23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

EVROPA: Kolik procent zákonů nám přichází poštou z Bruselu?

Dříve zákony vznikaly v parlamentu. Proto se tomu říkalo "zákonodárný sbor". V postdemokracii europarlament nemá zákonodárnou iniciativu a nemůže žádný zákon navrhnout. A národní parlament dostává poštou příkazy, pro co musí zvednout "svobodně" ruku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 28.3.2014 13:38

Souhlasím s autorem!

A opravdu nejde jenom o to, kolik nesmyslů nám EU přímo přikazuje (ani RVHP jich zdaleka nepřikazovalo tolik). Jde především o obrovské náklady ztracených (neumožněných) ekonomických příležitostí, o něž jsme počínaje přístupovými jednáními s EU přišli, o naše vysávání zahraničním, na svou montovnu nás přeměňujícím EU-kapitálem a obrovskou politickou korupci, vytvářející pro-Bruselské (např. "zelené") EU-Hujery, kteří naši přeměnu na montovnu a náš pád do dluhové "Europasti" realizují.

L. David 26.3.2014 20:50

Je to již dávno známo, že jsme zcela bezdůvodně vlezli do

otrockého jha.

Které by nestálo za to ani tehdy, kdyby nám Brusel bez našich odvodů posílal bilion Kč ročně.

Neboť svobodu nelze ničím nahradit !

M. Prokop 26.3.2014 12:25

Pěkný bordel,

když soudruzi v Bruseli ani neví, co vše páchají.

J. Fleiszner 26.3.2014 11:48

K čemu to je?

Není moc možností a všechny jsou špatné:

1) Dáváme do Bruselu více než dostáváme - jsme okrádáni

2) Dáváme do Bruselu méně než dostáváme - někdo je okrádán

3) Dáváme do Bruselu stejně jako dostáváme - je to zbytečný

Důvod proč něco takového existuje je buď vydírání (když budete dělat problémy, tak vám vaše peníze nevrátíme) a nebo se při tom přesouvání peněz něco sem tam "odkloní".

V. Kain 26.3.2014 12:08

Re: K čemu to je?

Že se odkloní sem tam něco?Opak je pravdou.Tam se odklání čím dál víc a ročně to jsou desítky možná stovky miliard Eur.Nejsou to jenom ty stovky europoslanců,ale další tisíce lidí kteří pro Bruselský skleník pracují (pokud to můžeme nazvat prací).To všechno živí daňoví poplatníci.Pokud by politici zemí EU za něco stáli,tak by soudruhům do Brusele vzkázali,že už nedostanou ani cent.Bohužel politici jsou víceméně Bruselem zkorumpovaní.Ono se to jednou sesype,ale ty finance o které nás Brusel připravil nikdy vráceny nebudou.Může nastat situace,že i Špidla přijde o svoji více jak stotisícovou měsíční rentu.Proč z peněz daňových poplatníků platit někoho kdo si to nezaslouží?

P. Joch 26.3.2014 14:03

Re: K čemu to je?

Něco sem tam? To je naivní představa. Tomu věří jen bojovníci proti "korupci". Každá dotace je podmíněna větší nebo menší částkou, která se musí dostat do správné kapsy, jinak z toho nic nebude.

O. Mayer 26.3.2014 10:58

teď jenom ještě dokázat. ....

jestli ta "domácí" legislativa je skutečně kvalitnější než ta importovaná. Taky by bylo zajímavé např. porovnat v kolika procentech se fakticky liší evropská legislativa např. od americké (Bruselem nezatížené) nebo třeba švýcarské (divil bych se, kdyby to bylo víc než těch 20%). Ono když žijete ve společném prostoru, musíte se prostě řídit rámcově stejnými pravidly a naopak na just si vymýšlet pravidla kosmeticky jiná je spíše kontraproduktivní. A že pravidla vymýšlejí převážně jmenovaní a nevolení úředníci taky není nic nového pod sluncem, protože je to koneckonců jejich kvalifikace (řekl bych že slovo úřad pochází od snahy stavět někoho do řady)

J. Tachovský 26.3.2014 11:34

Re: teď jenom ještě dokázat. ....

Tak za bolsevika se nase legislativa taky moc nelisila od sovetske nebo madarske. Vase argumenty jsou zcestne.

M. Prokop 26.3.2014 12:28

Re: teď jenom ještě dokázat. ....

Hlavní problém je, že té EUnijní buzerace je jednak moc (přebytek řízení škodí), druhak že část je ještě navíc vyloženě škodlivá (biopaliva, OZE, boj proti GM plodinám, dotace etc.).

A je úplně jedno, zda to tak je i v USA, nebo není.

P. Zeman 26.3.2014 14:04

Re: teď jenom ještě dokázat. ....

Když je něco skutečně blbě v národní legislativě, dá se to při trochu dobré vůle napravit. Když je něco blbě v té Evropské, nehne s tím nikdo. Snad až samotný rozpad toho monstra na hliněných nohou.

J. Jurax 27.3.2014 0:14

Re: teď jenom ještě dokázat. ....

Přesně.

I. Kudrnová 26.3.2014 9:48

Kdo za to bude stíhán?

Že přinutili podepsat pana Klause Lisabonskou smlouvu? Pan Topolánek,  si u toho ještě dělal  srandičky . U nás totiž platí jedno:  asi  někdo velmi důležitý něco řekne a všichni se po erou. Pan Tigrid řekl, že presidenet bude pan Havel a my jsme čučeli,  mnoho lidí ho ani neznalo, snad pražáci nebo nevím a ta partička okolo pan Sw. Pan Sw. řekl,  bombardování a uznání Kosova je správné, přesto, že nesouhlasil senát, všechno prošlo, atd.  Co tady vůbec pohledávají poslanci ministři atd. Jsou namalovaní a my také?

Z. Švrček 26.3.2014 9:22

EU - hlavní podatelna

a český Parlament - sbor poštovních doručovatelů (těch pár vlastních zákonů, které připraví vláda bez předlohy, či ponouknutí z EU se dá přirovnat k tomu doplňkopvému prodeji cigaret na poštách...). A čím víc zákonů, tím méně svobody. Sami to přece musíme vidět!

P. Zeman 26.3.2014 14:08

Re: EU - hlavní podatelna

Vidíme, nicméně spousta voličů ráda vymění svobodu třeba za slib zrušení třicetikorunového poplatku :-(.

K. Janyška 26.3.2014 9:16

EU je nadnárodní zločineckou

organizací... Dzp.

P. Sekula 26.3.2014 8:53

EVROPA

Dobrý den pane Kremlíku, moc rád čtu Vaše články a je osvěžující , když se člověk může seznámit s jiným názorem než prezentuje hlavní proud. Je to v souladu s antickou dialektikou a jestli vidím na současné Evropě něco alarmujícího je právě to, že se potlačují nepohodlné názory. Názory upozorňující na nedostatky a rozpory v jednání politiků, kteří jsou vůdci  společnosti. Každý den se setkáváme s dezinformacemi ať je to oblast klimatu a energetiky, ekonomiky a evropské společné měny, dění okolo Ukrajiny, církevních restitucí a mnoha dalších oblastech. Právě pro Vaše zaujetí a odborný přístup v otázkách klimatu , kde míra polopravd , lží a dezinformací ohrožuje podstatu evropské a vůbec západní demokracie, si Vás velice vážím a rád bych Vám jakkoliv pomohl.

K reakci na Váš výše uvedený článek bych Vás ale chtěl požádat, aby jste se nesnížil na úroveň evropských manipulátorů.  Těch 300 mld je číslo, které může být vyšší nebo i nižší ale v každém případě se nás týká až v okamžiku přijetí společné evropské měny a ne nyní. A myslím si, že přijetí eura a vstup do EMS v nynější podobě, nám v nejbližších letech nehrozí.

Přeji hezký den

P. Zeman 26.3.2014 14:12

Re: EVROPA

Přijetí Eura a EMS sice nehrozí, nicméně Dluhoslav Sobotka už to slíbil. Asi ví proč. Za současné prožírací vlády levice skutečně nějaká pitomá kritéria plnit nebudeme :-D. No jo, ale co když se pak najde nějaká skutečně zodpovědná vláda, která to dá (sice fantazie, ale rád fantazíruji ;-))?

J. Vlk 26.3.2014 8:52

Prosím někoho o vysvětlení.

Kdyby EU neurčovala předpisy, normy, zákony... byla by k smíchu a ne k pláči jako nyní. Protože mi hlava EU nebere, měl bych dotaz. Žádný stát asi nevstoupil do EU, aby si pohoršil. Pokud by každý dostal alespoň to co tam dal (my prý víc ale až to vrátíme, tak 0:0) z čeho to dobře živené, ale nenažrané zvíře žije ? Má a je dostupný někde nějaký rozpočet ? Chtěl bych se naučit také "hospodařit".

J. Kulišek 26.3.2014 4:29

poznamka

No Evropa rozdrobena na spoustu statu, navzajem si podrazejicich nohy a majicich radost, kdyz se tomu druhemu neco spatneho prihodi, nebo se rovnou pusti do valky mezi sebou, to jiz tady bylo 1000 let. No a ted s tim nekdo prijede jako s uplne novym napadem. A lidi ho berou vazne. Navic nezavisle Cesko, ktere bude jednat s velmocemi jako rovny s rovnym. Neni to krasna fantasie? A navic kdy si clovek predstavi jak se dvemi staty snazici se ovladnout tento prostor po staleti, Rusko  a Nemecko, budeme jednat s posice sily opirajice se o silnou armadu, nase pohranicni hory a Blanicke rytire, to si jiz muze clovek  dat s radosti jednoho frtana navic.

J. Kovák 26.3.2014 9:35

Re: poznamka

V dobe, kdy byla ta Evropa rozdrobena, vladla svetu. V dobe, kdy je z valne vetsiny splacana do EU, ztraci pozice mocenske i ekonomicke.

Duvodem proč připluli evropané do Číny a ne opačně rozhodně nebyla vyšší centralizace Evropy a megatuny předpisů.

V. Vaclavik 26.3.2014 10:53

Re: poznamka

Presne tak. Prave carska Cina, sjednocenejsi vic, nez Evropa, za touto pokulhavala.

J. Huml 26.3.2014 4:25

vyborny a strucny komentar,

Pane Smilauer. Kremlik je opravdu smesny kasparek, ktereho Wagner nesmyslne propaguje. Je to opravdu trapna a ponizujici ukazka upadku NP. Jak prostoduche..

A. Richter 26.3.2014 1:13

Šmilauer!

olé.

.... *8-(

T. Šmilauer 26.3.2014 0:30

Kremlíku!

Po té záplavě nezajímavých, nepřínosných a nikoho nezajímajících článků o globálním  oteplování , nyní kandidatrura do Evropského parlamentu?  To jste jako ti komunisté, kteří k nim  vlezli před r. 1989 a teď tvrdí, že to chtěli změnit zevnitř. Trochu sebereflexe by neškodilo.Naštěstí vaše šance je nulová.

I. Dekyský 26.3.2014 0:36

Re: Kremlíku!

S tou sebereflexí začněte u sebe zelený eurošašku

J. Kovák 26.3.2014 9:38

Re: Kremlíku!

Ano, správně! Do Europarlamentu smí kandidovat jen ti co myslí správně proevropsky!

J. Jurax 27.3.2014 0:18

Re: Kremlíku!

Ano, soudruhu Šmilauere. EU si rozvracet nedáme!

M. Pechr 26.3.2014 0:19

Svobodní...

...volil jsem svobodné a předpokládám, že zase budu...

K. Frauknecht 26.3.2014 14:35

:-)

Zatím není jiné cesty.