bojovali stoleti aby Evropa a Zapad byli to co jsou, a zcela urcite nenechame ucelove spojenectvi lineho dobytku a rudych demagogu tento civilizacni a hospodarsky navrch znicit behem jedne generace, i kdyby to znamenalo zcela rozpustit EU.

Jan (ne ten od Cibulky) 3.3.2007 18:54

Re: Zaver

Temi "tvrde pracujicimi predky" myslite komouse nebo vekslaky a zelinare, pretransformovane na podnikatele Klausovy ery?

AeroKarel 3.3.2007 21:20

Re: Re: Zaver

A co vy, v co jste se přetransformoval? A z čeho?

Cizinec Nenasinec 4.3.2007 19:51

Re: Re: Zaver

Pane, ja nepochazim z ex-komunistickeho stata, takze nemyslim ani na jedno z toho (moji predkove byli vetsinou obchodnici, politikove a vojaci), ale proti "podnikatelu Klausovy ery" nemam nic proti, protoze vetsina byli normalni a poctivy lide kteri dodnes podnikaji a jsou pater tohoto naroda a to nejlepsi v nem, a to ze mensina byli zlodejove je neco uplne normalni kdyz chcete zprivatizovat celkovy majetek jednoho komunistickeho stata. Klaus zvolil relativne chaoticky, ale velmi rychly a ucinny model privatizace, a dnesni relativne priznivy hospodarsky stav v CR ve srovnani s podobnym post-komunistickym statum je hlavni dukaz ze mel pravdu. Problem je, ovsem, ze spouste lidi, a vy jste, zda se, v te skupine, vadi ze vubec jsou takovy kteri maji vic nez oni, bez ohledu na to jak vydelali penize. Pro mne je, pane, takovy komunisticky vekslak nebo zelinar vlastne velice pozitivni jev: jsou to lide kteri se proste snazili chovat se trzne a prosperovat v podminkami kdyz trh byl tvrde potlacovan a prispeli rychlem vyvoju polistopadoveho hospodarstvi mnohem vic nez, treba, Havel a jeho slavni disidenty (nechci zmensovat zasluhy lidi kteri meli odvahu otevrene se postavit totalite, ale je pravda ze v te skupine bylo hrozne moc byvalich komunistu, ruznych hippies a blaznu, a ze jejich prilis tolerantni postoj k byvalim komunistum a estebakum a uznani pravni kontinuity s komunistickou diktaturou, meli mnohem skodlivejsi vliv na stav soucastny cesky spolecnosti nez ta Klausova privatizace kterou mnozi, zejmena ty kteri byli prilis liny nebo zbabeli aby tehdy hnouli "jistou casti tela" nebo riskovali a neco udelali se svym zivotem, tak radi kritizuji).

jasan 3.3.2007 19:05

Re: Zaver

presne tak nenasinci... presne tak

MaR 3.3.2007 19:51

Re: Zaver

Prostý fakt je: i socialistická Evropa je lepší než válkou či vzájemnými spory rozvrácená Evropa rozdělená mezi sféry vlivu ostatních velmocí. e ale chybou se nesnažit, aby byla Evropa taková jakou ji chceme - silná globálně, ale citlvá lokálně. Jsou to samozřejmě protichůdné zájmy a je třeba najít správnou úrovenň (a tady by měla probíhat debata a rozumný přirozený vývoj, protože to není nic co jde nadiktovat někde od stolu).

AeroKarel 3.3.2007 21:25

Re: Re: Zaver

Moc pěkné, silná globálně, citlivá lokálně, slzím dojetím. Jenže je to proti zájmům všech zainteresovaných. Politici jsou hodnoceni ve svém národním státě, budou tedy preferovat egoistická řešení. Úřednictvo v Bruseli by si vypouštělo rybník uvolněním nesmyslných regulací (např. cukr), takže žádný vývoj rozumným směrem nelze bez pořádného průseru očekávat. A lidi jsou zblblí představou, že z Brusele dostaneme nějaké peníze, které jsme tam předem neodeslali.

MaR 4.3.2007 18:53

Re: Re: Re: Zaver

Ehm pokud se státy dohodnou že cukr prostě regulovat nebudou tak s tím úřednictvo kulový zmůže. Problém právě je, že úředníci jen plní zadání dle své pečlivosti o otravnosti pro lidi. Politické zadání je to oč běží.

A ještě - ad dle vás emotivní rčení o Evropě :) - vy ji snad takovou nechcete (i když víme že je to téměř utopický ideál)? Pokud ne, se*ete si do vlastního hnízda :)

Pavel MB 3.3.2007 17:12

Nálepkování místo diskuze

EU potřebujeme:   a) z ekonomických důvodů (naše hospodářaství po vstupu do EU nebývale roste),   b) z politických důvodů (hegemonie Německa Ruska - viz historie),    c) ekonomická i politická protiváha světových velmocí (USA, Rusko, v dohledné době Indie, Čína                            

Proto co nejpevnější a nejakceschopnější EU vč. ústavy. Státy americké unie (USA) mají také společnou ústavu, proč by nemohla mít ústavu evropská unice (EU)? Předání suverenity na evropskou unii nám nemůže překážet - jsme se přece také Evropané!!! EU.                                               

jasan 3.3.2007 17:25

Re: Nálepkování místo diskuze

Mluvte drahy EUropane jen za sebe....

A ve volnych chvilich studujte historii vzniku USA a jejich sjednoceni...

hulda 3.3.2007 17:35

Re: Nálepkování místo diskuze

To ovsem musi nejdriv probehnout ta obcanska valka jako v U.S.A. Mate nejake zpravy o tom, kdy se to zacne rezat ?

jasan 3.3.2007 17:43

Re: Re: Nálepkování místo diskuze

nestraste....   jestli budou takhle tlacit na pilu, tak se bojim ze dost brzo...

MaR 3.3.2007 19:43

Re: Re: Nálepkování místo diskuze

Dvě světové války v Evropě už proběhly. Vám to nestačilo, že?

Mard 3.3.2007 21:10

Re: Re: Re: Nálepkování místo diskuze

Ale má pravdu. Pokud se bude protlačovat sjednocování násilím, tak to může skončit válkou.

pozorovatel123 4.3.2007 10:37

Re: Re: Re: Nálepkování místo diskuze

ano, a na počátku války byla vždy snaha dostat okolí pod vlastní vliv. (životní prostor atd)

AeroKarel 3.3.2007 21:27

Re: Nálepkování místo diskuze

Souhlas, EU potřebujeme. Ale trochu jiné, než to fungující a sakra jiné, než to z "ústavy".

Až někdo navrhne ústavu podobnou té americké, budu pro všemi končetinami.

Starý J. 3.3.2007 17:08

Na propagaci Eústavy uvolnila Paroubkova vláda

200 milionů. Na propagaci "NE ústavě" ani korunu. Prý to není v našem zájmu. Už zase se zájem jedné skupiny povyšuje nad zájem jiných!

Ustavili dokonce pro propagaci jakousi instituci, které už z uvolněné částky vyplatili první miliony na úřad, počítače a platy. Rozhovor s "ředitelkou" této Paroubkem zřízené instituce byl v Reflexu! O osudu uvolněných milionů není nic známo, o váýsledcích práce instituce rovněž nic.

Ano, odpůrci ústavy byli jen nálepkováni, o nějaké diskusi nemůže být vůbec řeč. Nikdy se žádná nevedla. O nějakém referendu na téma Eústava rovněž! A takoví jsou to příznivci referend! Klaus byl peskován měrou nevídanou nejen doma, ale i spřátelenými socialisty ze zahraničí. Paroubek mu chtěl zatrnout cesty ven pod záminkou jejich "schvalování premiérem". Diktátor Jyrka si osoboval právo diktovat i presidentovi!

MaR 3.3.2007 19:53

Re: Na propagaci Eústavy uvolnila Paroubkova vláda

Samozřejmě má proběhnout kampaň vysvětlující ústavu a její pravomoce. To je v pořádku, protože to neznamená ANO či NE. Pokud je to ovšem propagace typu: Řekněte ANO páč sme tuhle sepsali nějaký skvělý dokument, pak je to samozřejmě špatně.

jasan 3.3.2007 11:01

a co je na to prosim divneho?

pred vstupem nas EUrohujeri presvedcovali, ze vstoupit musime, abychom mohli "spolurozhodovat".....  nekteri jim k memu prekvapeni verili....

Dnes je videt, ze to "spolurozhodovani" znamena v jejich predstavach "drzet hubu a krok"...     a nekterym to porad nedochazi....

PRASI DENT 3.3.2007 13:53

Re: a co je na to prosim divneho?

 PŘITROUBLÉ přízvisko EUROHUJER, posdobně jako SOCKOMOUŠ,mohou užívat, jen fanatičtí a demagogičtí Klausomanové, kteří brodíce se v modrém trusu, nevědí kudy kam...Je třeba být EUROREALISTY, KTEŘÍ SI UVĚDOMUJÍ NEDOSTATKY I KLADY ÚČASTI V TOMTO USKUPENÍ.....Zatím z této strany zazněly především BULŠITY, jako je návrh na urychlené rozšíření o Moldávii, Kazachstán a pod....Nalezli do poslaneckých seslí EU parlamentu se svojí POVĚSTNOU nulovou tolerancí a i v tom směru mají ke komoušům velmi blízko.....Kritika by měla předkládat návrhy na zlepšení a ne parazitovat a mrchožroutsky se těšit na ZDECHLINU......

jasan 3.3.2007 14:31

Re: Re: a co je na to prosim divneho?

bacha... aby jste se neudusil vlastni zluci...

PRASI DENT 3.3.2007 15:16

Re: Re: Re: a co je na to prosim divneho?

 Nejsi JASANE taky už udušený na KLAUSULI  pod  modrobolševiockou, nebo modrohnědou poklicí, OKOŘENĚNÝ sebranými spisy svého METEORISIMA......?

Starý J. 3.3.2007 15:10

Re: Re: a co je na to prosim divneho?

PŘITROUBLÉ přízvisko demagogičtí Klausomanové!

Brmboš 3.3.2007 10:36

Bludy hlásat povoleno.

Mám k EU plno výhrad, ale to co vyvádí ODS a jejich novinářští poskoci je hloupé a zbytečné. Samozřejmě mnoho na výběr není a sami jsme si v referendu vybrali vstup do EU i když ten počet pro z toho mála co přišlo ani mě netěší. Já sám jsem byl proti z toho důvodu, že nemohu být v EU s platem na úrovni státu Togo a máme času dost pár roků užít si nepatření nikam. On by se svět nezbořil. Spěchalo se, ale už od dob vlády ODS a pdepsala se i velmi špatná asociační dohoda také za vlády ODS, která nás velmi znevýhodňovala. Teď  jsme členy. Diskutujme a hledejme směřování EU, ale uvědomme si, pokud na konci nebude Evropa fedarací pak vůbec nic nemá smysl a dříve či později se to rozpadne.

Starý J. 3.3.2007 10:48

Re: Bludy hlásat povoleno.

Dříve, nebo později se to rozpadne. Paradoxně mnohem rychleji, když bude na papíře Evropa Evropou federací!

clay 3.3.2007 14:34

Re: Bludy hlásat povoleno. K tomu teda notně přispíváte

nikdy by mě nenapadlo např. Hanáka zovat novinářským poskokem čssd. I ten novinář je jenom člověk a jako takový se ze své přirozenosti staví ke skutečnostem svým způsobem. Každý má blíže k určitému směru chápání světa a souvislostí. Stejně jako vy. A snad také nejste někoho poskok. Nebo snad ano?

LV 3.3.2007 10:01

pamatuji RVHP

a tzv Evropa je totéž, jen někdy lépe maskováno. Zaplať Pánbůh za Leineny a podobné, kterým občas pravda jaksi "ujede". Tihle aktivisté (to slovo beru jako nadávku)se nám arogantne pokoušejí nacpat oknem to, co už jsme d¨veřmi vyhodili - socialismus!!!

V lecčem s Klausem nesouhlasím, jeho názory ohledně EU bych radostně podepsal. Jsem pro Evropu spolupracující, Evropu suverénních států, konkurujících (nízkými) daněmi a (úspornou) sociální politikou, Evropu s volným pohybem služeb a zboží ... a víc už NIC!!

honzak 3.3.2007 10:24

Re: pamatuji RVHP

moje řeč! Každý, kdo pamatuje jednotnou řadu elektronických počítačů, nebo direktivní určení objemů motorů vyráběných aut nám dá za pravdu.

Připomenu ještě poslední výdobytku německých soudruhů a soudružek v ministerských funkcích - zákaz wolframových žárovek a jednotné učebnice dějepisu. To jsou klasické ukázky totálního zblbnutí ze socialistických pouček.

Kubeš 3.3.2007 11:50

Re: Re: pamatuji RVHP

Plně souhlasím s honzakem i s LV