26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Dopady amerických událostí na cenzuru v EU

Selhání ochranky na americkém Kapitolu posílí cenzuru v EU. Snažme se v České republice zachovat názorovou pluralitu místo stupňování boje s takzvanými dezinformacemi - i přes vysoce pravděpodobný tlak z orgánů Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Martinelli 13.1.2021 15:43

správný postřeh, pan reasjandu je velký bojovník za svobodu slova a i vy pane moravčík máte pravdu, že v tomto případě je to házení perel svi...

Z. Lapil 13.1.2021 13:18

Ale já mám právo domáhat se u soudu přinejmenším omluvy za osočení, že jsem tam dělal bordel a urážel hosty. Facebook a spol. argumentují spíš slovy "Váš obličej se mi proklatě nelíbí, cizinče".

Přísně vzato - není na hostinském, aby posuzoval, jestli jsem jiného hosta urazil nebo nikoliv. Hospodský vyhazovač je sice uznávaná funkce, ale i ten se hosta nejdřív pokusí umravnit (jděte se rvát ven, volové) a na striktní vyhazov dojde málokdy.

Vlastně to znám jen z filmů, ale já byl odjakživa takový slušný chlapec a v podobných podnicích se moc nevyskytuji :-).

M. Martinelli 13.1.2021 15:58

kdybych napsal to slovo co vy ve větě každý soud by vás poslal do, tak mi ten příspěvek tady smažou, čím to asi tak může být, že vám ne - buď máte protekci nebo si přivyděláváte k důchodu jako udavač nejen mých příspěvků,,,

O. Uživatel 13.1.2021 9:11

Uživatel požádal o vymazání
J. Nevrkla 13.1.2021 8:36

Selhání ochranky Kapitolu nebylo otázkou nedbalosti, ale připravená past pro zničení Trumpa. Byla to to ideální a jediná možnost, kterou demagogicky a ze všech sil využívají. Jako Hitler požár Reichstagu. Vývoj bude podobný.

J. Vintr 13.1.2021 9:07

Je pozoruhodné, jak všichni komentátoři v našich mainstreamivých médiích ten "požár Říšského sněmu" odsuzují jako bezpříkladný útok na nacistickou (pardon Demokrstickou) demokracii. Kdopak asi tuhle jednotnou kampaň koordinuje?

A. Renjascu 13.1.2021 9:11

Souhlasím, žádný stín pochybností, žádná snaha zamyslet se nad tím co se stalo. Z hlídacích psů demokracie se stala rozzuřená smečka vlků bažící po krvi.

O. Uživatel 13.1.2021 9:14

Uživatel požádal o vymazání
J. Vintr 13.1.2021 9:24

Nějaká taková kampaň existuje?

M. Šejna 13.1.2021 9:33

Vy ji tady rovozujete

O. Uživatel 13.1.2021 9:35

Uživatel požádal o vymazání
J. Nevrkla 13.1.2021 9:44

Toho komunistu Dimitrova nakonec soud osvobodil, ale pogromy byly rozjeté. Obávám se, že americké soudy už jsou na tom hůře.

P. Milan 13.1.2021 9:50

Na to není třeba koordinace. Část si to opravdu myslí, část nemyslí vůbec a jde s proudem.

M. Šejna 13.1.2021 9:31

Přesně tak,

a loupež v bance je ze stejneho důvodu selháním ochranky banky a jejiho zabezpečení.

Zloději za nic nemohou, protože je do té banky neuměli vůbec pustit.

;-D

J. Nevrkla 13.1.2021 9:45

Jak je to pro někoho prostého prosté.

M. Šejna 13.1.2021 10:04

Ano, není to tak složité.

Když dělají ve městě bordel fanoušci fotbalového týmu, tak je to přece jasné selhání obecní policie.

Navíc ty agresivní fanoušky poslali dělat do města bordel funkcionáři soupeře

;-D

J. Nevrkla 13.1.2021 10:22

Ohlášena demonstrace miliónu voličů Trumpa proti uznání podvodnych voleb na Kapitolu. Ochrana minimální, někteří policisté zvou demonstrujici na schody. Pak videa roztloukani oken, kdy Trumpovci vyděšeně volaji: Antifa rozbíjí okna! Nechte toho! Pak fotky magoru uvnitř, kteří měli shodit americkou demokracii. A zastřelena neozbrojena veteranka, po které pes nestekne, zatímco nasilnickemu a podvadejicimu fetakovi vypravi funus se zlatou rakví a policistu zavřou.

Útoky na ukrajinský a běloruský parlament jsou vítány a podporovány, tam to ovšem ubrani, za podvodne volby udelujeme sankce, tady vše zameteno pod koberec. Je to celé směšné a bude to mít tragický vývoj. Možná i pro nás.

A. Renjascu 13.1.2021 10:25

SouhlasR^

F. Navrátil 13.1.2021 8:24

Autor se mýlí, že můžeme očekávat zavádění cenzury. Tvrdá cenzura už dávno běží. To ovšem neznamená, že se zaměřuje na likvidaci lží a dezinformací. Spíše se zaměřuje na likvidaci nepohodlných názorů, neschválených faktů a zamlčování některých událostí. Příkladem jsou Novinky, kde visí oznámení, že můj účet je trvale zablokován. Dnes už nás nutí mlčet. Zítra nás budou nutit jásat a tleskat!

A. Renjascu 13.1.2021 9:04

Souhlasím

J. Vintr 13.1.2021 9:11

Otázka je jestli s tím lidé můžou něco dělat. Už se dokážu vcítit do zoufalství myslícich lidí ve třicátých letech v Německu a u nás po roce 1948....

A. Renjascu 13.1.2021 10:28

A to tenkrát měly ty potvory hákový kříž nebo rudej šátek, ale dnes se schovávají v davu, kde číhají na oběť.

E. Tkadlec 13.1.2021 8:12

Ve svobodných demokraciích jsou vlády zřizovány proto, aby zajišťovaly občanům přirozená práva, kam patří také právo na svobodu projevu. Tento princip předpokládá, že moc má vláda. Až donedávna tomu tak bylo. V totalitách to platilo a platí vždy, a proto tam také cenzuru vykonávala vláda a její orgány. Tu vykonává ve státě ten, kdo má reálnou moc. Ve svobodných demokraciích se dnes ukazuje, že tuto moc mají korporace, které buď s vládou koordinují aktivity, nebo ji shodí. Jinými slovy, dostáváme se do systému korporátního socialismu, kterému se také dříve říkalo fašismus. Jediná pomoc spočívá v tom, že původní princip o zajišťování přirozených práv musí být vynucen zákonem tak, aby vlády získaly zpět svou ukradenou moc. A to je úkol dneška.

J. Nový 13.1.2021 8:11

"Zdá se, jako by Západ zapomněl na pluralitu, zapoměl na důležitost svobody slova a nahradil je termínem „boj s dezinformacemi”. Kromě toho ještě široce použitelný - "boj s podněcováním k nenávisti".

Bolševik měl také široce použitelný paragraf o "rozvracení republiky".

Pokud to takhle půjde dál, bude lépe se nesnažit o zastavení, ale přímo u zvrácení tohoto přístupu. Nenávist je nejen lidská emoce, kromě smích, smutku apod. Má nám někdo zakazovat projevy těchto emocí včetně sociálních sítí? Je opravdu tak nebezpečné, když někteří podněcují lásku a jiní nenávist?

Každý z vás jistě četl mnoho téměř nenávistných a výsměšných článků vůči voličům Trumpa, ale i Zemana, Babiše, Okamury, komoušů.. Tam ta nenávist nevadí? A co nenávistné články vůči Rusku a Číně? Tam je to "podněcování" také v pořádku?

R. Tichý 13.1.2021 8:06

Stat by mohl urcit super-rychlo-soudce, ktery by nahlasene pripady posuzovali. Myslim, ze na to staci absolvent.

V zadnem pripade nelze pripustit radeni skritku, Boba, Jandy a podobnych s utkvelou predstavou o svem "dobru".

I. Pávek 13.1.2021 7:43

S odstupem pár dnů jsem přesvědčen, že to bylo loutkové divadlo zrežírované ke konečné diskreditaci Trumpa. Že byly volby zmanipulované, o tom nepochybuji. Když to volební systém umožňuje a dobře se to promaže penězi, tak se to i udělá. A obrazně napsáno někdo informovaný musel vědět co visí ve vzduchu. Zamnul si ruce a pro hladký průběh nechal do toho capitolu ochrance jak se říká ,,přivalit soudek vína". Tak se to přece vždy v dějinách dělalo. A povedlo se, co na tom, že zařvalo pár lidí. Tím líp.

A. Renjascu 13.1.2021 8:10

Souhlasím:

https://www.youtube.com/watch?v=yXyrKSoy7mw

https://www.youtube.com/watch?v=8udNMOpzYqM

https://m.youtube.com/watch?v=kG5GIz1C3cg

https://www.youtube.com/watch?v=ucB0T2VzX0s

J. Nevrkla 13.1.2021 8:37

R^R^

J. Vintr 13.1.2021 9:02

To bylo jasné hned od počátku. Určitě byli plánováni i ti mrtví, protože bez nich by to odsouzeni Trumpa a všech jeho příznivců nebylo tak úderné.

I. Schlägel 13.1.2021 7:26

Násilné vniknutí do Capitolu zorganizovali demokraté nebo jejich příznivci. Tak určitě.