26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 27.3.2011 11:02

Re: EVROPA: zkorumpovaná EU a p. Jakl

A proč teda kilometr dálnice u nás stojí násobně víc než jinde a přitom se na tom neživí žádné agentury s formuláři ani žádná armáda bruselských úředníků ? Stejně za to může Brusel, že ? Já Brusel z hlediska dotací naprosto neobhajuji, ale sundejte si ty růžové brýle a přestaňte si myslet, že bez Bruselu jsme z problémů venku. Jste stejná, jako Jakl - jen mlátička Bruselu.

J. Havelka 26.3.2011 12:54

Nejen dotace z EU,

ale i dotace do škol z krajů,MF a MŠMT jsou svým principem korupční. Jako bývalý ředitel střední školy to znám dost dobře. Jeden ředitel dostává takové dotace, že si může pozlatit fasádu školy, jiný nedostane nic. Jeden ředitel dostane obrovskou dotaci na novou stravovnu, a budovu DM. Ostatní stravovny a ubytovací kapacity DM v těsném sousedství jsou poloprázdné. On to nazval "voják se stará, voják má!. NESTARÁ SE. JAKO BÝVALÝ KOMUNISTA MÁ VŠUDE "DOBRÉ" PŘÁTELE NA VEDOUCÍCH MÍSTECH.

J. Štrobl 26.3.2011 13:21

Re: Nejen dotace z EU,

Máte pravdu. Něco o tom vím také. Situace se podstatně zhoršila za vlády socialistických hejtmanů. Jejich hitem je také slučování škol, což je příležitost zbavit se nepohodlných ředitelů. Bohužel se zdá, že to všechno svinstvo Dobeš přikrývá.

M. Trhlík 27.3.2011 20:54

Re: Nejen dotace z EU,

Jako bývalý ředitel střední školy,máte pane Havelko dost jednoduchý názor.Každé takové obvinění je třeba doložit  fakty.Jinak nemá cenu se o takových věcech bavit.

J. Šimek 26.3.2011 12:47

A copak to je "porcování medvěda", co ???

Pořád podle tohoto tlučhuby dělá Brusel všechno blbě, ale co dělají volení zástupci v PS ČR asi nevidí. Jakýpak je rozdíl mezi přerozdělováním EU dotací a každoročním "porcováním medvěda", na což Brusel nemá, ale opravdu nemá sebemenší vliv. Že ono to je v lidech a ne v Bruselu, kašpare.

B. Jelínek 26.3.2011 13:28

Re: A copak to je "porcování medvěda", co ???

Asi takhle - což jste asi nepochopil - rozdíl v tom není žádný neb stejně na počátku je nedobrovolné sebrání peněz státem a jejich přerozdělení (lupu). A získání dotací z Brusele (kam jsme ty ukradené peníze museli nejdříve poslat) je "lepší", "transparentnější", a prostě "spravedlivější", že jo?

Tam to přece dělají vysoce kultivovaní a inteligentní lidé (že by andělé?).

O tom "jak je to v lidech" myslím, mluvili dost dlouho komunisti.  

J. Šimek 27.3.2011 10:53

Re: A copak to je "porcování medvěda", co ???

Tak základ mé reakce jste pochopil, sláva (cituji Vás "rozdíl v tom není žádný "). Jenže druhou věc nechápete, nebo nechcete chápat. Přestože rozdíl není žádný, používá to autor jako mlátičku na Brusel.

Zbytek Vašich vývodů jsou kraviny, kterými reagujete na věci, které jsem ve své reakci vůbec nepoužil. Klasická demagogie - vložit někomu do úst, co neřekl a pak ho tím rozcupovat.

J. Schwarz 26.3.2011 20:56

Re: A copak to je "porcování medvěda", co ???

Porcování medvěda je lumpárna stejně jako evropské dotace. Medvěd je domácí, evropské dotace jsou "přidaná hodnota". Pokud Karel podřízne Pavla a sebere mu peněženku, je to špatné. Pokud  ale ještě k tomu Francisco znásilní Marii, je to ještě horší - nedá se říct, že když může Karel podříznout Pavla, proč by tedy nemohl Francisco znásilnit Marii, neb je to v lidech a ohrazovat se proti Franciscovi má smysl teprve tehdy, až se Karel napraví.

B. Rybák 26.3.2011 10:51

Ano

Nejnebezpečnější je politická korupce, v níž peníze sebrané občanům politici utrácejí zcela neefektivně, (např. na platy zbytečných úředníků) jako úplatek pro své voliče. Až počet uplácených překročí 50% (rychle se k tomu blíží), stát se zhroutí (v EU nemusíme pro příklady chodit daleko).

V. Vašek 26.3.2011 10:48

Už jen opravdu rolničky na čepici

Nechci tu ani tak rozebírat dotační politiku. Zčásti se s panem Jaklem souhlasit dá, asi jako s tím, že za komančů byl guláš za pět padesát. Ale opět je vidět, že věci, o které píše, nerozumí ani trošičku a rozmáchle o ní pivně blekotá. To je ale pane rozumbrada, to aby člověk pohledal. Nu, škoda slov, můj malý syn by o tom napsal fundovaněji.

J. Václavíková 26.3.2011 10:27

Panu Jaklovi už dlouho chyběla možnost pořádně se zviditelnit,

tak se nedivme.

R. Tesařík 26.3.2011 10:49

Re: Panu Jaklovi už dlouho chyběla možnost pořádně se zviditelnit,

ale jděte, vy....brepto?

V. Skalová 26.3.2011 13:40

Re: Panu Jaklovi už dlouho chyběla možnost pořádně se zviditelnit,

To můžete ignorovat, dáma má vždy jen takovou nezvladatelnou potřebu si "intelektuálně" plivnout. Argumenty - nula.

S. Netzer 26.3.2011 13:58

Re: Panu Jaklovi už dlouho chyběla možnost pořádně se zviditelnit,

Jistě.

Pan Tesařík je proslulý svými sofistikovanými argumenty, kterými přímo rozhazovačně plýtvá. Ve střetu s takovým diskusním titánem se jeví každý jeho názorový protivník jako úplná nula.

V. Skalová 26.3.2011 14:32

Re: Panu Jaklovi už dlouho chyběla možnost pořádně se zviditelnit,

Další intelektuální plivník? Nebo 00 ? ;-))

J. Schwarz 26.3.2011 21:06

Re: Panu Jaklovi už dlouho chyběla možnost pořádně se zviditelnit,

medle se mi vidí, že sofistikované argumenty tu nemá nikdo - a ani nemusí. Jde totiž o pocity, skalní fanda Slávie většinou neocení postup Sparty  a naopak. Není ale důvodu /narozdíl od těch dotací/  aby například sparťané v momentě, kdy cítí že je sparta populárnější účelově zahrnuli i slávisty do "společného kolektivu" a dali hlasovat o příspěvku na nové vlajky /samozřejmě by dali našít jen sparťanské, vždyť "vyhráli volby"/. To by se nejspíš servali na Václaváku. Proč si každý nenechá  svoje preference a vnucuje je všem? Eurohujeři nechť si posílají peníze do Brusele a poté nechť si žádají o dotace. Euroskeptici nechť neplatí nic, ale pak nedostanou z EU ani floka. Zmizí důvod k animozitám a každý by mohl být spokojen, ne?

M. Trhlík 26.3.2011 21:46

Re: Panu Jaklovi už dlouho chyběla možnost pořádně se zviditelnit,

Zvlášť od Vás se to paní Skalová dobře poslouchá.

S. Vaněček Šauerová 26.3.2011 22:29

Pochybuji, že by se paní Skalová chytila za nos, pane Trhlíku.

Třeba si ale uvědomila, že "co sám nemáš rád, jinému nečiň" a ode dneška už od ní budeme číst jen samé věcné příspěvky bez osobně laděných pomlouvačných výkřiků a ušetřeni budeme i zla pocházejícího z Bilderbergu, od pravdoláskovců a vše ovlivňujících a stále přítomných tajných agentů píšících na Psu v žoldu různých špionážních centrál. Anebo ne ? :-) Když ono je to spiklenecké vidění světa tak vzrušující ! :-))

P. Jirka 26.3.2011 9:45

Přesně tak to je,

taky mi nevadí angažmá pana Heydricha, ale vadí mi, že je možné, aby z peněz EU (potažmo našich) byly rekonstruovány zámky, hotely, pivovary a vůbec placena neuvěřitelná spousta nesmyslů. Vždycky mě pobaví, když se pozastavuji nad některým projektem z peněz EU, když mi lidé říkají, že to je v klidu, protože to neplatíme my, ale EU.... Hrůza... :-( A to vůbec nemluvím o zástupech úředníků, kteří se tím vším živí,

R. Kříž 26.3.2011 8:15

ale ano,

mate pravdu, autore, jen je to moc dlouhe a rozbredle....

proste: stat je nejvetsi zlocinec, demokracie neni svoboda a uspokojovani potreb jednoho za penize druheho nikdy neni a nemuze byt spravedlive, pokude ten nedava penize dobrovolne.

P. Kalina 26.3.2011 8:52

Re: ale ano,

Tak jděte bydlet do lesa, ale vlastního - abyste náhodou nevyužíval ke svým osobním potřebám majetek zločinecké organizace (státu).

V. Heidlerová 26.3.2011 9:10

Re: ale ano,

Pane Kříži, prosím o sdělení, jak byste si představoval uspořádání lidské společnosti? Máte nějaký recept kromě návratu komoušů, ti už měli možnost 40 let ukazovat svou "spravedlnost". Takové kategorické odsouzenístátu a demokracie  potřebuje za a) pádné a doiložitelné argumenty, b) návrh, jak zlou situaci řešit. Nazdar.

Jen prosím - ne moc dlouze a robředle!

J. Hejna 26.3.2011 9:52

Re: ale ano,

Návrh je prostý:

1. Vymanit se z EU.

2. Dělat si např. cukru tolik, kolik budeme chtít.

V. Vašek 26.3.2011 10:50

Re: ale ano,

ad 1. Jak to pomůže?

ad 2. To je věc, s kterou nelze nesouhlasit. Ale je to ta zásadní překážka?

R. Kříž 26.3.2011 12:45

Re: ale ano,

pro tyto ucely si pestuju sve webove stranky - laskave racte nahlednout na www.liho.cz

nasledne mi bude cti si s vami podiskutovat o tom, v cem se podle vas mylim.

zatim preji hezky den

M. Trhlík 27.3.2011 20:50

Re: ale ano,

Paní Heidlerová,rozhodně není jednoduché předvídat jak bude uspořádána lidská společnost.Komunisté uplatňovali svou pravdu a moc 40 roků.Čas,ale neúprosně běží a za pár let,jednoduchý a omílaný argument o lidech"zblblých"  komunistickou ideologií,už nebude k vysvětlování stačit.My se tohonedožijeme,ale  velmi bych byl zvědav,jak bude současná generace hodnotit uplynulých 40 let od sametové revoluce.Zatím to po nikom nemůžete chtít.A proč to máme řešit my,když,naše připomínky,stejně nikdo nebere vážně.Nebo máte jiný názor?

P. Kalina 26.3.2011 7:18

Pan Jakl to má celé pomotané

Už se těším na nového prezidenta i z toho důvodu, že tam nebude tenhle hospodský tlachal. Nechci tady rozebírat dotační politiku EU, dá se najít na internetu. Jsou to miliardy eur, které šly do české ekonomiky a byla to výrazná pomoc. Že jsme nakonec my ti neschopní, kteří vinou zkorumpovaných úředníků nebo neschopných politiků, dotace plně nebo vůbec nevyužijeme, je věc jiná. A jestliže někdo získal peníze neoprávněně, tak na něj po nějakém čase dojde. Audit evropských úředníků je velmi nepříjemná a důkladná věc. Nakonec nedávný případ z Ústí dokládá, že se tyto věci daří rozkrývat.

Případ malého pivovaru neznám, ale dotační politika EU zahrnuje i podporu soukromého sektoru. Takže majitel pivovaru není jediný a jestliže splnil kritéria, tak dostal dotace. Co se týče Heydrichova potomka - to, že někdo někde něco řekne, ještě nic neznamená. Obdobných prohlášení jsem za svůj život zaslechl již hezkou řádku. Jen české noviny (a potažmo i Jakl) z toho dělají událost číslo jedna. V tom je asi ta naše provinčnost.

R. Kříž 26.3.2011 8:06

Re: Pan Jakl to má celé pomotané

vy, pane zjevne vubec nechapete, ze i v ekonomice je vzdycky neco za neco - prerozdelovani neni pareto suboptimalni operace!

nenakupujete nahodou v lidlu?

P. Kalina 26.3.2011 8:49

Re: Pan Jakl to má celé pomotané

Jakl uvádí jao příklad potomka Heydricha, který někde něco nezávazně prohlásil a nějakého nejmenovaného pivovarníka. Tyto dva případy uvedl jako příklad špatné dotační politiky EU. Já tady neříkám, že je vše v pořádku, ale odmítám přistoupit na toto hospodské žvanění, které v pravidelných intervalech přichází právě z Hradu. O prezidenta se neotírám, ten takové blbosti neplácá. Nicméně Jakl je jeho spolupracovník (záměrně píši spolupracovník, protože jeho funkce je mi nejasná).

R. Kříž 26.3.2011 12:52

Re: Pan Jakl to má celé pomotané

ja jsem to mpochopil tak, ze VSECHNY dotace (a obecne prerozdelovani) jsou spatne, nebot deformuji trh.

vam nepripada, ze nejvynosnejsi, co muzete dnes delat (pomer mezi vlozenymi naklady a obdrzenym ziskem), uz neni pracovat, snazit se, podnikat atd, ale a) nakrast si u statu/obce jako urednik ci politik b) vysosat nejakou dotaci (at uz evropskou ci tuzemskou) c) sosat nejake davky (nikoliv z hlediska absolutni vyse ziskanych prostredku, ale z heldiska onoho vyse zmineneho pomeru)..???

vzdyt je to desive!