19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Migrační katastrofa je důsledkem Schengenu

Evropská komise 4. března vydala sdělení s názvem Plán návratu k Schengenu, ve kterém vytyčuje ambiciózní cíl zajistit, aby nejpozději od konce roku 2016 schengenský prostor fungoval běžným způsobem (bez kontrol na vnitřních hranicích, které řada zemí v poslední době zavedla), a předestírá opatření, jež by měla být za tímto účelem provedena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Čábelka 11.4.2016 19:01

Řecko si nutně vytvoří vlastni "Palestinu"!

To bude správná škola života pro ty jejich komunisty a socany.:o)))) Doporučuji pak pozvat ke studiu stážisty z EK.

K. Janyška 11.4.2016 18:29

Migrační katastrofa je plánovanou součástí existence EU

a jejich nesmylů a výmyslů. Většího zločinu v Evropě neexistuje... Dzp.

J. Kozohorský 11.4.2016 18:28

ale o tom už zde

dobrých pár let hovoříme, mlho ...

J. Křivánek 11.4.2016 18:25

Postihlo soudce, zástupce a fízli šílenství?

Pánové a dámy diskutéři, četli jste dnešní článek zde na NP od pana Jemílka?

Tomu co tu píše pan Jemelík se mi skoro ani nechce věřit!

Postihlo soudce, zástupce a fízli šílenství? Mají v sobě kousek odpovědnosti a citu pro elementární spravedlnost?

Kde to žijem?

Tyhle zrůdy berou platy za toto svinstvo?

P. Vaňura 11.4.2016 19:25

Ty zrůdy bude nutné postřílet a pověsit za nohy na

benzinovou pumpu. Nic mírnějšího nezabere!

B. Rybák 11.4.2016 17:55

Shengen....

Vytvoření schengenského prostoru pro volný pohyb... je zdánlivě nejpřijatelnějším výsledkem EU-byrokracie od jejíž mocenských ambic ale není oddělitelný. Jeho četná (počáteční) omezení pro státy bývalé RVHP a děsivý pokus prosadit právo účasti v místních volbách pro občany všech států EU, jsou toho postačujícím důkazem!

Očekávat, že "Brusel" (Berlín) bude účinně bojovat s (muslimskou) imigrací, kterou nezbytně potřebuje k vybudování své multikulturní říše (jako záminku i příčinu zlomení odporu do "jádra" EU nepatřících národních států), je velmi naivní a pošetilé!

"Bruselské" a Obamovské politicko-korektní (neo)kolonialistické náboženství je příčinou současného pádu "západu" a všech současných krveprolití!

J. Kernal 11.4.2016 17:37

Schengen

nebude nikdy fungovat,to je naivní představa, problémem není prostor ,ale my lidé. Někdy je obtížné domluvit se v rodině, ve vsi , ve městě a natož mezi státy. Evropa není USA, základy a kořeny jsou diametrálně rozdílné. Každý si musí hlídat a opatrovat svůj domek a stejné je to se státy. inženýry socialismu a komunismu už jsme zde měli včetně totality a jak to dopadlo, jsme tomu povděční a o totéž se snaží dnešní vládcové v modrém.

M. slavík 11.4.2016 17:10

Je tady parta

Bruselských bl-ů, které poslouchá další stádo bl-ů v ostatních zemích Německé Únie. A všichni jsou zcela odtrženi od světa. Takže jen totální likvidace tohoto bordelu a zásah každé země podle svého uvážení, může zvrátit situaci. Nějaké hospodářské důsledky jsou v této kritické době vedlejší.........

J. Ráž 11.4.2016 15:02

Jednoduchý recept

Kdyby na těch řeckých ostrovech byl instalován velký nápis v arabštině: Odtud vedou jen dvě cesty. "Jedná zpět do Turecka a druhá do hrobu" a opravdu by se z tech invazantů odtud nikdo dál nedostal, žádná krize by se nekonala.

Ale to by Řekové nemohli být vyčuránkově, kteří dávno pochopili, že jejich problémy vždy vyřeší někdo jiný a také je zaplatí a oni na tom vydělají.

Vždyť přece nemůže být pro Řeky problém vyklidit tábor v Indomeni. Ale proč by to dělali, když jim vyhovuje co se tam děje. Mohou všechno svádět na Makedonii, pokusí se vylákat z EU další peníze na řešení tamních problémů a doufají, že až tam budou použity ostré náboje, tak evropští dobroserové přinutí Makedonii plot odstranit.

No a zatím okolní venkovani mají z běženců obrovský byznys. 2000 mladých Arabů hodně sní, bypije, vykouří hodně cigaret a to vše jim někdo musí dodat, že ano?

B. Rybák 11.4.2016 16:58

Re: Jednoduchý recept

Myslíte, že by si německý protektorát Řecko mohl dovolit imigranty střílet (což byla jediná možnost, dokud je nebylo kam vracet)?

M. slavík 11.4.2016 17:12

Re: Jednoduchý recept

Pán zřejmě myslel Makedonce a to se může stát při agresivitě vetřelců.

B. Rybák 11.4.2016 18:02

Re: Jednoduchý recept

Napsal jsem jasně to co si myslím a trvám na tom!

M. Prokop 11.4.2016 21:16

Re: Jednoduchý recept

Jo, je to pořád stejná blbost.

P. Vaňura 11.4.2016 19:24

Re: Jednoduchý recept

Samozřejmě, že je mohou střílet.

A. Alda 11.4.2016 13:51

Schengen není problém.

Problémem je EU.

Měli-li bycho schengenskou úmluvu bez EU a EUkomise, fungovalo by to bezproblémověji.

P. Vaňura 11.4.2016 13:45

Problémem není Schengem, ale

neochota některých zemí zastavit vetřelce na vnějších hranicích kulomety!

Daleko nejvěvětší vinu za současný stav nese ovšem Angela Šílená, která pozvala vetřelce do Německa a tím záveň řekla zemím na balkánské cestě, že je mají pouštět dál!

B. Hamal 11.4.2016 13:41

"Dny po"

Prezident Obama v sobotu řekl v interview pro Fox News, že největší chybou jeho prezidentování byl nedostatek plánování co bude "den po" svržení Libyjského diktátora Gadhafiho, a dnešní situaci v Libyi vidí jak "mess", zmatek. (viz http://edition.cnn.com/2016/04/10/politics/obama-libya-biggest-mistake/). Nepochybně na to co bude "den po" nedostatečně mysleli i jeho předchůdci při rozvracení cizích zemí z podivných důvodů, jako Irák, Afghánistán. Nyní i Sýrie.

"Dny po" teď dostihly Evropu v podobě uprchlické krize. Nebýt těch "dnů před", na kterých se Evropa sama podílela, či podílí, nemusela by teď řešit například jestli Schengen ano či ne. Nezatékali by uprchlíci rozbitou střechou ani do společných prostor, ani do jednotlivých bytů, ať už volně průchozích či navzájem oddělených.

P. Vaňura 11.4.2016 13:50

Uprchlíci by do Evropy nelezli,

pokud by hned na hranicích byli zastaveni střelbou a jejich lodě byly potopeny, jakmile vplují do výsostných vod!

To vše by bylo realizováno, pokud by v Bruselu ale i některých členských zemích nevládla banda degenerátů!

Takto by jednala KAŽDÁ evropská vláda ještě v době před WW2 a určitě před WW1!

V. Novák 11.4.2016 14:41

Re: "Dny po"

Od další - stejné! - chyby ho uchránilo Rusko.

Tím, že mu zabránilo vletět libyjským způsobem do Sýrie...

P. Vaňura 11.4.2016 22:31

Za Libyi primárně nemůže Obama, ale Sarkozy

Francie a GB zaútočily v Lybii ale pak zjistily, že na válku nemají dost munice a tak to museli Američané zachraňovat. A pořád by bylo lepší, kdyby Syrie vypadala jako dnešní Lybie. Ze země neutíkají Lybijci ale přes Lybii vedou cesty migrantů ze subsaharské Afriky. Pokud vím, nikdo se nepokusil uplatit lybijskě warlordy, aby tomu zabránili!

V. Němec 11.4.2016 12:33

Je to

plán globálního prediktora: zničit jednolité národy virem agresivních netolerantních živlů a pak snáze panovat.

J. David 11.4.2016 11:42

Mýlíte se

Za "šengen" může pochybení "strategie a taktiky". Holt vnitřní oplocení zrušili, a zapomněli udělat funkční "oplocení a zámky vnějšího prostoru". Víte, když uvedu do provozu "x" kurníků, "y" králíkáren, "z" kachňáren, tak si je také musím ohlídat, na souši i na rybníku (i na moři), tedy před invazivními predátory a parazitickými "migranty". Invazisté se u nás na vinicích a sadech střílí (parní bouchadla jsou na lejno, na to si invazisté zvyknou bububu, a skutek utek). Zatuplujte do hejna špačků "skeetovkami", a nebožáky kadavery rozvěste na vrcholy hlav révy, jako "antibalabány". Uvidíte výsledek. Střílet a střílet, nikolivěk hubou verbálně, účinek má pouze parfors, u musulmanů parfors absolutní, ve jménu Koránu. Zatuplujme dunsty do davu musulmanů, snažící se o invazi prolomením plotu. Mašalláh a Bismillah, budou řvát v udivení. Na musulmanskou Šarii a vnímání Islámu dle Koránu, musí být tvrdá reakce. Multikulti EU, musulmani považují za slabost, nikolivěk za cnost EU, kterou nutno využít ve smyslu Allaha a jeho proroka. Etc., etc. Rád se nechám poučit, ale řecká armáda je skoro 400-tisícová, fregaty, tanky, letectvo. Tento kontingent že by neochránil "šengen"? Qui modo, qui bono.

H. Balzám 11.4.2016 10:35

Předlouhý článek,

který jsem pro jeho fádnost ani nedočetl, a přitom postavený od začátku na chybné premise. Ne, Shengenská dohoda opravdu nemůže za migraci z Afriky a Blízkého východu. Stejně tak Shengen nemůže za pomatenost představitelů EU a zejména Německa, kteří se rozhodli v rámci sociálního inženýrství nejen Shengen ignorovat. Viníky jsou, jako pokaždé, lidé, kteří dohody dodržují nebo ne.

M. Prokop 11.4.2016 11:30

Re: Předlouhý článek,

Ano.

J. Svoboda 11.4.2016 13:39

Re: Předlouhý článek,

NE a možná i ano. Bezesporu však Schengen spolu s neopdovědností jeho hraničních států, je vinen problémy migrační krize.

Vymlouvat se na vnitřní problémy států, jež jsou zdroji migrantů, je dětinské, hlavně proto, že ani EU, ani národní státy na obranu nemají fousy ani schopnosti a už vůbec ne snahu.

Jedinou funkční obranou je zrušení Schengenu a potažmo celé EU. Možná by to mohlo vést k zesílení tlaku na hraniční státy EU, které by si za spolupráce EU vzali ochranu Schengenu za svou, i když tomu nevěřím.

H. Balzám 11.4.2016 14:44

Re: Předlouhý článek,

Dle mého Shengen s tou invazí naprosto nesouvisí, jedná se o definovaný volný pohyb osob a zboží UVNITŘ určitého prostoru, ovšem s tím, že vnější hranice a jejich kontrolovaná prostupnost zůstanou zachovány. Migrace celosvětově existuje od počátku života na Zemi, problémem dnešní situace je to, že nejsme ochotni kontrolovat přicházející do našeho "výsostného" prostoru tak, aby bylo co nejvíce potlačeno riziko bezpečnostní, ale třeba i zdravotní nebo ekonomické. V normálních podmínkách by mi příchod milionu cizinců do skoro stomilionové Evropy vadil o mnoho méně než dnes. Dnes mi vadí především příchod muslimů, kteří nám otevřeně vyhlásili válku, vadí mi způsob přijímání lidí tak, že jim vlastně ani není dána šance makat jak barevní a postavit se na vlastní nohy a stát se Evropany, i když neevropského původu. Dnešní humanrightisti jsou umanutí tím, přivést si lidská zvířátka ze zemí třetího světa a pak si je chovat pro zábavu jako nějaké čivavy. A to je celé jádro problému. Pokroucení zákonů, kriminalizace odlišných názorů, od začátku jasně špatná řešení..

J. Svoboda 11.4.2016 16:36

Re: Předlouhý článek,

Ne že nesouvisí, souvisí a to kardinálně. Stejně, jako všechno v Evropě, si EU prosadila Shengen, jako docela užitečnou věc, na rozdíl od mnoha evropských nesmyslů. Jako velký nesmysl vidím to, že v rámci budování Shengenu, evropští papaláši bohorovně zapomněli na ochranu vnější hranice. Bylo by to složité, tak ta chcípající EU se raději zabývá tím, zda bychom neměli předělat EIA pro některé z připravovaných silničních tahů. Naše politické špičky se poserou a poslechnou. Žádný problém! Už si to ti byrokrati vyzkoušeli na okurkách, banánech, pomazánkovém másle, energetických štítcích a kupě dalších nesmyslů.

R. Morava 11.4.2016 12:29

Re: Předlouhý článek,

A kdo teda podle Vás za migraci může? Mercklová? Jenomže ta migrace se už v roce 2012 poměrně silně nabírala na obrátkách. Taky souhlasím s článkem v tom, že poptávka migrace byla a bude takže za všechno nemůže Assad.

Na druhés straně je pravda, že integrace EU nebyla špatná myšlenka, a že tam dlouhodobě Evropa i svět celkem správně spěla. Jenomže to kompletně podělali v realizaci rychlosti a hlavně odpovědnostech. Takže to co píše článek, že se jeden vymlouvá na druhého, v Bruselu do toho tlachají "ochránci práv" a výsledek je víc než milion migrantů ročně.

A tím tuto civilizaci rozvrátí, takže už nebude co integrovat, nebo v lepším případě se rozpadne zpět na národní státy, které dlouho do další intetegrace nepůjdou.

H. Balzám 11.4.2016 12:45

Re: Předlouhý článek,

Merkelová je bezesporu jedním z lidí, které je možné naprosto objektivně označit za viníky nikoli migrace, ale invaze. To ona už od začátku bojkotovala snahy států s vnější hranicí EU o ochranu a kontrolu hranic, to ona řekla "přijďte všichni", ačkoliv to stále mnozí popírají. Není jediná, ale je viník.

R. Morava 11.4.2016 12:50

Re: Předlouhý článek,

Samozdřejmě že je viník, ale v počátcích zesíleného migračního toku to byli hlavně jiní lídři EU (tehdy ji tak slyšet nebylo), kteří do toho kecali, ale i Řecko s Itálií, kteří je neměli poslouchat.