19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
as 4.12.2005 19:10

zase nekdo, kdo nevi o cem mluvi - o vsem rozhoduje Rada ministru

Nejvyssim organem EU je Rada ministru a v pripade danove harmonizace ma kazdy clensky stat pravo veta. V prubehu pripravy kazde smernice, narizeni atd, Evropska komise prubezne konzultuje Radu stalych zastupcu (velvyslanci clenskych statu u EU) a zasadni negativni stanovisko kterehokoliv velvyslance staci k zastaveni pripravy smernice etc, protoze to znamena budouci veto clenskeho statu. A ani eurokrate nechteji delat zbytecnou praci a navic s kazdym zamitnutym opatrenim v Rade ministru si utrhnou ostudu ...
jura-p 4.12.2005 19:15

Re: zase nekdo, kdo nevi o cem mluvi - o vsem rozhoduje Rada ministru

Daňová harmonizace vůbec nepatří do kompetence EU, s výjimkou spotřební daně. A když vznikne, bude v rozporu se základními dokumenty EU a žádný členský stát se jí nebude zavázán řídit.
Mimozemstan 4.12.2005 19:21

Re: Re: zase nekdo, kdo nevi o cem mluvi - o vsem rozhoduje Rada ministru

Tenhle clanek je naprosty nesmysl, zadna harmonizace se nedeje, pouze bude omezene prelevani kapitalu mezi staty. Proste tak jak to v EU casto byva, projednava se nejaky navrh, euroschizofrenik si poslechne desetinu, doma si ji predela na HROZBU proti obcanum, zbylych 90% si vyfantaziruje a mame tady clanek o dalkovem rizeni dani z Bruselu.
jasan 4.12.2005 22:17

mimozemstane

jste hloupy, neinformovany ci navedeny
o  touze po harmonizaci dani stebeteaji vrabci v kuloarech EK jiz alespon 5 let....  
Merc 5.12.2005 3:14

Re: mimozemstane

Co byste očekával od Mimozemšťana....zřejmě Paroubkova.....
Mimozemstan 5.12.2005 9:34

Re: mimozemstane

Dekuji, ze jste mi to tak dobre vysvetlil. Zatim co vy jste osviceny, informovany a od vseho mate klic. A nad hlavou modra zare. Ve skutecnosti nevite o EU vubec nic a nechate se manipulovat desinformacemi.
Mysch 5.12.2005 23:56

modri ftaci vsech zemi,

spojte se!
jura-p 4.12.2005 18:53

Šumaváku, on ten daňový dumping je dost moderní téma.

Já jenom nevidím odezvu nových členských zemí, která by zněla ve smyslu, že tedy dobře, že když dostanou méně peněz, tak budou méně platit do Brusele, když se tamní úředníci nechtějí starat o rozvoj. Už nyní platíme víc, než dostáváme. No a když si vezmu jednoznačná vyhlášení o volném pohybu osob, tedy spíše o nevolném pohybu, o nevolném pohybu služeb, o tom, že se Schengen odloží a o tom, že v našich pohraničních oblastech se musí navíc snížit dotace, aby nedocházelo k dotační propasti v programovém prohlášení nové německé vlády a když slyším ujištění, že v tom rakouském regionu si myslí lautr to samé, tak se naším diplomatům v Bruseli dost divím. Očekával bych, že jak se do Česka volá, tak se z Česka ozývá. A to jsme prý plnoprávný člen. Ale asi nemáme plnoprávnou (či svéprávnou) vládu. Von to ten Paroubek okomentuje nějakou hospodskou větou a blekota zahraniční už radši neříká vůbec nic.
AeroKarel 4.12.2005 15:39

jo a racku,

budu usilovně shánět informace o Novém Zélandu. Už před nějakou dobou tam vymysleli "pronajímání" státní  správy. Ona se ta potřebnost/nepotřebnost dá poznat jen v konkurenci.
Mysch 4.12.2005 17:24

tak to se mi zatim

zjistit nepodarilo.
ale kdyz zadate o pristehovalecke vizum, musite pisemne dolozit, ze o miste ve  vasi profesi neni registrovan zadny novozelandsky nezamestnany.
AeroKarel 4.12.2005 15:37

racku, viz výše,

janabok a minimální stát.
AeroKarel 4.12.2005 11:51

racku,

v případě mého zaměstnavatele se to prokazuje dnes a denně.
Neprodáme, nedostaneme dost peněz za servis - nejdříve mizí peníze z výplat, pokud se stav nezlepší tak i lidé.
My si nemůžeme práci vymýšlet jako ouřednictvo.
www racek 4.12.2005 14:05

Re: racku,

pravdu díš, karle. jenom je potřeba vědět, které úředníky potřebujeme a které ne. tö se bohužel ještě nikomu na světě nepodařilo. zatímco u firem se to pozná hned.
surfer 4.12.2005 2:24

Zmanipulované referendum

Jen si vzpomeňme na televizní šoty ve kterých se důchodům sliboval podzim života v teplých krajích Portugalska, mladým pak pracovat nebo studovat v kterékoliv členské zemi dle svého výběru. Bylo zřemné, že EU o náš prostor ( trhy ) silně stojí a že by po negativním výsledku referenda nastalo mnohem vřelejší namlouvání.Jenže eurohujeři se již viděli v Bruselských úřadech a každé zdržení by považovali za svoji škodu. A tak pomáhali bulíkovat voliče, jak snadno se nyní bude cestovat. No a nastojte- namísto cestovního pasu můžete prokazovat totožnost jen občankou. Důchod si necháte posílat do své letní residence a Vaši mladí zde budou podnikat. Teď zde hrajeme druhé housle, platby a odvody z veřejných zdrojů jsou jisté . zatímco příjmy zpět soukromým subjektům jsou předmětem restrikcí nejrůznějších poradců komisí jakož i průběžně se měnících se dost složitých pravidel.
KIKINA 4.12.2005 4:23

Re: Zmanipulované referendum

Jo - politici slibjí, blázni se radují..!
KIKINA 4.12.2005 4:27

Re: Re: Zmanipulované referendum

Pardon - vypadlo mi "u".  Mělo být  Jo - politici slibují,blázni se radují..!
AeroKarel 3.12.2005 21:04

Jindříšku,

oni jsou úředník a starají se, aby stát měl co nejvíce peněz na placení různých darmožroutů, že?
A to by jich ten stát klidně mohl mít dost i s tou rovnou daní, jen by bylo více vidět kolik ouřadů je zbytečných.
www racek 4.12.2005 1:21

Re: Jindříšku,

no, karle, jen aby se nakonec neukázalo, kolik firem jw vlastně zbytečných ... třeba ta tvoje.
Ladislav N. 4.12.2005 4:11

Re: Re: Jindříšku,

O tom taky budou rozhodovat ouředníci?
AeroKarel 3.12.2005 21:02

IMHO,

s naší hospodářskou silou a umístěním se EU těžko vyhneme, jasane.
Ovšem, že bychom museli souhlasit s každou takovouto socialistickou pí......, z toho nikde nevyplývá. Zato to vyplývá z toho, koho jsme zde zvolili.
A poučení pro příští volby.
Mimozemstan 3.12.2005 20:05

Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

Ucel "sjednocovani" dane, znamena, ze si podniky nemuzou prelevat svuj vydelek ze zeme o zeme aniz by v zemi, kde ten vydelek poridili platili dane. To se dnes deje ve statech ktere to nemaji osetrene ve svych danovych zakonech, jako napr. CR.
 
Proto si napr. Tesco, McDonalds, mozna i sporitelna prelevaji sve vydelky do statu, kde se plati nejmensi dane, aniz by platili dane ve statech EU.
 
Nema to co spolecneho s rovnou dani, protoze tam bude stanovena pouze nejmensi dan. Pochopitelne propagandisticky nesmysl, ktery ODS tvrdi, ze rovna dan prave udela z CR zajimavou zemi pro danove uniky, to naprosto vylouci. Proste EU se snazi vyresit problem uniku dani z monopolu v EU.
Vlasta(on) 3.12.2005 21:01

Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

A ta rána do hlavičky. Bolelo to hodně?
Mimozemstan 4.12.2005 18:36

Re: Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

??? Obcas si myslim, ze mnoho lidi pisici komentare zde na NP jasne prokazuji, jak komunismus naprosto zruinoval mozkovou cinnost lidi. Ucili je, ze jakekoliv zvratky jsou lepsi nez rict neco k veci. Potom kdyz podaji svuj nejlepsi vykon, tak to dopadne takhle.
Merc 5.12.2005 3:21

Re: Re: Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

Ano ano! Přesně to si říkám také!...Pokaždé, když čtu vaše bláboly!
Merc 5.12.2005 3:22

Re: Re: Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

Ano ano! To si říkám také!...Pokaždé, když čtu vaše bláboly!
Mimozemstan 5.12.2005 9:39

Re: Re: Re: Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

Opet hodnotny prispevek o diskusni bodu, dokonce dvakrat! Dekuji za potvrzeni teze.
Mimozemstan 5.12.2005 9:52

Re: Re: Re: Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

A jen tak mimochodem, ja ziji v zahranici, tak i kdyz ctete ty moje "blaboly", tak rozhodne z komunismem nemaji co spolecneho. Spis by jste se mel zamyslet na svymi prispevky.
občan z kraje města 3.12.2005 21:08

Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

Máte pravdu, ale s autorem článku také souhlasím. Pročpak je trochu nepodojit, oni se měli dobře už v době, když nás dusili komouši. Tak ať si aspoň naposledy trochu užijem.
Mimozemstan 4.12.2005 18:40

Re: Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

Ja si myslim, ze mate naprosto spatny nahled na zapadni svet a precenujete vlastni schopnosti. Na zapade radi daji penize ale jen kdyz Vas a jejich zajem kryje jejich zajmy.
občan z kraje města 4.12.2005 20:30

Re: Re: Re: Snuska nesmyslu, za ktere by se nemuset stydet pravy komunista

Se mnou to nemá nic společného. Vzhledem k tomu, že mými klienty je řada nadnárodních společností, vím, že se chovají naprosto racionálně a daní tak aby to bylo výhodné. Takže proto potvrzuju názor autora článku. Na druhou stranu nemůžeme za to, že budování sosialismu v některých západoevrepských zemích vede k neůměrné daňové zátěži. Na rozdíl od nás oni už kapitalismus měli a něco se u nich naakumulovalo, proto mají třeba takovou dálniční síť. Poslední dobou stavějí kulový, protože to spolkne sociální systém. Stejně to jednou celé zkolabuje. Proto sy myslím dokud to jde umožnit firmám ať daní u nás, což by se jim při 15% sazbě vyplatilo. Vím o čem mluvím do Vadúzu jezdím často.