24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

EVROPA: Evropská Gruzie

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Josef 28.8.2008 9:45

Pan autor zapomíná

Autor článku zapomíná na ukradené území Srbska, na vyhnání statisíců srbů ze svých domovů, na aroganci západu ve vazbě na územní celistvost Srbska , na západoevropský kamárdšoft s albánskými zločinci. To vše jim nevadí . Na vše mají pouze dvojí metr. Britové hartusí, ale zapomínají na svého hajzlíka Robertsona ve vazbě na bombardování Srbska , na zabíjení civilistů. To vše nevadí , vše je košér. To už není EÚ , nebo NATO s nějakými ideály , ale zločinecká banda a stydím se za to , že tam jsme účastni. Svět není ani černý , ani bílý a Rusové nejsou o nic horší než Američané - vše bohužel závisí na géblsovské propagandě západu. Nejsem příznivce KSČ , ani levice, ale v poslední době vidím , že zdravý rozum je v háji. V závislosti na vše uvedené musím pochválit pana presidenta Klause - ten jediný má zdravý rozum z naší poťouchlické politické garnitury. Jinak pan Topolánek co by absolvent vojenského gymplu musel na Marxismu - Leninismu i spávat a teď jaký to je rétor - bohudík špatný a to je také vizitka naší vládní koalice

ěf; 27.8.2008 18:48

Tak takovou "Evropskou" Gruzii, která vyvražďuje "své" obyvatelstvo opravdu nechci.

www.youtube.com/watch?v=W6nOCK-Dgzo

Milan 26.8.2008 17:25

Ježíš, to je ale blábol

Snad pouze odkaz na Kosovo má jisté opodstatnění.

kpt 26.8.2008 11:20

poslední věta má svou váhu

po Kosovu Abcházie, pak Kurdové a Baskové ještě později Irové a snad i Moravané se nakonec emancipují a budou chtít žít ve svém státě, všichni přeci mají právo na sebeurčení, nebo ne, nebo jej mají jen ti, kteří lezou našemu velkému bílému bratru do zadku? hezký den všem

Tvrdas 26.8.2008 10:08

Gruzii o trochu posuneme aby nepatrila take do Asie

...pozor na zemetreseni.....no jo ale kam ????

xxx Kubeš 25.8.2008 20:33

Autorovi článku

R^

Hrdlička. 25.8.2008 15:27

Je těžké odělit lživou propagandu od pravdy.

Měli bychom se přitom především opírat o naše vlastní zkušenost. Podle těchto zkušeností se bolševická propaganda nijak výrazně nelišila od geblsovské propagandy. Kdyby měli Rusové lustrační zákon, nikdy by v jejich čele nemohli být nynější pohlaváři. Hitler byl chytřejší než dnešní ruské vedení. Zábor Sudet si nechal mezinárodně odsouhlasit. Rusové si odzkoušeli blickrieg v moderních podmínkách. Jejich odchod z cizího území je jako u nás před čtyřiceti lety. To jsou všecko naše nejsmutnější zkušenosti, které jak je vidět z diskuze řada lidí už zapomněla. Dnes kdyby k nám vnikli Rusové, možná i většina národa by to přivítala. To je tragedie našeho národa.

fddf 25.8.2008 15:48

Re: Je těžké odělit lživou propagandu od pravdy.

mám dojem, že si pletete dnešní Rusko se Svazem. A to 20 let po pádu komunismu. Ve svazu trpěli všichni. I Rusové. Ti jako jedni z nejvíce. Nejvíce komunistů k počtu národností měli Němci a Židé. Nezanedbatelný podíl Gruzínů. O okupaci ČSSR rozhodla ukrajinská klika v politbyru. První Rus, který to dotáhl na vedoucí místo byl až Gorbačov. Bohužel, dnes pod falešnými záminkami napadá jiné země pouze velmoc za oceánem.  Je také divné, že se nebojíte Němců. Jim nešlo o naše setrvání v jejich táboře. Šlo jim o likvidaci národa jako celku.

Tom 25.8.2008 17:49

Nebezpečím ideologie nebo lidé, nebo "útvary" ?

Ta likvidace - to byla jen "nacistická ideologie", Němci s tím přeci nic společného neměli.

Tedy vlastně měli, jen jsem argumentoval ala náš p. prezident, ale byli aspoň převychováni, denacifikováni. Ovšem občané sojuzu dekomunizováni nebyli. Ani jejich stát odzbrojen.

Takže historicky bylo Německo v určité etapě pro Česko větším rizikem, jsou obecně i větším rizikem tím, že jsou prostě blíž (a vždycky byli), ale momentálně se mi přesto zdá být větším rizikem Rusko. Takže to chápu, Vy ne?

Rybák 25.8.2008 19:38

Re: Re: Je těžké odělit lživou propagandu od pravdy.

Hezká slovní zásoba! Grobačov byl první Rus, který to dotáhl na vedoucí místo? Jakpak asi vypadal ten německý tábor? Ukrajinská klika v politbyru zařídila naši okupaci? A jaká klika zařídila pakt mezi SSSR a Německem před druhou světovou válkou?

Hrdlička. 26.8.2008 20:53

Re: Re: Je těžké odělit lživou propagandu od pravdy.

Ignorujete několik důležitých faktů. Němci provedli důslednou denacifikaci o které se nám u Rusů může jenom zdát. Nejslavnějším občanem Ruska je dnes Stalin. Američani nikdy neměli nějakého Hitlera nebo Stalina. Člověče, vzpamatujte se konečně, nebo je Vaší touhou vrátit se do protektorátu nebo normalizace.

Kerid 25.8.2008 12:55

Dejte to raději morgošum na cestu do Kanady

Bude to užitečnější a alepoň jedenkrát vám všichni zatleskáme

Spirit 25.8.2008 12:23

Gruzie

do Evropy nepatří ani geograficky, ani historicky, ani jazykově (Gruzínci nejsou Indoevropané). NATO je Organizace Severoatlantické Smlouvy, v jejímž článku 5 se říká, že "ozbrojený útok proti jedné nebo více zemí NATO v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem." Co hledá Gruzie v NATO a EU?

Tvrdas 25.8.2008 20:37

Re: Gruzie...no její nekteré části patří už do Asie ....

....

Bubeník 25.8.2008 10:56

Všichni do NATO

Gabale, nějak se vám ta Globální Unie přes ohlušující propagandu a poskoky v NATO nedaří.

JK 25.8.2008 10:48

Pořád se nemluví o jedné variantě

Proč se Gruzie nevzdá Osetie a Abcházie? Myslím, že by na tom mohla velmi vydělat. Např. výměnou za výstavbu základny NATO na svém území. Saakašvili je podle mě jen ubohý ultranacionalista ve stylu Miloševiče.

Xury 25.8.2008 13:21

Re: Pořád se nemluví o jedné variantě

A jak víte, že se jí nevzdá? Osobně si myslím, že to měla v plánu už před útokem, ale to Saakašvili vypadal jako zbabělec a Rusové jako mírotvorci, kdežto teď mu to Gruzínci odsouhlasí a Rusové budou vypadat jako agresoři a okupanti.

vita 25.8.2008 10:41

Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

a jsem šokován, jak jiné zprávy dostává český čtenář nebo posluchač. Zmínil se v Česku vůbec někdo o gruzínském, pokusu o Endlösung jihososetinského problému (a připravovaném pokusu o totéž v Abcházii)?

Zmínil se o třídenním těžkém ostřelování a bombardování Cchinvalu, kde bylo zničeno 80% domů, nemocnice a kde hrdinná gruzínská armáda střílela lidi po sklepích? Kde zlikvidovala i hřbitovy ve zřejmé snaze Osetince vykořenit? O deseti osetských vesnicích doslova vymazaných raketami Grad?

Zmínil se o 37 tisících uprchlíků, kteří jen díky pomoci Ruska přežívají, o těžce zraněných, přesouvaných letecky do ruských nemocnic? O vlně solidarity s Jihoosetinci, o sbírání potravin, hygienických potřeb, vody, oblečení a další humanitární pomoci pro lidi, kteří před hodnými Gruzínci utekli doslova jen v nočním prádle? O organizování odběrů krve pro těžce zraněné?

Všude vidím jen ubohou malou Gruzii napadenou velkým ruským medvědem - a že její prezident se pokusil i genocidu mnohem menšího národa (ne první pokus z gruzínské strany, dokonce ani ne v tomto století), který Rusové překazili - a přišli přitom o 74 vojáků, spoléhajících, že gruzínská armáda vykonává stejnou mírotvornou roli jako oni, to se zřejmě nesmí říkat.

Kdyby fištejni aspoň pískali, jak Werichovi svišti... Ale to by si nebyly příslušné peníze...

Frank 25.8.2008 11:15

Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

Přece nechcete od amerických poskoků, aby zveřejňovali to, co se jim nehodí. Rovněž nikde ani zmínka o vyjádření amerického konzula v Moskvě. Začíná to být jako za bolševika.

rýpadlo 25.8.2008 11:52

Re: Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

pravda, pravda, je to jak v osumašedesátým - do dvou měsíců se zatáhnou hranice a začne tuhá amerikanizace. Tak honem pryč - dokud to jde! (samozřejmě na východ :-))

Niky 25.8.2008 14:40

Re: Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

Novináři a media jsou ještě horší,než za protektorátního a komunistického režimu!

Marat 25.8.2008 12:01

Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

Vito,tak jste byl měsíc v Rusku a velice ochotně jste  sál s vodkou  ruskou propagandu.V Gruzií,v Abcházií jste byl také,že tak zasvěceně přežvykujete ruskou propagandu o gruzínských zločinech? Víte o tom, že stejnou propagandu šířili tehdy sovětská media o masovém vražděnía střílení hrdinch obrancu RA českými  kontrarevolucionáři v 68 roce?

Kdybych měl moc,hnal bych všechny české slovanisty pěšky na Sibíř a celou cestu je nechal třískat nahajkami.

Karel 25.8.2008 12:23

Re: Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

Stačí sledovat ruskou televizi a dělat si názor. Takové věci jako je obnova vodovodů, elektrických rozvodných systémů a další infrastruktury zničené Gruzínci, obnova zásobování potravinami a dalšími základními potřebami atd. - vše ukázáno na konkrétních příkladech a rozhovorech s lidmi - to se nedá považovat za propagandu. Rozhodně ne za tu prolhanou, kterou nás zásobují "naše" média.

gerontusinza 25.8.2008 12:38

Přesně...Re: Re: Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

R^R^

KOOK 25.8.2008 12:08

Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

by ses v rusku ucit jak nam kapitalistum zakroutit krkem, co?

uzs dopocital tech udajne 2000 mrtvych, co meldoval TASS?

priste se snad z ruska ani nevracej

richard 25.8.2008 13:07

Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

Ruská TV mluví vždycky pravdu;-D;-D;-DAgentura TASS mluvila pravdu vždycky, sice kdo byl na místě mluvil jinak, ale TASS byl a zůstal pravdomluvný. Jdi se vycpat, každý, kdo má trochu vojenské znalosti a podívá se na bojové sestavy - ww.valka - pochopí, že Rusáci akci proti Gruzií příipravovali a plánovali týdny předtím, než ji spustili, to ostatní je jen jejich propaganda, tak lhali odedávna.

krbec 25.8.2008 17:10

Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

Soudruh Gotwald se taky vrátil z hradu a vy dokonce z Ruska

Tvrdas 25.8.2008 20:39

Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku...zdejsich blbcu si nevsimejte

R^R^R^R^

Rybák 25.8.2008 23:07

Re: Vrátil jsem se z měsíčního pobytu v Rusku

Takže jste se už definitivně zbavil kvalifikace propagandista samouk soudruhu?

jk-jiny 25.8.2008 9:55

Gruzinci meli poradce i z Izraele,

ministry a obchodniky se zbranemi z Izraele. proto musi byt podle Gabala dobri.