19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Falešná úleva

„Úleva, je rozhodnuto, teď je už jedno, proč Británie odchází, musíme se soustředit na budoucí spolupráci a dobré vztahy.“ Taková je typická reakce znějící z Bruselu (a z úst českých eurofilů) na výsledky britských voleb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Nový 25.12.2019 22:22

R^

J. Nový 25.12.2019 22:20

Ale ono přeci nejde o to, jestli EU nebo Rusko. To jen eurohujeři to takto neustále podávají.

Nebo si někdo opravdu myslí, že Británie vystupuje z EU kvůli tomu, aby se spojila s Ruskem?!

P. Han 25.12.2019 20:26

Otázku, zrušit-li USA či ne, klidně nechte Američanům. Pak možná budete mít čas se zamyslet nad rozdílem mezi USA a EU, případně mezi hruškami a jablky.

V. Braun 25.12.2019 20:00

Vyčkávejte, proč ne. EU je daleko méně centralizovaná než USA. Soudí se jednotlivé státy USA s federální vládou? Inu soudí a často, takže to asi taky nepovažují za ideální stav. Bylo by lepší USA zrušit? Pochybuji.

K. Salajka 25.12.2019 19:44

Jeli Rusko velmoc, pak i Francie, jejíž ekonomika je zatím výkonnější. Samozřejmě, že EU zaslouží kritiku, protože její špičky jsou promořené lobováním. Z nedostatků EU, ale neplyne, že Rusko je světlem na konci tunelu. Nepřehlížel bych výboje na Krymu a východě Ukrajiny, harašení okolo pobaltských republik. Přímo mrazí z bouřlivých oslav narozenin Stalina /21.12./, který dokonce dostal titul "otec národů". To byl asi takový taťka jako občas samec v rybí říši - většinu jiker sežere.

K. Salajka 25.12.2019 19:32

Pana Jirsu jsem pochopil tak, že se domáhá, aby EU vnímala odchod Británie jako selhání svého vedení, protože Británie byla dobře fungující "divizí". Váš příspěvek jsem pochopil právě naopak, že jste rád, že se této divize EU zbavila.

M. Šejna 25.12.2019 18:51

Pan Jirsa ale přirovnal Britanii k divizi firmy.

Takže s jeho srovnanim souhlasíte, ale mě to vytýkáte. ;-D

Š. Hašek 25.12.2019 18:49

Jest to aktivistka štrasbruselská.

Krom jejich frází neumí/neříká nic jiného. Čůza, jak se říká mezi lidem normálním.

Dále viz Finsko.

Š. Hašek 25.12.2019 18:30

1. Pokud budou těžké problémy s afroobohacovateli ve Francii (a nikoliv u nás) - tak si snad vezmeme ponaučení.

2. Pokud budou opakované výpadky sítě, dejme tomu vždy dále od Chebu (a nikoliv u nás), ty výpadky nebudou na hodinu - tak si snad vezmeme ponaučení.

Pokud jste ani teď nepochopil ...... tak si strčte hlavu do jakékoliv oprátky štrasbrusele. Je jich několik k dispozici.

Vaši pomoc nepotřebuji.

K. Salajka 25.12.2019 18:04

Reagoval jsem na komentář p. Šejny ve kterém naznačoval, že bylo dobré zbavit se neposlušné divize. S panem Jirsou souhlasím.

Š. Hašek 25.12.2019 17:39

Šíbři, hochštapleři drzí!

Š. Hašek 25.12.2019 17:37

Asi tak.

J. Kanioková 25.12.2019 16:52

Proč by měl p. Jirsa obvinit Klause z neschopnosti ???

J. Kanioková 25.12.2019 16:46

No právě !

J. Kanioková 25.12.2019 16:46

1*****

J. Kanioková 25.12.2019 16:44

Přesně !

J. Kanioková 25.12.2019 16:43

R^R^R^

V. Mokrý 25.12.2019 16:33

A vidinou na EU důchod.

P. Staronový 25.12.2019 16:13

EU není zdrojem VŠEHO zla, to se konec konců stává málokdy, ani Sovětský svaz nebo Třetí říše nebyly zdrojem VŠEHO zla.

Ale je zdrojem hodně problémů a co je nejhorší, nechce si je připustit a místo jejich opravy přidává další, dle hesla: "Nejde to silou? Tak to musí jít větší silou!" "Působí přehnaná integrace a centralizace problémy? Tak více integrace a centralizace!"

Bez ní by zdaleka nebylo vše nádherné a pohodové a politická, ekonomická a konec konců, i zvyková síla Česka nestačí na vystoupení z toho blázince, v tom s vámi souhlasím. Bude nutno vyčkat, až se to, celkem zákonitě, rozpadne a doufat, že rozpad nezpůsobí nenapravitelné škody. Pak snad bude časem možno organizovat Evropu méně škodlivým způsobem.

V. Braun 25.12.2019 15:35

Jak tak čtu vaše připomínky ke zmínce o Británii jako divizi tak docházím k závěru, že jste článek zřejmě nečetl nebo větu, kde pan Jirsa přirovnává Británii k divizi přehlédl.

V. Braun 25.12.2019 15:31

EU rozhodně není dokonalá a veřejnoprávní média ji rozhodně jako dokonalou neprezentují. Ani většina zde diskutujících podporovatelů EU, ke kterým se počítám, ji za dokonalou nepovažují. Jen si myslím, abych mluvil za sebe, že je lepší ji mít a v ní být než naopak. Na rozdíl od jiných diskutujících si nemyslím, že EU je zdrojem všeho zla a bez ní zde bude jen nádherně a pohodově.

M. Rozbořil 25.12.2019 14:55

Já bych Vám rád pomohl, ale z těch Vašich výplodů mi není jasné, kam chcete.

Š. Hašek 25.12.2019 14:49

Každá okolní větší země, která není pod protektorátem štrasbrusele ..... a nerozsype se nepřítomností Jourové ...... jaksi plíživě způsobuje pokukování po nejbližším opuštění toho spolku.

Tedy Rusko v tom vlastně i malinko prsty má. A přitom nehne ani prstem.

Jsou tací "výtečníci", kterým "vadí i jen mapy" Ruska a Číny v atlasech. Dvě velmoci, které nepodléhají "jiné velmoci".

D. Píšťala 25.12.2019 14:22

Teda ten Putin to je ale rošťák, von má prsty i v brexitu, a kdy bude mít konečně prsty v čexitu?

J. Nový 25.12.2019 14:05

Nejhorší, že s těmi namyšlenými bruselskými hlupáky táhnou za jedno i média. Kolikrát čtete, že by hlavně ta veřejnoprávní zkritizovala EU? To je EU tak dokonalá? Nemá chybu?

Nebo se jen ta "objektivní" a "nestranná" média bojí, aby náhodou nepřilila kapku oleje do protibruselských nálad?

Ale lhaním a zatajováním pravdy dělá vlastně totéž.

Š. Hašek 25.12.2019 13:52

Asi tak.

Š. Hašek 25.12.2019 13:47

R^

Plus ovládaní každoměsíční gáží.

S. Pavuk 25.12.2019 13:43

Kiež by !

J. Jurax 25.12.2019 13:42

Těžko říct.

Ovšem Maastricht a Lisabon už chyby jednoznačně byly.

A chyba byla taky do toho bruselského sojuzu vlézt.

J. Jurax 25.12.2019 13:38

Ne.

EU je dobrovolné sdružení evropských zemí, z něhož je ovšem velmi obtížné dobrovolně vystoupit. Prostě čtvrtá říše nerada propouští své vazaly.

EU není žádný totalitní, z centra ovládaný a tupou ideologií prosáklý blok, kdepak. Zelenorudé třeštění není žádná totalita, natož tupá ideologie, akorát je z centra nařízena, aby byla spasena planeta. Ideologie je to pěkně ostrá a zraňující, nepřipouštějící odpadlíků. Totéž imigrační politika.

A ano, EU, aby se konečně rozpadla a tím umožnila, bude-li vůle, vznik skutečně dobrovolného sdružení suverénních evropských států, by potřebovala osvíceného vůdce. Ovšem rozpadnout se může i kvůli vůdcům zcela neosvíceným, ba potróblým, jejichž výskyt je mnohem pravděpodobnější; třeba současná Flinten Uschi.