20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

EVROPA: Dopis fiktivnímu příteli v Rakousku

Ani já se diskusi nebráním, naopak, diskutuji velice rád. Alespoň tehdy, pokud to vede k něčemu užitečnému. Pojďme raději k věci. Co mi vadí na politice současného vedení unie? A proč nedokážu být v tomto ohledu ani trochu pozitivní? Vynasnažím se být stručný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mikulec 22.9.2017 23:20

Euroskeptikům zdar

Moc pěkně napsáno, včetně faktických podkladů. Pan Pavel Chrastina je podle mého vidění světa jeden další rocker, který si nenechá nabulíkovat nic o světlých zítřcích s tmavými ilegály.

J. Kanioková 21.9.2017 22:44

.....

Machiavelli v kostýmku: Nový životopis Angely Merkelové ukazuje, proč opět vyhraje volby - http://www.reflex.cz/clanek/komentare/82025/machiavelli-v-kostymku-novy-zivotopis-angely-merkelove-ukazuje-proc-opet-vyhraje-volby.html

J. Jurax 21.9.2017 22:33

Dobře napsáno

Je dobře uvážit, koho volit. Eurohujery ne!

P. Maleček 21.9.2017 19:26

Vídeň - islámské trauma.

Tu islamizaci Rakouska je nutné upřesnit - z 95% se odehrává ve Vídni. To hned z dvou důvodů. Ten současný je, že Vídeň už léta výrazně ovlivňují zelení pošuci, milci totalit všeho druhu, tu islámskou nevyjímaje. Však i díky nim se rakouským prezidentem stal rudý dědek v zeleném kabátě a islamofil Belen.

Ten druhý důvod je historický. Celá islám, Turci zvlášť mají těžké trauma z porážky u Vídně, které je následně připravilo o většinu jejich evropských enkláv.

A tak dělají co mohou, aby tu Vídeň konečně dostali. A pak i území mezi Vídní a Istanbulem. No a v spojení s poislámštěným Německem jim budou bránit Čechy - důvod proč nebourat a opět zprovoznit pohraniční pevnosti.

J. Krásenský 21.9.2017 19:26

ad "...nekřesťansky otevřené oči"

Jednou z křesťanských ctností je prozíravost. Ta otevřené oči zaručuje. Také platí křesťanské "milosrdenství bez spravedlnosti je matkou k rozvratu" T. Aquinas (doctor angelicus)

D. Polanský 21.9.2017 19:09

Vymlouvat se EU nebyla tehhá jako dnes?!

Představte si, že ani moje manželka není dnes taková, jako když jsem si ji před skoro čtyřiceti lety bral.

J. Jurax 21.9.2017 22:28

Re: Vymlouvat se EU nebyla tehhá jako dnes?!

Dnes Vás už bije?

M. Mikulec 22.9.2017 23:22

Re: Vymlouvat se EU nebyla tehhá jako dnes?!

Když se z hospodářského společenství stane politické, je to sakra změna režimu! Přesně to byla i jedna z posledních kapek, kdy džbán přetekl v Británii, a vedlo to k brexitu.

V. Chrastina 21.9.2017 17:37

Lépe bych to nenapsal

Trefa do černého. Jsem pro cechxit, jde jen o to zvolit si v podzimních volbách lidi stejného názoru na věc. Mám svůj typ, ale to je jenom moje zbožné přání.

Vladimír Chrastina, publicista na penzi

M. Mikulec 22.9.2017 23:27

Re: Lépe bych to nenapsal

Správně, pane Chrastino. Volby jsou stále ještě tajné. :-)) Také fandím Czechitu, ale momentálně je pro mne důležitý Brexit. Polští instalatéři pochodují Londýnem a mají politické požadavky proti Brexitu. Tolik okopávačů se vyrojilo, že je mi z toho zoufale. Nejvíc snad z Blaira a šéfů Big Businessu, jako je Richard Branson.

J. Kanioková 21.9.2017 15:25

Brilantní, 1*

J. Ráž 21.9.2017 13:38

"Proti všem" je způsobem jak si pěstovat sebevědomí?

Libovat si ve zveřejňování názorů se zcela menšinovou podporou, je podle kamaráda psychologa, znak potlačeného sebevědomí.

Na iDnes je to např. pan Horner a zde jsou reprezentanty směru "Proti všem" pan R. a paní N.

Přečtu si téma článku a pak jen hledám v diskuzích příspěvky příspěvky osob s tímto postojem a bavím se!

J. Kombercová 21.9.2017 14:18

Re: "Proti všem" je způsobem jak si pěstovat sebevědomí?

Jj. většinou si i můžete správně tipnout, pod kterým článkem tahle dvojka holubů bubláků bude dávat moudra.

S. Netzer 21.9.2017 14:50

Re: "Proti všem" je způsobem jak si pěstovat sebevědomí?

Tahle dvojka zapíská a hned začnou létat slepice.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4802348/Hundreds-chickens-whiz-air.html

:-))))

P. Rudolf 21.9.2017 19:03

Re: "Proti všem" je způsobem jak si pěstovat sebevědomí?

No létat. Tak ňák se z posledních sil přibelhaj.

P. Rudolf 21.9.2017 19:01

Re: "Proti všem" je způsobem jak si pěstovat sebevědomí?

Opravdu? Tak to jste mi pane Ráži udělal velkou radost. Dejte příště znamení a já napíšu něco pro vás speciálně.

Jinak, nepleťte si prosím směr "proti všem" s tím reálným "proti pitomcům". Hezkou zábavu.

M. Krátký 21.9.2017 11:57

Naprostý souhlas

a děkuji - není co dodat.

Islám do Evropy nepatří ( stejně jako pan Rudolf a pí Sybille, kdy už mi konečně splní mé přání a dají mi jejich párek mladejch abych je mohl šoupnbout do ZOO jako výstrahu )

P. Čížek 21.9.2017 11:52

Skoro bych se vsadil, že autor bydlí v satelitním městečku

Takový příklad odplavení místních partají - fotbalistů a hasičů, z obecní rady náplavou, by si bez vlastní zkušenosti nikdo nevymyslel.

A. Alda 21.9.2017 11:01

Dnešní Evropská unie je přesně tou unií,

do které jsme vstupovali.

A právě proto jsem hlasoval proti vstupu.

Kam se to bude vyvíjet bylo zcela jasné již tenkrát.

Z. Lapil 21.9.2017 11:51

Re: Dnešní Evropská unie je přesně tou unií,

Přesně. "Že budování socialismu bude radostné, to věděli už klasikové, ale že to bude TAKOVÁ sranda...".

Až se vás někdo bude ptát, jak jste to mohl vědět, ocitujte mu národního klasika: Nechoď, Vašku, s pány na led...

A. Alda 21.9.2017 16:19

Věděl jsem to, protože nejsem vůl.

Každý to mohl vědět - stačilo podívat se, jaké státy EU tvoří a jaká je jejich národní historie. A jak vypadá organizačně složení vrchních orgánů a jaké jsou jejich pravomoci.

Ale co, byli jsme před EU, budeme i po ní.

Z. Lapil 21.9.2017 17:59

Re: Věděl jsem to, protože nejsem vůl.

Nevím, jestli národní historie. Mě spíš odrazoval přístup "Ach, ty můj malý, statečný blbečku, dej mi plnou moc a já se o tebe postarám". Což může dotyčný myslet naprosto poctivě, ale ve finále to nefunguje. Jednoduše proto, že nikdo není rád za blbce.

J. Kanioková 21.9.2017 15:24

Přesně, taky jsem hlasovala proti vstupu..

a teď chci czexit..

P. Krešňák 21.9.2017 10:49

Pravdivé ....

.... není co dodat. Vidím to stejně. Krešňák

P. Lenc 21.9.2017 10:26

Dík

za opravdu kvalitní článek.Není co dodat.

M. Valenta 21.9.2017 9:44

Ale co je horší a násobně,

že s odchodem nepočítali Britové.

R. Langer 21.9.2017 12:58

Re: Ale co je horší a násobně,

Jak kteří. Nejvíc budou asi řvát aktivistická "nezisková" nefachčenka placená z Brusele, těm vyschne korýtko. :-D

M. Valenta 21.9.2017 14:24

Re: Ale co je horší a násobně,

Připraveni nebyli a pořád nejsou.

S. Donát 21.9.2017 8:54

Dobré, díky

pane Chrastino :)

P. Rudolf 21.9.2017 8:08

Dopis fiktivnímu příteli v Česku

Milý Pavle,

chtěl jsem ti napsat dopis, ve kterém bych se ti pokusil objasnit, jak to vlastně všechno okolo nás je. Jelikož u tebe ale postrádám byť jen náznak úchopového instrumentária, tak ho napíšu raději někomu jinému.

S plným respektem k naší diskuzi

Petr