24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

EVROPA: Homosexuálové mezi Ukrajinou a Ruskem

Asi jen málo českých čtenářů si nyní, uprostřed mediální záplavy z Východu, vzpomene na jedno choulostivé téma, které hýbalo ukrajinskou politickou scénou nedlouho před Majdanem. Ukrajinským parlamentem prošel v druhém čtení návrh zákona zakazující propagaci homosexuality.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sulc 17.9.2014 21:31

Re: Rekl bych, ze naproste vetsine je jedno, co si dva

V koncentraku jste mohla umrit i za porazku prasete, ci vezeni kila sadla na cerno.Jinak ty lidske reakce, ty samozrejme prislusi sve dobe. Dnes proste lidem vadi to jejich verejne olizovani,cicmani, pruvody ''hrdosti'' a pozadavek vzlastnich prav. Co se tyce Zikmunda" nemel rad husity, a pro tu ''nejbajecnejsi'' dobu ceskych dejin.tudis nepritel a liska rysava. Pokud ale budete cist neceske dejiny stredoveku, v mem pripade anglicke, byl to nejlepsi Lucemburg, Karel IV je zminen jen par vetami jako ''knezsky kral, ktery mel rad penize''. Zrejme pro permanentni lezeni v rit papezi. A tusim ze dnes i to husitstvi neni takova slava jako kdyz dejinam vladl Palacky, JiraSEK a Nejedly. Ty stovky vypalenych klasteru i s rukopisy a mnichy, to mluvi za sebe, to ta Liska rysava neudelal.

J. Václavíková 17.9.2014 21:14

Re: Zákaz propagace homosexuality není nic totalitního...

A jak se díváte například na to, když se veřejně chytí za ruce?

L. David 17.9.2014 20:44

Ještě, že vás Bílku máme !

Dodnes jsem nechápal, jaké jsou pravé příčiny nepokojů na Ukraině. A ejhle - vy jste to odhalil. Kdyby byly vlády Ukrainy, Ruska a dalších zemí bývalého SSSR hodné na homouše a lesby, vládl by klid a mír! A to, co se děje nyní, je trestem za jejich zpátečnictví!

Nejlépe Bílku uděláte, když se rozjedete za Porošenkem a Putinem, všechno jim to hezky  vysvětlíte a oni radostně přijmou návod ke smíření na principu: Teplouši a lesby všech zemí - spojte se!

I. Teren 17.9.2014 20:34

Re: Jojo, to je v současné době to nejdůležitější téma

Yeah, ani pedofili, zoofili a milovnici rap music to v Novorusii maju lahke.

Z. Kulhánková 17.9.2014 19:44

Jojo, to je v současné době to nejdůležitější téma

Ani mně nedá krutá sudba rusko-ukrajinských úchylů usnout.

M. Sedláček 17.9.2014 17:04

Tak to je rozhodne tema no.1

Koho to zajima? At si kazdy strka co chce, kam chce. Je mi to fuck.

P. Dvořák 17.9.2014 15:44

Re: buzíci umírali v koncentračních táborech

A byli to snad jediní, kdo umírali v koncentračních táborech? Rozhodně si nevzpomínám, že by nějaká jiná "koncentráčnická" komunita dělala takový nechutný virvál.

B. Brousková 17.9.2014 15:06

Re: Rekl bych, ze naproste vetsine je jedno, co si dva

"Ten odpor k homosexualitě vznikl až tehdy" ??? Ale nevznikl. Už starý Chammurapi ve svém zákoníku nařídil trestat homosexualitu kastrací. 1700 let před naším letopočtem! Naproti tomu ve starém Egyptě se naopak žádalo, aby vítězný faraon potvrdil své vítězství nad nepřítelem znásilněním poraženého. V pozdějších dobách to prý už dělali jen symbolicky. Staří Řekové považovali homosexualitu za důkaz své kulturnosti. Lesbám se říká "lesby" podle ostrova Lesbos, kde se asi v sedmém století p.l. narodila básnířka Sapfó , která si dokonce pořídila jakýsi harém ze svých studentek. Mimochodem právě výraz  lyrika pochází údajně od toho, že se při recitaci svých básní doprovázela hrou na lyru. Ve Spartě byla homosexualita téměř povinná. Panoval totiž názor, že když bojovníci bojují vedle svých milenců bojují statečněji. Po nástupu křesťanství bylo ovšem vše jinak. Východořímský císař Theodosius vydal v pátém století nařízení , aby homosexuálové byli upalováni. A když přeskočíme několik století, tak největší Čech všech dob, císař a král Karel IV nechal bez milosti upálit dopadeného mladého pederasta při své svatební cestě do Itálie.Doprovázela ho tehdy novomanželka Eliška. (To byla ta co lámala meče a krásně pěla na Karlštejně. Pozdější maminka Liška Ryšavé zlořečeného Zikmunda). Lidová veselice se konala v městě Lucca a hranici zapaloval sám vrchní maršálek Bušek z Velhartic. (Ten pozdější  pověstný vína pitel z Nerudovy romance).Tehdy ovšem homosexuálové žádné maškarní průvody ještě nepořádali. Já se naproti tomu domnívám, že zásada "žít a nechat žít", by se měla uplaťnovat i v případě homosexuálů. Čím ovšem neříkám, že jsem na nějak větvi z nádherných kostýmů , při jejich manifestacích. Ale řešit to nějakými zákony nebo zákazy asi není to pravé ořechové. Za Hitlera byli posíláni do koncentráků a přitom žádné maškarády určitě na ulicích neprováděli.

J. Heincl 17.9.2014 14:17

Re: Zákaz propagace homosexuality není nic totalitního...

Souhlasím.

M. Moravcová 17.9.2014 12:28

Re: Rekl bych, ze naproste vetsine je jedno, co si dva

když po sobě lezou a s hlasitým mlaskáním se líbají v metru (chlapi s chlapama, ženský s ženskýma) promiňte mi to, ale je to hnusné až odporné. Heterosexuální páry se takhle nevkusně nepředvádějí.

M. Moravcová 17.9.2014 12:23

Re: Zákaz propagace homosexuality není nic totalitního...

slyšel jste někdy slovo propagace?

J. Mannheim 17.9.2014 11:55

Re: Rekl bych, ze naproste vetsine je jedno, co si dva

hmm, ještě před sedmdesáti lety ti odporní buzíci umírali v koncentračních táborech, takže bych jim trochu toho exhibicionismu až zas tak nezazlíval

J. Mannheim 17.9.2014 11:53

Re: Zákaz propagace homosexuality není nic totalitního...

vy byste jen ty blbé buzeranty naházel do plynu, že jo? v zájmu ochrany podle vás rozumné společnosti

B. Graf 17.9.2014 11:48

Zákaz propagace homosexuality není nic totalitního...

...je to jen prostá sebeobrana rozumné společnosti.

J. Kalina 17.9.2014 9:29

co k tomu asi tak říci,

manželství je tisíce let svazkem muže a ženy a tak by se tento svazek měl stále jmenovat, třeba jen proto, aby nebyl bordel v názvosloví - pojmech. Pokud někdo chce nějak nazvat svazek 2 mužů či 2 žen, ať si najde jiné pojmenování např mužopár, ženopár. V obou variantách by se mohl jeden partner nazývat páromužem a druhý pároženou. Je zajímavé, že v době trendu, kdy se heteropáry do manželství neženou ač mají i děti u homosexuálů je opačný pohyb, pokud ovšem to není jen povlak na povrchu mediálního nátlaku. By mne zajímalo kolik procent z homosexuální skupiny vůbec využilo možnost registrovat partnerství. Také by mohl někdo rozebrat potíže nesezdaných hetero při návštěvě nemocného partnera v nemocnici, zastoupení na úřadě apod jak často argumentují homo. V diskuzi o možnosti adopce (a nemám v tom jasno) se ovšem podivuji logice, když se uvádí ve prospěch, že v hetero manželstvích jsou děti i týrány až zneužívány. To by se v homopárech nemohlo vyskytnout?

P. Lenc 17.9.2014 8:03

Re: Rekl bych, ze naproste vetsine je jedno, co si dva

Souhlas.

E. Sevrát 17.9.2014 6:57

Je hezké a příkladné,

že autor obhajuje sebe a své deviantní "přátele".

P. Boublíková 17.9.2014 6:46

Re: Opravdu jen málo českých čtenářů

No, nevím.

Ruský zákon o zákazu propagace homosexuality byl přece důvodem částečného bojkotu olympiády v Soči. A na českých internetových diskusích se mohli eurohurvínci rozčilením přeskočit.

P. Sulc 17.9.2014 1:26

Rekl bych, ze naproste vetsine je jedno, co si dva

muzi ci dve slepice delaji spolu doma. Ten odpor k homosex. vznikl az tehdy, kdyz s tim buzici prisli na verejnost. Kdyz se polonazi cicmaji, provoativne se objimaji, jsou na svou perversi dokonce, jaka absurdnost, hrdi, poradaji ''pruvody hrdosti'' s nechutnym tyjatrem a dozaduji se zvlastnich prav, snatku a dokonce adopce deti. Dokud byli potichu, nikdp se ve skutecnosti nezajimal kdo je kdo a co si dela doma. Pravda, lecit se to neda, ale byt na to hrdy jako na nejakou zasluznou cinnost, to je trochu moc.

P. Dvořák 17.9.2014 0:46

Opravdu jen málo českých čtenářů

má starosti o to, jak se mezi Ukrajinou a Ruskem má taťka s taťkem.