20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jindřich 17.1.2009 20:34

Když jsem začátkem šedesátých

let začal jako dítko vnímat, co se říká v rádiu a t v, tak už tehdy zasvěcení experti z Rudého práva prorokovali, že se ta "takzvaná" evropská integrace během několika let úplně zhroutí. 

Zahradil kráčí ve šlépějích této zasvěcené publicistiky.

Petr Brodský 2.1.2009 19:31

Zahtradil vlastně lavíruje podobně jako Topolánek

Praví, že LS je tak špatná, že sama od sebe zanikne a proto je pro ni možné beze škody hlasovat.

Myslím, že můžeme(my eurofederalisté) Topolánkovi poděkovat, že donutil úhlavního zastánce zločinných národních států k takovýmto veletočům.

Mimochodem národní státy povraždily během dvacátého století 3 krát více  lidí než marxisté leninovci. Ohánějí se ochranou národních identit, veskutečnosti se již od dob Velké francouzské revoluce snaží zničit(v lepším  případě asimilovat v horším vyodsunovat či vyvraždit )všechny národy na svém území s výjimkou národa tzv. státotvorného). a dokonce i v rámci svého vlastního "státotvorného " národa se snaží zničit jeho subetnickou(např. nářeční) diverzitu.Viz např. Mečiarův zákon proti používání slovenských nářečí.

AeroKarel 1.1.2009 22:11

Pokud je něco špatně

(jakožto že je), někdy dokážu být potichu a počkat (nerad). Jenže to se nedá. Buďto pro tu špatnost budeme vědomě hlasovat (což je IMHO fuj), nebo budeme proti. A tady bych se za nějaké alibistické vyčkávání neschovával. Pokud by to dělali všichni všude, vládnou zde vesele následovníci Ády nebo Stalina.

Petr Brodský 2.1.2009 19:15

A co byste vlastně od Zahradila chtěli?

Chce si zuachovat přízeň Klause a proti Topolánkovi jít nemůže, chce-li být znovu na kandidátce.

Tak je pochopitelné, že prohlašuje LS za tak špatnou, že stejně zanikne a tudíž se nic neskazí, když pro ni bude hlasovat.

mirek 1.1.2009 20:33

Zahradil i nadále následuje Klause, oba jsou však zpátečníky

Nevýrazný a nevýkonný Zahradil již tradičně jen opakuje v jiném slovosledu názory Klause a protože si v minulosti, jak známo, určitá část údajné pravice vždy rozumněla s komunisty, není divu, že publikuje svůj názor na Evropskou unii v Právu.

Jeho rozbor není v ničem nový a je součástí kampaně jednoho křídla ODS, které i po opuštění ODS Klausem papouškuje nadále jeho názory, avšk v mírně jiném kabátě. Zatímco Klaus už rozdává Manuály na "pochopení EU", Zahradil prezentuje Evropskou unii jako federální stát, kterým samozřejmě EU nebude.

Oba však v současném světě reprezentují starou, zpátečnickou politiku, nejnovějším a opomíjeným důkazem je vytváření měnové unie u nejbohatších ropných arabských států. Samozřejmě, že se Klaus i Zahradil budou ohánět tím, že jde "pouze" o měnovou unii, ale tam, kde bude jedna měna a jedna centrální banka, musí následovat i integrace rozhodovacích procesů.... Chce snad Klaus a Zahradil tvrdit, že se nejbohatší lidé, kteří mají obrovské investice po celém světě, stali přes noc socialisty ? V tom nemají šanci, to ropným šejkům nepřišijí.

Nabízí se, z mého pohledu, logické vysvětlení. V současném světě má šanci na přežití a obranu jen velký a silný celek, ať to bude obrana finanční, nebo třeba i vojenská. Bude Evropa drobných národních států schopna obstát v konkurenci a případném ekonomickém střetu s obrovskými celky USA, Ruska, Číny, Indie a nyní i arabských ropných investorů ? A nedej Bože, jak říkaly naše babičky, aby se dostala takto rozdrobená Evropa do střetu vojenského s některým s velkých celků. Nemá šanci. A Česká republika, malinká zemička, utopená uprostřed Evropy, už vůbec žádnou....

mirek 1.1.2009 20:39

Poznámka k Libertas.cz

Vážení pánové, dokud se bude na Libertas.cz přiživovat podvodník a zloděj Železný, společně s divadelní a salónní političkou Bobošíkovou, chtěl bych vědět, jakou důvěryhodnost pak tato strana bude mít. Asi stejnou, jako Železného právní čistota a stejnou, jako rudé třešinky v uších prezidentské kandidátky za KSČM Bobošíkové.

vasekpav 1.1.2009 21:37

Re: Zahradil i nadále následuje Klause, oba jsou však zpátečníky

jasné , srozumitelné !Vedle těchto Argumentů je Česká SUVERENITA Klausovců , darebácví domešlivejch slimejšů!!!>-

AeroKarel 1.1.2009 22:13

Re: Zahradil i nadále následuje Klause, oba jsou však zpátečníky

Pokud bude EU blbnou se socialismem tak jako je obsaženo v LS, bude možná velkým celkem, ale nikdy ne silným. To prostě nejde.

Ludva 2.1.2009 10:38

Re: Zahradil i nadále následuje Klause, oba jsou však zpátečníky

Jen nepodceňujte. EU je ekonomicky nejsilnější celek světa.Třeba ekonomika Německa je srovnatelná s Čínou. A vojensky by si určitě taky sama vystačila. Pokud by skončila kuratela USA, tak by musela. Přecenované Rusko nestačilo na Afghánistán a v Gruzii se ukázala značná vojenská zaostalost.

milanJH 1.1.2009 20:11

USE/SSE - kdo se jich bojí

Zahradil je smutně komický, cynickou obhajobou hanebné politiky ODS. Vyjednali a podepsali Lisabonskou smlouvu, přitom sabotují její schválení, ale .. nenechají se v manévrovat do izolace.. a schválí ji. Nesplněný slib, že založí vlastní malou a bezvýznamnou frakci nesplnili, ale to nevadí budou ji slibovat znova. Odvolává se na Ganleyho, ale ten je pro-evropský. Federální USE/SSE jsou pro liberála prostředkem jak posílit svobodu jednotlivce  http://www.liberalove.cz

vasekpav 1.1.2009 19:55

vrcholný demokrat Zahradil

Tak zástupci tří demokratických stran , kteří se dokáží domluvit a nebazírují na prkotinách /Na hradě /trpí podle Zahradila nedostatkem představivosti ?! To není hloupost to je záměr !!! >-Čím může trpět takový EUROPOSLANEC Zahradil!!Panák!

Nomen 1.1.2009 19:17

Topolánek má oslnivou angličtinu.....

Aj já rozumím....

Kajan 1.1.2009 18:35

O tom, co píšete, Zahradile, nemám žádných pochybností !

 Že se však k tomu stavíte tak, že socialismus klidně pro potřby svého úskoku  přejmenujete na federalismus a hnusným způsobem navrhnete, ať si do socialistického  vlaku sedneme, že stejně koleje končí a jeho bezpečné zastavení je v nedohlednu, za to Vás mám za politického haj zla !!! Dzp.

Vlastimil 1.1.2009 18:20

Soumrak ODS graduje

Jestli ODS půjde do voleb do EP v červnu 2009 s takovým mlžením a nejednoznačnými vyjádřeními, jako předvedl zde pan Zahradil, výprask z letošního podzimu se bude opakovat. Pan Zahradil jakoby v těchto volbách držel palce spíše nějaké zatím neexistující straně Libertas než vlastní ODS.  Nebude-li do těchto voleb v Česku Lisabonská smlouva ratifikována, co chce ODS ve volební kampani říkat? Ž LS ratifikujeme až po ratifikaci smlouvy o americkém radaru v Brdech nebo až po opakovaném referendu v Irsku? Pokud se Topolánkovi nepodaří do voleb protlačit LS poslaneckou sněmovnou a senátem, je pro mne mrtvým mužem a ve volbách do EP dám svůj hlas jednoznačně proevropské straně - v mém případě tentokrát poprvé ČSSD. Ti dva nebo tři europoslanci za ODS pak mohou britským konzesvativním europoslancům nabízet založení společné frakce v EP.   

Kajan 1.1.2009 18:37

Re: Soumrak ODS graduje

Vlastimile, to Vy sám jste v pr deli ! Dzp.

Vlastimil 1.1.2009 18:41

Re: Soumrak ODS graduje

Kajane, už se těším na vaše reakce po volbách do EP!

Kajan 1.1.2009 18:52

Re: Soumrak ODS graduje

Vlastimile, ten, kdo je ochoten volit zločince ze socialistických stran, je mimoň ! Dzp.

Vlastimil 1.1.2009 20:28

Re: Soumrak ODS graduje

Ano, loni na podzim u nás volili do krajů a senátu prakticky jen samí mimoňové.

PS: Zatím jsem ČSSD ještě nevolil, ale nebude-li do června ratifikována LS, ČSSD tentokrát můj hlas dostane!

Dan 3.1.2009 15:50

Re: Soumrak ODS graduje

Vážený pane Vlastimile. Ten, kdo v dnešní době jen vůbec pomyslí na to, že by dnes dal hlas ve volbách sociálním demokratům pod vedením takového lháře a komunisty  Paroubka, tak dává jednoznačnou představu druhým, jakého dosavadního názorového vývoje byl schopen. Opravdu,  dnes není většího nebezpečí, než od tohoto politika. Dosud žádný z politiků od listopadu 89 neprohlásil, že si dovede představit účast komunistů ve vládě. A takovým lidem, chcete dávat podporu k realizaci jejich politických cílů ? Paroubek je jediný politik, který takto chce komunistům odstranit všechny politické postupové kroky, které jsou nezbytné pro vstup do vlády. On je prostě sám do ministerstkých křesel chce posadit a ještě jim to veřejně garantuje. Zvykl jste si v předstihu domýšlet budoucí procesy, které svým politickým postojem podporujete ?  Každý člověk má právo, i Vy, na názorový vývoj , ale tohle jsou hrubé poltické chyby, postoje. Měj byste si dát  oddych a nejdříve takové vyzrání zvládnout. Jsou krásné jiné věci nad kterými je pro mě nyní daleko vhodnější spotřebovávat čas, než k takovému názorovému vývoji dospějete. Máte na to právo. Měl byste si sám zhodnotit, pokud podpora LS v budoucnosti prokáže, že je nástrojem socialistických,  komunismu blízkých cílů, zda Vás to v budoucnu, jako jejich spolurealizátora, bude mrzet nebo ne.  Za dvacet let, vaše postoje již budou jednoznačně zatříděny do politických proudů a budou na internetu i v budoucnosti přístupné všem. Přemýšlejte nad tím, vždyť přece nechcete patřit k pionýrům padesátých let minulého století !! Evropští politikové ještě demokraticky nevyzráli k tomu, abychom jim mohli svěřit naše zastupování,  aniž by je dnes nezneužívali ve svůj mocenský prospěch. V budoucnu uvidíme. Dnes nesmíme souhlasit.

Fedo 1.1.2009 21:02

Re: Soumrak ODS graduje

Je příznačné, jak někteří zhrzení dlouho předem vyhrávají vilby. Komu, Vlastimile, dáte hlas, tomu pomůžete. Ale zdaleka není jisté, že pomůžete sobě, i když přejít k vítězi se zpravidla vyplácí. .

MK 1.1.2009 17:55

Soumrak

Soumrak EU se blíží. Prostým důvodem je to, že ani Francie a ani Německo se nebudou chtít vzdát svého mocenského vlivu. K tomuto přetahování už začalo docházet. A budou to opět tyto dvě evropské velmoci, které budou příčinou rozpadu EU. Modleme se , aby  se to obešlo bez krve. Pocit, být vládcem Evropy totiž nevyprchal ani z Francouzů a ani z Němců. Proč myslíte, že Sarkozy tak vyvádí, že svou důležitost musí přenechat nějakému Topolánkovi z Čečny. Francie je stále plná Napoleonu a Německo Hitlvilémů.

Fedo 1.1.2009 21:08

Re: Soumrak

R^R^R^

jasan 1.1.2009 17:31

pane Zahradle

prestante kecat nesmysly a reknete jasne,  zda ratifikaci LS podporujete ci ne.

A pokud ne, co proto KONKRETNE udelate.

Rejpal 1.1.2009 16:27

Tak mi napadá,že

to vypadá.Prostě ta stará garnitura v Bruselu si připadá,že nám musí pomáhat nadosmrti a že jsou nenahraditelní.Drží se koryt.Nechtěj do důchodu.Bojí se nových tváří,nových myšlsnek a to je pro Evropu špatné.

Dušan Streit 1.1.2009 16:16

Lék je jediný

Neratifikovat Lisabon. ODS je příliš oportunní. Hrozí, že po plíživém posilování evropského autoritářství bude  pozdě na nápravu:

http://streit.blog.idnes.cz/c/63328/Fatalni-rok-2008.html

kerim 1.1.2009 17:53

Re: Lék je jediný

Ano, neratifikovat.

Nomen 1.1.2009 16:00

ještě takové dva tři články a Zaahradil bude přijat do KSČM....mladý, talentovaný....

lary 1.1.2009 16:15

Re: ještě takové dva tři články a Zaahradil bude přijat do KSČM....mladý, talentovaný....

Hloupá hovada se poznají především podle toho, že bez argumentu zaútočí na autora.

Nomen 1.1.2009 16:47

Přijetí do KSČ za odpor proti LS je pro soudruha Zahradila ctí...

lary 1.1.2009 17:17

Re: Přijetí do KSČ za odpor proti LS je pro soudruha Zahradila ctí...

Zahradil není žádný soudruh.Takhle oslovuj své soudruhy na schůzi vaší stranické buňky soudruhu.