20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
richard 21.10.2006 10:12

Vy jste proti demokracii ?

Přece v demokraciii stanovuje pravidla vítěz voleb. Když to budou přistěhovalci a pobírači sociálních dávek, tak si logicky odhlasujou větší přistěhovatelství a větší dávky. Pokud se Vám to nebude líbit, tak se můžete demokraticky vystěhovat zase Vy. Nějaký nárok na vlastní zem přece už dávno neplatí.

Fafa 21.10.2006 1:49

To MaR

"levicově zaměřený člověk spíše věří v dobrou podstatu člověka"

To mozna plati pro levicove zamerene lidi mimo politiku. Prakticka cinnost levicove zamerenych politiku vychazi z predpokladu, ze ostatni lide jsou banda nesvepravnych hlupaku, kteri potrebuji moudre vedeni.   

Fafa 21.10.2006 1:14

Vileme:

přistěhovalci jsou obvykle velmi aktivní a podnikaví lidé, protože v zájmu převážně ekonomických motivů opouštějí své kořeny

Tak tohle je pravda jenom polovicni. Temi ekonomickymi duvody je totiz casto jenom zajem o socialni davky. Poptejte se v Britanii nebo Kanade na "aktivitu" a "podnikavost" nasich romskych spoluobcanu. Myslite, ze by se mezi nimi dobre hledali volici Konzervativni strany?

Helena 20.10.2006 22:54

Jak prozkoumat schopnost imigrace ?

Myslím, že by měli být zaměstnáni v oborech takových, kde projeví svou přizpůsobivost. Jedná se např. o půl roku práce ve výkrmně prasat, pak v útulku pro opuštěné psy. Projdou-li úspěšně tímto kolečkem, doporučuji, aby se stali  (ovšem pod přísným dozorem) ošetřovateli v domovech důchodců a léčebnách dlouhodobě nemocných. Je to totiž těžká práce, psychicky velmi náročná a hlavně se tam vesměs jedná o ženy, tedy staré ženy. Navíc by jim museli projevovat úctu (jako klientkám) a bezpodmínečně jim vykat. Teprve pak by se ukázalo, zda jsou schopni se včlenit do zdejší společnosti. Je to sice nadsázka, ale možná by se to osvědčilo. Pokud by se tak nestalo, takoví potenciální imigranti by třeba od našich hranic prchali velkou rychlostí a účelu se nepochybně docílilo.

:-) 21.10.2006 17:52

Re: Jak prozkoumat schopnost imigrace ?

a těm, kterí tyto nelidské práce vydrželi, uspořádat vepřové hody s červeným vínem

zvědavec pravý 20.10.2006 21:29

Jiný volební zákon

Již to tu někdo zmiňoval. Situace nazrála natolik, že je třeba zapomenout na všeobecnou rovnost a začít používat zdravý rozum. Možnost  ovlivňovat ve volbách politické uspořádání země může mít pouze ten, kdo platí daně. Asociální nevzdělané a nevzdělatelné parazity  společnost tvořící hodnoty sice nenechá umřít hlady, ale to je asi jediné právo, které by měli mít.

Vlastenec 20.10.2006 22:29

Re: Jiný volební zákon

À ten kdo platí větši daně musí mít větši právo než ten kdo platí nižši daně. Lidé se musí rozdělit do kategorií dle výše daní. Jak by k tomu přišel miliardář aby měl stejné právo jako nějaký daňový poplatník nejnižši kategorie. Každý rok po zaplacení daní se přidělení do kategorií provede znovu, aby se zachovala soutěživost, aby se všichni museli neustále snažit. 

Yoyo 21.10.2006 0:26

Re: Re: Jiný volební zákon

Milej Vlastence, zrejme se psychicky nadale potloukate nekdejsi Evropou prvni poloviny 18teho stoleti - kazdopadne dobou pred prvni Francouzskou revoluci, nebot jinak by vam nemohla uniknout nehorazna blbost vaseho presvedceni.

zvědavec pravý 21.10.2006 0:44

Re: Re: Re: Jiný volební zákon

Domnívám se, že tehdy dvě a dvě byly čtyři. Nyní nejsou. Zlatá to doba.

Fafa 21.10.2006 2:00

Yoyo:

No, Rimane takovy system meli po dlouha staleti a fungoval dobre. V porovnani s nimi je Evropa od francouzske revoluce celkem kratkodobym experimentem.

lešek 21.10.2006 11:44

Re: Jiný volební zákon

Jenom aby nás nakonec nenechala umřít ta asociální nevzdělatelná většina.

Lada 20.10.2006 19:28

xxx

Balkanizace je nevhodny termin. Jde o islamizaci a arabizaci.

Ondřej Šlechta 20.10.2006 20:55

Re: xxx

může být, ten pojem balkanizace ale první použil Pat Buchanan

P 20.10.2006 21:21

Re: Re: xxx

Nečtl jsem komentáře. S pojmem balkanizace souhlasím, klasický je příběh Kosova. Srbové byli převálcováni Albánci.

21.10.2006 17:56

Re: Re: Re: xxx

Srbové nebyli převálcováni Albánci. Měli odhodlání se bránit, bránili se a ubránili by se. Převálcovalo je NATO, a to ještě, navzdory obrovské převaze, jen částečně.

Alex 20.10.2006 18:50

Jižní Afrika - tam původně žili jen Křováci, ty pak převálcovali Búrové,

Búry Angličané, a nakonec se tam během asi 100 let natáhli černoši, ti se rozmnožili, takže země je zdevastovaná a zbankrotovaná. A vytlačení Křováci žijí v té nejvyprahlejší poušti v Kalahari. Tam za nima aspoň už nikdo neleze (jen túristé).

Lada 20.10.2006 19:29

Re: Jižní Afrika - tam původně žili jen Křováci, ty pak převálcovali Búrové,

Zajisté.

Mirek od lesa 23.10.2006 9:00

Re: Jižní Afrika - tam původně žili jen Křováci, ty pak převálcovali Búrové,

Je to stejné, jako v přírodě. Z Ameriky v r. 1934 dovezený pstruh duhový zdecimoval naše domácí pstruhy obecné. Obrovské žáby dovezené z Afriky zcela mění faunu evropských vod.

Do jednoho století bude Evropa obydlena pouze muslimy, Alláchu akbár! Naše jediná spáas jsou Romové, ti se těm muslimům mohou postavit. Pro nás ale asi prašť jak uhoď.

kopretina 20.10.2006 18:46

Neregulovaná imigrace je velký problém,

na který Evropa doplatí. Jistě imigrace je nutná, kór v globalizované éře, nicméně musí být nastavena jasná pravidla, která musí přistěhovalci splnit. Chce-li se někdo stát Němcem, Britem, Holanďanem tak musí jednoznačně zvládnout jazyk země a základní všeobecný přehled o zemi, kde chce žít a vybírat schopné inteligentní lidi, jednině tak můžeme zabránit vznikání kulturních ghett. Tragédie je, když děti přistěhovalců nemají ani základní vzdělání, neovládají jazyk země, kde žijí a nemají ani nejmenší všeobecné znalosti o zemi, kde žijí. To je pak velmi zlé.

J.G. Pašek 20.10.2006 18:51

Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

Kopretino, proč si myslíš že  . . . . "imigrace je nutná, kór v globalizované éře" ? ? ? ?

kopretina 20.10.2006 18:52

Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

Těžko říct, imigrace je problém, připouštím, ale asi nevyhneme se ji, zakázat nejde, to jsem měla na mysli. Že ji nikdo nemůže z politiků zakázat.

Papouch 20.10.2006 20:29

Re: Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

ovsemze muze, zejmena kdyz bude mit dost silnou podporu volicu

Japonsko a Kuvajt jsou prikladem zemi s prakticky nemoznou imigraci

21.10.2006 18:00

Re: Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

jedny z mála evropských zemí, které mají rozumnou imigrační politiku, jsou Island, Normanské ostrovy, a snad ještě ostrov Man (součást GB). Je zajímavé, že na ně evropští levičáci zapoměli, a nekritizují je. ;-)

P 20.10.2006 21:42

Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

Ono je to horší. Je důležitější  trvat na kulturní integraci. Spousta muslimů žije v Evropě dvojí život. Z jedné strany využívá výhod, zejména materiálních. Na druhé straně se se společností nejen neztotožňuje, ale staví se k ní odmítavě. V období po událostech 11. září se problém začal více sledovat. Od známých jsem se dověděl, že duchovní ve vídeňské mešitě tvrdě kritizují náš svět (mírně řečeno). Domnívám se, že lidé vyvolávající nenávist musí být státem důrazně postihováni. A imigranty seznámit, že nerespektování naší kultury, je důvodem k vypovězení ze země. Příklad - odpadlictví od víry, trestají muslimové smrtí - musejí respektovat, že u nás je svoboda vyznání a existuje odluka státu od církve.

kopretina 20.10.2006 22:21

Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

Ano, to máte pravdu. Respektive ti, kdo kážou nenávist k západní civilizaci by měli být deportováni zpátky do zemí svého původu, bez ohledu jestli se tady narodili nebo ne. Protože využívat výhod země a pak proti ní kázat hesla jako "smrt západu" je otřesné.

123 21.10.2006 1:10

Re: Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

Země původu je ta, kde se narodíte, pokud se nepletu ..

21.10.2006 18:02

Re: Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

přesně tak, ale ted jen, jak toho dosáhnout? 8-o

kopretina 21.10.2006 18:13

Re: Re: Re: Re: Neregulovaná imigrace je velký problém,

To nevím.Bohužel.

Petr B. 20.10.2006 17:25

Muslimové by přece měli volit pravici

a to i tu evropskou, křesťansky založenou. Je jim světonázorem blíže než humanisticky a často ateisticky orientovaná levice.

Sarka 20.10.2006 17:29

Petre B - rika Vam neco

"the enemy of my enemy is my friend"? (Nepritel meho nepritele je muj pritel)